Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2019.03.10 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
    Plan dowódcy vs założenia MM
  2. 5 punktów
  3. 4 punkty
    @Tes świetny test Interiors for CUP. Więcej takich testów.
  4. 4 punkty
  5. 4 punkty
    Panowie, mimo presji żony, zapisałem się i będę dziś na misji! Mam nadzieje że znajdzie się jeszcze paru tak odważnych jak ja i zapełnimy sloty do pełna!
  6. 4 punkty
    Nie mogę się odnieść do treści rożkowej ale powiem tylko jedno - załatwiajcie sobie sprawy tego typu PRYWATNIE - tylko i wyłącznie - mieszanie CAŁOŚCI grupy/społeczności poprzez prywatne wypowiedzi nie sygnowane w żaden sposób przez sztab ACC czy AFTP jest bynajmniej nie na miejscu. Jako członek jednej i drugiej prosiłby tylko o nie mieszanie całości tychże w sprawy prywatne - a już wyrażanie opinii o całości przez pryzmat prywatnych dysput? Pozostawiam bez komentarza
  7. 4 punkty
    Bundle ostatnich nagrań I trochę śmieszków
  8. 3 punkty
    @Pba @Templar @Houdini @Gwiazdek @Lix @Alfi
  9. 3 punkty
    do
    Grudzień 1944 roku, Ardeny, okolice miasta Bastogne Głównym celem niemieckiej ofensywy okazał się port w Antwerpii, ten sam który w oczach alianckiego sztabu widniał jako jeden z nielicznych sukcesów operacji Market Garden. Aby tam dotrzeć, Szkopy wpierw musiałyby przedrzeć się przez gęsto zalesione tereny Belgii, aktualnie umocnione przez 101 Dywizję Powietrznodesantową, by później odzyskać dawne szlaki zaopatrzeniowe. Małe miasteczko Bastogne stało się strategicznym punktem łączącym 7 głównych dróg po tej stronie Arden, na tyle ważnym, że niemieckie siły próbują je zdobyć bez względu na poniesione straty. Generał Hasso von Manteuffel rzucił w kierunku amerykańskich pozycji obronnych 2 dywizje pancerne wspierane przez Volksgrenadierów. Jedyną nadzieją na przerwanie tej ofensywy jest odsiecz w postaci 3 Armii Generała Pattona. Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  10. 3 punkty
    do
    Okrążeni Polacy przebijają się do swoich przez Niemieckie pozycje. Minimum +- 15 WYMAGANE linia modów charlie (WW2) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1715549949 +2 mody z opcjonalnych CSA38 mod - Czechoslovak army 1938 (Munich crisis) https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=641305739 September 1939 / Wrzesień 1939 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1348553859
  11. 3 punkty

    do

    Trzeba mu wybaczyć, jak widać nie umie w literki. Do tego używa Windowsa 3.11 w którym Internet Explorer nie ma polskiego słownika. Zaraz poprawię błąd.
  12. 3 punkty
    Wesołych swiąt i tak dalej wszystkim ;D
  13. 3 punkty
    Taki Update: karta poszła na gwarancje, producent stwierdził, że się chłodzenie zepsuło i niby naprawił, po świętach będę testował. A z takich śmiesznych rzeczy to: wysłałem kartę w oryginalnym opakowaniu w specjalnym styropianie, by uniknąć uszkodzeń oraz wraz z gumowymi ochraniaczami na wtyczki. Kto zgadnie jak wróciła? W jakimś kartonie po parówkach rzucona luzem, zawinięta w jakąś zwykłą torebkę foliową, oczywiście bez ochraniaczy na wtyczki i z mocno wygięta blachą, która służy do montażu na śruby. Jakby ktoś na przyszłość robił reklamacje sprzętu to polecam zrobić zdjęcia produktu lub nagrać filmik najlepiej w punkcie oddania lub przed samym nadaniem wysyłki z pisemnym potwierdzeniem stanu, by uniknąć syfu z którym będę musiał się babrać przez kolejne 3 tygodnie.
