Ciekawe promocje na Steam:

 

-66% – Arma 3 – 11,89€ (50,08 zł) 
-66% – Arma 3 Apex – 10,19€ (42,92 zł)  

-66% – Arma 3 DLC Bundle 1 – 5,77€ (~20 zł)   (Arma 3 KartsArma 3 Helicopters oraz Arma 3 Marksmen DLC)
-20% – Arma 3 DLC Bundle 2 – 18,39€ (77,46 zł)  (Arma 3 Jets, Arma 3 „Orange” (nazwa robocza), Arma 3 Tac-Ops oraz Arma 3 Tanks!)
-66% – Arma 3 Helicopters – 3,39€ (14,28 zł)

Witaj gościu!

Zamierzasz spróbować swoich sił w zadaniach kooperacyjnych w świecie milsimu? Zapraszamy do rekrutacji.
Nie wymagamy regularnej obecności. Chcesz zagrać raz na tydzień lub miesiąc ? Proszę bardzo !
Jesteś w innej grupie? Nie mamy nic przeciwko !
Na naszym TeamSpeaku zawsze panuje miła atmosfera, jeśli masz pytania wbijaj i pytaj.
Rozgrywki prowadzimy codziennie (o ile są chętni) lub na zapisy (patrz w kalendarzu), zaczynamy zawsze o 20:00.

 

Zapraszamy do tematu z filmami z naszych rozgrywek. Miłego oglądania!

Alienzo

[IFA3] Garść porad odnośnie paczki

3 posty w tym temacie

Jako że nasza główna paczka jest dobrze znana a z IFA dopiero zaczynamy zakładam temat aby wymienić się i na bierząco aktualizować doświadczenia z tworzenia misji na IFA. Wiadomo że lepiej uczyć się na cudzych błędach jak na własnych, dlatego proponuje zajrzeć tutaj wszystkim MM, aby nie musieli się sparzyć jak ja na niektórych misjach.

 

CELNOŚĆ AI ORAZ MAŁA WYTRZYMAŁOŚĆ GRACZY


 

Spoiler

 

Problem występował od początku grania na IFA3. AI w A3 kiedy dostaje karabin Mausera lub Mosina z automatu staje się Zajcewem. Dodatkowo brak kamizelek kuloodpornych i nadzwyczajne jak na nasze standardy (choć realistyczne) odwzorowanie uszkodzeń pocisków karabinowych z IIWŚ, powodują natychmiastową śmierć gracza po każdym postrzale, który w 90% wypadków trafia w denko od szyi. Realizm owszem, ale nie idzie tu w parze z grywalnością, a slot medyka można sobie o du**ę potłuc.

 

Rozwiązanie celności:

Musimy zmienić Skilla głównego AI na 20%. Natomiast w Atrybutach jednostki w zakładce Advanced Skill Settings musimy drastycznie zmiejszyć AI-kom celność. Najbardziej optymalne ustawienia jakie udało mi się do tej pory osiągnąć to te:

W3ZVbYV.jpg

 

Rozwiązanie problemu z "delikatnością" graczy:

Po wielu testach na których dawałem się postrzelić z odległości od 50 do 400 metrów, najbardziej optymalne rozwiązanie jakie znalazłem to ustawienie "Progu Obrażeń Graczy" na poziomie 5. Nie robi z nas niezniszczalnych ale jednocześnie pozwala przetrwać parę postrzałów więcej:

oBgkRyj.jpg

 

 

 

NIE DZIAŁAJĄCE NA STARCIE MISJI SILNIKI W HANOMAGACH

Spoiler

 

Problem wyszedł przy ostatniej misji. AI potrafi jeździć i strzelać Hanomagami, ale debile nie wiedzą jak uruchomić silnik. Problem pomógł mi rozwiązać Doman poprzez umieszczenie w wyzwalaczu - w polu "Przy aktywacji" jaki powinniśmy uruchomić na starcie, następującej komendy:

 


     if (not isNull driver _x) then 
     { 
         if (!isEngineOn _x) then {_x engineOn true}; 
     }; 
} foreach Vehicles;

 

UWAGA: Komenda uruchamia silniki we WSZYSTKICH obsadzonych na mapie pojazdach. Testowane z edenem i Cashowaniem - działa. Prawdopodobnie metoda nie zadziała wobec jednostek które zespawnują sięza pomocą ALIVE bądź DAC, już po aktywowaniu wyzwalacza. MM używający spawnu AI muszą znaleźć inną metodę bądź zapętlić ten wyzwalacz odpalając go co jakiś czas w trakcie misji.

 

 

"DZIWNIEJEDNORAZOWE" PANZERFAUSTY

 

Spoiler

Należy pamiętać dodając Panzerfausty o tym że Arma w przeciwieństwie do rzeczywistości, pocisk i wyrzutnie w tym przypadku traktuje jako oddzielną część. Niestety amunicja do Panzerfausta czasem znika z ekwipunku graczy na starcie, dlatego warto postawić graczą skrzynię bądź w jakiś inny sposób zapewnić możliwość podebrania "amunicji" do Pancernej Pięści.

 

"ADVANCED ARTILLERY SETTINGS"

Spoiler

 

Jest to bardzo fajny moduł który umożliwia nam napędzanie armat przeciwpancernych "siłą fizyczną" oraz podczepiać działa p-panc i p-lot do wszelkiego rodzaju pojazdów. Jednak jak wszystko co w ARmie fajne ale nie bisowskie niesie za sobą pewne ograniczenia. Należy napomnieć graczy w uwagach, aby:

- nie wsiadali i nie wysiadali do działa w momencie kiedy jest włączona opcja "push"

- unikali kolizji ze wszelkimi pojazdami oraz innymi graczami

- opcję "PUSH" oraz jej anulowanie powinna robić ZAWSZE jedna i ta sama osoba.

 

Spowodowane to wszystko jest tym, że nie przestrzeganie powyższego powoduje czasem błąd w którym działo się blokuje pomiędzy "push" a bydziem bronią statyczną i nie można z tej pozycji go już wtedy ruszyć, obrócić ani strzelać.

 

 

Edytowane przez Alienzo
5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Alienzo napisał:

NIE DZIAŁAJĄCE NA STARCIE MISJI SILNIKI W HANOMAGACH

 

Nie tylko w Hanomagach z tego co się orientowałem. Problem jednak został naprawiony w najnowszym update IFA v19 i już AI potrafi uruchomić silnik :P:)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2017 o 23:45, Doman napisał:

Nie tylko w Hanomagach z tego co się orientowałem. Problem jednak został naprawiony w najnowszym update IFA v19 i już AI potrafi uruchomić silnik :P:)

 

Mamy już v21 i nie potrafi :/

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.