Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2017.08.19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 17 punktów
    @Krusher @Toczer @Kemi @Lypton @LeNy BAN PERMANENTNY (bez możliwości odwołania) Powód: Umyślne działanie na szkodę ACC oraz brak poszanowania dla ludzi mających wkład w tę społeczność. Lekceważenie poprzednich ostrzeżeń, kar i rozmów dyscyplinarnych.
  2. 11 punktów
    Cześć znów! W końcu udało mi się jako tako uporządkować pewne sprawy, w miarę ogarnąć komputer tylko jeszcze muszę znaleźć motywacje do zainstalowania Army i całego Repo Jednakże przez cały ten czas miałem ACC w serduszku i gdy napadła mnie wena i chęci, w pracy między zleceniami myślałem co by tu zrobić w tematyce naszej społeczności. O ile breloczki to był marny pomysł (bo nawet jak świetnie wygląda to jest zbyt drogi i czasochłonny w takim sposobie produkcji), to statuetki prezentują się już znacznie lepiej Breloczek jakby ktoś nie widział: Statuetka na początku miała być jedynie ozdobą wiszącą, ale nieco zmieniłem projekt. Nie siedziałem nad tym jakoś specjalnie długo, dlatego projekt zawiera wiele błędów, ale myślę, że i tak wygląda w porządku. Nadaje się zarówno na ozdobę jak i na nagrodę np. zamiast Arma Coop Corps to "Sztab ACC dla najlepszego Mision Maker'a w roku 2018 dla XY". Jest bardzo wiele opcji customizacji
  3. 9 punktów
    Właśnie minęło 5 lat odkąd zarejestrowałem się na forum (faktycznie to 6 lat bo w ACC pojawiłem się jesienią 2011 roku, lecz w wyniku słynnych wydarzeń znanych pod kryptonimem moje pierwsze konto zgniło w czyśćcu). 5 lat to kawał czasu, w trakcie którego wyszła Arma3 i zdążyła się zestarzeć do wersji 1.78, a już za niedługo wydany zostanie do niej ostatni DLC. Na moich oczach ACC transformowało w kawał dobrej społeczności. Ludzie tu są sympatyczni, gościnni i uczynni. Co więcej, szanują polską tradycję i panteon polskich bohaterów narodowych. Na koniec chciałbym dodać coś, co wielu myśli, ale niewielu odważy się powiedzieć na głos, a mianowicie: Jeśli miałby to być mój ostatni post, to powiem jedno: warto było xD
  4. 8 punktów
    Trochę się spóźniłem, ale... 22 stycznia minęło 5 lat od mojego dołączenia w wasze szeregi koledzy. Dziękuje bardzo za ten cały czas jaki tu spędziłem
  5. 7 punktów
    Plan dowódcy vs założenia MM
  6. 6 punktów
    Kubeczki na turniej prezentują się następująco. https://imgur.com/a/jY7Sj9e
  7. 6 punktów
  8. 5 punktów
  9. 5 punktów
    A gdyby tak TvT z elementami Real Op na Unsungu?
  10. 5 punktów
    Mission Makerzy go nienawidzą, Sprawdź jak jednym prostym trikiem zrobił 100% zachmurzenia, ale bez deszczu! W zakładce Addon Options wyłącz ACE Weather (pamiętaj, aby zaznaczyć Override) Za pomocą suwaków w menu zmian pogodowych zmień Zachmurzenie/Overcast na dowolną wartość, Opady/Deszcz/Rain na 0%. Należy pamiętać o zaznaczeniu nadpisywania/manual override, inaczej nie będzie można bawić się suwakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°). Chyba tyle Zamiast pkt. 2 można w init.sqf dodać: 0 setOvercast 1; 0 setRain 0; forceWeatherChange; 999999 setRain 0; Testowane ponad 30 minut na serwerze ACC. Nie poleciała ani jedna kropelka ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  11. 5 punktów
  12. 5 punktów
    I kolejne MSPO zaliczone! Pozdrawiamy! :-D
  13. 4 punkty
    @Tes świetny test Interiors for CUP. Więcej takich testów.
