Skocz do zawartości

[IFA3] co 16 A Wintry Night

    

Misje
Zus
   (1 opinia)

Szczegóły wydarzenia


Rok 1944, Koniec Października. Zima w tym roku zaczęła się bardzo wcześnie - od tygodnia pada śnieg, a temperatura utrzymuje się delikatnie poniżej 0. Wojska Aliantów na linii frontu w oczekiwaniu na zaopatrzenie w postaci ciepłych ubrań postanowiły przejść do defensywy, niestety zbombardowane drogi oraz pogoda nie przyśpieszały dostaw. Wojska niemieckie na chwilę obecną nie angażują się w większe walki, prawdopodobnie też mają problemy z logistyką. Wszystko zmieniło się pierwszego dnia listopada, gdy drobne prószenie śniegu przerodziło się w istną śnieżycę co przyczyniło się do szybszego zasypywania dróg. Co gorsza widoczność spadła do koło 30-50 metrów, a temperatura osiągnęła poziom -20 stopni C. Wojska Niemieckie postanowiły wykorzystać pogodę - rozpoczęto ataki na mniejsze posterunki broniące dostępu do Neaville, które Rzesza utraciła w czerwcu tego roku, doprowadzając do istnego chaosu wśród Aliantów.

Proszę przeczytać przed zapisami:
1. Jeżeli do 17.10.2017 godz. 23.59 zapisze się mniej niż 15 osób - misja zostanie odwołana.
2. Slot oznaczony [RP] oznacza, iż postać będzie miała większą lub mniejszą rolę do odegrania w celu podkręcenia klimatu i przeprowadzenia pozostałych graczy przez misję, dlatego prosiłbym, by osoba, która zapisze się na taki slot złapała mnie na TS w celu dokładnego omówienia roli.
3. Z racji tego, iż istnieją tutaj aż 3 wątki dane wywiadowcze zostaną wysłane w PM na forum dowódcom oddziałów oraz slotom RP.
4. Po otrzymaniu informacji na PM proszę ich nie udostępniać innym.

Czytaj więcej



Opinie użytkowników

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość

Lypton

   1 z 1 użytkownik uznało tę opinię za pomocną 1 / 1 użytkownik

"Coop czy już Realop?"

Wczoraj miałem okazję rozegrać (co prawda po długim opóźnieniu spowodowanym technikaliami) misję jednego z młodszych mission makerów, Zusa. Jego twórczość co chwilę zaskakuje członków naszej społeczności poprzez zastosowanie niekonwencjonalnych rozwiązań, które jeszcze bardziej podkręcają klimat rozgrywek. Niestety wiąże się to również z bardzo dużą ilością czasu, który trzeba poświęcić na zrobienie czegoś dobrego. Głównym atutem "Wietrznej nocy" były oczywiście sloty RolePlay, których było naprawdę sporo, np nadpobudliwy żołnierz który koniecznie chciał dowodzić, czy medyk pacyfista "potomek" Desmonda Dossa. Grając drugi raz w tej społeczności na slocie RP, utwierdzam się w przekonaniu, że role przypisane do graczy dają niesamowity klimat dla całej misji, jak i satysfakcję ludziom którzy mogą uczestniczyć podczas tego typu gry.

 

Kilka suchych faktów:
Plusy:

-Klimat, klimat, klimat.
-Wroga dużo nie było, a mimo to raczej nikt się nie nudził.

-Od samego początku budowanie klimatu niepokoju i tego jak bardzo przerąbane mają ludzie z pierwszego czy trzeciego plutonu

-Zima, mróz, ogrzewanie się przy ognisku

-Kłótnie graczy (na potrzeby zagrywek RP oczywiście)

 

Minusy:

-Słyszałem o jakichś niewypałach z trigerami w trakcie misji
-Szkoda tej śnieżycy

-Fajnie by było gdybyś pomyślał nad lekkim rozjaśnieniem nocy, ale to tylko nic nie znacząca sugestia.

Podsumowanie:

Misję z pełnym przekonaniem oceniam na 5 gwiazdek. Była to bez wątpienia jedna z lepszych misji jakie rozegrałem na Iron Froncie wzbogacona RolePlayem którego bez wątpienia jestem wielkim fanem. Na koniec nasuwa się pewne pytanie, czy był to Coop z elementami RP, a może Realop ze slotami bez ról? 

Dzięki za misję!
                                                                                                                                                                                                                                                             Klub Recenzentów


 

  • Upvote 1
Odnośnik do opinii
×
×
  • Dodaj nową pozycję...