  14. 3 punkty
    Zmiany, zmiany, zmiany... ; )
  15. 2 punkty

    do

  16. 2 punkty
    Generalnie misja w porządku ale mam kilka uwag/spostrzeżeń/propozycji. Na pewno mógłbyś ją elegancko rozwinąć, bo stwarza całkiem dobre pole do ćwiczenia walki w terenie zurbanizowanym. - Hełmy i cześć magazynków nie z epoki. - Za mało amunicji do m16 (nie wiem jak z m249) - wymieniłbym m136 na m72a7 albo m136 dał na pojazdy, bo nie było okazji ich wykorzystać. (Może też po prostu dodaj jakiegoś jednego uzbrojonego nissana) - Zastanów się czy by nie dać możliwości przemieszczania się przy pomocy pojazdów - wtedy spokojnie moglibyśmy korzystać z dodatkowej amunicji i sprzętu a same pojazdy mogły zapewnić dodatkową osłonę w tak otwartym terenie. - Mógłbyś wrzucić kilku przeciwników bezpośrednio do budynków, a nie tylko na dachach. - Fajnie by było jakbyś tak przerobił przeciwnika, żeby ten dodatkowo poruszał się po mieście, a nie tylko wystawał z balkonów i atakował gdzieś z flanek z lasu czy otwartego pola. Przełożyłoby się to na ciekawszą walkę w mieście. - Możesz spokojnie zmniejszyć liczbę medykamentów u CLS’a a i dać mu za to kilka dodatkowych szyn. - Proponowałbym dodać optykę m145 do m240 albo dodać lornetkę asystentowi. - Kontratak pod koniec był w moim odczuciu słabo przeprowadzony - przeciwnik zadymił swoje pozycje przez co nie był w stanie prowadzić ognia a jak już wybiegł to było go bardzo dobrze widać. Gdybyś chciał coś przerobić w tym temacie to przydałoby się coś co by nas przygwoździło i pozwoliło piechocie przeciwnika do nas podejść.
  17. 2 punkty
  18. 2 punkty
    Promocja z największą przeceną w historii serii, -75% na główne tytuły i kampanie. Idealny moment na wejście. https://forum.il2sturmovik.com/topic/54947-pre-release-celebration-sale-bosbombok-campaigns-75-off/ Oct. 15th - Oct. 31st 2019 on Website Oct 15th - Oct. 27th 2019 on Steam BoS = 75% OFF (Website and Steam) BoM = 75% OFF (Website and Steam) BoK = 75% OFF (Website and Steam) Blazing Steppe Campaign = 75% OFF (Website and Steam) Fortress on the Volga Campaign = 75% OFF (Website and Steam) Ten Days of August Campaign = 75% OFF (IL-2 Website Only) Havoc Over the Kuban Campaign = 75% OFF (IL-2 Website Only) Cliffs of Dover: BLITZ – 75% Off (IL-2 Website Only)
  19. 2 punkty
    Idealne podsumowanie mojego dzisiejszego dnia : S!
  20. 2 punkty
    Jak się podobało? Czegoś brakowało? Jeśli macie coś więcej do dodania o misji lub jej przebiegu to śmiało tutaj piszcie. Dzięki @Alienzo za wzięcie dowodzenia oraz mojemu zespołowi @Black @Zuza @Alfi za fajne zgranie
  21. 2 punkty
    NIe wiem, coś takiego: [c1,c2,c3,c4,c5,c6] apply {["ace_captives_setSurrendered",[_x,true],_x] call CBA_fnc_targetevent}; jak jakieś błędy w składni tu zrobiłem to coś ogólnie z pętlą apply albo ForEach https://community.bistudio.com/wiki/apply https://community.bistudio.com/wiki/forEach tyle ci mogę pomóc mając tyle danych ile podałeś.
