Skocz do zawartości

CO 36 Return to Vietnam

    

Misje
Pba
   (0 opinii)

Szczegóły wydarzenia


Rok 2025.
Kryzys humanitarny spowodowany wojną domową zmusił kilka krajów członkowskich NATO do otwartej interwencji w tym państwie.

Pluton USMC wraz z dołączoną do nich polską drużyną zmotoryzowaną mają za zadanie zabezpieczyć oba brzegi rzeki Thu Bồn w celu budowy przeprawy mostowej.

Minimum 22 osoby.

!!! Na misji mogą występować niższe FPS niż zazwyczaj. Obniż ustawienia graficzne oraz zasięg widzenia !!!

Czytaj więcej



Opinie użytkowników

Rekomendowane komentarze

@piotrek ten slot jest zarezerwowany dla Regimentu Pancernego do 02.06.2021

Chłopaki trenowali specjalnie do tej misji, więc uszanujmy ich pracę. Jeśli do środy nikt nie zajmie tego slota to możesz wrócić :P 

Ps. Zapraszam na slot radiooperatora ;)

Odnośnik do komentarza

Czy automatic rifleman to coś więcej niż rifleman (mimo posiadania M27?)? Rozglądam się za slotami dla świeżaka ;)

Odnośnik do komentarza
Tes

Napisano (edytowane)

AAVki spokojnie można operować Commander-Gunner-AI Driver.(kompas dowódcy, indykator frontu pojazdu, ruchomy wizjer itp. Imho lepiej niż gunner-driver)  Rośka odwrotnie, gunner i driver gracze. Commander z tym co widzi jest prawie bezużyteczny. Miejcie to na uwadze mieszając slotami

Edytowane przez Tes
Odnośnik do komentarza

Uwaga! Otrzymałem informację, iż Kinkow może nie dać rady przyjść - slot Kinkowa czyli Vehicle Driver | M4A1 [AAVP-7A1] zostaje oddany przez niego samego.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Tes napisał:

AAVki spokojnie można operować Commander-Gunner-AI Driver.(kompas dowódcy, indykator frontu pojazdu, ruchomy wizjer itp. Imho lepiej niż gunner-driver)  Rośka odwrotnie, gunner i driver gracze. Commander z tym co widzi jest prawie bezużyteczny. Miejcie to na uwadze mieszając slotami

 

Nie zgadzam się kompletnie, Dowódca w KTO jest niezbędny.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
52 minuty temu, Alienzo napisał:

Nie zgadzam się kompletnie, Dowódca w KTO jest niezbędny.

Niezbędny w sensie że bez niego KTO nie ma żadnej świadomości sytuacyjnej, ale z nim niewiele lepszą. Przez układ wizjerów PSZtu ledwo co widać, nie wiesz gdzie jest front wozu bo obracasz się z wieżą a żadnego indykatora brak, nie masz własnego monitora tylko widok strzelca(to akurat tak ma być) Realnego wozu się nie czepiam, ale w Armie jest zwyczajnie słaby. Chociażby żeby te głupie wizjery były większe.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Tes napisał:

Niezbędny w sensie że bez niego KTO nie ma żadnej świadomości sytuacyjnej, ale z nim niewiele lepszą. Przez układ wizjerów PSZtu ledwo co widać, nie wiesz gdzie jest front wozu bo obracasz się z wieżą a żadnego indykatora brak, nie masz własnego monitora tylko widok strzelca(to akurat tak ma być) Realnego wozu się nie czepiam, ale w Armie jest zwyczajnie słaby. Chociażby żeby te głupie wizjery były większe.

 

Wizjery pokazują dokładnie tyle ile mają pokazywać. W rzeczywistości wystarcza (choć mogłoby być lepiej), tu również. Dowódca jest tam bardzo potrzebny, bo w przeciwieństwie do działonowego którego kamera działa jak blinda u konia, ma dużo lepszy pogląd na sytuacje i otoczenie.

 

Co ciekawe na tej samej zasadzie działa większość pojazdów mniej więcej do lat 90-00'. Także to nie słabość ze strony PSZ-u a zaleta zbliżająca w porównaniu do innych maszyn w A3, dużo bardziej w stronę realizmu.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza

Sory panowie, start na 47fps, po godzinie od odpalenia stateczne 2fps nie dały możliwości na cokolwiek. wywalało nawet acre z tsa. próbowałem podłączyć dwa razy jednak 9 fps to zbyt mało aby cos ogarnąć.  Dzisiaj był dzien tragedii i mojego wnerwa. Przepraszam za spier... rozgrywke z mojej strony. Jezeli sie to pojawi jeszcze raz to zostaje mi gra w bierki rozgotowanym makaronem. Także, przepraszam i głowa w piach.

