Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2018.11.30 uwzględniając wszystkie działy

  1. 17 punktów
    @Krusher @Toczer @Kemi @Lypton @LeNy BAN PERMANENTNY (bez możliwości odwołania) Powód: Umyślne działanie na szkodę ACC oraz brak poszanowania dla ludzi mających wkład w tę społeczność. Lekceważenie poprzednich ostrzeżeń, kar i rozmów dyscyplinarnych.
  2. 13 punktów
    W tym radosnym okresie życzymy wszystkim członkom naszej społeczności Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! Niech te święta będą dla Was mile spędzonym momentem w gronie rodziny i najbliższych. A chwilę po świętach w zbliżającym sylwestrze życzymy Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2019! Życzymy też spełnienia marzeń i realizacji w życiu prywatnym oraz tym związanym z Armą. Mamy nadzieję, że po obfitym świętowaniu wszyscy razem spotkamy się przy kolejnych rozgrywkach na kanale Alpha! Wszystkiego Dobrego! Sztab Arma Coop Corps
  3. 11 punktów
    Cześć znów! W końcu udało mi się jako tako uporządkować pewne sprawy, w miarę ogarnąć komputer tylko jeszcze muszę znaleźć motywacje do zainstalowania Army i całego Repo Jednakże przez cały ten czas miałem ACC w serduszku i gdy napadła mnie wena i chęci, w pracy między zleceniami myślałem co by tu zrobić w tematyce naszej społeczności. O ile breloczki to był marny pomysł (bo nawet jak świetnie wygląda to jest zbyt drogi i czasochłonny w takim sposobie produkcji), to statuetki prezentują się już znacznie lepiej Breloczek jakby ktoś nie widział: Statuetka na początku miała być jedynie ozdobą wiszącą, ale nieco zmieniłem projekt. Nie siedziałem nad tym jakoś specjalnie długo, dlatego projekt zawiera wiele błędów, ale myślę, że i tak wygląda w porządku. Nadaje się zarówno na ozdobę jak i na nagrodę np. zamiast Arma Coop Corps to "Sztab ACC dla najlepszego Mision Maker'a w roku 2018 dla XY". Jest bardzo wiele opcji customizacji
  4. 10 punktów
    Ej pany, moja drużyna CSAR wygrała eliminacje do Reprezentacji Polski w Airsofcie 2-3 Marca jako kapitan drużyny jedziemy do Finlandi na zawody ogólno światowe gdzie między innymi będzie USA/Rosja/Kazachstan/Chiny/Hiszpania/Litwa/Łotwa/Francja/Białoruś/Chiny/ Niemcy i Izrael 😛 A no i ofcourse zabieram ze sobą naszywkę ACC Będą streamy z rozgrywek Info : http://wmasg.com/pl/news/view/9090 https://web.facebook.com/ASGTeamPoland/
  5. 10 punktów
  6. 9 punktów
    Także Ameryka zaliczona
  7. 9 punktów
    Pozdrowienia z nad morza Panowie!