  14. 4 punkty
  15. 4 punkty
    Nie mogę się odnieść do treści rożkowej ale powiem tylko jedno - załatwiajcie sobie sprawy tego typu PRYWATNIE - tylko i wyłącznie - mieszanie CAŁOŚCI grupy/społeczności poprzez prywatne wypowiedzi nie sygnowane w żaden sposób przez sztab ACC czy AFTP jest bynajmniej nie na miejscu. Jako członek jednej i drugiej prosiłby tylko o nie mieszanie całości tychże w sprawy prywatne - a już wyrażanie opinii o całości przez pryzmat prywatnych dysput? Pozostawiam bez komentarza
  16. 4 punkty
    Bundle ostatnich nagrań I trochę śmieszków
  17. 4 punkty
    - Skad jestescie w takich mundurach? - Z Polski - A w jakim to stanie? - To nie stan. To kraj w Europie. - Ahhh OK. I never leaved Texas before I don't know where it is. Dolozcie tu sobie taki w ch...j poludniowy akcent. Tu naprawde sa niektorzy tak tepi Siedzimy w Wendy's (taki fast food). - Do you have a fast foods and restaurants in Poland?
  18. 4 punkty
  19. 4 punkty
    Misja wg mnie bardzo fajna, jako medyk byłem gdzieś z tyłu dlatego miałem więcej czasu na ogólny ogląd operacji i parę kwestii wg mnie bym poprawił. Nie będę pisał o plusach, bo wszystko było na poziomie co najmniej dobrym, a skupiłbym się tak naprawdę tylko na "otoczce" misji: Od strony USA: w życiu nie dawałbym jakiś większych składów amunicji i sprzętu, a tym bardziej sztabów, od strony plaży, gdzie za plecami mam umocnienia. Prawdopodobnie jako planista rozwiązałbym to tak, że przed pasem umocnień dałbym pojedyncze, lokalne punkty oporu - posterunki - w których zgromadziłbym bardzo niewielką ilość sprzętu takie jak ręczne wyrzutnie ppanc i plot, jakieś lekkie pojazdy opancerzone, umocnione stanowiska KM lub czegoś mocniejszego, coś co na pewno w 100% byłoby użyte do odparcia ewentualnego pierwszego rzutu desantu, jakim byliśmy my. Liczne, ale rozsiane stanowiska km byłyby wg mnie niepotrzebne, wystawiłbym tam miny, żeby spowolnić przeciwnika lub całkowicie go sparaliżować, a resztę wykończyłbym artylerią/moździerzami. Postarałbym się skanalizować ruch Rosjan ustawiając korytarze wolne od min, na linii których postawiłbym właśnie bardziej umocnione punkty oporu. W przypadku wykrycia przeciwnika jednostki szybkiego reagowania np na Bradleyach wysłałbym z głębi lądu (technicznie zespawnowałbym je np w rejonie hotelu) do wsparcia posterunków. Stacjonarne stanowiska p-lot nie umieszczałbym na pewno przed pasem umocnień, co najwyżej na nich (wysokość ma znaczenie) lub jeszcze dalej w głębi lądu, aby właśnie paru ruskich malczików od razu by mi ich nie odstrzeliło. Od strony Rosjan: całkiem logiczne byłoby wysłanie niewielkich oddziałów, dobrze wyposażonych, celem opanowania pierwszych umocnień i utworzenia przyczółków pod drugą falę desantu. Wcześniejsze rozpoznanie uwidoczniłoby np, że przeciwnik zaminował większość terenu i skanalizował ruch, co determinowałoby lokalizację naszego LZ. Na pewno dałbym im wsparcie artyleryjskie i/lub z powietrza (tutaj wstawiłbym po prostu pod komendę ostrzał na wyznaczone wcześniej cele). Pas umocnień - czysto dla klimatu - również ostrzelałbym w momencie