Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Samowar

    CO 24 Recce

    do

    O ty, rzeczywiście xdd Wracam na slota w takim razie xd
  3. Wczoraj
  4. Templar

    Star Citizen

    Na SSD już nie mam miejsca - Arma i Tarkov zeżarło miejsce... :-\
  5. UWAGA MISJA ZOSTAŁA PRZEŁOŻONA PRZEZ ORGANIZATORA NA CZERWIEC. ORGANIZATOR PRZEPRASZA ZA NIEDOGODNOŚCI.
  6. Krystian

    CO 24 Recce

    do

    Ale to jest jutro.
  7. Samowar

    CO 24 Recce

    do

    Muszę dzisiaj pracować wieczorem, odpadam, przepraszam
  8. Red

    Star Citizen

    To jest pierwsza gra która w minimalnych wymaganiach ma dysk SSD Wrzuć grę na SSD i płynność podskoczy do normalnego poziomu.
  9. Ostatni tydzień
  10. Stahu

    CO 24 Recce

    do

    Wybaczcie, ale muszę się wypisać bo nie jestem na 100% pewny czy będę w środę.
  11. Templar

    Star Citizen

    Dobra, nie mam pojęcia co robić w tej grze, nie ma żodnych tooltipów ani nic. Plus muli jak jasna cholera... :-|
  12. Templar

    Star Citizen

    Dobra chopy, pobieram! XD
  13. Przeczytaj uważnie uwagi zanim się zapiszesz! (Brak czytania ze zrozumieniem może owocować ostrzeżeniami na forum i "wyrzuceniem" ze slota) Rozgrywka odbędzie się w niedzielę[31.05.2020] - 19:40 Zbiórka na kanale Alpha 10 minut przed misją - 19:30. Typ rozgrywki - JO/RO Zapisy od początku otwarte są dla wszystkich. Otwarte zostaną 26.05.2020 W wypadku zapisywania się na sloty specjalistyczne, upewnij się że jesteś odpowiednio przygotowany i przeszkolony. (np. osoba zapisująca się na slot pilota, która nie posiada żadnego doświadczenia na tej pozycji może zostać z niego usunięta) Misja organizowana jest przez społeczność No Name Arma (NN). Odprawa ogólna w załączniku. Odprawa dla naszego udziału zostanie dodana w czwartek. HTML w załączniku - RO_Demarkacja_brief_ogólny.docx ro_demarkacja.html
  14. { [_x,selectRandom["STAND","STAND_IA","WATCH","WATCH1","WATCH2"],"FULL",{behaviour _this == "COMBAT"}] call BIS_fnc_ambientAnimCombat; } forEach units this; lub (units this) apply {[_x,selectRandom["STAND","STAND_IA","WATCH","WATCH1","WATCH2"],"FULL",{behaviour _this == "COMBAT"}] call BIS_fnc_ambientAnimCombat;} Pisane z glowy, zobacz czy dziala. Wstaw do initu dowolnej jednostki z grupy. https://community.bistudio.com/wiki/forEach https://community.bistudio.com/wiki/apply https://community.bistudio.com/wiki/units
  15. Czy zna ktoś sposób na ustawienie animacji dla całej grupy? Nie chce mi się tego robić z osobna dla każdej jednostki bo za dużo tego, żebym każdego AI z kilku drużyn nazywał osobno. kod powyżej chciałbym wrzucić w jakąś pętlę albo coś, niestety jestem za cienki i nie wiem jak. To co próbowałem zrobić nie działa. Uprzedzając temat, wiem że animacja działają specyficznie na serwerze dedykowanym. Mam to ogarnięte.
  16. Do initu jednostki: This disableAI "PATH"; Testowane. Działa
  17. Można i tak. Ewentualnie ZEUS = CSAR Poławiacz
  18. Behaviour: safe lub careless Stance: Hold fire, keep formation A co CH view distance, wiem że addon fajny ale tutaj wystaczyło nie nadpisywać ustawień client-side w misji 🤔 MisterNova używał ch view distance i jemu też nie działało [*]
  19. Hm. Ok. Brzmi sensownie jak na Armowską "logikę". To co? Wsadzić wszystkich od razu do śmigieł by się nie rozbiegali?
  20. A tu się nie zgodzę, bo miałem ostatnio problem z misją na serwerze że po wejściu na slot nie miałem EQ ani nie mogłem się ruszyć z miejsca. Problemem było to że zrobiłem właśnie to co powyżej zalecasz
  21. @Znicz, @Black, @Stahu, @MisterNova, @Patriotic: Co do problemów z zasięgiem widoku jest jedno rozwiązanie które turbo polecam - addon opcjonalny CH View Distance. Pozwala on z bindów na klawiaturze regulować zasięg rysowania. Nie pozwoli on na nadpisanie ustawień misji, ale jeżeli ktoś ma problem jak opisujecie, to ręczne ustawienie zasięgu via CH na ten który ustawił MM być minus 100m rozwiązuje takie konflikty. Mało tego, świetnie sprawdza się w misjach z jungą itp bo pozwala ściąć zasięg do kilometra by oszczędzić FPSy, a gdy nale pojawia się potrzeba widzieć dalej, wystarczy kliknąć zwiększ dystans i hajda gotowe. Tak jak mówię - gorąco polecam. A i jeszcze dziękóweczka dla @Stahu za dodanie Zeusa adminowi! Nie macie pojęcia jak to się przydało i trochę tyłek podratowało w kilku momentach. I tutaj uwaga do wszelkich @Mission Maker - jeżeli robicie misję z lotniskowcem, AI do obsadzenia przez graczy musi mieć wyłączony path. AI na sobotniej misji, chcąc, jak to na AI Army zwykło robić - czyli na pałę, ustawić się do formacji, masowo wpadało do wody. Głównym problemem okazały się rezerwowe sloty pilotów, Blacka przykładowo musiałem teleportować na pokład bo zapasowy pilot wleciał do wody już na starcie.
  22. Z perspektywy pilota Hotel 1. Dobrze dobrane sloty, dowódca (koordynator) plutonu helikopterów był bardzo potrzebny. Rozdzielenie tych funkcji pozwoliło na spokojnie pilotować maszynę bez konieczności w stresie przepatrywania mapy. Z piechotą świetna współpraca. Nagranie z wyciętymi momentami przestoju: 8:10 Pierwszy desant na LZ Johnny. 11:50 Bliski przelot Super Hornet'a. 21:30 CASEVAC dla regimentu pancernego Tusk i drużyny Lima. 38:38 Desant na LZ Tommy 2 i rozbicie się Hotel 2. 55:40 Podebranie naszych po wykonaniu zadania pod ostrzałem z broni ręcznej.
  23. Red

    Star Citizen

    Od dzisiaj możecie wypróbować najwiekszy dostępny i grywalny pojazd w grze Carrack. My w Konstelacji dobrze się bawiliśmy. Zawsze można w większą grupę obsadzić Carracka. 😁
  24. Templar

    Star Citizen

    Jeżeli w ramach cebula weekendu ktoś był by chętny jeszcze zagrać to ja się piszę!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...