  8. 8 punktów
    ------------------------------------------------------------------------------- Z przyjemnością informujemy, że do grona Sztabu z dniem dzisiejszym dołączają @Alienzo, @Fistach oraz @Semir! Jednocześnie dziękujemy @Rutek oraz @Tiberrias za wkład w działania Administracji i witamy ich w gronie VIP-ów! -------------------------------------------------------------------------------
  9. 7 punktów
    Plan dowódcy vs założenia MM
  10. 7 punktów
    Zmiany w regulaminie ACC dotyczące rozgrywek Po przeanalizowaniu ankiety oraz obecnej sytuacji związanej z rozgrywkami przed i po godzinie 20:00 Sztab ACC zadecydował o zmianach w regulaminie rozgrywek. Zmiany te są podyktowane dezaktualizacją części zapisów po wprowadzeniu nowego klikanego systemu zapisywania się na misje oraz zmieniającym się zainteresowaniem rozgrywkami po godzinie 20:00. Najważniejszą zmianą w regulaminie jest określenie dwóch dni przeznaczonych na Rozgrywki Oficjalne ACC Wstępnie ustalono, że dni te to WTOREK oraz SOBOTA* *Sztab zastrzega sobie prawo do zmiany dni rozgrywek oficjalnych. Wszyscy MM, Instruktorzy i Szkoleniowcy oraz gracze muszą zapoznać się zapisami zawartymi poniżej przed zorganizowaniem przyszłych wydarzeń. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na forum. __________________________________________________________________________________________________________ Istotne zmiany: (TL;DR) Popularyzacja rozpisywania wydarzeń za pomocą kalendarza i klikanego systemu zapisów. Określenie dni Rozgrywek Oficjalnych ACC Udostępnienie serwera po godzinie 20:00 dla wydarzeń innych niż misje. Określenie zasad rozgrywania misji z modyfikacją ZEUS. Wyjaśnienie zapisu "Slot opcjonalny" i wiążących się z nim ograniczeń. Wyjaśnienie zapisu "Rezerwa" i wiążących się z nią ograniczeń. Uściślenie obowiązków osób organizujących wydarzenia. Zmiany w ilości osób wymaganych do przeprowadzenia misji z innymi modyfikacjami Treść zmienionego regulaminu Rozgrywek ACC: Sztab Arma Coop Corps
  11. 6 punktów
    Po ponad 2 tygodniach spedzonych w Louisianskim mixie lasu i dzungli wreszcie odzyskalem kontakt ze swiatem! Szkolenie bylo ciekawe i z duzym rozmachem Geronimo (opfor) nie dawali momentami pospac. Moj dzielny Beryl ktory na amerykanskiej slepej amunicji nie strzelal auto i przekaszal luske co strzal zdolal mimo wszystko zebrac pare fragow 4 bialych i jeden czarny. (Minus jeden ff bo idiota z m240 sie zgubil i jak go znalazlem to mi serie poslal nad glowa ). Cholernie dyskomfortowe w tym kraju jest to ze wszystko dookola chce twojej smierci. 50 gatunkow wezy, pajaki, aligatory, tropikalne burze a nawet rosliny. Medevac "noroleplay" zabral goscia ktory wlazl w rosline po ktorej jego twarz wygladala jak napompowana pilka. Jedno z ciekawszych doswiadczen tymbardziej ze bylem przydzielony do 101st Airborne 2-506 Easy Company. Co prawda Winters nie dowodzi od jakiegos czasu ale atmosfera dalej przednia Currahee!
  12. 6 punktów
    Kubeczki na turniej prezentują się następująco. https://imgur.com/a/jY7Sj9e
  13. 6 punktów
    Słowa ranią bardziej niż 5,56 PS. Za tydzień startuje nowe MC Social Warrior. Zapisy PW.
  14. 6 punktów
  15. 5 punktów
    Kiedy jest się w złym miejscu, o nieodpowiednim czasie... najlepiej być w mocno opancerzonym wozie 😄
  16. 5 punktów
    Zapraszam wszystkich serdecznie. Pierwsza misja z autorskiej minikampanii na Clafghanie jako siły wsparcia pokoju. Będziecie wcielać się w różne jednostki, począwszy na zwykłych piechurach, kończąc na niespodziance
  17. 5 punktów
  18. 5 punktów
    OFP.info 2.0 to skarbnica wszystkiego co związane z grą Arma: Cold War Assault (znanej też jako Operation Flashpoint). Strona ta jest bezpośrednią kontynuacją serwisu OFP.info, który istniał od 2001 roku i w trakcie swojej wieloletniej działalności zbudował potężną bazę całej masy dodatków w postaci modów, misji, czy kampanii. Archiwum obejmuje prawie 10 tysięcy newsów, które publikowane były regularnie przez wiele lat, dzień po dniu, od momentu premiery gry, co umożliwia prześledzenie rozwoju sceny wokół OFP/ACWA. Miło mi oznajmić, że partnerem strony jest społeczność ACC Pierwotnie strona działała od grudnia 2001 roku do czerwca 2018. Podjąłem się zadania reaktywacji tej strony, i już w lipcu wersja BETA strony została udostępniona publicznie. Wczoraj, na forum Bohemii, opublikowałem spis poprawek, które strona otrzymała od momentu uruchomienia. http://ofpr.info.paradoxstudio.uk
  19. 4 punkty
    JO Psy Pawłowa @Zuza Powód: Wzorowe pełnienie funkcji starszyny (zastępcy dowódcy drużyny) podczas intensywnej walki w terenie zurbanizowanym.