desantu lub tuż po nim. Od strony technicznej: ja bym dał nam za zadanie tylko opanować i utrzymać pierwszy punkt oporu przeciwnika. Dałbym oczywiście jakieś fale kontrataku przeciwnika, który za wszelką cenę chciałby nas wyprzeć z tych pozycji po ich zajęciu. Prawdopodobnie ciagle byśmy byli pod jakimś ostrzałem przeciwnika z moździerzy, które nie dawałby by nam spokoju (skryptowo co jakiś czas jakaś mała salwa niewielkiego kalibru). Kilka-kilkanaście Bradleyów z piechotą, którą eliminowalibyśmy przejętą niewielką ilością sprzętu przeciwnika, bo nasze zapasy dźwigane na plecach skończyłyby się zapewne po pierwszych 30 minutach. 2h rozgrywki, info na radio od dowództwa że sektor opanowany i druga fala leci, the end. Naszą skromną liczebność, nawet jak na pierwszy rzut, wyjaśniłbym tym, że np reszta oddziałów została wykryta i wyeliminowana przez wrogie lotnictwo jeszcze na wodzie, lub jakiś inny fuckup, który zwiększyłby tylko dramatyzm sytuacji To takie ode mnie luźne przemyślenia, oczywiście znam to z doświadczenia że pomysłów jest miliard a potem przy robieniu misji większość z nich jest brutalnie weryfikowana i z jakiś powodów nie da się ich zrealizować. Z doświadczenia też wiem, że jak się zrobi misję, w której da się chłopakom poczuć bardziej realny przebieg działań (skalę działań) i poddaje ciągłemu zagrożeniu, to mają lepszą wczutę na rozgrywce i potem lepiej ją wspominają
  20. 4 punkty
    Do kogo skierowane jest szkolenie: Szkolenie jest skierowane do osób w stopniu minimum szeregowego, które rozegrały minium 5-6 misji w społeczności ACC Cel szkolenia: Popularyzacja obejmowania slotów dowódczych przez mniej doświadczonych w dowodzeniu graczy ACC. Założenia szkolenia: Zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami związanymi z dowodzeniem sekcją (3-5 podwładnych). Efektywne przygotowanie uczestnika do dowodzenia sekcją w trakcie misji w ACC. Wymagania: Rozegranie co najmniej kilkunastu misji na serwerze ACC Posiadanie stopnia minimum szeregowego Chęć do nauki Dojrzałe podejście do tematu Program szkolenia: Dodatkowe informacje: Podczas szkolenia należy spodziewać się dużo praktyki związanej z interaktywną pracą na mapie. Szkolenie zakłada przedstawienie podstawowych zachowań sekcji podczas szeregu różnych sytuacji spotykanych na polu walki. Każdy uczestnik wcieli się w dowódcę sekcji i będzie miał okazję dowodzić w warunkach możliwie zbliżonych do tych na misji. Planowany termin szkolenia: 3. lub 4. tydzień września. Czas trwania szkolenia: 2-2,5h <cytuj poniżej> Proszę dopisywać obok nicku dyspozycyjność w trakcie tygodnia np. Maras - (Pon/Sr/Sob po 17:30) Lista chętnych na Szkolenie Dowódców Sekcji: ...
  21. 4 punkty
    Panowie jutro gramy misje na paczce IFA. Z mojej strony wszystko gotowe, prosiłbym o to aby poświęcić odpowiednio wcześniej czas na sprawdzenie linii modów i czy wpuszcza was na serwer. Przypominam również że doszedł nowy addon (~350mb) o nazwie IF_SABRE. Będzie wymagany w misji. Upewnijcie się że wpuszcza was na serwer żeby nie było niepotrzebnych nerwów i czekania po 20ej w dniu rozgrywki.
