Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2018.05.24 uwzględniając wszystkie działy

  1. 17 punktów
    @Krusher @Toczer @Kemi @Lypton @LeNy BAN PERMANENTNY (bez możliwości odwołania) Powód: Umyślne działanie na szkodę ACC oraz brak poszanowania dla ludzi mających wkład w tę społeczność. Lekceważenie poprzednich ostrzeżeń, kar i rozmów dyscyplinarnych.
  2. 11 punktów
    Cześć znów! W końcu udało mi się jako tako uporządkować pewne sprawy, w miarę ogarnąć komputer tylko jeszcze muszę znaleźć motywacje do zainstalowania Army i całego Repo Jednakże przez cały ten czas miałem ACC w serduszku i gdy napadła mnie wena i chęci, w pracy między zleceniami myślałem co by tu zrobić w tematyce naszej społeczności. O ile breloczki to był marny pomysł (bo nawet jak świetnie wygląda to jest zbyt drogi i czasochłonny w takim sposobie produkcji), to statuetki prezentują się już znacznie lepiej Breloczek jakby ktoś nie widział: Statuetka na początku miała być jedynie ozdobą wiszącą, ale nieco zmieniłem projekt. Nie siedziałem nad tym jakoś specjalnie długo, dlatego projekt zawiera wiele błędów, ale myślę, że i tak wygląda w porządku. Nadaje się zarówno na ozdobę jak i na nagrodę np. zamiast Arma Coop Corps to "Sztab ACC dla najlepszego Mision Maker'a w roku 2018 dla XY". Jest bardzo wiele opcji customizacji
  3. 7 punktów
    Plan dowódcy vs założenia MM
  4. 6 punktów
    Kubeczki na turniej prezentują się następująco. https://imgur.com/a/jY7Sj9e
  5. 6 punktów
  6. 5 punktów
  7. 4 punkty
    @Tes świetny test Interiors for CUP. Więcej takich testów.
  8. 4 punkty
  9. 4 punkty
    Nie mogę się odnieść do treści rożkowej ale powiem tylko jedno - załatwiajcie sobie sprawy tego typu PRYWATNIE - tylko i wyłącznie - mieszanie CAŁOŚCI grupy/społeczności poprzez prywatne wypowiedzi nie sygnowane w żaden sposób przez sztab ACC czy AFTP jest bynajmniej nie na miejscu. Jako członek jednej i drugiej prosiłby tylko o nie mieszanie całości tychże w sprawy prywatne - a już wyrażanie opinii o całości przez pryzmat prywatnych dysput? Pozostawiam bez komentarza
  10. 4 punkty
    Bundle ostatnich nagrań I trochę śmieszków
  11. 4 punkty
    - Skad jestescie w takich mundurach? - Z Polski - A w jakim to stanie? - To nie stan. To kraj w Europie. - Ahhh OK. I never leaved Texas before I don't know where it is. Dolozcie tu sobie taki w ch...j poludniowy akcent. Tu naprawde sa niektorzy tak tepi Siedzimy w Wendy's (taki fast food). - Do you have a fast foods and restaurants in Poland?
  12. 4 punkty
    Cześć, nie było mnie bardzo długo, ale zamierzam wrócić. Nie zagrałem z wami dużo gier i chyba powinienem (według regulaminu) zostać zdegradowany do rangi "Poborowy". Będę musiał ponownie umówić się na szkolenie, bo praktycznie nic nie pamiętam. Ktokolwiek to czyta - życzę ci miłego dnia.