  20. 4 punkty
    Ta impreza po ktorej budzisz sie jeszcze pijany w hmmv z namalowana polska flaga na szybie
  21. 4 punkty
    - Skad jestescie w takich mundurach? - Z Polski - A w jakim to stanie? - To nie stan. To kraj w Europie. - Ahhh OK. I never leaved Texas before I don't know where it is. Dolozcie tu sobie taki w ch...j poludniowy akcent. Tu naprawde sa niektorzy tak tepi Siedzimy w Wendy's (taki fast food). - Do you have a fast foods and restaurants in Poland?
  22. 4 punkty
    Cześć, nie było mnie bardzo długo, ale zamierzam wrócić. Nie zagrałem z wami dużo gier i chyba powinienem (według regulaminu) zostać zdegradowany do rangi "Poborowy". Będę musiał ponownie umówić się na szkolenie, bo praktycznie nic nie pamiętam. Ktokolwiek to czyta - życzę ci miłego dnia.
  23. 4 punkty
  24. 4 punkty
  25. 4 punkty
    Przy chwili wolnego czasu opiszę. Podlinkuje wtedy zainteresowanych w komentarzu do artykułu na wiki.
  26. 4 punkty
    Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia! --------------------------------- Życzę wam zdrówka, forsy, spełnienia oraz tego żebyśmy się spotkali znowu w licznym gronie:) ---------------------------------- PS: Regiment Pancerny coming soon, very soon...
  27. 4 punkty
  28. 4 punkty
    W imieniu Arma Coop Corps zapraszam na event JointOp ArmaCoopCorps i UnitedOperations! Na wydarzenie składać się będą 4 misje grane jedna po drugiej (ok. 1h każda), 2x Coop i 2x TvT. Szczegóły wkrótce. --- Rozgrywka rozpocznie się 15 grudnia 2018 o godz. 19:00 czasu polskiego (zbiórka 30 min. wcześniej na TeamSpeak-u ACC). Obsada slotów zależeć będzie od frekwencji. Detale techniczne podane zostaną w ciągu najbliższych dni (paczka Iron Front + dodatki udostępnione przez UO).
  29. 4 punkty
    Próby były prowadzone od długiego czasu i cieszy mnie że ktoś podjął temat który porzuciłem. Najpierw rozdzielmy 2 rzeczy- misje gotowe "Zeus Assisted" gdzie Zeus jest po prostu pomocnikiem dla już przygotowanej operacji i misje typu "Ikea" czyli wszelkiego typu VTSy i misje półprodukty gdzie dane są gotowe jednostki graczy, wroga i zaplecze a Zeus sam musi z tego zbudować sensowną misję. Co do drugiego typu to oczywiście musi mu być wszystko wolno. Co do pierwszego- Jeśli już coś ograniczać to możliwość spawnu nowych jednostek. Tyle. AI jest za głupie żeby poradziło sobie nawet będąc trzymanym za rączkę przez waypointy- jak wchodzi w kontakt zwyczajnie wariuje i wydając mu rozkazy musisz z nim walczyć. Nie zmusisz go żeby odskoczył, zaczął flankować, cokolwiek. Jak już strzela to już strzela. Zbytnio przyzwyczailiśmy się do ich upośledzenia i jest to zbyt wygodne, dlatego może być szokiem. Trzeba się więc do tego powoli przyzwyczaić. Na pewno jednak jest to zmiana na lepsze. Jak najlepiej podejść do zeusowania? Przede wszystkim, cokolwiek chcesz postawić, daj połowę. Wg. własnych doświadczeń wyszło mi że proporcja 2:1 jest optymalna. Sztuką jest inteligentnie wykorzystać to co się ma, nie stawiać IV Kochortę Bradleyów im. Toczera. Skoro już przy inteligentnym wykorzystaniu jesteśmy- tak, Zeus ma środki żeby używać jednostek jak Kamikaze. Nie ma też sposobu jak tego zabronić. Wyłączanie zdalnego sterowania to wylewanie dziecka z kąpielą. Nie