Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2018.05.26 uwzględniając wszystkie działy

  1. 17 punktów
    @Krusher @Toczer @Kemi @Lypton @LeNy BAN PERMANENTNY (bez możliwości odwołania) Powód: Umyślne działanie na szkodę ACC oraz brak poszanowania dla ludzi mających wkład w tę społeczność. Lekceważenie poprzednich ostrzeżeń, kar i rozmów dyscyplinarnych.
  2. 13 punktów
    W tym radosnym okresie życzymy wszystkim członkom naszej społeczności Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! Niech te święta będą dla Was mile spędzonym momentem w gronie rodziny i najbliższych. A chwilę po świętach w zbliżającym sylwestrze życzymy Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2019! Życzymy też spełnienia marzeń i realizacji w życiu prywatnym oraz tym związanym z Armą. Mamy nadzieję, że po obfitym świętowaniu wszyscy razem spotkamy się przy kolejnych rozgrywkach na kanale Alpha! Wszystkiego Dobrego! Sztab Arma Coop Corps
  3. 12 punktów
    Z dniem dzisiejszym Maras, Berek oraz Stalker dołączają do Sztabu ACC. Witamy na pokładzie! Jednocześnie dziękujemy Laxentisowi za dotychczasowy wkład.
  4. 11 punktów
    Cześć znów! W końcu udało mi się jako tako uporządkować pewne sprawy, w miarę ogarnąć komputer tylko jeszcze muszę znaleźć motywacje do zainstalowania Army i całego Repo Jednakże przez cały ten czas miałem ACC w serduszku i gdy napadła mnie wena i chęci, w pracy między zleceniami myślałem co by tu zrobić w tematyce naszej społeczności. O ile breloczki to był marny pomysł (bo nawet jak świetnie wygląda to jest zbyt drogi i czasochłonny w takim sposobie produkcji), to statuetki prezentują się już znacznie lepiej Breloczek jakby ktoś nie widział: Statuetka na początku miała być jedynie ozdobą wiszącą, ale nieco zmieniłem projekt. Nie siedziałem nad tym jakoś specjalnie długo, dlatego projekt zawiera wiele błędów, ale myślę, że i tak wygląda w porządku. Nadaje się zarówno na ozdobę jak i na nagrodę np. zamiast Arma Coop Corps to "Sztab ACC dla najlepszego Mision Maker'a w roku 2018 dla XY". Jest bardzo wiele opcji customizacji
  5. 10 punktów
    Ej pany, moja drużyna CSAR wygrała eliminacje do Reprezentacji Polski w Airsofcie 2-3 Marca jako kapitan drużyny jedziemy do Finlandi na zawody ogólno światowe gdzie między innymi będzie USA/Rosja/Kazachstan/Chiny/Hiszpania/Litwa/Łotwa/Francja/Białoruś/Chiny/ Niemcy i Izrael 😛 A no i ofcourse zabieram ze sobą naszywkę ACC Będą streamy z rozgrywek Info : http://wmasg.com/pl/news/view/9090 https://web.facebook.com/ASGTeamPoland/
  6. 10 punktów
  7. 9 punktów
    Także Ameryka zaliczona
  8. 9 punktów
    Pozdrowienia z nad morza Panowie!
