Skocz do zawartości

Ranking

  1. Patriotic

    Patriotic

    Sztabowiec


    • Punkty

      480

    • Liczba zawartości

      1 417


  2. Calc

    Calc

    Sztabowiec


    • Punkty

      356

    • Liczba zawartości

      1 372


  3. Koxxus

    Koxxus

    Sztabowiec


    • Punkty

      340

    • Liczba zawartości

      1 419


  4. Templar

    Templar

    Sztabowiec


    • Punkty

      305

    • Liczba zawartości

      2 961


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2020.09.16 w Odpowiedzi

  1. Wesołych i spokojnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku, co by to FPSy nie spadały, sloty się zapełniały i schody nie pochłaniały, wszystkim członkom społeczności Arma Coop Corps oraz zaprzyjaźnionym społecznościom życzy Sztab ACC
    17 punktów
  2. Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy Wam wszystkim, abyście w pełni wykorzystali tę chwilę wytchnienia od codzienności i możliwości spędzenia czasu w ciepłym gronie rodziny. Niech te święta będą dla Was czasem radości, uśmiechów i wspólnych chwil, które umocnią Wasze więzi. Odpocznijcie, delektując się pysznymi potrawami i ciesząc się ze wzajemnej obecności. Niech ta Wielkanoc przyniesie Wam wiele radości, miłości i spokoju. PS: Pamiętajcie o tym, że w poniedziałek trzeba założyć sprzęt wodoodporny! Sztab ArmA Coop Corps
    11 punktów
  3. Udzielam pochwały z wpisem do Białej Księgi ACC żołnierzowi Sił Zbrojnych Ukrainy: @Antmix Powód wyróżnienia: Jako strzelec KM wyróżnił się niezwykłą skutecznością przeciwpancerną. Gdy otrzymywaliśmy ostrzał z BWP-2 z miasta, któremu wystawała tylko wieża, podebrał M136 (AT-4) i wyeliminował go celnym strzałem na dystansie około 200-300m. Podczas wycofania przy pomocy kolejnej zdobycznej wyrzutni M136 (AT-4) wyeliminował BWP-2 na odległości 200m jednym celnym strzałem. Chwilę później, gdy operator NLAW nie był pewny działania wyrzutni, przejął ją i wyeliminował trzeciego BWP-2 na odległości 400m. Jego wyjątkowa skuteczność w misji, zwłaszcza w przypadku pierwszego BWP-2, pozwoliła reszcie na przeżycie i wykonanie zadania bez ponoszenia większych strat. Misja: CO 16 Release the Kraken 14.01.2023
    10 punktów
  4. Zmiany w Administracji ACC Sztab ACC ma przyjemność powitać w swoim gronie nową osobę. Do grona z dniem dzisiejszym dołącza @Koxxus! Gratulujemy nowej roli w społeczności i mamy nadzieję, że odnajdziesz się w gronie Sztabu ACC, a swoimi pomysłami i zaangażowaniem wpłyniesz na rozwój społeczności. Sztab Arma Coop Corps
    10 punktów
  5. Udzielam pochwały z wpisem do Białej Księgi ACC pilotowi myśliwca F/A-18 E Super Hornet: @Dawid Powód wyróżnienia: Jako pilot myśliwca przewagi powietrznej samodzielnie stawił czoło 4 myśliwcom Mig-29, które wyeliminowały chwilę wcześniej dwa sojusznicze samoloty. W pojedynkę wyeliminował wszystkie 4 odrzutowce w walce w zwarciu. Misja: CO 15 The Last War[2]: The tide is coming 26.04.2022
    10 punktów
  6. Z okazji świąt Bożego Narodzenia administracja ACC składa życzenia zdrowia, pogody ducha, radości i wspaniałych chwil spędzonych z bliskimi wszystkim członkom Społeczności oraz ich rodzinom. Niech ten okres pozwoli nam wyciszyć się i nabrać entuzjazmu do nadchodzących wyzwań, które pojawią się po okresie świąteczno-noworocznym. Życzymy Wam też, by te święta zapoczątkowały zmianę na lepsze, na nadchodzący nowy rok 2022! Sztab Arma Coop Corps
    10 punktów
  7. Zmiany w Administracji ACC W związku ze zmianami w gronie administracji ACC pragniemy poinformować, iż @Maras opuszcza grono Sztabu ACC i przechodzi do grona . Tym samym do grona dołączają @Calc oraz @Maximus. Gratulujemy Wam nowej roli w społeczności i mamy nadzieję, że odnajdziecie się w gronie Sztabu ACC, a swoimi pomysłami i zaangażowaniem wpłyniecie na rozwój społeczności. Odchodzącym sztabowcom niezmiernie dziękujemy za długoletnią współpracę i pomoc oraz liczymy, że dalej będziecie służyć nam swoją pomocą i doświadczeniem, kiedy już znajdziecie trochę czasu na emeryturze Sztab Arma Coop Corps
    9 punktów
  8. Z okazji świąt, oraz nadchodzącego nowego, 2021 roku, administracja ACC życzy dużo radości, pogody ducha, oraz przede wszystkim zdrowia i spokoju wszystkim członkom ACC oraz ich rodzinom. Życzymy też wam, by te święta odbyły się mimo nieprzychylnych okoliczności w ciepłej i rodzinnej atmosferze. Do zobaczenia w 2021 roku! Sztab Arma Coop Corps
    9 punktów
  9. W imieniu kadry chcielibyśmy na wasze ręce złożyć życzenia spokojnych i szczęśliwych świąt Bożego Narodzenia. Niezależnie od tego w jaki sposób obchodzicie ten magiczny czas, mamy nadzieje że przyniesie on wiele miłości, serdeczności i szczęścia Wam i Waszym Bliskim. Niech będzie to dla wszystkich moment wytchnienia od trudów dnia codziennego. Wierzymy w to, że nadchodzący 2023 rok przyniesie każdemu i każdej z was wiele nowych możliwości i sukcesów, a także pozwoli wam spełniać najskrytsze marzenia. Sztab ArmA Coop Corps
    8 punktów
  10. Udzielam pochwały z wpisem do Białej Księgi ACC członkom sekcji broni wsparcia CHARLIE w składzie: @Duku Strzelec BAR @piranha Asystent BAR @Kittyhawk Strzelec BAR @Elwo Asystent BAR Powód wyróżnienia: Członkowie sekcji Charlie błyskawicznie zareagowali na ostrzał silnie okopanego przeciwnika i celnym ogniem zlikwidowali zagrożenie ratując tym samym kilkanaście osób, które utknęły na pustym polu pod ostrzałem. Swoją zdecydowaną reakcją i precyzją sekcja Charlie zapobiegła całkowitemu rozbiciu plutonu na finalnym podejściu do celu. Misja "Semper Fi" 17.02.2021
    7 punktów
  11. Zmiany w Administracji ACC W związku ze zmianami w gronie administracji ACC pragniemy poinformować, iż @Doman i @Lt_Mic opuszczają grono Sztabu ACC i przechodzą do grona . Tym samym do grona dołączają @Stahu, @Patriotic, @Pba, @Templar oraz @Black. Gratulujemy Wam nowej roli w społeczności i mamy nadzieję, że odnajdziecie się w gronie Sztabu ACC, a swoimi pomysłami i zaangażowaniem wpłyniecie na rozwój społeczności. Odchodzącym sztabowcom niezmiernie dziękujemy za długoletnią współpracę i pomoc oraz liczymy, że dalej będziecie służyć nam swoją pomocą i doświadczeniem, kiedy już znajdziecie trochę czasu na emeryturze Sztab Arma Coop Corps
    7 punktów