  13. 4 punkty
  14. 4 punkty
    Misja wg mnie bardzo fajna, jako medyk byłem gdzieś z tyłu dlatego miałem więcej czasu na ogólny ogląd operacji i parę kwestii wg mnie bym poprawił. Nie będę pisał o plusach, bo wszystko było na poziomie co najmniej dobrym, a skupiłbym się tak naprawdę tylko na "otoczce" misji: Od strony USA: w życiu nie dawałbym jakiś większych składów amunicji i sprzętu, a tym bardziej sztabów, od strony plaży, gdzie za plecami mam umocnienia. Prawdopodobnie jako planista rozwiązałbym to tak, że przed pasem umocnień dałbym pojedyncze, lokalne punkty oporu - posterunki - w których zgromadziłbym bardzo niewielką ilość sprzętu takie jak ręczne wyrzutnie ppanc i plot, jakieś lekkie pojazdy opancerzone, umocnione stanowiska KM lub czegoś mocniejszego, coś co na pewno w 100% byłoby użyte do odparcia ewentualnego pierwszego rzutu desantu, jakim byliśmy my. Liczne, ale rozsiane stanowiska km byłyby wg mnie niepotrzebne, wystawiłbym tam miny, żeby spowolnić przeciwnika lub całkowicie go sparaliżować, a resztę wykończyłbym artylerią/moździerzami. Postarałbym się skanalizować ruch Rosjan ustawiając korytarze wolne od min, na linii których postawiłbym właśnie bardziej umocnione punkty oporu. W przypadku wykrycia przeciwnika jednostki szybkiego reagowania np na Bradleyach wysłałbym z głębi lądu (technicznie zespawnowałbym je np w rejonie hotelu) do wsparcia posterunków. Stacjonarne stanowiska p-lot nie umieszczałbym na pewno przed pasem umocnień, co najwyżej na nich (wysokość ma znaczenie) lub jeszcze dalej w głębi lądu, aby właśnie paru ruskich malczików od razu by mi ich nie odstrzeliło. Od strony Rosjan: całkiem logiczne byłoby wysłanie niewielkich oddziałów, dobrze wyposażonych, celem opanowania pierwszych umocnień i utworzenia przyczółków pod drugą falę desantu. Wcześniejsze rozpoznanie uwidoczniłoby np, że przeciwnik zaminował większość terenu i skanalizował ruch, co determinowałoby lokalizację naszego LZ. Na pewno dałbym im wsparcie artyleryjskie i/lub z powietrza (tutaj wstawiłbym po prostu pod komendę ostrzał na wyznaczone wcześniej cele). Pas umocnień - czysto dla klimatu - również ostrzelałbym w momencie desantu lub tuż po nim. Od strony technicznej: ja bym dał nam za zadanie tylko opanować i utrzymać pierwszy punkt oporu przeciwnika. Dałbym oczywiście jakieś fale kontrataku przeciwnika, który za wszelką cenę chciałby nas wyprzeć z tych pozycji po ich zajęciu. Prawdopodobnie ciagle byśmy byli pod jakimś ostrzałem przeciwnika z moździerzy, które nie dawałby by nam spokoju (skryptowo co jakiś czas jakaś mała salwa niewielkiego kalibru). Kilka-kilkanaście Bradleyów z piechotą, którą eliminowalibyśmy przejętą niewielką ilością sprzętu przeciwnika, bo nasze zapasy dźwigane na plecach skończyłyby się zapewne po pierwszych 30 minutach. 2h rozgrywki, info na radio od dowództwa że sektor opanowany i druga fala leci, the end. Naszą skromną liczebność, nawet jak na pierwszy rzut, wyjaśniłbym tym, że np reszta oddziałów została wykryta i wyeliminowana przez wrogie lotnictwo jeszcze na wodzie, lub jakiś inny fuckup, który zwiększyłby tylko dramatyzm sytuacji To takie ode mnie luźne przemyślenia, oczywiście znam to z doświadczenia że pomysłów jest miliard a potem przy robieniu misji większość z nich jest brutalnie weryfikowana i z jakiś powodów nie da się ich zrealizować. Z doświadczenia też wiem, że jak się zrobi misję, w której da się chłopakom poczuć bardziej realny przebieg działań (skalę działań) i poddaje ciągłemu zagrożeniu, to mają lepszą wczutę na rozgrywce i potem lepiej ją wspominają
  15. 4 punkty
    Do kogo skierowane jest szkolenie: Szkolenie jest skierowane do osób w stopniu minimum szeregowego, które rozegrały minium 5-6 misji w społeczności ACC Cel szkolenia: Popularyzacja obejmowania slotów dowódczych przez mniej doświadczonych w dowodzeniu graczy ACC. Założenia szkolenia: Zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami związanymi z dowodzeniem sekcją (3-5 podwładnych). Efektywne przygotowanie uczestnika do dowodzenia sekcją w trakcie misji w ACC. Wymagania: Rozegranie co najmniej kilkunastu misji na serwerze ACC Posiadanie stopnia minimum szeregowego Chęć do nauki Dojrzałe podejście do tematu Program szkolenia: Dodatkowe informacje: Podczas szkolenia należy spodziewać się dużo praktyki związanej z interaktywną pracą na mapie. Szkolenie zakłada przedstawienie podstawowych zachowań sekcji podczas szeregu różnych sytuacji spotykanych na polu walki. Każdy uczestnik wcieli się w dowódcę sekcji i będzie miał okazję dowodzić w warunkach możliwie zbliżonych do tych na misji. Planowany termin szkolenia: 3. lub 4. tydzień września. Czas trwania szkolenia: 2-2,5h <cytuj poniżej> Proszę dopisywać obok nicku dyspozycyjność w trakcie tygodnia np. Maras - (Pon/Sr/Sob po 17:30) Lista chętnych na Szkolenie Dowódców Sekcji: ...