  9. 9 punktów
  10. 8 punktów
    ------------------------------------------------------------------------------- Z przyjemnością informujemy, że do grona Sztabu z dniem dzisiejszym dołączają @Alienzo, @Fistach oraz @Semir! Jednocześnie dziękujemy @Rutek oraz @Tiberrias za wkład w działania Administracji i witamy ich w gronie VIP-ów! -------------------------------------------------------------------------------
  11. 8 punktów
    Pierwsza wersja mapy Suwalki Gap została wydana. Zapraszam do testowania i wyrażania opinii i sugestii (najlepiej na właściwym kanale Discord twórcy). Mapa wymaga CUP - Terrains Core. Pomoc przy ustawianiu struktur mile widziana. https://forums.bohemia.net/forums/topic/203083-jets-dlc-terrains/?do=findComment&comment=3298196
  12. 8 punktów
  13. 7 punktów
    Plan dowódcy vs założenia MM
  14. 7 punktów
    Zmiany w regulaminie ACC dotyczące rozgrywek Po przeanalizowaniu ankiety oraz obecnej sytuacji związanej z rozgrywkami przed i po godzinie 20:00 Sztab ACC zadecydował o zmianach w regulaminie rozgrywek. Zmiany te są podyktowane dezaktualizacją części zapisów po wprowadzeniu nowego klikanego systemu zapisywania się na misje oraz zmieniającym się zainteresowaniem rozgrywkami po godzinie 20:00. Najważniejszą zmianą w regulaminie jest określenie dwóch dni przeznaczonych na Rozgrywki Oficjalne ACC Wstępnie ustalono, że dni te to WTOREK oraz SOBOTA* *Sztab zastrzega sobie prawo do zmiany dni rozgrywek oficjalnych. Wszyscy MM, Instruktorzy i Szkoleniowcy oraz gracze muszą zapoznać się zapisami zawartymi poniżej przed zorganizowaniem przyszłych wydarzeń. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na forum. __________________________________________________________________________________________________________ Istotne zmiany: (TL;DR) Popularyzacja rozpisywania wydarzeń za pomocą kalendarza i klikanego systemu zapisów. Określenie dni Rozgrywek Oficjalnych ACC Udostępnienie serwera po godzinie 20:00 dla wydarzeń innych niż misje. Określenie zasad rozgrywania misji z modyfikacją ZEUS. Wyjaśnienie zapisu "Slot opcjonalny" i wiążących się z nim ograniczeń. Wyjaśnienie zapisu "Rezerwa" i wiążących się z nią ograniczeń. Uściślenie obowiązków osób organizujących wydarzenia. Zmiany w ilości osób wymaganych do przeprowadzenia misji z innymi modyfikacjami Treść zmienionego regulaminu Rozgrywek ACC: Sztab Arma Coop Corps
  15. 7 punktów
    addOns: OFPL, CSLA BMP1 model (retextured by krzychuzokecia)
  16. 7 punktów
    Szkolenie załogantów pojazdów opancerzonych Program szkolenia: Część1 - Wprowadzenie Część 2 - Formacje/zmech podstawy/strzelanie Część 3 - Taktyka/zmech/strzelanie zaawansowane Część 4 - Praktyka (w tym przypomnienie) - jeżeli będzie zainteresowanie* Część 1 (1 z 3) DATA: 28.10.2018 godzina 17:00 Czas trwania szkolenia: 2 godz. Zakres: Wprowadzenie Etap 1: BHP pojazdu opancerzonego/podstawy: - bezpieczeństwo - zadania i obowiązki załogantów - obsługa pojazdu - przygotowanie pojazdu do wyjazdu Etap 2: Prezentacja sprzętu (zapoznanie) Etap 3: Formacje (teoria) - jeżeli czas na to pozwoli* Podstawowe informacje o pojazdach opancerzonych: Podstawowe grafiki do zapoznania (rozwiń): UWAGA: Osoby nie uczestniczące w pierwszej części szkolenia nie mogą brać udziału w drugiej bez zgody prowadzącego. Proszę cytować tylko listę zainteresowanych Lista chętnych: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
  17. 7 punktów
  18. 7 punktów
    W Wersji 3.12.2 Stamina ma specyficzny sposób regeneracji. Przypuszczam, że sprytnie skonstruowany mechanizm nie został w pełni sprawdzony, bądź został zepsuty na etapie tworzenia. Rosyjscy naukowcy udowodnili, że jest inaczej. Założenie: Mając 5 pasków staminy powinniśmy dobrze nimi rozporządzać - Wykorzystanie pierwszych 2 pasków nie wpływa na kary do regeneracji. wykorzystanie 3 ma nieznaczny wpływ, 4 bardzo dużą karę, a 5 największą. Przekroczenie limitu bez kar (2-3 paski) sprawia, że stamina nie zregeneruje się do 100%. 