  12. @herez Permanentny ban na rozgrywki i discorda ACC Wspólną decyzją Administracji ACC, biorąc pod uwagę skargi graczy, herez zostaje pozbawiony praw członkowskich ACC oraz tym samym zostaje wykluczony ze społeczności. Decyzja jest rezultatem wszczynania kłótni w ramach społeczności, stosowania obelżywych zwrotów w strone innych graczy, ignorowania rozkazów przełożonych w czasie operacji oraz szeroko pojętego trollingu. Mimo otrzymanej szansy gracz nie potrafi wyciągnąć stosownych wniosków i dopuszcza się recydywy.
    6 punktów
  13. Udzielam pochwały z wpisem do Białej Księgi ACC żołnierzowi Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich: @Krystian Powód wyróżnienia: Jako strzelec RPG-7 na misji wyróżnił się ponadprzeciętną skutecznością przeciwko wrogim pojazdom. W ciągu misji, wyeliminował przy pomocy granatnika przeciwpancernego aż trzy wrogie czołgi typu M60 Patton, z czego dwa będąc pod ich ostrzałem. Wyjątkowa skuteczność z pewnością pozwoliła uratować wielu towarzyszy broni oraz ukończyć misję. Misja: CO 19 "Połączone Siły" 04.06.2022
    6 punktów
  14. @herez Ban na Discorda do 20.04.2022 Szeroko pojęty trolling, wrzucanie treści o charakterze rasistowskim, próby wszczynania niepotrzebnych kłótni. Kolejny ban na Discord. Ban obejmuje nie tylko ostatni wybryk, ale kilka poprzednich.
    6 punktów
  15. @Kinkow Ban na wydarzenia do 02.07.2021 Powód: Wielokrotne przeszkadzanie w rozgrywkach, psucie immersji, celowe zabijanie osób cywilnych, przeszkadzanie w prowadzeniu szkoleń.
    6 punktów
  16. @MisterNova Ban na 3 dni na jeden z kanałów komunikacyjnych ACC za nieustanne naruszanie regulaminu postami o kontrowersyjnych treściach. Post za który przydzielany jest ban rozpowszechnia treści kontrowersyjne, może promować i poszerzać zasięgi grup jawnie szerzących nienawiść rasową i stosujących przemoc w przeszłości wobec innych grup etnicznych [KKK], dodatkowo zaburza obraz ważnego wydarzenia z dziejów Polski wyjaskrawiając jakiś pomniejszy incydent na obchodach rocznicy bitwy. Decyzją sztabu, post zostaje zdjęty z kanału. Drobne przewinienie, dlatego na razie 3 dni, kolejnym razem, będzie więcej, nieważne jaką drobnostkę, bo to już podchodzi pod recydywę. " 2. Na wszystkich kanałach komunikacji ACC oraz w ramach udostępnianych przez ACC zasobów stanowczo zakazuje się publikowania treści oraz przejawiania zachowań: niezgodnych z obecnie obowiązującym prawem powszechnie uznawanych za wulgarne promujących faszyzm, komunizm, totalitaryzm, rasizm i inne przejawy nietolerancji obrażających grupy etniczne, rasowe, wyznaniowe, narodowe lub innych ludzi nawołujące do przestępstwa lub przemocy prezentujące treści erotyczne lub pornograficzne promujące piractwo komputerowe naruszające obecnie uznawane obyczaje społeczne oraz tzw. "trollowania" " Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją polecamy zapoznać się z tematem:
    5 punktów
  17. PLAN Proszę o przekazanie planu @Houdini do zaproszonych gości a w szczególności dowódców. Oznaczam @Tes @Puchacz @Calc dla uwagi. Linia dowodzenia: Dowódca plutonu -> Dowódca Bravo -> Dowódca Charlie -> Dowódca Delta -> Dowódca Wolf-1 (odwrót) Legenda: Punkty Z (Zulu) to punkty referencyjne do pomocy przy planowaniu manewrów i podawania pozycji. A / B / C / D / W - oznaczenia zespołów wchodzących w ramach plutonu (Alpha Bravo etc.) M3 - Uzbrojona półciężarówka GMC z karabinem M2HB (mieści łącznie 13 osób) LVT - Uzbrojona amfibia LVT z 4 karabinami M1919 Browning (mieści łącznie 23 osoby) JEEP - Terenówka Willis Jeep (mieści łącznie 6 osób) RV - Punkt spotkania D4 / C2 / B3 - Sektory do zajmowania przez poszczególne drużyny (C2 to sektor drugi do zajęcia przez drużynę Charlie)\ MSR Alabama - Oznaczenie drogi zaopatrzeniowej (w tym przypadku nazwanej Alabama) Przemieszczanie pojazdami w zorganizowanej kolumnie ATAK NA SEKTOR BROOKLIN Cel: 1. Uchwycenie przyczółku po drugiej stronie rzeki. Uwagi: Przeprawą oraz atakiem z flanki przewodzi drużyna Bravo wspierana przez Charlie i LVT. Delta oraz Wolf ostrzeliwują przeciwnika i odciągają jego uwagę. Przeprawa na sygnał żółtym dymem rzuconym na most. Atak na sygnał czerwonym dymem rzuconym na most. ATAK NA SEKTOR WHISKY Cele: 1. Przeszukanie miejscowości w celu odnalezienia węzła łącznościowego. 2. Eliminacja wrogich stanowisk obrony przeciwlotniczej Celem nie jest zajęcie całej miejscowości. Uwagi: Po wkroczeniu należy spodziewać się reakcji przeciwnika z kierunków MSR Texsas i MSR Alabama. Wolf-1 przydzielony do Alpha Wolf-2 przydzielony do Bravo Bravo w razie problemów na flankach udziela wsparcia drużynom jeśli jest to konieczne. ATAK NA SEKTOR BEER - 1 Cele: 1. Opanowanie przeprawy mostowej miedzy Beer-1 a Beer-2. 2. Uchwycenie przyczółku na wschodnim brzegu rzeki. Celem nie jest zajmowanie całej miejscowości. Uwagi: Po wyparciu przeciwnika ze stref 1 i 2 czołgi zajmą pozycje do ostrzału zachodniego brzegu rzeki. Jedna z drużyn przeprowadzi zwiad bojem w północnej części miejscowości celem zlokalizowania ew. punktów oporu przeciwnika. Po dokonaniu oceny możliwości i podliczeniu ew. strat podjęta zostanie decyzja o sposobie przeprawy na drugi brzeg. Dalszy plan operacji zależny od możliwości będzie opracowany podczas realizacji postawionych zadań.
    5 punktów
  18. Regulamin ACC Postanowienia ogólne Postanowienia regulaminu obowiązują na wszystkich kanałach komunikacji udostępnianych przez ArmaCoopCorps (zwane dalej jako ACC). Na wszystkich kanałach komunikacji ACC oraz w ramach udostępnianych przez ACC zasobów stanowczo zakazuje się publikowania treści oraz przejawiania zachowań: niezgodnych z obecnie obowiązującym prawem powszechnie uznawanych za wulgarne promujących faszyzm, komunizm, totalitaryzm, rasizm i inne przejawy nietolerancji obrażających grupy etniczne, rasowe, wyznaniowe, narodowe lub innych ludzi nawołujące do przestępstwa lub przemocy prezentujące treści erotyczne lub pornograficzne promujące piractwo komputerowe naruszające obecnie uznawane obyczaje społeczne oraz tzw. "trollowania" Reklamowanie się w jakiejkolwiek formie bez zgody Sztabu jest zakazane. Naruszenie regulaminu może skutkować nałożeniem przez Administrację na osobę łamiącą regulamin czasowych lub trwałych ograniczeń w postaci: nadania punktów ostrzeżeń nałożenia kolejki moderacyjnej na forum i