  16. 3 punkty
    do
    Grudzień 1944 roku, Ardeny, okolice miasta Bastogne Głównym celem niemieckiej ofensywy okazał się port w Antwerpii, ten sam który w oczach alianckiego sztabu widniał jako jeden z nielicznych sukcesów operacji Market Garden. Aby tam dotrzeć, Szkopy wpierw musiałyby przedrzeć się przez gęsto zalesione tereny Belgii, aktualnie umocnione przez 101 Dywizję Powietrznodesantową, by później odzyskać dawne szlaki zaopatrzeniowe. Małe miasteczko Bastogne stało się strategicznym punktem łączącym 7 głównych dróg po tej stronie Arden, na tyle ważnym, że niemieckie siły próbują je zdobyć bez względu na poniesione straty. Generał Hasso von Manteuffel rzucił w kierunku amerykańskich pozycji obronnych 2 dywizje pancerne wspierane przez Volksgrenadierów. Jedyną nadzieją na przerwanie tej ofensywy jest odsiecz w postaci 3 Armii Generała Pattona. Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  17. 3 punkty
    do
    Okrążeni Polacy przebijają się do swoich przez Niemieckie pozycje. Minimum +- 15 WYMAGANE linia modów charlie (WW2) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1715549949 +2 mody z opcjonalnych CSA38 mod - Czechoslovak army 1938 (Munich crisis) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=641305739 September 1939 / Wrzesień 1939 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1348553859
  18. 3 punkty

    do

    Trzeba mu wybaczyć, jak widać nie umie w literki. Do tego używa Windowsa 3.11 w którym Internet Explorer nie ma polskiego słownika. Zaraz poprawię błąd.
  19. 3 punkty
    Wesołych swiąt i tak dalej wszystkim ;D
  20. 3 punkty
    Taki Update: karta poszła na gwarancje, producent stwierdził, że się chłodzenie zepsuło i niby naprawił, po świętach będę testował. A z takich śmiesznych rzeczy to: wysłałem kartę w oryginalnym opakowaniu w specjalnym styropianie, by uniknąć uszkodzeń oraz wraz z gumowymi ochraniaczami na wtyczki. Kto zgadnie jak wróciła? W jakimś kartonie po parówkach rzucona luzem, zawinięta w jakąś zwykłą torebkę foliową, oczywiście bez ochraniaczy na wtyczki i z mocno wygięta blachą, która służy do montażu na śruby. Jakby ktoś na przyszłość robił reklamacje sprzętu to polecam zrobić zdjęcia produktu lub nagrać filmik najlepiej w punkcie oddania lub przed samym nadaniem wysyłki z pisemnym potwierdzeniem stanu, by uniknąć syfu z którym będę musiał się babrać przez kolejne 3 tygodnie.
  21. 3 punkty
    Zmiany, zmiany, zmiany... ; )
  22. 3 punkty
    @Streeciarz Ostrzeżenie. POWÓD: Łamanie zasad netykiety. Wszystkich użytkowników forum obowiązują zasady netykiety. W szczególności na forum zabrania się trollowania. Użytkownicy mają obowiązek odnosić się do siebie nawzajem z kulturą i szacunkiem. _________________________________________ @Matt Ostrzeżenie. POWÓD: Wyśmiewanie społeczności jako całości na publicznym czacie. Niszczenie wizerunku ACC. Każdy ma prawo do wyrażania swojej krytyki publiczne do czasu, gdy ta jest konstruktywna. Komentarze niszczące wizerunek ACC i będące próbą nieudolnego trollingu będą z miejsca karane.
  23. 3 punkty
  24. 3 punkty
    Szczęśliwego nowego roku! 🎉🎉🎊
  25. 3 punkty
    Zapraszam na moją misje 14 grudnia (tj.piątek). Dane wywiadowcze wkrótce.