1 pasek w takim wypadku nigdy nie będzie pełny. Dodatkowo Każde kolejne zmęczenie postaci z niepełną staminą zmniejsza zakres jej regeneracji. Hipoteza: Czy niski poziom staminy wpływa na regenerację staminy? Zaczynając z całkowitym paskiem wytrzymałości przeprowadziłem testy potwierdzające moje podejrzenia. Dane wyjściowe: Przebieg testu: Wszystkie grupy badawcze zostały poddane takiemu samemu wysiłkowi fizycznemu. Na mapie Czarnoruś Pierwsze wzgórze (108025) od Płn-wsch lotniska. Wbieganie pod górkę oraz bieg wzdłuż drogi od wzgórza do lotniska. Sprawdzane były regeneracja wytrzymałości w zależności od wysiłku (wykorzystania 5 pasków staminy) Wynik: Równy teren(dowolność interpretacji) sprzyja regeneracji staminy. Niski poziom staminy wpływa na regenerację przy czym w przypadkach A-D jest cholernie długa i niepełna. - Próba A pomimo długiego czasu, ok 10 min regeneruje się w pełni. - Próby B,C,D pomimo różnych czasów, oraz końcowych wartości staminy nigdy nie były równe 100%. Czas waha się między kilkoma minutami do kilkunastu. - Próba E przyniosła najkorzystniejsze efekty. W zależności od terenu: Na płaskim regeneracja była szybsza, na górzystym wolniejsza, jednak w obu przypadkach do 100%. Na koniec: Minus Próby E polega na tym, ze Staminy jest bardzo mało i dłuższe przebieżki nie wchodzą w grę. Zmiana wydolności z 1 na wyższą powoduje, ze system regeneracji bierze w łeb... Wydaje mi się, że coś jest nie tak ze skalowaniem. Dlatego proponuję raczej zmienianie wartości Współczynnik masy ekwipunku i Współczynnik terenu. Przykład: Współ. wyd. = 1 = 100% Współ. reg. = 1 = 0.01/sek Ja rozumuję tak, że jeżeli wydolność jest = 5 to powinno to wyglądać jak poniżej: Współ. wyd. = 5 = 500% Współ. reg. = 1 = 0.05/sek i tak: Współ. wyd. = 1 = 100% Współ. reg. = 5 = 0.05/sek Natomiast z testów wynika, że wygląda to tak: Współ. wyd. = 5 = 500% Współ. reg. = 5 = 0.05/sek - zamiast - 5 = 0.25/sek przez co biegniemy rzeczywiście dłużej, ale i czekamy w ch...olerę dłużej. 10.07.18 Po dalszych testach doszedłem do wniosku, że wartości należy zmodyfikować następująco. Prowadzone będą dalsze testy. Współ. wyd. = 1 Współ. reg. = 4 Współ. masy ekwipunku = 0.4 Współ. terenu = 0.4
  19. 6 punktów
    Po ponad 2 tygodniach spedzonych w Louisianskim mixie lasu i dzungli wreszcie odzyskalem kontakt ze swiatem! Szkolenie bylo ciekawe i z duzym rozmachem Geronimo (opfor) nie dawali momentami pospac. Moj dzielny Beryl ktory na amerykanskiej slepej amunicji nie strzelal auto i przekaszal luske co strzal zdolal mimo wszystko zebrac pare fragow 4 bialych i jeden czarny. (Minus jeden ff bo idiota z m240 sie zgubil i jak go znalazlem to mi serie poslal nad glowa ). Cholernie dyskomfortowe w tym kraju jest to ze wszystko dookola chce twojej smierci. 50 gatunkow wezy, pajaki, aligatory, tropikalne burze a nawet rosliny. Medevac "noroleplay" zabral goscia ktory wlazl w rosline po ktorej jego twarz wygladala jak napompowana pilka. Jedno z ciekawszych doswiadczen tymbardziej ze bylem przydzielony do 101st Airborne 2-506 Easy Company. Co prawda Winters nie dowodzi od jakiegos czasu ale atmosfera dalej przednia Currahee!
  20. 6 punktów
    Kubeczki na turniej prezentują się następująco. https://imgur.com/a/jY7Sj9e
  21. 6 punktów
    Słowa ranią bardziej niż 5,56 PS. Za tydzień startuje nowe MC Social Warrior. Zapisy PW.
  22. 6 punktów
  23. 6 punktów
    Nie pytajcie jak oraz ile czasu to skanowałem do takiej jakości. Jest tu wszystko co dotyczy WL. Liczebność, struktura, wyposażenie, dane taktyczno-techniczne, itp. Miłego czytania. 📘 Podręcznik- Struktury i wyposażenie Wojsk Lądowych.pdf
  24. 6 punktów
  25. 6 punktów
  26. 5 punktów
    Kiedy jest się w złym miejscu, o nieodpowiednim czasie... najlepiej być w mocno opancerzonym wozie 😄
  27. 5 punktów
    Zapraszam wszystkich serdecznie. Pierwsza misja z autorskiej minikampanii na Clafghanie jako siły wsparcia pokoju. Będziecie wcielać się w różne jednostki, począwszy na zwykłych piechurach, kończąc na niespodziance
  28. 5 punktów
  29. 5 punktów
    OFP.info 2.0 to skarbnica wszystkiego co związane z grą Arma: Cold War Assault (znanej też jako Operation Flashpoint). Strona ta jest bezpośrednią kontynuacją serwisu OFP.info, który istniał od 2001 roku i w trakcie swojej wieloletniej działalności zbudował potężną bazę całej masy dodatków w postaci modów, misji, czy kampanii. Archiwum obejmuje prawie 10 tysięcy newsów, które publikowane były regularnie przez wiele lat, dzień po dniu, od momentu premiery gry, co umożliwia prześledzenie rozwoju sceny wokół OFP/ACWA. Miło mi oznajmić, że partnerem strony jest społeczność ACC Pierwotnie strona działała od grudnia 2001 roku do czerwca 2018. Podjąłem się zadania reaktywacji tej strony, i już w lipcu wersja BETA strony została udostępniona publicznie. Wczoraj, na forum Bohemii, opublikowałem spis poprawek, które strona otrzymała od momentu uruchomienia. http://ofpr.info.paradoxstudio.uk
  30. 5 punktów
    MC: Mechanik 😄 MC Mechanik.mp4
  31. 5 punktów
    Z dniem dzisiejszym @Fistach, @Matt oraz @Semir dołączają do grona Opiekunów ACC. Życzę powodzenia i wytrwałości na nowej funkcji!