można do tego podejść zero jedynkowo- dobry Zeus musi po prostu wiedzieć co powinien a czego nie. Jak? Logika. Empatia, Zdrowy rozsądek. Zrobił byś coś takiego gdybyś był na miejscu tego gościa? Polecam ćwiczenie mentalne "czy on wie to co ja"- zeus jest omnipotentny, nie ma jak tego obsokoczyć. Ale wróg nie jest. Trzeba się zastanowić co dana jednostka miała szansę się dowiedzieć sama to widząc lub dostając komunikat na radiu a czego nie Przykład nr 1. Przejmujesz dowódcę drużyny która widzi jak 2 przeciwników właśnie zniknęło za narożnikiem. Gonisz ich, kilka chwil później giniesz wystawiając się na ostrzał ustawionego wzdłuż ulicy KMu. Ty jako Zeus doskonale o nim wiedziałeś, ale biedny Stiopa nie mógł wiedzieć przy podejmowaniu decyzji. Przykłąd nr 2. Kierujesz jednostkami z góry. widzisz że Gracze podkradają się do miasta od strony której nie przewidziałeś. Nie przesuwasz jednak żadnych jednostek w celu stawienia im oporu bo żaden z twoich "ludzi" ich jeszcze nie mógł zauważyć. Robisz to dopiero gdy zacznie się walka/ktoś mógł ich zobaczyć. Polecam też pobawić się w papierowe RPGi, pomagają w wczuciu się w rolę. W skrócie- nie masz graczom zmieniać poziomu wyzwania swoją obecnością tylko symulować wyższą inteligencję, której zwykła symulowana inteligencja nie posiada. Znaczy to też że wszelkie oznaki miłosierdzia, strzelanie nad głowami itp więcej przeszkadzają niż pomagają. Na balans jest czas przy tworzeniu misji/dostosowywaniu jej do liczby graczy. Potem nie ma na to miejsca. Przeszkadzają bo gracze dostają tego głupiego przekonania że to nie oni muszą dostosowywać się do misji tylko misja do nich. Błędy są powielane a nie korygowane i zamiast spięcia du*y mamy bandę indywidualistów śmieszkujących o głupotach na przechadzce przez czarnoruś. A chyba na starcie chodziło o to "Żeby były emocje i poczuć się jak prawdziwy żołnierz" Nie? Sam się na tym łapałem, i to jeden z powodów dla których ograniczyłem kontakt z Armą- Zwyczajnie mnie to nudzi. Robimy to samo tak samo. Po 6 latach każdy by miał dość. Wcielając się w AI lub dowodząc stroną masz mieć 3 priorytety. 1. Przeżyć 2 Wygrać 3. Zabić graczy. W tej kolejności i żadnej innej. Dlaczego w tej? Właśnie żeby wyglądało to jak faktyczny przeciwnik a nie fale rzucana przez sadystę. Stosuj 2 zasady- "Czy ja bym to zrobił" i wyżej wymienione "Czy on wie to co ja" i tyle. Nie ma tu więcej do kombinowania. Z kompletnie innej beczki Imho założenie Wszyscy/Większość muszą przeżyć jest błędne a misje za długie bo przygotowane z myślą o AI a nie o myślącym przeciwniku- przez to jest go za dużo a misje zbyt rozwleczone. Robimy plutonem zadania dla minimum kompanii. Bywam czasami w UO i niektóre ich pomysły są niegłupie. W dwóch słowach- krótsze misje. W większej liczbie słów- kilka krótkich misji zamiast jednej na cały wieczór. Trwają one po godzinie, półtorej w porywach i w typową sobotę można przebić się przez ~5 misji. Podczas zmiany jest czas na wejście nowych zainteresowanych/wyjście znudzonych także nie ma czegoś takiego że jesteś o 20 albo wcale. przychodzisz sobie o 21, czekasz aż skończą aktualną i wbijasz. Ma swoje plusy i minusy. Nie twierdzę żeby kompletnie na to przejść ale można poeksperymentować. Przede