  22. 4 punkty
    Najserdeczniejsze życzenia zdrowych i spokojnych Świąt od sztabu oraz całej grupy, obecnych jak i byłych członków Arma Fans Team Poland składamy naszym braciom na wirtualnym polu walki i nie tylko, a także ich rodzinom i bliskim. o7
  23. 3 punkty
    do
    Grudzień 1944 roku, Ardeny, okolice miasta Bastogne Głównym celem niemieckiej ofensywy okazał się port w Antwerpii, ten sam który w oczach alianckiego sztabu widniał jako jeden z nielicznych sukcesów operacji Market Garden. Aby tam dotrzeć, Szkopy wpierw musiałyby przedrzeć się przez gęsto zalesione tereny Belgii, aktualnie umocnione przez 101 Dywizję Powietrznodesantową, by później odzyskać dawne szlaki zaopatrzeniowe. Małe miasteczko Bastogne stało się strategicznym punktem łączącym 7 głównych dróg po tej stronie Arden, na tyle ważnym, że niemieckie siły próbują je zdobyć bez względu na poniesione straty. Generał Hasso von Manteuffel rzucił w kierunku amerykańskich pozycji obronnych 2 dywizje pancerne wspierane przez Volksgrenadierów. Jedyną nadzieją na przerwanie tej ofensywy jest odsiecz w postaci 3 Armii Generała Pattona. Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  24. 3 punkty
    Daily reminder: polecam polubić naszą stronę na Facebooku, tam najczęściej znajdą się informacje o nowych zaplanowanych misjach. Bonusowe punkty za zmianę ustawień obserwowania na "wyświetlaj najpierw" w celu stuprocentową szansy na uzyskanie nowego postu tuż po publikacji. Link do peja: https://www.facebook.com/armacoopcorps/
  25. 3 punkty
    do
    Okrążeni Polacy przebijają się do swoich przez Niemieckie pozycje. Minimum +- 15 WYMAGANE linia modów charlie (WW2) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1715549949 +2 mody z opcjonalnych CSA38 mod - Czechoslovak army 1938 (Munich crisis) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=641305739 September 1939 / Wrzesień 1939 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1348553859
  26. 3 punkty

    do

    Trzeba mu wybaczyć, jak widać nie umie w literki. Do tego używa Windowsa 3.11 w którym Internet Explorer nie ma polskiego słownika. Zaraz poprawię błąd.
  27. 3 punkty
    Wesołych swiąt i tak dalej wszystkim ;D
  28. 3 punkty
    Taki Update: karta poszła na gwarancje, producent stwierdził, że się chłodzenie zepsuło i niby naprawił, po świętach będę testował. A z takich śmiesznych rzeczy to: wysłałem kartę w oryginalnym opakowaniu w specjalnym styropianie, by uniknąć uszkodzeń oraz wraz z gumowymi ochraniaczami na wtyczki. Kto zgadnie jak wróciła? W jakimś kartonie po parówkach rzucona luzem, zawinięta w jakąś zwykłą torebkę foliową, oczywiście bez ochraniaczy na wtyczki i z mocno wygięta blachą, która służy do montażu na śruby. Jakby ktoś na przyszłość robił reklamacje sprzętu to polecam zrobić zdjęcia produktu lub nagrać filmik najlepiej w punkcie oddania lub przed samym nadaniem wysyłki z pisemnym potwierdzeniem stanu, by uniknąć syfu z którym będę musiał się babrać przez kolejne 3 tygodnie.
  29. 3 punkty
    Zmiany, zmiany, zmiany... ; )
  30. 3 punkty
    @Streeciarz Ostrzeżenie. POWÓD: Łamanie zasad netykiety. Wszystkich użytkowników forum obowiązują zasady netykiety. W szczególności na forum zabrania się trollowania. Użytkownicy mają obowiązek odnosić się do siebie nawzajem z kulturą i szacunkiem. _________________________________________ @Matt Ostrzeżenie. POWÓD: Wyśmiewanie społeczności jako całości na publicznym czacie. Niszczenie wizerunku ACC. Każdy ma prawo do wyrażania swojej krytyki publiczne do czasu, gdy ta jest konstruktywna. Komentarze niszczące wizerunek ACC i będące próbą nieudolnego trollingu będą z miejsca karane.
  31. 3 punkty
  32. 3 punkty
    Szczęśliwego nowego roku! 🎉🎉🎊
  33. 3 punkty
    Zapraszam na moją misje 14 grudnia (tj.piątek). Dane wywiadowcze wkrótce.
  34. 3 punkty
  35. 3 punkty
    Odkurzona misja na unsungu w tą niedziele. Łapcie zapisy
  36. 3 punkty
    Zapraszam na misję stworzoną w kooperacji z kilkoma wspaniałymi MM-ami.