  32. 5 punktów
    Chciałbym oficjalnie bardzo podziękować @Sone za zorganizowanie wczorajszych rozgrywek. Choć nie grałem ich dużo był to najlepszy Joint-OP, w którym brałem udział. Oraz za rozwiązywane na bieżąco problemy techniczne, które pojawiały się na każdym kroku, również podziękowania należą się dla @Doman i @Templar, którzy również pomagali tym, co mieli problemy. Jeśli poza tymi trzema osobami były również inne, których wkładu w powodzenie wczorajszych rozgrywek nie dostrzegłem - oczywiście podziękowania kieruję i do nich Dzięki chłopaki!
  33. 5 punktów
  34. 5 punktów
    Ku przestrodze Zgadza się osoba, która tam stoi też pobiegła do zwłok.
  35. 5 punktów
    Coś mi spadło ze ściany i się zawinęło
  36. 5 punktów
  37. 5 punktów

    do

    Najlepsza część World in Conflict w jaką grałem.
  38. 4 punkty
    Ta impreza po ktorej budzisz sie jeszcze pijany w hmmv z namalowana polska flaga na szybie
  39. 4 punkty
    - Skad jestescie w takich mundurach? - Z Polski - A w jakim to stanie? - To nie stan. To kraj w Europie. - Ahhh OK. I never leaved Texas before I don't know where it is. Dolozcie tu sobie taki w ch...j poludniowy akcent. Tu naprawde sa niektorzy tak tepi Siedzimy w Wendy's (taki fast food). - Do you have a fast foods and restaurants in Poland?
  40. 4 punkty
    Cześć, nie było mnie bardzo długo, ale zamierzam wrócić. Nie zagrałem z wami dużo gier i chyba powinienem (według regulaminu) zostać zdegradowany do rangi "Poborowy". Będę musiał ponownie umówić się na szkolenie, bo praktycznie nic nie pamiętam. Ktokolwiek to czyta - życzę ci miłego dnia.
  41. 4 punkty
    Przy chwili wolnego czasu opiszę. Podlinkuje wtedy zainteresowanych w komentarzu do artykułu na wiki.
  42. 4 punkty
  43. 4 punkty
    Próby były prowadzone od długiego czasu i cieszy mnie że ktoś podjął temat który porzuciłem. Najpierw rozdzielmy 2 rzeczy- misje gotowe "Zeus Assisted" gdzie Zeus jest po prostu pomocnikiem dla już przygotowanej operacji i misje typu "Ikea" czyli wszelkiego typu VTSy i misje półprodukty gdzie dane są gotowe jednostki graczy, wroga i zaplecze a Zeus sam musi z tego zbudować sensowną misję. Co do drugiego typu to oczywiście musi mu być wszystko wolno. Co do pierwszego- Jeśli już coś ograniczać to możliwość spawnu nowych jednostek. Tyle. AI jest za głupie żeby poradziło sobie nawet będąc trzymanym za rączkę przez waypointy- jak wchodzi w kontakt zwyczajnie wariuje i wydając mu rozkazy musisz z nim walczyć. Nie zmusisz go żeby odskoczył, zaczął flankować, cokolwiek. Jak już strzela to już strzela. Zbytnio przyzwyczailiśmy się do ich upośledzenia i jest to zbyt wygodne, dlatego może być szokiem. Trzeba się więc do tego powoli przyzwyczaić. Na pewno jednak jest to zmiana na lepsze. Jak najlepiej podejść do zeusowania? Przede wszystkim, cokolwiek chcesz postawić, daj połowę. Wg. własnych doświadczeń wyszło mi że proporcja 2:1 jest optymalna. Sztuką jest inteligentnie wykorzystać to co się ma, nie stawiać IV Kochortę Bradleyów im. Toczera. Skoro już przy inteligentnym wykorzystaniu jesteśmy- tak, Zeus ma środki żeby używać jednostek jak Kamikaze. Nie ma też sposobu jak tego zabronić. Wyłączanie zdalnego sterowania to wylewanie dziecka z kąpielą. Nie można do tego podejść zero jedynkowo- dobry Zeus musi po prostu wiedzieć co powinien a czego nie. Jak? Logika. Empatia, Zdrowy rozsądek. Zrobił byś coś takiego gdybyś był na miejscu tego gościa? Polecam ćwiczenie mentalne "czy on wie to co ja"- zeus jest omnipotentny, nie ma jak tego obsokoczyć. Ale wróg nie jest. Trzeba się zastanowić co dana jednostka miała