przerwy na Discordzie odebrania możliwości umieszczania treści na serwerach bądź w innych zasobach ACC ograniczenia możliwości zapisywania się na wydarzenia blokady konta na forum lub/i możliwości łączenia się z serwerami ACC innych niewymienionych ograniczeń adekwatnych do popełnionego przewinienia Od nałożonych przez Administratora ograniczeń można się odwołać. Administracja ACC (Sztab) zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminach ACC. O zmianach regulaminu Sztab informować będzie poprzez umieszczenie stosownego ogłoszenia w dziale "Ogłoszenia publiczne". Kwestie sporne niezawarte w regulaminie rozstrzygane są przez Administrację (Sztab). Członkowie społeczności ACC Za członka ACC uznaje się Wszystkie osoby posiadające rangę co najmniej Rekruta. Każdy członek ACC musi spełniać następujące warunki: Mieć ukończone co najmniej 17 lat. Występować pod nazwą (nickiem), która: jest łatwa do odczytania i wymówienia jest identyczna na wszystkich kanałach komunikacji ACC nie narusza pozostałych postanowień regulaminu. Członkowie nieaktywni przez okres pół roku zobowiązani są do ukończenia szkolenia przypominającego, aby uczestniczyć w oficjalnych rozgrywkach ACC. Rozgrywki Przed rozgrywką obowiązuje: Dyscyplina techniczna. Gracz chcący wziąć udział w dowolnej rozgrywce ma obowiązek przygotować się technicznie do wzięcia w niej udziału. Przez przygotowanie techniczne rozumiane jest zapewnienie wszystkich czynników niezbędnych do połączenia się z serwerem, oraz uczestnictwa w misji bez negatywnego wpływu na stabilność jej przebiegu. Do czynników takich zalicza się: Poprawną instalację i konfigurację niezbędnych modyfikacji ArmA. Zapewnienie możliwości bezproblemowej komunikacji w oparciu o aplikację TeamSpeak 3 oraz modyfikację ACRE. Zapewnienie odpowiedniego łącza niezbędnego do płynnej komunikacji i uczestnictwa w rozgrywce Zaznajomienie się ze sposobem użytkowania zmodyfikowanej na potrzeby ACC gry ArmA. Dyscyplina czasu. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie o wyznaczonej godzinie na serwerze gry Alpha lub Charlie oraz odpowiednim kanale serwera TeamSpeak. Po połączeniu się do serwera osoby zapisane zajmują właściwe dla siebie sloty. Pozostałe niezapisane osoby oczekują na przydzielenie slotu przez dowódcę operacji lub instruktora. Prowadzenie nieistotnych dla planowanej misji dyskusji opóźniających rozpoczęcie rozgrywki jest zabronione W czasie zajmowania slotów oraz planowania głos zajmują wyłącznie dowódcy i organizatorzy wydarzenia chyba, że dowódca operacji/organizator postanowi inaczej. Po przejściu do mapy nie ma możliwości dołączania do rozgrywki osób spóźnionych. Dyscyplina zapisów. Osoby, które zapisały się na wydarzenie w kalendarzu mają obowiązek stawienia się w terminie jego rozegrania, oraz uczestniczenia w nim do momentu zakończenia, bądź - w przypadku misji - śmierci kierowanej postaci. W przypadku, gdy wydarzenie jest szkoleniem organizator sam decyduje o warunkach zakończenia uczestnictwa w wydarzeniu. Zapisanie się na slot opcjonalny nie gwarantuje, że gracz zajmujący go ostatecznie na nim zagra. Pozostaje to w kwestii osoby dowodzącej misją. Zapisanie się na slot rezerwowy w danym wydarzeniu jest równoznaczne z punktualnym przybyciem na wydarzenie i deklarowaniem przygotowania technicznego oraz chęci do gry mimo niedostatecznej liczby slotów. Dyscyplina specjalizacji. Rola specjalistyczna to taka, dla której przewidziane jest szkolenie MC. Rola podstawowa to każda rola niespecjalistyczna. Każdy gracz deklarujący w zapisach chęć objęcia roli specjalistycznej ma obowiązek przygotować się do rozgrywki pod kątem pełnienia tej funkcji W trakcie rozgrywki obowiązuje: Dyscyplina hierarchii. W czasie misji ACC obowiązuje hierarchia wojskowa, niezależna od rang i stopni przydzielonych na forum oraz TS. Rozkaz wydany przez wyższego dowódcę powinien być wykonany. Wszelkie akty niesubordynacji wraz z konsekwencjami będą rozpatrywane przez Administrację ACC. W przypadku braku możliwości wykonania rozkazu z różnych powodów (straty, przewaga przeciwnika, niewystarczające środki itp.) należy bezzwłocznie poinformować o tym wydającego rozkaz. Poważne i nagminne naruszanie dyscypliny, będzie rozpatrywane przez sztab pod kątem ograniczenia udziału w rozgrywkach. Dyscyplina komunikacji. Wszystkie kanały komunikacji służą wyłącznie do przekazywania informacji związanych z symulowaną misją. Kanały radiowe służą wyłącznie do koordynowania działań pomiędzy jednostkami i żołnierzami wchodzącymi w ich skład. Zabronione jest używanie dostępnego w grze czatu strony i ogólnego w trakcie misji. Pozostałe kanały czatu dostępne w grze służą wyłącznie do: planowania przez dowódców działań w czasie trwania odpraw przed misjami, przekazywania ważnych komunikatów technicznych (zarówno podczas rozgrywek jak i w poczekalni). Dyscyplina symulacji. Autentyczne zachowanie jest obowiązkowe. Rozumiane jest ono jako chęć uczestnika symulacji do zachowania życia i zdrowia: kierowanej postaci, jej sojuszników, oraz osób postronnych. O autentycznym zachowaniu świadczy rzetelne podejście do odgrywanej roli, symulowanie zgodnych z założeniem rozgrywki zachowań, w szczególności staranne wykorzystywanie zdolności bojowych kierowanej postaci. Niszczenie realizmu symulacji jest zabronione. Rozumiane jest ono jako celowe zwracanie uwagi jej uczestników na fakt, że prowadzona rozgrywka nie jest rzeczywistością. Wyjątkiem jest przekazywanie ważnych komunikatów technicznych mających wpływ na przebieg rozgrywki. Działaniami niszczącymi realizm są między innymi: Wykorzystywanie dyscypliny hierarchii (pkt. 2.1) do tworzenia nierealistycznych sytuacji. Opis: “Henio, bierz ten granat i leć wysadzić się w powietrze. To rozkaz!” Przykład: rozgrywanie misji wykorzystujących jednostki wojskowe bez odwzorowania zachowań wojskowych. Wykorzystywanie mechaniki gry do tworzenia nierealistycznych sytuacji. Opis: celowe nadużywanie niedociągnięć systemu animacji postaci. Przykład: celowe uderzanie głową postaci w ścianę. Dyskusje na temat mechaniki gry. Przykład: “Mission maker musi wyregulować ustawienia, bo AI zbyt celnie wali z moździerzy”. Używanie wiedzy dotyczącej rozgrywanej misji zdobytej w poprzednich jej rozegraniach. Przykład: “Ej, tu zaraz będzie