  37. 3 punkty
  38. 3 punkty
    Operacja zostanie podzielona na pomniejsze fazy oznaczane numerycznie, przykładowo E1, F1. Numeracja będzie w większości oznaczała przemieszczenie do nowego sektora lub wyznaczenie nowego zadania. Drużynom zostaną przypisane kolory. Legenda umieszczona na pierwszej mapie. Faza ECHO - wyparcie przeciwnika z Nizhnoye / zlokalizowanie i wyeliminowanie moździerzy 2B14-1. ECHO - 1 Wchodząc w strefę Fazy ECHO, pluton rozwija linię i przechodzi do ofensywy na pierwsze umocnienia wroga. Charlie 1-1 oraz 1-3 przypiera przeciwnika ogniem, kiedy 1-2 podchodzi od strony zachodniej i od flanki rozpoczyna eliminacje obsady umocnień. ECHO - 2 Drużyny przechodzą na swoje sektory i eliminują opór przeciwnika. W wypadku przemieszczania przez obszar pozbawiony osłony (Charlie 1-1 oraz 1-3), pojazdy mają ją zapewnić. ECHO - 3 oraz ECHO - 4 Drużyny przechodzą na swoje punkty wyjścia, z których rozpoczną przeszukiwanie sektora E4. W wypadku zlokalizowania stanowisk moździerzowych, najbliższa drużyna zostanie wysłana w ramach wsparcia. ECHO - 5 Po wyeliminowaniu stanowisk moździerzy, drużyny przemieszczają się na ostatnie punkty Fazy ECHO. Faza FOXTROT - wyparcie przeciwnika z Berezina / zajęcie sztabu kompanii. FOXTROT - 1 Podczas ataku na umocnienia wroga Charlie 1-1 rozpoczyna ostrzał w kierunku pozycji przeciwnika. 1-3 flankuje wroga od zachodu i rozpoczyna eliminacje obsady umocnień. W razie potrzeby 1-2 zostanie wysłane w ramach wsparcia. FOXTROT - 2 oraz FOXTROT - 3 Charlie 1-1 oraz 1-3 rozpoczyna czyszczenie miasta. Charlie 1-2 zajmuje pozycje na drodze wyjazdowej (w punkcie F2) i odcina potencjalny kontratak wroga. Po zajęciu zabudowań oznaczonych indeksem 2, drużyny przemieszczają się na sektory F3 i eliminują opór przeciwnika. FOXTROT - 4 oraz FOXTROT - 5 Drużyny przemieszczają się na NE w kierunku sztabu wroga. Brak osłony od wschódu kompensują pojazdy. Charlie 1-2 przemieszcza się równolegle do reszty drużyn. FOXTROT - 6 Pluton przystępuje do ostatniej fazy. Charlie 1-1 przystępuje do zajęcia budynku, w którym mieści się sztab przeciwnika. Charlie 1-0 dołączy na pozycje pojazdu Scooby-1. Charlie 1-2 oraz 1-3 rozpocznie odcinanie kontaktów nacierających z kierunku północnego. Po zabezpieczeniu sztabu przeciwnika cały pluton udaje się w kierunku PLF. Więcej szczegółów na właściwym briefingu.
  39. 3 punkty
    Dzięki za przyjście, z takich rzeczy, które sam bym poprawił: - Na trupach z plaży były magazynki IF, a Wy posiadaliście broń z FoW. - Zablokuje kolejnym razem niektóre działa, wiecie dlaczego. - Dam więcej ładunków wybuchowych. Sam Demo miał 6 + 2, które były przy siatce. Specjalnie zrobiłem kilka wyrw w siatce, ale chyba to nie wystarczyło. Proszę o zostawienie opinii, problemów technicznych, screenshotów itd. w tym temacie. Taki mały PS z mojej strony: Jeśli kochani nie macie czasu na sprawdzenie addonów nawet ten jeden dzień przed misją, to proszę o własnoręczne stworzenie misji. Wydawało mi się, że próg wiekowy w ACC jest dosyć standardowy... a tu nagle sięgnął przedszkola, gdzie mimo tego, że ktoś Wam pod mordkę wiecznie podsuwa solucję, to jakimś cudem znajdują się życiowe niedorajdy. Pozdrawiam, canadian
  40. 3 punkty
  41. 3 punkty
    Witam Panów. Niniejszy mini poradnik opisuje jak korzystać z addonów za subskrybowanych w Steam Workshop za pomocą Arma 3 Sync'a. Jak je ściągać, jak je podpinać i dokonywać ekstrakcji. Poradnik może być przydatny w wypadkach rozgrywek z dodatkowymi addonami które są dostępne tylko na SW, lub za duże by pobrać je z Armaholika w rozsądnym czasie (ściąganie z AH jest BAAARDZO wolne). Przykładową sytuacją do użycia czegoś takiego są rozgrywki z United Operations, którzy swoje repozytorium bazują właśnie na subskrypcjach w warsztacie. Innym przykładem zastosowania tego, jest pobieranie całego repozytorium od zera. Wtedy zasubskrybowanie takich addonów jak RHS może przyśpieszyć proces pobierania repo (ściąganie na dwa kanały będzie bardziej wydajne i szybsze). Poradnik dedykuje @Ameronowi i @Stasicay którzy zainspirowali mnie do napisania tego wszystkiego. 