szansę się dowiedzieć sama to widząc lub dostając komunikat na radiu a czego nie Przykład nr 1. Przejmujesz dowódcę drużyny która widzi jak 2 przeciwników właśnie zniknęło za narożnikiem. Gonisz ich, kilka chwil później giniesz wystawiając się na ostrzał ustawionego wzdłuż ulicy KMu. Ty jako Zeus doskonale o nim wiedziałeś, ale biedny Stiopa nie mógł wiedzieć przy podejmowaniu decyzji. Przykłąd nr 2. Kierujesz jednostkami z góry. widzisz że Gracze podkradają się do miasta od strony której nie przewidziałeś. Nie przesuwasz jednak żadnych jednostek w celu stawienia im oporu bo żaden z twoich "ludzi" ich jeszcze nie mógł zauważyć. Robisz to dopiero gdy zacznie się walka/ktoś mógł ich zobaczyć. Polecam też pobawić się w papierowe RPGi, pomagają w wczuciu się w rolę. W skrócie- nie masz graczom zmieniać poziomu wyzwania swoją obecnością tylko symulować wyższą inteligencję, której zwykła symulowana inteligencja nie posiada. Znaczy to też że wszelkie oznaki miłosierdzia, strzelanie nad głowami itp więcej przeszkadzają niż pomagają. Na balans jest czas przy tworzeniu misji/dostosowywaniu jej do liczby graczy. Potem nie ma na to miejsca. Przeszkadzają bo gracze dostają tego głupiego przekonania że to nie oni muszą dostosowywać się do misji tylko misja do nich. Błędy są powielane a nie korygowane i zamiast spięcia du*y mamy bandę indywidualistów śmieszkujących o głupotach na przechadzce przez czarnoruś. A chyba na starcie chodziło o to "Żeby były emocje i poczuć się jak prawdziwy żołnierz" Nie? Sam się na tym łapałem, i to jeden z powodów dla których ograniczyłem kontakt z Armą- Zwyczajnie mnie to nudzi. Robimy to samo tak samo. Po 6 latach każdy by miał dość. Wcielając się w AI lub dowodząc stroną masz mieć 3 priorytety. 1. Przeżyć 2 Wygrać 3. Zabić graczy. W tej kolejności i żadnej innej. Dlaczego w tej? Właśnie żeby wyglądało to jak faktyczny przeciwnik a nie fale rzucana przez sadystę. Stosuj 2 zasady- "Czy ja bym to zrobił" i wyżej wymienione "Czy on wie to co ja" i tyle. Nie ma tu więcej do kombinowania. Z kompletnie innej beczki Imho założenie Wszyscy/Większość muszą przeżyć jest błędne a misje za długie bo przygotowane z myślą o AI a nie o myślącym przeciwniku- przez to jest go za dużo a misje zbyt rozwleczone. Robimy plutonem zadania dla minimum kompanii. Bywam czasami w UO i niektóre ich pomysły są niegłupie. W dwóch słowach- krótsze misje. W większej liczbie słów- kilka krótkich misji zamiast jednej na cały wieczór. Trwają one po godzinie, półtorej w porywach i w typową sobotę można przebić się przez ~5 misji. Podczas zmiany jest czas na wejście nowych zainteresowanych/wyjście znudzonych także nie ma czegoś takiego że jesteś o 20 albo wcale. przychodzisz sobie o 21, czekasz aż skończą aktualną i wbijasz. Ma swoje plusy i minusy. Nie twierdzę żeby kompletnie na to przejść ale można poeksperymentować. Przede wszystkim nie ma takiego ciśnienia że misja musi być akurat taka żeby dała te+- 3h "zabawy" i żeby ludzie w miarę dali sobie radę, bo jak padną to koniec na dzisiaj. Kiedyś myślałem że to zaleta, ale zmieniłem zdanie, to jest zbyt delikatny system. MM przesadzi lub ktoś popełni błąd i masz skończony wieczór, Ile razy tak było że kończy się o 22 (z briefingiem do 21) Krócej. Prościej, Więcej. Spróbujmy chociaż parę razy 2 krótsze misje w przykładową sobotę zamiast 1 "Normalnej". Takie po półtorej godziny-dwie max. Mniej się trzeba cackać w ten sposób. Dla tych co powiedzą "hurr, wtedy nie boisz się o życie jak możesz zaraz potem przyjść" powiem- a jak drugiego dnia się gra to jest ok? Nie przesadzajmy. To tylko gra.