  22. 2 punkty
    Zabawa z wyłączaniem silnika w T-80
  23. 2 punkty
    do
    _ Rok 1994. _ Drużyna brytyjskiego Special Air Service wyrusza na pustynię Dasht-e Kavīr, aby schwytać przywódców irańskich bojówkarzy - braci Rahim. Jeśli ich zeznania potwierdzą przypuszczenia agentów MI6, to znów wrócimy na trop Kirillova. Upraszam (rozkazuje) najpierw zapełniać sloty nieopcjonalne (nie oznaczone na zielono). .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  24. 2 punkty
    Nawet nie próbuj
  25. 2 punkty
    Miałem okazję przez 2 tygodnie jeździć autostopem po terenach byłej Jugosławii oraz Albanii. Miałem okazję rozmawiać z ludźmi z każdej strony barykady. Jeśli ktoś jest zainteresowany byłymi problemami albo współczesnymi sytuacjami, które mogą doprowadzić do konfliktów w przyszłości takie jak: konflikty mniejszości albańskiej z obywatelami Macedonii, masowe wykupowanie ziem w Kosowie przez Albańczyków czy wykupywanie całych wiosek przez Arabów w Bośni to zapraszam do pytań Mam też kilka fotek na loadscreeny, głównie widoczki przyrody, ale też kilka nawiązujących do wojny. Nie jestem ekspertem, bazuję na opowieściach kierowców np. o ucieczce rodziny jednego kierowcy podczas rozpoczęcia wojny, albo utknięcie w Niemczech przez wojnę. Dużo ciekawych tematów. Od strony MM nie ogarnę wszystkich, a tematów widzę tu co najmniej kilka. Więc jeśli ktoś jest zainteresowany lub ciekawy to można pytać
  26. 2 punkty
    @canadian, @Zus Misja: Where are u damn Japs? Skuteczna samodzielna eliminacja stanowisk moździerzy w sytuacji odcięcia od sił głównych. Dobra nawigacja w trudnym terenie tropikalnym.
  27. 2 punkty
    Pamiętajcie, żeby na 28.07 pobrać paczkę 2WŚ. Misja już jest dostępna na Charlie, więc można testować.
  28. 2 punkty
    Z tego co wiem w rzeczywistości da się podpiąć magazynek z AK do RPK i z RPK do AK - sowieci tak zaprojektowali, żeby były kompatybilne.
  29. 2 punkty
    Jako tako problem z PC opanowany. Jako że nie mam dostępu do starych misji, usiadłem do nowych plików. Szykujcie się na rajd Gruzińskiego SFu na Rosjan Nowe pierdziki są genialne do customizacji
  30. 2 punkty
    Coś tam z joint opa. Pół żartem-pół serio.
  31. 2 punkty
  32. 2 punkty
    Bardzo mnie to cieszy, już i tak wydam za dużo. Niedlugo złożę formularz o przyjęcie. Dziękuję wszystkim za pomoc. Do zobaczenia!
  33. 2 punkty
    Czołem! Serdecznie zapraszam na szkolenie z zakresu taktyki zielonej oraz podstaw topografii. Szkolenie przeznaczone jest dla członków społeczności po ukończonym szkoleniu podstawowym, jego celem jest przedstawienie podstaw TZ i przygotowanie kadeta w zakresie teoretycznym i praktycznym do operowania w terenie otwartym. Serdecznie zapraszam również osoby, które uprzednio ukończyły kurs w celu przypomnienia umiejętności. Limit slotów: 12 osób + pomocnicy instruktora Minimalna ilość: 4 kadetów plus instruktor Jeżeli chciałbyś pomóc w przeprowadzeniu szkolenia, napisz do mnie prywatną wiadomość (mile widziane przedstawienie doświadczenia oraz uprzednio ukończone szkolenie). Program szkolenia: 1. Kolumna ubezpieczona 2. Rolowanie na boki i w tył 3. Podstawowe formacje, obrona okrężna 4. Przekraczanie dróg 5. Podstawy topografii i triangulacja Link do wydarzenia:
  34. 2 punkty
    Udział wzięli: ACC,ACC GOST, SDS, TFA, PKW, GSR, NN, GCT Zeusi: Templar, Koxxus, STALKER14 Dziękuje wszystkim za udział w misji, za duże trzymanie klimatu, fajne pomysły i że nie daliście się wybić:D Bardzo dziękuje @Templar i @Koxxus za nieocenioną pomoc techniczną Prosimy o wrażenia oraz fotki jeżeli macie z misji. Zrobię też tutaj podsumowanie. WYNIKI Serbowie: ACC+SDS- dowódca Zuza + Przemro Serbowie zajęli 2 miasta z 5 oraz wybili tylko Chorwatów. Niestety stracili bazę i wszelki sprzęt transportowy. Nie udało im się wyrzucić z terenu ONZ, został wywołany konflikt a wszyscy z ONZ zginęli. Na koniec Serbowie odbili