Odnośnik do komentarza
W dniu 4.06.2021 o 20:06, Alienzo napisał:

 

Wizjery pokazują dokładnie tyle ile mają pokazywać. W rzeczywistości wystarcza (choć mogłoby być lepiej), tu również. Dowódca jest tam bardzo potrzebny, bo w przeciwieństwie do działonowego którego kamera działa jak blinda u konia, ma dużo lepszy pogląd na sytuacje i otoczenie.

 

Co ciekawe na tej samej zasadzie działa większość pojazdów mniej więcej do lat 90-00'. Także to nie słabość ze strony PSZ-u a zaleta zbliżająca w porównaniu do innych maszyn w A3, dużo bardziej w stronę realizmu.

Częściowo się zgadzam, ale jeśli grasz z HeadTrackingiem i możesz się spokojnie przechylać by wyglądać z wizjerów. Robienie tego klawiaturą to katorga i na innej misji czasem potrzebowałem parę sekund by klikać przesunięcie się na tyle by widzieć to co chciałem zobaczyć. Dodatkowo kiedy jako dowódca wychyliłem się z wozu, działonowemu od razu ustawiało działo na godzinę 1, przez co nie mógł prowadzić niezależnej obserwacji. Nie wiem czy taki jest wymóg w rzeczywistości, ale nawet jeśli to jest chyba jakiś obszar w którym można obracać wieżę przy wychyleniu dowódcy. Może to była wina kierowcy AI, który wychylał się w momencie wychylenia się dowódcy.

Skończyło się tym, że albo wraz z działonowym byliśmy wysunięci, albo obserwowałem okolicę przez jeden wizjer lub optykę działonowego, albo waliłem obserwacje i skupiłem się na mapie i radiu, bo przesuwanie głowy co chwilę było zbyt męczące by to ogarniać kiedy nie mieliśmy kontaktu z nieprzyjacielem.

 

Po jednej próbie gry jako dowódca KTO Rosomak z kierowcą AI, sądzę że kierowca-działonowy może być lepszym rozwiązaniem jeśli nie ma się HeadTrackingu a trzeba manewrować w terenie zurbanizowanym. Precyzyjne manewrowanie z takiej wysokości jest dość trudne, do tego nie można w pełni wykorzystać zwiększonych możliwości obserwacji z powodu toporności rozglądania.

HeadTrackingiem w tym przypadku powinien zmienić kompletnie sytuację, chociaż sam go jeszcze nie testowałem z Rośkiem.

Odnośnik do komentarza
W dniu 6.06.2021 o 10:46, Mosze napisał:

1. ... jeśli grasz z HeadTrackingiem i możesz się spokojnie przechylać by wyglądać z wizjerów. Robienie tego klawiaturą to katorga i na innej misji czasem potrzebowałem parę sekund by klikać przesunięcie się na tyle by widzieć to co chciałem zobaczyć.

 

2. Dodatkowo kiedy jako dowódca wychyliłem się z wozu, działonowemu od razu ustawiało działo na godzinę 1, przez co nie mógł prowadzić niezależnej obserwacji. .

 

3. Po jednej próbie gry jako dowódca KTO Rosomak z kierowcą AI, sądzę że kierowca-działonowy może być lepszym rozwiązaniem jeśli nie ma się HeadTrackingu a trzeba manewrować w terenie zurbanizowanym. Precyzyjne manewrowanie z takiej wysokości jest dość trudne, do tego nie można w pełni wykorzystać zwiększonych możliwości obserwacji z powodu toporności rozglądania.

 

4. HeadTrackingiem w tym przypadku powinien zmienić kompletnie sytuację, chociaż sam go jeszcze nie testowałem z Rośkiem.

 

AD.1 2xALT i rozglądasz się tylko myszką

 

AD.2 To wina AI, granie z AI jest słabe. Załoga to jeden 3 komórkowy organizm. Jak jeden jest AIkiem to nie będzie banglać jak powinno.

 

AD.3 Patrz punkt 1 i 2.

 

AD.4. Używałem head trackingu, używam VR, nie potrzebne było nigdy do Army.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...