posterunek nieprzyjaciela, dawać granatnik na przód kolumny” Dyskusje przypominające o tym, że osoba kierująca danym żołnierzem nie jest nim w rzeczywistości. Przykład: “Sorry panowie, muszę iść do biedronki. Idę do UAZa, w razie czego mnie podwieziecie”. Przykład: “Ten durny rząd znów podniósł podatki, jak tak dalej pójdzie, to będę musiał zamknąć firmę”. Przykład: “Hej, Edek, idziemy grać w DCSa po misji?” Budowanie realizmu symulacji jest obowiązkowe tylko w misjach typu RealOp, choć Sztab zachęca do ich stosowania również w innych rozgrywkach. Rozumiane jest ono jako działania odwracające uwagę od faktu, że prowadzona rozgrywka nie jest rzeczywistością. Są to wszystkie czynności, które nie dają graczowi przewagi podczas gry, a budują autentyczność odgrywanej roli. Po rozgrywce obowiązuje: Dyscyplina kultury. Osoba uczestnicząca w dyskusji podczas odprawy ma możliwość wypowiadać się w formie krytyki lub konstruktywnej krytyki, a nie nagonki. Dyscyplina starszeństwa. Głównodowodzący prowadzi odprawę i udziela głosu dowódcom niższego szczebla. Dowódcy oddziałów po swojej wypowiedzi mogą udzielić głosu swoim podwładnym, przy czym podwładni powinni wypowiedzieć się w sposób zwięzły nie przedłużając odprawy po misji.. Zabieranie głosu poza powyższym porządkiem jest zabronione i grozi wyproszeniem z odprawy. Kwestie dyskusyjne poruszone podczas odprawy powinny być rozstrzygnięte bezpośrednio po zabraniu głosu przez wszystkich dowódców, a nie w trakcie trwania odprawy. Kanał komunikacyjny Discord ACC Na Discordzie ACC funkcjonują następujące rangi: a) Poborowy - nadawany automatycznie po dołączeniu. Otrzymuje dostęp do kanałów ogólnych. b) Rekrut ACC - nadawany po pomyślnym przejściu szkolenia wstępnego. Otrzymuje dostęp do kantyny ACC. c) Gracz ACC - nadawany po co najmniej dwóch oficjalnych misji i odbyciu szkolenia uzupełniającego. Otrzymuje dostęp do innych kanałów wewnętrznych społeczności. d) Rezerwista ACC - nadawany w momencie, kiedy członek społeczności jest nieaktywny, co jest rozumiane przez brak obecności na żadnej oficjalnej rozgrywce przez 6 miesięcy. Otrzymuje dostęp do kantyny ACC. Reprezentowanie ACC Reprezentowanie ACC jest dobrowolne. Reprezentacja podczas gry: Każdy gracz, z rangą od rekruta włącznie, identyfikujący się ze społecznością ACC ma możliwość reprezentowania jej podczas gry. Osoba reprezentująca ACC podczas gry w ArmA posiada: Tag [ACC]. Logo ACC. Komentarz zawierający tytuł oraz aktualną rangę użytkownika. Adres strony społeczności, oraz adres e-mail administracji. Osoba uważana jest za reprezentanta jeżeli istnieje widoczne w grze powiązanie pomiędzy tą osobą, a społecznością ACC. W szczególności są to elementy wymienione w punkcie 1.2. Reprezentant ACC ma obowiązek zachowywania się zgodnie ze standardami wobec graczy ACC na cały czas reprezentowania społeczności. Warunkiem koniecznym reprezentowania ACC jest dodanie gracza do pliku squad.XML. Akcja ta odbywa się automatycznie każdego dnia na podstawie listy aktywnych graczy ze statystyk serwera ACC. Poprzez aktywnych graczy rozumiane są wszystkie osoby w randze powyżej szeregowego oraz osoby w randze szeregowego i poniżej, które grały na serwerze ACC w ciągu ostatnich 5 miesięcy. Adres pliku squad.xml. Po umieszczeniu adresu w profilu i poprawnym wyświetleniu insygniów osoba staje się reprezentantem ACC w trakcie rozgrywki. http://armacoopcorps.pl/xml/squad.xml Używanie innego squad.xml niż udostępniany przez ACC jest zakazane na serwerach ACC. Wyjątek stanowią zaproszeni w ramach rozgrywek typu Joint-Op goście. Reprezentacja poza grą: Reprezentowanie ACC jest dobrowolne. Osoba uważana jest za reprezentanta, jeżeli istnieje widoczne powiązanie pomiędzy nim, a ACC. Reprezentant ACC ma obowiązek zachowywania się zgodnie ze standardami wobec członków społeczności na cały czas jej reprezentowania. Posiadanie tagu ACC na innym serwerze niż nasz wiąże się z odpowiedzialnym i równie dojrzałym zachowaniem, wszelkie odstępstwa od odgórnie przyjętych norm zostaną odebrane jako zła reklama dla ACC i mogą skutkować wydaleniem ze Społeczności. Standardy misji oraz serwer testowy Twórcy misji zobowiązani są przestrzegać ustalonych standardów misji opisanych w poniższym temacie: Dostęp do serwera testowego może uzyskać każdy członek społeczności od Szeregowego wzwyż. W tym celu należy w dziale "Kontakt ze Sztabem" utworzyć nowy temat z prośbą o udzielenie takowego dostępu. Serwer testowy można użytkować tylko i wyłącznie celem: Testowania sprawności misji przez ich twórców. Testowania rozwiązań na potrzeby rozgrywek w ACC. Testowania dodatkowych addonów - za zgodą Sztabu po utworzeniu zapytania na KZS. Organizowania wydarzeń za zgodą Sztabu po utworzeniu zapytania na KZS. Master Class Celem Szkolenia Master Class jest zapoznanie graczy z działaniem i obsługą poszczególnych narzędzi i technik charakterystycznych dla danej specjalizacji oraz wykształcenie grupy specjalistów regularnie grających na danych pozycjach i posiadających całą potrzebną wiedzę z danej specjalizacji. I. Specjalista: Specjalista jest to osoba ze złotą baretką MC posiadająca pełną i kompletną wiedzę w zakresie pełnionej specjalności. Osoby z Srebrną baretką MC, są to osoby przeszkolone nie będące specjalistami ale mogące aspirować do tego statusu. II. Szkolenia: Dla funkcjonowania szkolenia danej specjalizacji wymagane są następujące elementy: Ukończony poradnik MC danej specjalizacji (w części teoretycznej i technicznej*) Jedno pilotażowe szkolenie dla członka administracji Zatwierdzenie poradnika i instruktora przez Sztabowców * Rozumiane jako opis mechaniki i obsługi narzędzi potrzebnych do pełnienia danej roli w grze III. Zasady przyznawania baretek: Srebrna baretka Srebrna baretka jest świadectwem uczestnictwa w szkoleniu Master Class Jedynym wymogiem otrzymania srebrnej baretki jest ukończenie szkolenia Brak wymogów wobec utrzymania srebrnej baretki Złota baretka Złota baretka jest świadectwem specjalizowania się gracza w danej roli specjalistycznej Nadanie złotej baretki MC jest równoznaczne z poręczeniem przez instruktora za zdolność danej osoby do pełnienia konkretnej roli specjalistycznej. Instruktor MC automatycznie posiada złotą baretkę w specjalizacji dla której prowadzi szkolenia. W