  26. 3 punkty
  27. 3 punkty
    Odkurzona misja na unsungu w tą niedziele. Łapcie zapisy
  28. 3 punkty
    Zapraszam na nową misje w ten piątek
  29. 3 punkty
    Zapraszam na misję stworzoną w kooperacji z kilkoma wspaniałymi MM-ami.
  30. 3 punkty
  31. 3 punkty
    Operacja zostanie podzielona na pomniejsze fazy oznaczane numerycznie, przykładowo E1, F1. Numeracja będzie w większości oznaczała przemieszczenie do nowego sektora lub wyznaczenie nowego zadania. Drużynom zostaną przypisane kolory. Legenda umieszczona na pierwszej mapie. Faza ECHO - wyparcie przeciwnika z Nizhnoye / zlokalizowanie i wyeliminowanie moździerzy 2B14-1. ECHO - 1 Wchodząc w strefę Fazy ECHO, pluton rozwija linię i przechodzi do ofensywy na pierwsze umocnienia wroga. Charlie 1-1 oraz 1-3 przypiera przeciwnika ogniem, kiedy 1-2 podchodzi od strony zachodniej i od flanki rozpoczyna eliminacje obsady umocnień. ECHO - 2 Drużyny przechodzą na swoje sektory i eliminują opór przeciwnika. W wypadku przemieszczania przez obszar pozbawiony osłony (Charlie 1-1 oraz 1-3), pojazdy mają ją zapewnić. ECHO - 3 oraz ECHO - 4 Drużyny przechodzą na swoje punkty wyjścia, z których rozpoczną przeszukiwanie sektora E4. W wypadku zlokalizowania stanowisk moździerzowych, najbliższa drużyna zostanie wysłana w ramach wsparcia. ECHO - 5 Po wyeliminowaniu stanowisk moździerzy, drużyny przemieszczają się na ostatnie punkty Fazy ECHO. Faza FOXTROT - wyparcie przeciwnika z Berezina / zajęcie sztabu kompanii. FOXTROT - 1 Podczas ataku na umocnienia wroga Charlie 1-1 rozpoczyna ostrzał w kierunku pozycji przeciwnika. 1-3 flankuje wroga od zachodu i rozpoczyna eliminacje obsady umocnień. W razie potrzeby 1-2 zostanie wysłane w ramach wsparcia. FOXTROT - 2 oraz FOXTROT - 3 Charlie 1-1 oraz 1-3 rozpoczyna czyszczenie miasta. Charlie 1-2 zajmuje pozycje na drodze wyjazdowej (w punkcie F2) i odcina potencjalny kontratak wroga. Po zajęciu zabudowań oznaczonych indeksem 2, drużyny przemieszczają się na sektory F3 i eliminują opór przeciwnika. FOXTROT - 4 oraz FOXTROT - 5 Drużyny przemieszczają się na NE w kierunku sztabu wroga. Brak osłony od wschódu kompensują pojazdy. Charlie 1-2 przemieszcza się równolegle do reszty drużyn. FOXTROT - 6 Pluton przystępuje do ostatniej fazy. Charlie 1-1 przystępuje do zajęcia budynku, w którym mieści się sztab przeciwnika. Charlie 1-0 dołączy na pozycje pojazdu Scooby-1. Charlie 1-2 oraz 1-3 rozpocznie odcinanie kontaktów nacierających z kierunku północnego. Po zabezpieczeniu sztabu przeciwnika cały pluton udaje się w kierunku PLF. Więcej szczegółów na właściwym briefingu.
  32. 3 punkty
    Dzięki za przyjście, z takich rzeczy, które sam bym poprawił: - Na trupach z plaży były magazynki IF, a Wy posiadaliście broń z FoW. - Zablokuje kolejnym razem niektóre działa, wiecie dlaczego. - Dam więcej ładunków wybuchowych. Sam Demo miał 6 + 2, które były przy siatce. Specjalnie zrobiłem kilka wyrw w siatce, ale chyba to nie wystarczyło. Proszę o zostawienie opinii, problemów technicznych, screenshotów itd. w tym temacie. Taki mały PS z mojej strony: Jeśli kochani nie macie czasu na sprawdzenie addonów nawet ten jeden dzień przed misją, to proszę o własnoręczne stworzenie misji. Wydawało mi się, że próg wiekowy w ACC jest dosyć standardowy... a tu nagle sięgnął przedszkola, gdzie mimo tego, że ktoś Wam pod mordkę wiecznie podsuwa solucję, to jakimś cudem znajdują się życiowe niedorajdy. Pozdrawiam, canadian
  33. 2 punkty
  34. 2 punkty
    NIe wiem, coś takiego: [c1,c2,c3,c4,c5,c6] apply {["ace_captives_setSurrendered",[_x,true],_x] call CBA_fnc_targetevent}; jak jakieś błędy w składni tu zrobiłem to coś ogólnie z pętlą apply albo ForEach https://community.bistudio.com/wiki/apply https://community.bistudio.com/wiki/forEach tyle ci mogę pomóc mając tyle danych ile podałeś.