wszystkim nie ma takiego ciśnienia że misja musi być akurat taka żeby dała te+- 3h "zabawy" i żeby ludzie w miarę dali sobie radę, bo jak padną to koniec na dzisiaj. Kiedyś myślałem że to zaleta, ale zmieniłem zdanie, to jest zbyt delikatny system. MM przesadzi lub ktoś popełni błąd i masz skończony wieczór, Ile razy tak było że kończy się o 22 (z briefingiem do 21) Krócej. Prościej, Więcej. Spróbujmy chociaż parę razy 2 krótsze misje w przykładową sobotę zamiast 1 "Normalnej". Takie po półtorej godziny-dwie max. Mniej się trzeba cackać w ten sposób. Dla tych co powiedzą "hurr, wtedy nie boisz się o życie jak możesz zaraz potem przyjść" powiem- a jak drugiego dnia się gra to jest ok? Nie przesadzajmy. To tylko gra.
  30. 4 punkty
    Pozwolę sobie na mały komentarz z racji wielokrotnego Zeusowania (co prawda w innych społecznościach) misji dla wielu graczy. Missionmaker jako zeus wie, co chce osiągnąć przez swoje działania. Robota ta jest niełatwa, prowadzi przez wiele fuckup'ów, ale końcowo daje bardzo ciekawy oraz nieoczekiwany efekt działań w trakcie scenariusza. Przejęcie helikoptera w mojej opinii było bardzo dobrym ruchem, ze względu na słabość tej mechaniki AI w armie. Przejęcia takich elementów znacząco komplikują rozgrywkę (element ludzki jest bardziej losowy niż kilka waypointów w edytorze), oraz wprowadzają małe zamieszanie, czasem klimat. To, co musiałoby się osiągnąć skryptami czy złożonym trudem MM, Zeus może ogarnąć w kilka chwil. W mojej skromnej opinii ZEUSa można wykorzystać w znacznie ciekawszy sposób w naszej społeczności, nie tylko jako HQ wroga. Poza tym, misja ciekawa. Dzięki Maras za nietypowy (i raczej nieoczekiwany) ale fajny prezent urodzinowy
  31. 4 punkty
    Co do misji: z mojej perspektywy grało się naprawdę dobrze, tak się rozgrywka potoczyła, że akurat ja byłem gdzieś poza tymi problemami, które doskwierały reszcie. Nie byłem świadomy zakresu działania ZEUS-a, ale jeśli było rzeczywiście tak, że to nasz człowiek pilotował śmigłowce, to uważam to za przekroczenie granicy. ZEUS jak najbardziej tak, ale jako „dowódca” przeciwnej strony (to co pisał Cichy), koordynującej działania pod wpływem tego, co strona przeciwna może wiedzieć (raport o kontaktach itp.). Poza tymi śmigłowcami wydaje mi się, że taki plan był realizowany – pościg wroga, który szedł naszym śladem itp. – to było logiczne i przemyślane, nie wiem czy to samo AI czy ktoś mu pomógł, ale było spoko. Co do struktury oddziału – było dobrze, lepiej się tego zrobić nie da. Jedynie można było się pokusić o to, czy drużynę szturmową nie podzielić na sekcje i przypisać je pojedynczo pod drużyny szturmowe jako 3 podelement - może ciutkę lepiej by to działało w mojej opinii. Co do rozpiski radiowej: moim zdaniem pomysły o przypisaniu wszystkich sekcji na jeden kanał jest – sorki – c h o r y. Tak to zrozumiałem, gdy ktoś na DB taki pomysł sugerował. Wg mnie jest to doskonały przepis na to, jak wprowadzić gigatraffic na radio, paraliżujący komunikację i działania w polu – lepiej już byłoby je całkiem wyłączyć i wysyłać gońcow. Jedno krótkie w obrębie drużyny nie jest głupim pomysłem, ale tak do 10-12 ludzi maks, przy ograniczonej komunikacji. Na wyższych szczeblach na