przypadku rezygnacji ze stanowiska podlega on zasadom ustalonym przez kolejnego instruktora. Złote baretki przyznawane są osobom zainteresowanym przez instruktora szkolenia. Tylko osoba posiadająca srebrną baretkę może aspirować do otrzymania złotej baretki. Instruktor określa zasady przyznawania i utrzymania złotych baretek i udostępnia je w temacie w odpowiednim forum Szkolenia / Master Classes. Zasady te muszą być identyczne wobec wszystkich szkolonych. Sztab posiada prawo dożywotniego nadania złotej baretki poza szkoleniami i zasadami ustalanymi przez instruktorów. Baretki są przyznawane przez członków administracji w specjalnie przygotowanym do tego systemie na forum. Baretki zdobyte przez danego gracza można odczytać w profilu użytkownika w zakładce "odznaczenia" lub bezpośrednio pod avatarem w poście. Zamieszczanie treści na serwerach ACC Ogólne zasady Zamieszczając dowolne treści na serwerach ACC autor akceptuje warunki “Regulaminu zamieszczania treści na serwerach ACC“. Przez treści rozumiane są wszelkie pliki, teksty i utwory zamieszczane na serwerach ACC, na przykład: misje, poradniki, posty, filmy wideo, grafika. Wraz z zamieszczeniem misji na serwer ACC autor zachowuje prawa autorskie, przekazuje jednak na rzecz społeczności autorskie prawa majątkowe i autorskie prawa zależne. Zamieszczanie misji Aby misja została umieszczona na serwerze MM ma obowiązek zamieścić stosowną informację wraz z plikiem w temacie opatrzonym jego nickiem w dziale Misje graczy. Misje są usuwane tylko i wyłącznie w wypadku decyzji sztabu, bądź wprowadzenia poprawek przez MM i zamieszczenia nowej wersji misji. MM ma obowiązek przetestować misję we własnym zakresie aby upewnić się iż jest ona w pełni sprawna na serwerze dedykowanym. Powinien w tym celu skorzystać z serwera testowego do którego dane może uzyskać poprzez Kontakt ze Sztabem. Sztab we własnym zakresie rozpatruje umieszczenie proponowanych misji na serwerze i ma prawo do odrzucenia misji, jeżeli uzna ją za niespełniającą standardów misji ACC, jak również może skierować misje do poprawki w przypadku wykrycia błędów bądź nieścisłości. Zamieszczanie addonów Wyłącznie Sztab rozpatruje możliwość dodana addonu na serwer ACC. Sztab zastrzega sobie prawo do odmówienia wrzucenia addonu na serwer. Otwieranie zapisów na wydarzenia 1. Wydarzenie na serwerach ACC odbywają się wyłącznie za zgodą Sztabu udzieloną przez KZS na prośbę organizatora, za wyjątkiem: a) wydarzeń planowanych poza weekendami tzw. „na tygodniu” tj. (pon-czwartek) gdy: - misja (nie jest: JO, Z, ZGM i/lub RZGM) i organizator posiada status Mission Maker - misja (jest Z, ZGM lub RZGM, ale nie jest JO) i organizator posiada status Mission Maker i MC: Zeus, b) organizator posiada tytuł szkoleniowca adekwatny do rozpisywanego szkolenia lub treningu, c) organizator posiada tytuł: Sztabowiec lub Vip - (nie dotyczy JO). 2. Wyróżniamy trzy typy wydarzeń w kalendarzu: Misje, Szkolenia oraz Szkolenia podstawowe. Wymagania dla nadmienionych wydarzeń są następujące: a) Wszystkich wydarzenia: -Podstawą do właściwego zarezerwowania dowolnego terminu jest stworzenie wydarzenia w kalendarzu. -Wydarzenia z dodatkowymi addonami można otworzyć tylko za pisemną zgodą Sztabu na KZS. -Jeżeli misja korzysta z dodatkowych addonów lub odrębnej linii modów lub modułu Zeus (jeśli wykorzystywany), musi posiadać dodatkowy przedrostek lub przedrostki w nazwie tematu z opisem misji oraz w nazwie wydarzenia. -Informację o ustawieniu serwera (wyłączeniu skryptów zarządzania AI, niestandardowych ustawieniach addonów), jeśli jest to wymagane do poprawnego działania misji. -Posiadać osobny moduł Zeusa dla admina. b) Misje (oprócz RZGM): -Muszą być rozpisane w systemie zapisów poprzez panel statystyk ACC co najmniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem i posiadać poniższe elementy: *Poprawną nazwę wydarzenia zgodną ze wzorcem: [Przedrostki] [Tryb Gry] [Maksymalna ilość slotów] [Nazwa Misji] np: "[IFA][Z] CO 16 Dust fire". *Godzinę rozpoczęcia (opcjonalnie zakończenia) *Skrótowy opis misji *Minimalna ilość graczy do przeprowadzenia misji *Rozpiska drużyn i slotów wraz ze slotami wymaganymi, jeśli są. (opcjonalnie opcjonalnymi). c) Misje (oprócz ZGM i RZGM) dodatkowo muszą: -Zostać przetestowane na serwerze testowym do 48 godzin przed rozpoczęciem rozgrywki i wysłane w indywidualnym dla każdego członka folderze „Misje graczy” na forum. -Zostać przetestowane na serwerze właściwym danej rozgrywce (Alpha lub Charlie) do 24 godzin przed rozpoczęciem rozgrywki. d) Szkolenia i treningi: -Musi posiadać co najmniej skrótowy opis zawierający: *Poprawną nazwę wydarzenia i godzinę rozpoczęcia (opcjonalnie zakończenia) *Skrótowy opis szkolenia i jego elementów *Informację czy i jeśli tak, to do jakiego MC lub jego części zalicza się to szkolenie. *Wymaganiach uczestnictwa w szkoleniu, jeśli istnieją (nie w komentarzu). e) Szkolenie podstawowe: -Musi posiadać co najmniej skrótowy opis zawierający: *Poprawną nazwę wydarzenia i godzinę rozpoczęcia (opcjonalnie zakończenia) *Wymaganiach uczestnictwa w szkoleniu, jeśli istnieją. 3. Zalecamy utworzenie dla misji tematu z jej opisem. Temat taki musi: a) zostać umieszczony w odpowiednim dziale: COOP/REALOP/TVT/JOINTOP co najmniej na 24h przed wydarzeniem. b) Posiadać tytuł tematu zgodny ze wzorcem: [Data] [Nazwa Misji], np: [22.08.2022] Dust fire. 4. Wymagane przedrostki i tryby gry umieszczane w następującej kolejności występowania: a) Przedrostki modyfikujące zawartość gry poprzez zmianę modyfikacji, paczki modów i DLC, albo inna gra: -Dodatkowe/Opcjonalne addony: [MOD] -Iron Front Mod: [IFA] -Usnung Mod: [UNS] -Apex DLC: [APEX] -Contact DLC: [CNT] -S.O.G. Prairie Fire DLC: [SOG] -Global Mobilization DLC [GM] -gra Reforger wraz z odpowiednimi modyfikacjami [REF] b) Przedrostku określającego wykorzystanie modułu Zeus Game Master (wraz z opisem): -Brak oznaczenia: misja jest w pełni przygotowana i nie wymaga obecności zeusa do pełnego przeprowadzenia i posiada jedno z poniższych: *Oskryptowane zakończenie scenariusza *Dokładny opis kiedy dowódca lub pełniący obecnie rolę dowódcy misji może zdecydować o jej zakończeniu. -[Z] - Zeus: misja jest w pełni przygotowana, ale wymaga obecności odpowiedniej osoby (znającej misję) na