bazę. Stracili 50% siły żywej Chorwaci: TFA+PKW - dowódca Bearyl Chorwatom udało się wykonać 90% zadań. Spotkali się z informatorem oraz z Bośniakami. Zajęli bazę Serbów oraz pomagali Bośniakom w walce z nimi. Nie udało im się im tylko odnaleźć masowych grobów. Pod koniec zostali w 100% wybici. Bośniacy: NN+Teseł- dowódca Edek Tej frakcji udało się sprawdzić Mogilievke, niestety cywile zdążyli już z niej uciec (JJK i Bany), spotkali się z Chorwatami oraz po części mieli swój udział w wywołaniu konfliktu Serbów z ONZ. Stracili około 30% składu. ONZ: GSR- dowódca Paczek Nasze niebieskie hełmy zabezpieczył miasto Mogilievka i rozdawały żywność cywilom. Postanowili zakończyć terror Serbski, niestety zostali po krótkich negocjacjach wybici. Cywile - GCT Nasi dzielni cywile, jakimś cudem zebrali się do kupy z różnych miast. Spotkali się z Chorwatami i Bośniakami, udało im się zdobyć broń i zaatakować Serbów, niestety zgineli prawie wszyscy, tylko lokalny patriota który dał im broń i w zasadzie namówił ich do ataku sam został z Bośnakami, dzięki temu przeżył. NATO - ACC GOST -dowódca Maras Nasz GOST przerzucony na teren dzięki CIA zrobił zdjęcia ( @Maras upublicznij je w tym temacie) Serbom w trakcie łamania prawa humanitarnego. Udało się im wydostać dzięki informatorowi. Zdjęcia
  35. 2 punkty
  36. 2 punkty
  37. 2 punkty
    Wtf i love bugemia now https://arma3.com/news/arma-3-creator-dlc#.XLccgfU9eh8
  38. 2 punkty
  39. 2 punkty
    Przygotowanie na JO Psy Pawłowa Poniżej lista rzeczy jakie trzeba zrobić, aby być w pełni przygotowanym do dzisiejszego JO _______________________________________________________________________________________________________________________________________________ Serwer rozgrywki Arma3 : Adres serwera: 149.202.85.33 Port: 2302 Hasło: 666 Serwer Teamspeak 3 grupy No Name : Adres serwera: 149.202.85.33:6440 1. Pobierz wyznaczone mody ze Steam Workshop: Instrukcja jak to szybko zrobić za pomocą Arma 3 Laucher jednym kliknięciem: 1) Pobieramy plik .html stanowiący listę powyższych addonów: JO_Steam_Mody.html 2) Wgrywamy plik .html jako preset w Arma 3 Laucher i pobieramy addony. 2. Pobierz moda Soviet Armed Forces 1.35 (109mb) z linku google drive i wrzuć go wypakowanego do folderu z innym @Addonami z naszej paczki. 3. Stwórz linię modów przez Arma 3 Synca Prawidłowa linia modów po prawej powinna wyglądać tak: 15 podpiętych addonów. 4. Przetestuj swoje mody na serwerze arma 3 gospodarzy: Adres serwera: 149.202.85.33 Port: 2302 Hasło: 666 Misja testowa: 5. Jesteś gotowy. Oczekuj na kanale Alpha na zbiórce o godzinie 19:30 Opcjonalnie pliki do TFAR jeśli ktoś będzie miał problemy: (WRZUCIĆ DO \TeamSpeak 3 Client\config\plugins) task_force_radio_win32.dll task_force_radio_win64.dll
  40. 2 punkty
    do
    Misja Realop + Zeus Rok 2024, Północne Indie Rosnący w siłę radykałowie coraz bardziej wyniszczają światową gospodarkę. Nawet armie oraz agencje największych mocarstw przestają sobie radzić z coraz to większym napływem bojówkarzy. Najnowszym celem stała się Azja Środkowa oraz Wschodnia. Chińska korporacja Tencent zdecydowała się wziąć sprawy we własne ręce, wynajmując prywatne jednostki militarne, których zadaniem jest ochrona własności firmy. Każdy z Was jest wyszkolonym żołnierzem, każdy z Was potrzebuje pieniędzy i każdy z Was jest gotów dla nich zabijać. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, dzisiejsze zadanie wystarczy, żeby zapewnić dobrobyt Wam i Waszym rodzinom do końca życia. Mamy doniesienia, że w rejonie operuje inna grupa PMC, należąca do amerykańskiej korporacji Microsoft. Opis techniczny: Przewidywana ilość graczy: 5 - 20 Misja z silnym naciskiem na odgrywanie postaci (RealOp) .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  41. 1 punkt
    Wow. Wow! Całe linie modularnych okopów i umocnień. Terraforming na Unreal Engine. Myślałem już, że to niemożliwe.