jednym kanale powinny znajdować się max 3 podelementy + dowódca, wszystko co powyżej tej liczby generuje większe problemy przez traffic, przez co zamiast przyspieszać wręcz spowalnia działania i przepływ informacji. Wg mnie powinniśmy zbliżać się do symulacji, ale nie wszelkimi możliwymi środkami i na każdym możliwym polu. Idealny balans między grywalnością a realizmem nie istnieje (tyle ludzi ile opinii), ale starajmy się dążyć do tegoż balansu zamiast iść w zaparte w realizm w każdym aspekcie rozgrywki (w tym miejscu warto chociażby dla przykładu dać „kompasik” na dole ekranu z pozycjami kolegów – taki „zmysł” wg mnie istnieje w rzeczywistości u ludzi, a w grze można byłoby w końcu patrzeć przed siebie wypatrywać wroga zamiast obracać się na kolegów by trzymać szyk ). Znowu się rozpisałem – najlepiej się pisze takie rzeczy w pracy
  32. 3 punkty
    Wesołych swiąt i tak dalej wszystkim ;D
  33. 3 punkty
    Czy są tu jeszcze ludzie chętni zagrać Iron Fronta?
  34. 3 punkty
    Taki Update: karta poszła na gwarancje, producent stwierdził, że się chłodzenie zepsuło i niby naprawił, po świętach będę testował. A z takich śmiesznych rzeczy to: wysłałem kartę w oryginalnym opakowaniu w specjalnym styropianie, by uniknąć uszkodzeń oraz wraz z gumowymi ochraniaczami na wtyczki. Kto zgadnie jak wróciła? W jakimś kartonie po parówkach rzucona luzem, zawinięta w jakąś zwykłą torebkę foliową, oczywiście bez ochraniaczy na wtyczki i z mocno wygięta blachą, która służy do montażu na śruby. Jakby ktoś na przyszłość robił reklamacje sprzętu to polecam zrobić zdjęcia produktu lub nagrać filmik najlepiej w punkcie oddania lub przed samym nadaniem wysyłki z pisemnym potwierdzeniem stanu, by uniknąć syfu z którym będę musiał się babrać przez kolejne 3 tygodnie.
  35. 3 punkty
    PSY PAWŁOWA - wyjazdowy JO Organizator: No Name Arma Team Inni uczestnicy: TFA, ACC Przeczytaj uważnie uwagi zanim się zapiszesz! (Brak czytania ze zrozumieniem może owocować ostrzeżeniami na forum i "wyrzuceniem" ze slota) Rozgrywka odbędzie się w niedzielę 14.04.2019 - 20:00. Zbiórka na kanale Alpha 30 minut przed misją - 19:30. Od 8.04.2019 (Niedziela) - 20:01 do końca trwania zapisów, zapisy otwarte są dla wszystkich członków społeczności. W wypadku zapisywania się na sloty specjalistyczne, upewnij się że jesteś odpowiednio przygotowany i przeszkolony. (np. osoba zapisująca się na slot pilota, która nie posiada żadnego doświadczenia na tej pozycji może zostać z niego usunięta) DO DNIA 8. Kwietnia do godziny 20:00 (Niedziela) zapisy są OGRANICZONE i dostępne dla grup: SZTABOWIEC Vip Weteran Opiekun Kwatermistrz Donator Zaufany MM Instruktor MC 1. Zarys fabularny Czeczenia znalazła się pod panowaniem carskiej Rosji w połowie XIX wieku, w wyniku trwającego kilkadziesiąt lat podboju Kaukazu. Jednak zamieszkujący te tereny muzułmańscy Czeczeni nigdy nie zaakceptowali rosyjskiego panowania. Cały XX wiek był naznaczony wielokrotnymi próbami uzyskania niezależności od Kremla. W tej historii nie brakuje momentów dramatycznych i tragicznych. W 1944 roku Stalin nakazał deportację całej ludności czeczeńskiej do obozów w Kazachstanie i na Syberii. We wrześniu 1991 roku, po fiasku puczu Janajewa w Moskwie, obalono komunistyczny rząd w Czeczenii. 