  35. 2 punkty
    Jako tako problem z PC opanowany. Jako że nie mam dostępu do starych misji, usiadłem do nowych plików. Szykujcie się na rajd Gruzińskiego SFu na Rosjan Nowe pierdziki są genialne do customizacji
  36. 2 punkty
    Coś tam z joint opa. Pół żartem-pół serio.
  37. 2 punkty
  38. 2 punkty
    Bardzo mnie to cieszy, już i tak wydam za dużo. Niedlugo złożę formularz o przyjęcie. Dziękuję wszystkim za pomoc. Do zobaczenia!
  39. 2 punkty
  40. 2 punkty
    Przygotowanie na JO Psy Pawłowa Poniżej lista rzeczy jakie trzeba zrobić, aby być w pełni przygotowanym do dzisiejszego JO _______________________________________________________________________________________________________________________________________________ Serwer rozgrywki Arma3 : Adres serwera: 149.202.85.33 Port: 2302 Hasło: 666 Serwer Teamspeak 3 grupy No Name : Adres serwera: 149.202.85.33:6440 1. Pobierz wyznaczone mody ze Steam Workshop: Instrukcja jak to szybko zrobić za pomocą Arma 3 Laucher jednym kliknięciem: 1) Pobieramy plik .html stanowiący listę powyższych addonów: JO_Steam_Mody.html 2) Wgrywamy plik .html jako preset w Arma 3 Laucher i pobieramy addony. 2. Pobierz moda Soviet Armed Forces 1.35 (109mb) z linku google drive i wrzuć go wypakowanego do folderu z innym @Addonami z naszej paczki. 3. Stwórz linię modów przez Arma 3 Synca Prawidłowa linia modów po prawej powinna wyglądać tak: 15 podpiętych addonów. 4. Przetestuj swoje mody na serwerze arma 3 gospodarzy: Adres serwera: 149.202.85.33 Port: 2302 Hasło: 666 Misja testowa: 5. Jesteś gotowy. Oczekuj na kanale Alpha na zbiórce o godzinie 19:30 Opcjonalnie pliki do TFAR jeśli ktoś będzie miał problemy: (WRZUCIĆ DO \TeamSpeak 3 Client\config\plugins) task_force_radio_win32.dll task_force_radio_win64.dll
  41. 2 punkty
    -----------------------
  42. 2 punkty
    Zapraszam na coś nowego. Misja czysto pancerna, nie tylko dla członków regimentu!
  43. 2 punkty

    do

    Tyle czasu poświęconego, ustalona liczba slotów, a i tak 1/3 wypisze się na 3 godziny przed. To już nie jest "wypadło mi coś", tylko niestety widocznie niektórzy mają to wszystko głęboko.
  44. 2 punkty
    Zobacz @Cichy https://forum.il2sturmovik.com/topic/168-developer-diary/?page=6&tab=comments#comment-701246
  45. 2 punkty
    G'day lads, Aby lepiej wczuć się w klimat 'Namu, podsyłam playliste na youtube z kawałkami z epoki. Link: https://www.youtube.com/playlist?list=PLCGcelpRfnj6NvkwlP1SD15Dlu6N-MvIj Pamiętajcie o też o sprayu na komary!
  46. 2 punkty
    CSAT w Armie 4 wygląda świetnie.
  47. 2 punkty
    Update MC UAV o wieżyczki z DLC Jests + Encore + Data Link!
  48. 2 punkty
    Przeglądając rozpiskę zastanawia mnie rola Inżyniera Bitewnego. Jeżeli to będzie coś w stylu wh40k, widzę tam @Tox na stanowisku
  49. 2 punkty
    Jeżeli ktoś ma za dużo czasu w lipcu to rozpisałem dwa szkolenia z czarnej. W sierpniu będzie MOUT.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...