slocie z podpiętym modułem Zeus Game Master. Misja taka musi posiadać: *Przygotowaną odprawę na mapie, bądź forum. *Przygotowane sloty grające wraz z wyposażeniem i pojazdami sojuszniczymi. *Przygotowane lokacje, przeciwnika i pojazdy bez konieczności ingerencji w ich wyposażenie lub ich pojazdy. *Przygotowane wszystkie skrypty do uruchomienia w łatwy sposób podczas trwania rozgrywki (jeśli są wykorzystywane). -[ZGM] - Zeus Game Master: misja bardzo opierająca się na ingerencji Zeusa w trakcie rozgrywki, ale posiadająca: *Przygotowaną odprawę na mapie, bądź forum. *Przygotowane sloty grające wraz z wyposażeniem i pojazdami sojuszniczymi. *Co najmniej przygotowany wzór przeciwnika i pojazdów w misji do kopiowania w trakcie jej trwania, bez konieczności ingerencji w ich wyposażenie i pojazdy. -[RZGM] - Random Zeus Game Master: każda misja organizowana na bieżąco przez Zeusa, która nie spełnia wszystkich wymogów rozgrywki [ZGM]. c) Tryb gry: - JO - JointOp: Operacja wykonywana wraz z innymi klanami. -CO - Co-op: Misja kooperacyjna, nastawiona głównie na rozgrywkę. -RO - Real-Op: W tych misjach mogą występować zdrajcy, lub zdania poszczególnych jednostek nie być zgodne lub być przeciwne ogólnej intencji strony konfliktu. bądź oddziału. Misje te wymagają od graczy dużego nacisku na odgrywanie postaci zgodnie z wytycznymi MM. Zaliczamy do nich: *misje stawiające duży nacisk na fabułę i co najmniej jedna osoba ma zadania RP w trakcie jej trwania (rozmowa z kimś lub zachowywanie się w konkretny sposób), *misje RP „Role-play”, gdzie większość postaci ma swoje dodatkowe zadania i/lub tło historyczne. -TVT - Team vs Team: W tym trybie gracze zajmują przeciwne, bądź potencjalnie przeciwne sobie strony konfliktu, rozgrywki PvP są zaliczane do tego trybu. MM może doprecyzować zasady. 5. Organizacja misji JO wymaga zatwierdzenia przez Sztab na KZS. 6. Mission Maker może odwołać wydarzenie na minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem za podaniem sensownego powodu. 7. Mission Maker może podmienić rozgrywkę na inną, jeżeli jego zdaniem nie zapisało się wystarczająco dużo osób. 8. Mission Maker ma obowiązek odwołać wydarzenie minimum 24 godziny przed jego rozpoczęciem, jeżeli jego zdaniem nie zapisało się wystarczająco dużo osób i nie jest w stanie zapewnić rozgrywki zapasowej na osiągniętą ilość slotów. 9. Sztab zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu wydarzenia. W wypadku zmiany terminu, nowy termin wybiera Mission Maker.
    5 punktów
  19. @Znicz, @Vesto Ostrzeżenie.Nadużycie zaufania Sztabu do osoby posiadającej tytuł Mission Makera. Omijanie procedury sprawdzania misji poprzez rozpisanie przez innego MM. (co nie jest złamaniem zapisów regulaminu, ale okolicznością negatywną przy rozpatrywaniu sprawy) Nie zastosowanie się do regulaminowych czasów testowania misji: - brak testów na serwerze testowym na 48h przed rozpoczęciem rozgrywki, - brak testów finalnego pliku misji na serwerze Alpha, Dalsze łamanie zapisów regulaminu może zakończyć się rewizją tytułu MM i obowiązkową moderacją każdej misji przed otrzymaniem terminu.
    4 punkty
  20. Głównym celem niemieckiej ofensywy okazał się port w Antwerpii, ten sam który w oczach alianckiego sztabu widniał jako jeden z nielicznych sukcesów operacji Market Garden. Aby tam dotrzeć, Szkopy wpierw musiałyby przedrzeć się przez gęsto zalesione tereny Belgii, aktualnie umocnione przez 101 Dywizję Powietrznodesantową, by później odzyskać dawne szlaki zaopatrzeniowe. Małe miasteczko Bastogne stało się strategicznym punktem łączącym 7 głównych dróg po tej stronie Arden, na tyle ważnym, że niemieckie siły próbują je zdobyć bez względu na poniesione straty. Generał Hasso von Manteuffel rzucił w kierunku amerykańskich pozycji obronnych 2 dywizje pancerne wspierane przez Volksgrenadierów. Jedyną nadzieją na przerwanie tej ofensywy jest odsiecz w postaci 3 Armii Generała Pattona. Nasza kompania została podzielona na 2 części. Połowa trafiła do Bastogne, a Ci o mniejszym szczęściu do okopów na pierwszej linii. Pierwszy dzień minął dosyć szybko. Natknął się na nas zwiad szkopów. Byli na tyle nieuważni, że jeden z nich nadepnął na śpiącego Kaprala McKinsey. Dobrze, że skończyło się tylko na złamanym nosie. Mapa, którą Niemiec miał przy sobie dała nam do zrozumienia, że miasto znajdujące się na zachód służy za jedyny punkt obrony przeciwlotniczej. 3 stanowiska FLAKów oraz około 2-3 plutonów w postaci obrony tych stanowisk. Problem pojawił się drugiego dnia. Jeden z jeńców uciekł, a 3 godziny później zostaliśmy zaatakowani. Straty wynoszą około 30% stanu początkowego, zostało nas 22. Innymi słowy - jesteśmy w głębokiej du**e. Około godziny 23 nawiązaliśmy łączność ze sztabem w Bastogne. Przekazali nam 2 wiadomości. Ta gorsza - jedyne wsparcie jakie dostaniemy, to Thunderbolty. Nie podlecą dopóki nie wyeliminujemy FLAKów. Ta lepsza - jutro rano mają pojawić się medycy z 1. Dywizji Piechoty. Przyjadą z amunicją i medykamentami. 1. Odeprzyj kolejny atak wroga. 2. Dokonaj reorganizacji po przybyciu medyków z 1. Dywizji. 3. Przedostań się przez pole minowe (The Stick Path). 4. Wyeliminuj 3 stanowiska P-LOT znajdujące się w Renwez. Zwiad lotniczy wykrył potencjalne stanowiska na N od miasta (Flak Battery). 5. Utrzymaj pozycje do czasu przybycia jednostek zmechanizowanych. 1. Resztki kompanii C, 101 Dywizji Powietrznodesantowej. 2. Jednostki sojusznicze w punkcie medycznym, na południe od AO. 1. 2-3 plutony 26. Volksgrenadierów. 2. 1-2 plutony Pancerne SS (głównie PzKpfw IV). 3. Możliwe posiłki z północy (głównie siły zmechanizowane).
    4 punkty