1. Subskrybcja By coś pobrać, trzeba zacząć od namierzenia moda w Warsztacie Steam (http://steamcommunity.com/app/107410/workshop/). Można go znaleźć na stronie warsztatu za pomocą pola do wyszukiwania na stronie takowego. Po przejściu na stronę moda, należy wybrać opcję Zasubskrybuj. 2. Pobranie Po dokonaniu subskrybcji, nawet przy włączonej aplikacji Steam, pobieranie nie następuje od razu, a nawet w ogóle. Głównym de facto narzędziem do ściągania addonów z SW jest Lanucher Army. By go uruchomić, należy otworzyć bibliotekę Steam w aplikacji na komputerze, i PPM wybrać Armę, i wybrać opcję Zagraj... Otworzy się wtedy Lanucher. W jego oknie, należy przejść do zakładki Modyfikacje. W tej zakładce zarządzane są subskrybowane addony. Można je z tego okna pobrać, usunąć itp. Jeżeli pod ikoną addonu, po prawej stronie, znajduje się ikona łańcucha obarczona czerwonym znacznikiem, oznacza to, iż addon ten wymaga innych dodatkowych dodatków. Ich listę można zobaczyć po wciśnięciu ikony łańcucha. Gdy wszystkie potrzebne addony zostaną pobrane, można przejść dalej. 3. Podpinanie addonów w A3S - konfiguracja aplikacji Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić to dodać folder Workshopa do listy folderów z addonami. By to zrobić należy otworzyć zakładkę Addon Options. W nim, po prawej stronie należy wybrać dodanie katalogu (symbol +). Po otwarciu okna do wyboru katalogu, należy przejść do głównego folderu Army w folderach Steama (\STEAM\steamapps\common\Arma 3) i tam wybrać katalog !Workshop jako jeden z katalogów z addonami (zaznaczenie głównego folderu Army jako katalog z addonami da ten sam efekt). Po zaznaczeniu należy przejść do zakładki Addons gdzie wyświetli się wspomniany folder jako folder z addonami. Po jego rozwinięciu, wyświetlą się wszystkie zasubskrybowane i pobrane addony przez Lanuchera. (Tutaj mała uwaga, ten folder teoretycznie jest niewidoczny w domyślnych ustawieniach okien windows. Należy włączyć sobie wyświetlanie ukrytych plików w ustawieniach Explorera Windows (Lewy górny róg okna->Plik->Opcje->Widok) 4. Podpinanie addonów w A3S - wpinanie addonów Tutaj rzecz banalnie prosta. Należy po prostu addony które chce się użyć przeciągnąć z lewego okna, do grup stworzonych w prawym oknie. Należy przy tym procesie pamiętać, iż niektóre addony z warsztatu wymagają do działania podpięcia innych. Po przeciągnięciu wystarczy tylko zaznaczyć które dodatki się chce i hajda można grać! 5. Ekstrakcja addonów z Warsztatu Może się zdarzyć tak, iż pobierany addon trzeba jednak z warsztatu wyciągnąć. Np. pobrany RHS trzeba wrzucić do folderu z głównym repo, by A3S nie dostawał szału, że brakuje dodatku który jest w repozytorium. By to osiągnąć należy przejść do katalogu warsztatu (STEAM\steamapps\workshop\content). I tutaj zaczyna się zabawa w sapera: foldery te nie są nazwane tylko ponumerowane w sposób który nie zdradza zawartości. Metodą prób i błędów niestety, trzeba przeklikać wszystkie foldery by dotrzeć do tego czego się szuka. Można też, będąc w folderze content wpisać w polu wyszukiwania szukaną frazę, np, wspomniany RHS. Gdy Windows znajdzie jakikolwiek plik pasujący do kontekstu, wystarczy kliknąć PPM -> otwórz lokalizację pliku. Po przeniesieniu należy się cofnąć do głównego folderu z addonem (seria wydaje się losowych cyfr) i skopiować do odpowiedniego folderu w repozytorium. Zaznaczam skopiować, nie wycinać. Po skopiowaniu, jeżeli jest potrzeba/chęć usunięcia addonu z Warsztatu należy to zrobić za pomocą Lanuchera, nie usuwać folderu dodatku prosto z folderu! Lanucher dostanie piernika jeżeli nie będzie mógł znaleźć folderu którego sam wcześniej ściągnął i może stawiać później opór przy późniejszych próbach używania.