  42. 1 punkt
    Co można zrobić ze starego niemieckiego czołgu?
  43. 1 punkt

    do

    @Gwiazdek jak nie chcesz dowodzić całą Deltą to przepisz się na TLa w Team#2
  44. 1 punkt
    Trochę podkolorować, dodać CIA i byłby RealOp ;d http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/bijatyka-granicy-chinsko-indyjskiej/?fbclid=IwAR1cswfgfwM9vbi0VVuWP3iUIGxUbmPQRK_u3Yj88mWRFlxTOV253FtpzXA
  45. 1 punkt
    Nie przemawia to do mnie, ale pewnie dlatego że nie jestem fanem gatunku
  46. 1 punkt
    Chińczyki w WT https://warthunder.com/en/news/6353-development-new-war-thunder-nation-china-en
  47. 1 punkt
    Osoby, które nie czują się pewnie w zagadnieniach zrealizowanych dzisiaj na treningu zapraszam na powtórkę w przyszły poniedziałek. Link: Skupię się tutaj bardziej na podstawach teoretycznych.
  48. 1 punkt
    Ciepła i wilgotna w twojej okolicy czeka na ciebie! (czyli dżungla dziś wieczorem )
  49. 1 punkt
    Misja: Mountain Fighters Mapa: Takistan MM: @Stahu Sloty: 11/18 Obecni: @Alienzo @Maras @Sone @Suszkow @Bubinsky @Puchacz @piranha @Stahu @BoneBreaker @colneb @steciu Nieobecni: @Adi @Templar Opis: Pluton Piechoty 10 Dywizji Górskiej zostaje wysłany do górzystego dystryktu Chapa Dara w celu unieszkodliwienia bojówek talibów i schwytania Mohammada Nabi Omari żywego lub martwego. Zapraszam do pisania opinii oraz streszczenia przebiegu tutaj. Warto pisać MM co się podobało a co można poprawić.
  50. 1 punkt
    1. Użyłem RPK od HLC. Założyłem, że skoro AI je na serwerze testowym otrzymało to gracze też je dostaną. Przed chwilą porobiłem bardziej szczegółowe testy i co się okazało: połączenie tej broni z magazynkami (45rnd) od RHS (tutaj użyte ze względu na AK-74N pochodzące z RHS) powoduje graczowi wyparowanie broni. Ewidentnie dzieje się tak na samym starcie, jak i po załadowaniu magazynku od RHS do RPK od HLC. Problem nie został przeze mnie wykryty, gdyż jeszcze z takim problemem się jeszcze nie spotkałem, a zawsze (oczywiście jeżeli jest to tylko możliwe) używam amunicji od RHS. Słyszałem też coś, że nie wszyscy mieli mundury w odpowiedniej teksturze. Z punktu misji nie miało prawa tak się stać, każda jednostka w inicie posiada ten sam skrypt wyzwalający teksturę. Dla ciekawskich zdjęcie z mission.sqm poniżej: 2. Żadna akcja nie jest sprzężona z wezwaniem ostrzału. W misji są dwa hinty, jeden pomocniczy(1), mówiący o tym, że należałoby już poinformować naszą kompanię o tym, że przeprawa jest zajęta - wyzwala się on automatycznie po tym jak zagroda znajdująca się bezpośrednio przy przeprawie zostanie zajęta (siezed) przez graczy (blufor). Drugi hint(2) jest potwierdza aktywację akcji mającej na celu poinformowanie kompanii o przejęciu - wyzwala się ona ręcznie poprzez akcję radia (może ją odpalić każdy, jak użyć oraz kontekst użycia jest szczegółowo opisany w briefie. Jeżeli jeszcze przeprawy nie zajęliście, a wyzwolił wam się hint(2) to ktoś musiał ją po prostu aktywować, co mogło odbić się na przebiegu dalszej części scenariusza. Misja była przewidziane na max 1.5 godziny. Dlatego też została rozpisana na tygodniu. Mam nadzieję, że pomimo krótkiej rozgrywki nikt się nie wynudził. Dzięki za rozegranie, po weekendzie wprowadzę poprawki obejmujące RPK oraz bardziej uodpornię system meldowania.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...