27 października odbyły się wybory parlamentarne i prezydenckie, w wyniku których władzę objął Dżochar Dudajew ogłaszając suwerenność kraju. W odpowiedzi prezydent Rosji Borys Jelcyn wprowadził stan wyjątkowy. Do interwencji zbrojnej wtedy jeszcze nie doszło. 12 marca 1992 w Czeczenii przyjęto konstytucję definiującą ją jako niepodległe państwo . Nie zyskała jednak uznania w świecie i kraj pogrążył się w chaosie gospodarczym i politycznym, stając się mekką świata przestępczego. Rosja przypomnia sobie o Czeczeni w 1994 roku. Wojska rosyjskie wspierają nieudany atak opozycjonistów czeczeńskich na Grozny - stolicę kraju. W obliczu jego porażki 11 grudnia 1994 Jelcyn wydaje rozkaz ataku na Czeczenię, rozpoczynając I wojnę czeczeńską. Ta brutalna wojna trwa dwa lata. W jej wyniku życie i zdrowie traci 100 tysięcy ofiar, w tym prezydent Dudajew. Wojna ta była ogromnym ciosem w prestiż Rosji, której wojska wycofały się z Czeczenii w grudniu 1996 roku. Miesiąc później odbyły się wybory prezydenckie, w których zwyciężył Asłan Maschadow. W maju podpisano na Kremlu traktat pokojowy i o wzajemnych stosunkach między Federacją Rosyjską, a Czeczenią. Stanowiło to de facto uznanie państwowości Czeczenii przez Moskwę... Miasto Pecher położone nad rzeką Tetrek stanowi jedną z większych aglomeracji położonych na północy kraju. Znajdują się tutaj mosty o strategicznym zasięgu oraz kolejowy punkt przeładunkowy którego znaczenie będzie kluczowe w dalszej operacji. Rosyjski pluton piechoty zmotoryzowanej, wsparty przez jeden czołg T-80B i baterię gradów ma za zadania zająć zrujnowane miasto i tym samym otworzyć drogę od wschodu do stolicy kraju – miasta Grozny. Dane wywiadowcze od MM -https://docs.google.com/document/d/1ktnq_83iH9rpSi2YuCwbAV_2ypSN_1_bmFETSc6tU5A/edit
  36. 3 punkty
    Ale tych JO się nasypało, no no no, chyba popuściłem z radości☺️
  37. 3 punkty
  38. 3 punkty
  39. 3 punkty
    Trochę czekaliśmy i proszę... https://voidinteractive.net/ ...ale trochę jeszcze poczekamy ;]
  40. 3 punkty
    Witam! Jako, że nic się w niedzielę nie dzieje, będziemy około 20 z kilkoma osobami grać misję z zombiakami. Jeżeli ktoś chce się przyłączyć, zapraszam. Będziemy grać na moim serwerze dedykowanym. Mody z naszej paczki i dodatkowo: Namalsk - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1308443165&searchtext=namalsk Ravage - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1376636636 Arma 3 Animal Module ext. - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1114594249 Zombies & Demons - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=501966277 Pozdrawiam!
  41. 3 punkty
    Alienzo za dzisiejszy tekst "Ale kto się chce fotografować z pilotami?" dostajesz Karną Hydrę od waszych ulubionych pilotów. 😂
  42. 3 punkty
    4 minuty podstaw, warto obejrzeć:
  43. 3 punkty
  44. 3 punkty
    Zapraszam serdecznie!
  45. 3 punkty
    Szczęśliwego nowego roku! 🎉🎉🎊
  46. 3 punkty
    Łączona akcja Rangers i Delta Force w eliminacji przywódców rebelii na Altis (co 18-27 Rangers Lead The Way). Przerobiłem misję pod mniejszą ilość graczy. GOST mile widziany w roli Delty. Zalecam szybkie działanie, bo w innym wypadku mogą was pozabijać.