  42. 3 punkty
    Jeden z ficzerów w najnowszym Rożek DLC do OFP
  43. 3 punkty
    Astrologowie przewidują spadek zainteresowania misji z noktowizją, Populacja entuzjastów misji dziennych zwiększa się.
  44. 3 punkty
    W najnowszym dev diary devowie powiedzieli że kończą pracę nad karierą dla pojedynczego gracza oraz nad trybem coop i możliwością zakładania własnych serwerów z poziomu głównego menu. Aktualizacja ma się ukazać pod koniec stycznia (planowo miało być do końca 2017), jest to spowodowane tym że główny projektant trybu kariery (odpowiedzialny za tą znaną z RoF), dostał wolną rękę w kwestii ulepszania trybu kariery i z tego co widać, postanowił rozbudować ją jeszcze bardziej tak, aby odpowiadała realnym zadaniom jakie pełnili w tamtych czasach piloci. Immersion x 100 Z innych bardzo ciekawych rzeczy, ukończono model deszczu o którym wspominałem tu wcześniej. Poprzednim filmik był wczesnym WiP, poniżej macie jak to wygląda finalnie. Zwróćcie uwagę że dopóki jest otwarty kokpit, deszcz opada także na gogle pilota, po zamknięciu kokpitu, deszcz na goglach jest do momentu do którego ostatnia kropla nie opadnie w dół! Deszcz na szybie kokpitu wygląda już o wiele lepiej (nie jak gęsty kisiel, jak na początku). @Cichy oraz inni gracze z RP, ruszyły również już prace (pracuje nad tym osobny podwykonawca) dodatku Tank Crew. Będzie to póki co JEDYNY symulator na rynku który idealnie odtworzy zarówno zewnątrz jak i wewnątrz jednostki pancerne Poza tym, pokazano filmik na którym przedstawiono nowy system działania podwozia, który jak zaznaczają devovie, będzie lepszy i bardziej realistyczny jak w dwóch najbardziej popularnych grach z czołgami Całość dev diary w spoilerze:
  45. 3 punkty
    Zapis z wczorajszej rozgrywki na zachętę niezacheconym
  46. 3 punkty
  47. 3 punkty
  48. 3 punkty
    Pociąg z Bradleyami nie zmieścił się pod wiatą na dworcu w Kowalewie Pomorskim. Efekt? 37 urwanych wieżyczek obserwacyjnych dowódcy pojazdu. Wiata cała. Polska wiata na dworcu vs Amerykańskie Bradleye 1:0. :-D http://www.pomorska.pl/wiadomosci/golub-dobrzyn/g/amerykanskie-wozy-bojowe-utknely-pod-wiata-w-kowalewie-zdjecia,12495104,25609454/
  49. 3 punkty
    Mam ruskie czołgi bo na 4 pancernych się wychowałem
  50. 2 punkty
    Na serwer trafiło 5 poprawionych misji: co_31_Ridge_Runner_v1_1 co_18_CODENAME_Follow_The_Rabbit_v1_1 co_19_CODENAME_Pathfinder_v_1_5 co_21_CODENAME_High_Treason_v1_1 co_24_Fairweather_Friend_v1_1
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...