  44. 4 punkty
    Co do misji: z mojej perspektywy grało się naprawdę dobrze, tak się rozgrywka potoczyła, że akurat ja byłem gdzieś poza tymi problemami, które doskwierały reszcie. Nie byłem świadomy zakresu działania ZEUS-a, ale jeśli było rzeczywiście tak, że to nasz człowiek pilotował śmigłowce, to uważam to za przekroczenie granicy. ZEUS jak najbardziej tak, ale jako „dowódca” przeciwnej strony (to co pisał Cichy), koordynującej działania pod wpływem tego, co strona przeciwna może wiedzieć (raport o kontaktach itp.). Poza tymi śmigłowcami wydaje mi się, że taki plan był realizowany – pościg wroga, który szedł naszym śladem itp. – to było logiczne i przemyślane, nie wiem czy to samo AI czy ktoś mu pomógł, ale było spoko. Co do struktury oddziału – było dobrze, lepiej się tego zrobić nie da. Jedynie można było się pokusić o to, czy drużynę szturmową nie podzielić na sekcje i przypisać je pojedynczo pod drużyny szturmowe jako 3 podelement - może ciutkę lepiej by to działało w mojej opinii. Co do rozpiski radiowej: moim zdaniem pomysły o przypisaniu wszystkich sekcji na jeden kanał jest – sorki – c h o r y. Tak to zrozumiałem, gdy ktoś na DB taki pomysł sugerował. Wg mnie jest to doskonały przepis na to, jak wprowadzić gigatraffic na radio, paraliżujący komunikację i działania w polu – lepiej już byłoby je całkiem wyłączyć i wysyłać gońcow. Jedno krótkie w obrębie drużyny nie jest głupim pomysłem, ale tak do 10-12 ludzi maks, przy ograniczonej komunikacji. Na wyższych szczeblach na jednym kanale powinny znajdować się max 3 podelementy + dowódca, wszystko co powyżej tej liczby generuje większe problemy przez traffic, przez co zamiast przyspieszać wręcz spowalnia działania i przepływ informacji. Wg mnie powinniśmy zbliżać się do symulacji, ale nie wszelkimi możliwymi środkami i na każdym możliwym polu. Idealny balans między grywalnością a realizmem nie istnieje (tyle ludzi ile opinii), ale starajmy się dążyć do tegoż balansu zamiast iść w zaparte w realizm w każdym aspekcie rozgrywki (w tym miejscu warto chociażby dla przykładu dać „kompasik” na dole ekranu z pozycjami kolegów – taki „zmysł” wg mnie istnieje w rzeczywistości u ludzi, a w grze można byłoby w końcu patrzeć przed siebie wypatrywać wroga zamiast obracać się na kolegów by trzymać szyk ). Znowu się rozpisałem – najlepiej się pisze takie rzeczy w pracy
  45. 4 punkty
    Po tysiącu bitwach, dekadzie walk, nareszcie... koniec... :-D
  46. 4 punkty
    Osobiście, gdybym wysyłał jedną z najlepszych i najdroższych jednostek specjalnych, nie żałowałbym sprzętu. Scenariusz mówił, że nie mamy wzbudzać niepokoju, czyli z czołgami nie wyjedziemy, ale jakieś normalne AR’ki, wyrzutnie ręczne czy jakiś mały dron zwiadowczy spokojnie mógłbyś dorzucić. Takie jednostki raczej nie oszczędzają na środkach, tym bardziej, że w odprawie było wyrazie podkreślone realne zagrożenie ze strony rosyjskiej. Mówię to tylko z mojej perspektywy, bo znowu mamy misje wojskami specjalnymi, które w sprzęcie prawie w ogóle nie różnią się od wojsk liniowych, pomimo nowszych czasów, w których odbywa się scenariusz - nie mówię czy to źle czy dobrze, ale jednak miłoby czuć różnicę grając plutonem piechoty liniowej a plutonem navy seals.