  21. Zarys historyczny: Rozdział I W 2022r. kolejne sankcje i kryzys wydobywczy paliw kopalnych sprowadziły Rosję na krawędź. W obliczu groźby ogólnokrajowgo kryzysu gospodarczego i kilku akcji zaczepnych po obu stronach wybuchła 3WŚ. Nie wiadomo kto wystrzelił pierwszy, ale w momencie wybuchu konfliktu cała flota północna FR przemierzała z ponad 30 okrętami morze Labradorskie w kierunku USA, a wschodnia flota FR prowadziła intensywne ćwiczenia na morzu Beringa. Początkowo lepsze rozmieszczenie zapewniło przewagę Federacji Rosyjskiej, to się jednak dramatycznie zmieniło. Tak duże uderzenie drogą morską wymaga sprawnego zaopatrzenia. I tu się ruscy przeliczyli. Do konfliktu po stronie NATO stanęły także: Szwecja i Finlandia. Ze swoją doskonałą znajomością głębin i dobrze wyszkolonym załogom łodzi podwodnych i skromnym ilościowo, ale nowoczesnym okrętom morze Norweskie i morze Barentsa zamieniły się w płonące cmentarzysko statków zaopatrzeniowych FR. Podobną niespodziankę miała flota zachodnia FR na morzu Bałtyckim. Podczas gdy 1. Smoleńska Gwardyjna Dywizja pancerna przetoczyła się przez Inflanty, Polskę, Słowację i Czechy i zaczęła spowalniać za Berlinem. pod Moskwą pośpiesznie próbowano zorganizować rezerwy, aby wesprzeć front, którego nie chciano tak szybko otwierać - Inwazja na Finlandię. Niebo: Początkowe bombardowanie ośrodków produkcyjnych i wojskowych na terenie Finlandii i Szwecji dało raczej odwrotne skutki, niż ruscy przewidywali. Małe straty w liniach produkcyjnych i ludziach wzmożyły tylko wysiłki mieszkańców. Po bombardowaniu głównych lotnisk, Siły powietrzne FR musiały szybko się ulotnić za ochronę przeciwlotniczą gonione rojem wyłaniających się znikąd gripenów i nadlatujących z Anglii (Eurofighter Typhoon) i Norwegii (F-35 Lightning II) myśliwców. Rozdział II Mimo zaciętej walki Finlandia nie dała rady się sama obronić (z drobną pomocą Szwecji i Norwegii). Szansę na zatrzymanie nowego natarcia na froncie "skandynawskim" dały porządne posiłki z krajów NATO, głównie Anglii i Stanów Zjednoczonych. Finlandia swoim uporem dała szansę na szybkie i prowizoryczne umocnienie linii tuż za Szwedzką granicą. Jednoczesna ewakuacja mieszkańców nie była łatwa i wciąż nie została zakończona. Pozostali głównie mieszkańcy, którzy jako ochotnicy pomogli w budowie umocnień. Jednocześnie niebo zostało pod kontrolą sił sprzymierzonych, ale długo to nie będzie trwało... Ruscy już zdążyli podciągnąć dość pokaźną ilość sprzętu plot. Trzeba uważać. Rozdział III Obrona drugiej linii frontu, zapewniając czas na ewakuację mieszkańców. I ew. wycofanie na linię pomocniczą drugiej linii. Ten rozdział napiszesz Ty! Briefing: Pluton (lekkiej) piechoty US wysłany, aby opóźnić front skandynawski. Jedziecie od kilku godzin, aby zdążyć się rozstawić i ufortyfikować we wskazanych pozycjach. Całą operacją dowodzi Zulu. Dostaliście dokładne wskazówki dojazdu i wasz JTAC dostała do dyspozycji wsparcie JAS 39 Gripen. Zadanie: - Dojechać na miejsce obrony (niebieskie linie - pierwsza linia obrony) - miejscowość Myllynmaki - Rozstawić się i ew. dokończyć fortyfikowanie. - Dopierać fale wrogów do sygnału, że miasto zostało ewakuowane, bądź wymagane jest wycofanie na linię pomocniczą(czarna) - miejscowość Ylapaa Pogoda: Start godz. 13, lekkie zachmurzenie. Przeciwnik: Połączone siły różnych jednostek organizacyjny wojsk FR. Prawdopodobnie: - Duże siły piechoty (rezerwiści) - czołgi, starsze jak i te prosto z linii produkcyjnej - wszelkiej maści transportery opancerzone - lekkie systemy obrony plot Możliwe: - myśliwce - helikoptery bojowe - jednostki powietrzno-desantowe Logistyka i wyposażenie na pojazdach: Wyposażenie: Każdy posiada: 2 granaty dymne i 1 frag M9 beretta noktowizję (zdjąć, jeśli to możliwe na początku - źle wygląda na hełmie) Broń główna: M4A1 Block II lub zgodnie ze specjalizacją: Automatic: M249 MG: M240 Dodatkowe: AT Specalist: Javelin Tube + CLU AT Bearer: Javelin Tube Dowodzenie i Łączność: Każdy ma radio 343 do łączności w swojej drużynie. Każdy dowódca ma dodatkowo radio średnie. JTAC i RATEO mają dwa radia średnie. Proponowany schemat łączności: Mapy: Startujecie przed skrzyżowaniem T22 Droga dojazdu (czarne strzałki) Miejsce obrony, druga linia (niebieskie), pomocnicza druga linia (czarna) Umocnienia, które mieli przygotować mieszkańcy na niebiesko (cienka linia) w miejscowości Myllynmaki Główny sektor odpowiedzialności piechoty na fioletowo: Techniczne: Medyczne: -inny objaw bólu (rozmycie) - tylko doktor może szyć, - szyć można tylko w budynkach i pojazdach medycznych, - większe prawdopodobieństwo utraty przytomności z bólu, - wszystkie ciężarówki transportowe (z ławkami), pojazd medyczny i humvee sekcji moździeżowej są pojazdami medycznymi, Stosować się do znaków i sygnałów wojsk Szwedzkich podczas przejazdu. TAJNE Piloci dostaną osobne wytyczne w komentarzu (później). TAJNE
    4 punkty
  22. @Kinkow Ostrzeżenie Otwarta i bezpardonowa rozmowa o technikaliach podczas rozgrywki.
    4 punkty
  23. @Kinkow Ostrzeżenie. Nieprzyzwoite zachowanie / trolling na misji CO 28 PËR KOSOVË (19.05.2021). Kolejne takie zagranie i niestety będą surowsze konsekwencje.
    4 punkty
  24. Misja "Takur Ghar" 13.04.2021 @Alfi Ostrzeżenie - Złośliwe i nadmierne komentowanie zestrzelonych pilotów, - Podbieranie umundurowania przeciwnika, - Lekceważące podejście wobec dowódcy,
    4 punkty
  25. Wesołych świąt Wielkanocnych i szczęśliwego jajka dla wszystkich ACC-owiczów! Od Sylwestra minęły już 4 miesiące, podczas których rozegraliśmy dziesiątki misji. Każdy z nas, członków ACC, przyczynił się do tego, że tak licznie pojawialiśmy się na rozgrywkach. Mamy nadzieję, że wieczorna współpraca ramię w ramię, aby pokonać wroga na wielu wirtualnych teatrach wojny urozmaiciła Wasze wieczory i przyniosła dużo emocji. Oby jak najwięcej tego co najlepsze! Do zobaczenia po świętach! Sztab Arma Coop Corps
    4 punkty
  26. Gracz: @Calc Misja: Escape from Zargabad Powody: Zaprezentowanie wysokich umiejętności pilotażu śmigłowcem Bardzo zdroworozsądkowe podejście do wykonywanych działań Zachowanie zimnej krwi oraz bezpieczne podejście do swoich czynności pomimo bardzo trudnych warunków Dokonanie udanej ewakuacji załogi drugiego śmigłowca po zestrzeleniu przez p.lot Wysoki poziom RP Bezpieczna ewakuacja ocalałych pomimo ograniczonego wsparcia
    4 punkty
  27. @Blackeye Permanentny ban na rozgrywki i discorda ACC Wspólną decyzją Administracji ACC, biorąc pod uwagę skargi graczy, Blackeye zostaje pozbawiony praw członkowskich ACC oraz tym samym zostaje wykluczony ze społeczności. Decyzja jest rezultatem toksycznego, czasem wulgarnego zachowania, łamania netykiety oraz negatywny i destrukcyjny wpływ na społeczność ACC w tym brak szacunku do innych użytkowników oraz administracji.
    3 punkty
