W jednym z krajów byłego bloku radzieckiego rozkręciła się bojówka komunistyczna, której nie zdławiono w zarodku. Rozpuściła swoje wici i urosła w siłę. Ostatni atak na budynek rządowy nie doszedł do skutku. Udało się ustalić co planowali bojownicy i ich kryjówkę. Niestety agent spierniczył sprawę i się zdemaskował. W jednym z wieżowców na obrzeżach miasta bojownicy wzięli zakładników i zabunkrowali się nie mogąc uciec z kordonu, który otoczył okolicę.
Strony dostaną więcej informacji na brifingu (tylko niezbędne informacje na danym slocie - dowódca antyterrorystów będzie miał więcej szczegółów).
ZAKAZ METAGAMINGU (nie sprawdzać misji przed jej rozegraniem.
Min.6 graczy + zeus (opcjonalny).
Do zajęcia drugiego bojownika musi być 7. antyterrorystów.
Do zajęcia trzeciego bojownika musi być 10. antyterrorystów.
Do zajęcia czwartego bojownika musi być 14. antyterrorystów.