  47. 4 punkty
    Standardy misji i serwer testowy By zatroszczyć się o jakość misji i poziomu rozgrywki na platformie A3 zostają wprowadzone wytyczne dotyczące tworzenia misji Ogólne: Dodawanie misji Procedura dodawania już sprawdzonych misji (jak i ich poprawek) odbywa się przez podforum MISJE GRACZY, gdzie dany MM zakłada swój JEDEN TEMAT nazywając go np. "Maras - Misje" _________________________________________________________________________________________________________________________ Testowanie misji Testowanie misji odbywa się na serwerze testowym Arma Coop Corps Development. Aby uzyskać dostęp do serwera testowego należy zgłosić się na KZS i w tytule tematu z napisać "Nick - Dostęp do serwera testowego" wraz z treścią prośby Misje służące do testowania muszą mieć przedrostek: test_ Misje można testować od 00:00-19:55, jeśli misja na serwerze głównym zakończyła się szybciej jest możliwość uruchomienia serwera i testowania zaraz po niej. W tej sprawie skontaktuj się z sztabowcem. Na serwerze testowym można testować również dodatkowe mody. Jeśli któryś wymaga wgrania na serwer należy pisać do sztabowców (najlepiej przez KZS). _________________________________________________________________________________________________________________________ Wrzucanie poprawek Prosimy, aby zachować umiar - ciągłe wrzucanie "na gorąco" nowych wersji misji i zawracanie głowy nie przyspieszy procesu. Poprawki swoich misji zaleca się wrzucać kilka dni po pierwszym rozegraniu danej misji. _________________________________________________________________________________________________________________________ Sprawdzanie misji Wprowadzona jest kontrola jakości misji - do momentu uznania przez sztab, że dany MM zyskuje miano "zaufanego MM", wszystkie jego misje będą wstępnie sprawdzane pod względem: Nazwa misji W lobby serwera (przeglądzie misji) nazwy misji muszą mieć określoną formę: Nazwy te ustawia się w description.ext komendą: briefingName = "co 08 Wzór Misji"; *Nie ustawiamy nazwy misji w atrybutach w edytorze EDEN Umożliwia to podgląd nazwy pliku misji w lobby samej misji po jej wyborze _________________________________________________________________________________________________________________________ Opis misji W lobby serwera (przeglądzie misji) każda misji musi zawierać opis zgodny z wytycznymi: DATA | Opis misji | min. ilość graczy + ew. wymagania | użyte dod. skrypty | wersja | autor Poprawny przykład 09.11.2018 | Lokalne oddziały porządkowe otrzymują komunikat alarmowy o ataku partyzantów na lokalną elektrownie. | min 15 osób (w tym sanitariusz ONZ) | DAC, Unitgear, Falcon, SHK_Taskmaster | v1.0 | mb Maras Opis misji ustawia się w dwóch miejscach: w description.ext komendą: overviewText="treść opisu"; w edytorze EDEN w zakładce Atrybuty/Tryb Wielosobowy... Description.ext Musi zawierać: _________________________________________________________________________________________________________________________ Init.sqf Musi zawierać: Pozostałe informacje: MM odpowiada za balans w misji i jej techniczną sprawność. Jeżeli misja jest technicznie niesprawna zostanie usunięta z serwera w trybie natychmiastowym - jej autor zostanie o tym fakcie poinformowany wraz z przyczyną. Jeśli MM chce dodać moduł ZEUS do misji musi o tym wcześniej WYRAŹNIE poinformować. Zaufanym MM zostaje się po umieszczeniu i rozegraniu na serwerze 3 swoich sprawnych technicznie misji - misja danego MM powinna wymagać tylko małych poprawek po jej rozegraniu np. w balansie misji (zmniejszenie skilla, rozmieszczenie, liczebność) lub drobnych poprawek w ekwipunku - są to rzeczy które najczęściej wychodzą po rozgrywce. Tak samo ten status można utracić, jeżeli 2 kolejne misje będą ocenione jako technicznie niesprawne. Misje nie będą wrzucane "na 20:00". Wrzucona misja może zostać rozegrana dopiero dnia następnego chyba, że jest to misja zaufanego mission makera. Plik misji nie może zawierać spacji, ani znaków specjalnych. Prawidłowa nazwa przykładowej misji wygląda następująco: co_25_dobra_misja_v1_0_TwójNick.Bornholm.pbo Od siebie dodam kilka słów otuchy dla nowych MM: próbujcie, pytajcie kolegów i nie chwytajcie się od razu dużych projektów, zaczynajcie pomału i nie zrażajcie się pierwszymi porażkami. Wszyscy kiedyś zaczynaliśmy od "pierwszej misji"