  28. @Kinkow Permanentny ban na rozgrywki w ACC. Intencjonalne zakłócanie rozgrywek, niszczenie imersji, nieprzestrzeganie dyscypliny, aroganckie zachowanie. Recydywa. @Lapa Ostrzeżenie Niszczenie imersji i nieprzestrzeganie dyscypliny w trakcie rozgrywki w dniu 9.04.2022.
    3 punkty
  29. @Chayka Ban na Discorda do 02.04.2022 Regulamin 2. Na wszystkich kanałach komunikacji ACC oraz w ramach udostępnianych przez ACC zasobów stanowczo zakazuje się publikowania treści oraz przejawiania zachowań: ... 8. naruszające obecnie uznawane obyczaje społeczne oraz tzw. "trollowania" Oraz umyślne niedostosowanie się do prośby administratora.
    3 punkty
  30. @herez Ban na rozgrywki na serwerze ACC do 27.09.2021 (włącznie). Niszczenie realizmu i autentyczności rozgrywki graczy przez zabijanie sojuszniczej jednostki AI i puszsczanie muzyki podczas gry mimo kilkukrotnych upomnień. Żadna sytuacja na Misji w ACC nie uzasadnia zabijania jednostek sojuszniczych / cywilów. Szanujmy również zasady dotyczące realizmu. Muzykę można dodać do nagrania po misji.
    3 punkty
  31. @Kinkow @Zcom @Spyra Ban na Discorda ACC do 27.09.2021 Powód: Naruszenie regulaminu ACC, Punkt 2, podpunkt 8: naruszające obecnie uznawane obyczaje społeczne oraz tzw. "trollowania"
    3 punkty
  32. @herez Ban na Discrda ACC do 25.07.2021 @Zcom Ostrzeżenie Powód: Przejawianie zachowań i publikowanie treści obrażających inne grupy narodowe. Każdy ma prawo do własnej opinii i dzielenia się nią z innymi publicznie, ale są pewne granice ludzkiej przyzwoitości, o których najwyraźniej zapomnieliście. Poniżej regulamin, który ponoć znacie, jakby były wątpliwości:
    3 punkty
  33. @DisLike Powód: Wzorowe zlikwidowanie dwóch pojazdów BWP-2 podczas dramatycznego wycofywania się na misji "[Z] CO 26 Alkohol Wrogiem Żołnierza" OPIS SYTUACJI: 1. Pierwszy BWP-2 został zniszczony pod presją w krytycznej sytuacji dla zespołu. 2. Nasza drużyna wycofuje się z placówki radiowej uciekając przed BWP-2. Całość wycofała się za kompleks. Słychać wybuch. Zniszczony z wyrzutni został BWP wraz z całą wrogą drużyną piechoty na pancerzu. Z lasu do swoich wybiega Dislike.
    3 punkty
  34. Field Order Operation przygotowany przez Rotti, naszego niemieckiego dowódcę. Field Order Operation Thunder Rider V2.pdf O 19:30 plan będzie omówiony tak jak wcześniej napisałem w kadrze dowodzenia a klasycznie już na mapie plan będzie rozrysowany @Semir, @Pba, @Felon, @Puchacz, @Russian i @Mosze
    3 punkty
  35. @Blackeye Ostrzeżenie Nieprzyzwoite zachowanie na TeamSpeak, prawdopodobnie napędzane zastosowaniem używek. Kolejne tego typu sytuacje skutkować będą surowszymi konsekwencjami.
    3 punkty
  36. Drodzy Gracze, dziś chcielibyśmy zaprezentować Wam nowy program szkoleń pod szyldem ArmaCoopCorps. Wraz z @Blackeye oraz @Houdini, którym serdecznie dziękujemy za włożoną w to przedsięwzięcie pracę, zapraszamy na Szkolenia i Treningi dla Operatorów ACC! O co chodzi? Celem nowych szkoleń i treningów Operatorów jest podnoszenie umiejętności planowania i realizowania działań piechoty oraz operacji specjalnych. Szkolenia - dla każdego członka społeczności Treningi Operatorów - dla osób aktywnych (patrz niżej) Operator ACC - baretka nadawana graczom aktywnie biorącym udział w treningach operatorów 1. Co to są Szkolenia i dla kogo one są? Szkolenia są otwarte dla każdego członka społeczności i dotyczą zagadnień z zakresu szeroko pojętych działań piechoty w różnych warunkach pola walki (np.: taktyka zielona, CQB, MOUT lub działania aeromobilne). Dobór zagadnień zależy od prowadzącego szkolenie. 2. Co to są Treningi Operatorów? W treningach biorą udział Operatorzy ACC Treningi odbywają się minimum raz w miesiącu Treningi są nastawione na podnoszenie kwalifikacji gracza w zakresie wszystkich typów działań piechoty występujących w rozgrywkach ACC Treningi obejmują zagadnienia i operacje specjalistyczne takie jak: CQB, MOUT, taktyka zielona, nawigacja, taktyka niebieska, konwoje i działania z pojazdami, działania areomobilne, skoki HALO/HAHO, taktyka czerwona, dowodzenie, operator broni wsparcia, operator drona, Special Reconnaissance (SR) - rozpoznanie niekinetyczne, Direct Action (DA) - akcje bezpośrednie, takie jak ratowanie zakładników (HR), pojmanie (HRA), zasadzki, rajdy na składy/dane wywiadowcze/środki pieniężne, działania antyterrorystyczne itp., Combat Search And Rescue (CSAR) - ewakuacja personelu z rejonu działań, Counterdrug (CD) - działania monitorujące i zapobiegające handlowi, uprawie, i przemytowi narkotyków, Special Activities (SA) - działania ściśle tajne. 3. Jak wziąć udział w Treningach Operatorów? Dostęp do treningów Operatorów uzależniony jest od spełnienia następujących wymogów: członkostwo ACC w randze przynajmniej Szeregowy posiadanie przynajmniej jednej baretki MC (preferowane MC: Medyk) odbycie co najmniej dwóch Szkoleń spośród następujących zagadnień: CQB, MOUT, taktyka zielona lub działania aeromobilne aktywne uczestnictwo w rozgrywkach ACC. 4. Założenia funkcjonowania Operatorów ACC Podstawowym celem funkcjonowania baretki Operator ACC jest podnoszenie umiejętności planowania i realizowania działań piechoty oraz operacji specjalnych. Operatorzy swoim wyszkoleniem i osobistym przykładem sami zachęcają większą ilość osób do udziału w szkoleniach i treningach. Podczas standardowych rozgrywek ACC: Operatorzy w ramach rozgrywek ACC unikają obsadzania wspólnie jednej sekcji/drużyny/fireteamu itp. Operatorzy starają się rozkładać swój udział w obsadzanych funkcjach (slotach) równomiernie z innymi graczami, tak aby wspólnie - z pomocą nabytych umiejętności i poprzez udzielanie dobrego przykładu - podnosić poziom rozgrywek i umiejętności wszystkich członków społeczności. Podczas rozgrywek symulujących operacje jednostek specjalnych w ACC: Graczom z baretką Operator ACC zaleca się obejmowanie slotów dowódczych. Operatorzy swoją wiedzą i doświadczeniem wyniesionym z treningów ukierunkowują takie rozgrywki, aby jak najbardziej realnie odwzorowywać charakter działania wojsk specjalnych podczas misji. Mamy nadzieję, że ta nowa formuła przypadnie Wam do gustu i dostarczy kolejnej porcji motywacji, a także nowych umiejętności dzięki którym będziemy mogli wspólnie cieszyć się coraz wyższą jakością rozgrywek w ACC! Z pozdrowieniami, Sztab ACC oraz Szkoleniowcy Blackeye i Houdini
    3 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...