  47. 3 punkty

    do

    Tak to jest żałosne. Wszystko przygotowane, duży JO, ale nie. W du**e miejmy czyjeś starania, ale jak przyjdzie co do czego, to wypierdolmy żale na sztab, spadek poziomu, spadek frekwencji. Sami się w większości do tego wszyscy przyczyniacie, patrząc o 20 na kanał Alpha czy na listę zapisów: "Ooo nie będzie ludzi to pierdole, wypiszę się" i tak łańcuszek idzie po kolei... A praca MM czy Sztabu idzie psu w du**ę. I później znowu lament, bo sztabowi się nie chce, bo nowych misji nie ma... Ludzie, dajcie coś od siebie czasem zamiast pi*******ć po kanałach jak to wam źle.
  48. 3 punkty
    @Krystian @Cichy Niestety takie konfiguracje, gdzie jest dowódca a pod nim więcej niż trzech dowódców zawsze powodują potężne zamieszanie na radiu. Nawet stwierdzenie, że wtedy dowódcy powinni treściwiej mówić nie pomaga, bo realia misji i to co się tam dzieje weryfikują to boleśnie. Rozpiska była przygotowana tak, by dany dowódca na radiu miał max 3 podelementy. (To taka "stara szkoła" MM i zgadzam się z tym co mówił @Cender ) Pozwala to wyeliminować "traffic" na radiu w sposób jak do tej pory najbardziej skuteczny. Co do "złożoności" rozpiski to ciężko mi się zgodzić z tym, bo jeśli ktoś stwierdza, że było za dużo szczebli i komunikaty nie docierały to radzę zweryfikować własne umiejętności komunikacji. W większości tego typu dużych misji (szczególnie JO gdzie dowódcy są różni) wiele komunikatów ucieka nie przez rozpiskę, a przez to, że dowódcy zapominają o potwierdzaniu komunikatów i komunikacji między sobą co prowadzi do nieporozumień. Tego problemu nie wyeliminuje, ponieważ to jest efektem częstego braku doświadczenia osób dowodzących lub komunikujących się na radiu. Był to mój 2gi ZEUS w ostatnim czasie. W każdej misji dowiaduję się masę nowych rzeczy i sądzę że jeszcze 2-3 rozgrywki i będę mógł podzielić się moimi spostrzeżeniami gdzieś na forum (szczególnie z osobami, które chciałby robić misje lub je robią). Mam nadzieję, że nie będziecie się zrażać do ZEUSa, ponieważ każda kolejna rozgrywka czegoś uczy i prowadzi do tego, że ZEUS staje się coraz bardziej "niewidzialny". Jeśli ktoś jest zainteresowany byciem ZEUSem podczas misji to proszę o kontakt. Chętnie pomogę i czegoś nauczę.
  49. 3 punkty
    Z mojego punktu misja była fajna w ogóle. Od siebie to dorzucę kilka uwag: -Po pierwsze to bym zmniejszył ilość celów do dwóch dla piechoty z racji skali, ewentualnie bardziej dopracować odrzuciłbym opcje heroicznej obrony na końcu jako wystawienie się na niepotrzebne straty, zamiast wciągnąć wroga na swój teren i tam go kąsać jako pluton piechoty, gdzie wróg dysponuje bronią pancerną i lotnictwem. -Wyrzuciłbym sekcje "pluton" wsparcia z ciężką bronią maszynową i AT,zamieniłbym na sekcje z trzema zespołami pkm+asystent+dow. sekcji, co myślę zwiększyło by manewrowość. -Co do rozpiski to może lepiej nie stosować tak skomplikowanej, bo czym dłuższa linia dowodzenia tym dłużej czeka się na decyzje i łatwiej o chaos (w mojej opinii), za to np ( ) -Co do zeusa to ja bym bardziej widział go jako dowódce z góry wysyłający polecenia swoim jednostką, niż obejmujący bezpośrednią kontrole nad pojedynczym AI. Jak dla mnie wiecej takich misji. + @Letho na Kordzie
  50. 3 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...