  48. 4 punkty
    DANE WYWIADOWCZE FABUŁA MAPY ZADANIE Przebij się do Rodopoli- Pluton spadochroniarzy potrzebuje wsparcia. Dotrzyj do nich najszybciej jak to możliwe. Opcjonalne 1-Utoruj droge. Im więcej przeciwnika wyeliminujecie po drodze tym lepiej dla reszty batalionu. Wybierajcie cele z rozwagą Opcjonalne 2- Wyprzyj przeciwnika z Paros i Kalochori. Spodziewamy się silnej obecności Sowietów w miejscowościach. Jeśli możecie zajmijcie się nimi. Jeśli nie- zostawcie ich dla głównych sił. Mamy przedostać się do miejscowości Rodopoli gdzie broni się pluton z 82giej. Między nimi a nami jest 9km i kompania ruskich. Trzymamy się drogi, eliminujemy co się da, czego się nie da omijamy. Poruszamy się szybko, ale ostrożnie. Uważać na ATGMy, macie być uczuleni na dogodne pozycje do ich rozstawienia. Spodziewać się zasadzek, w newralgicznych miejscach używać piechoty do sprawdzenia terenu, czołgów do eliminacji. Szczególnie uważać w Paros. Nie poruszać się w terenie zabudowanym bez osłony piechoty. Jeśli starczy nam sił oczyścić miasto, jeśli nie- przeciąć lub ominąć kompletnie. Mamy do dyspozycji 2 Apache i Baterię Howitzerów. PRZECIWNIK Sowiecka piechota zmotoryzowana i zmechanizowana, Jednostki pancerne. Spodziewane- BTR70, BMP-2, T72. Możliwe stacjonarne wyrzutnie pocisków kierowanych. SIŁY WŁASNE RADIA TECHNICZNE
  49. 4 punkty
    Do kogo skierowane jest szkolenie: Szkolenie jest skierowane do osób w stopniu minimum szeregowego, które rozegrały kilkanaście misji w społeczności ACC Cel szkolenia: Popularyzacja obejmowania slotów dowódczych przez mniej doświadczonych w dowodzeniu graczy ACC. Założenia szkolenia: Zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami związanymi z dowodzeniem sekcją (3-5 podwładnych). Efektywne przygotowanie uczestnika do dowodzenia sekcją w trakcie misji w ACC. Wymagania: Rozegranie co najmniej kilkunastu misji na serwerze ACC Posiadanie stopnia minimum szeregowego Chęć do nauki Dojrzałe podejście do tematu Program szkolenia: Dodatkowe informacje: Podczas szkolenia należy spodziewać się dużo praktyki związanej z interaktywną pracą na mapie. Szkolenie zakłada przedstawienie podstawowych zachowań sekcji podczas szeregu różnych sytuacji spotykanych na polu walki. Każdy uczestnik wcieli się w dowódcę sekcji i będzie miał okazję dowodzić w warunkach możliwie zbliżonych do tych na misji. Planowany termin szkolenia: 3. lub 4. tydzień września. Czas trwania szkolenia: 2-2,5h <cytuj poniżej> Proszę dopisywać obok nicku dyspozycyjność w trakcie tygodnia np. Maras - (Pon/Sr/Sob po 17:30) Lista chętnych na Szkolenie Dowódców Sekcji: ...
  50. 4 punkty
    do
    W 2020 na Ukrainie dochodzi do władzy skrajnie nacjonalistyczna partia Svoboda. Wygrała ona wybory z 70% poparciem. Zawiera ona porozumienie z Rosją, za część terytorium Ukrainy oddanej FR na wschodzie Ukrainy zawitał pokój. Jednak chwilowy spokój zostaje zachwiany, owy nowy rząd wysuwa wobec Polski żądania terytorialne. Głownie o rejony województwa Podkarpackiego, równocześnie wystawiając ultimatum po którym wojska ukraińskie przekroczą granice Polski. Polski rząd pod zasłoną rozmów dyplomatycznych szykuje się do odparcia nadchodzącego ataku, mając cień nadziei że są to tylko pogróżki bez pokrycia i wymysły nowego rządu Ukrainy. Najbliższą jednostką wojskową przy granicy Ukrainy jest 21.Brygada Strzelców Podhalańskich i to na nią spadnie w pierwszej kolejności impet natarcia wojsk Ukrainy. .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...