Skocz do zawartości

Houdini

Sierżant
  • Liczba zawartości

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana Houdini w dniu 7 Października 2020

Użytkownicy przyznają Houdini punkty reputacji!

Reputacja

84 Wyśmienity

O Houdini

  • Tytuł
    OVER 9000

Dane kontaktowe

  • Discord
    Houdini#3195

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Zalasewo
  • Imię
    Krzysztof

Ostatnie wizyty

3 363 wyświetleń profilu
  1. Houdini

    CO 27 The last dawn

    do

    @Alienzo Wpisuje się w rezerwę bo nie wiem czy uda mi się z żoną dogadać o granie dzisiaj xD
  2. Posiada ktoś fotki z gier prowadzonych w "realiach" IIwś ? 

    Chciałbym urozmaicić poczekalnie na streamie :) (żeby fotki pasowały do danej rozgrywki)

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. Stahu

      Stahu

      @Pba, tego lepiej nie XD

    3. Pba

      Pba

      Co ciekawe to chyba byłeś ty @Stahu :P

    4. Stahu

      Stahu

      Ten plot twist

  3. dobra postaram się w następnej operacji lub misji by daty były bardziej "realne". a co do wraków będę stawiał pojazdy adekwatne do walczących stron (chciałbym żeby na moich misjach właśnie były widoczne tzw. pozostałości wcześniejszych walk w końcu IIWŚ) i tak @Alienzo za bardzo się rozpędziłem ze uderzyłem w mur przepraszam mój błąd.
  4. Ja wiem ze DATA może się nie pokrywać ale tez trzeba mieć nieco dystans. W końcu symulujemy walkę a nie odtwarzamy realne bitwy czy operacje no chyba ze ktoś MEGA się postara (ograniczać nas może sama Arma i wyobraźnia). moim zdaniem same "wczucie się" w zadanie i wykonanie go to cześć symulacji i zabawy w końcu nie robimy z siebie "ultra mega Zaje... komandosów XD" co do sprzętu chłopaki już mi o tym powiedzieli i wytłumaczyłem (nielicznym) sytuacji z tym wrakiem i 2 działami które okazały się haubicami (nie znalem się dla nie działo to działo XD)
  5. Ogólnie chciałem jakieś sceny pozostałości walk itp ale nie było innych wraków widzę że nie tylko @piotrek się o to doczepił xD. Oczywiście się śmieje ale brakuje mi takich właśnie smaczków w paczce bo tak trzeba postawić pojazd i to w atrybutach "zniszczyć" ale i tak będzie wyglądał jakby "żył" przykład z mojej misji w "est de nation" gdzie czołgi niemieckie stały i myśleli że to "żywe" pojazdy
  6. @Ziemniak jeżeli chodzi o wytrzymałość wroga był on ustawiony na 0.5 (czyli mniej niż powinno) Jak chodzi o bronie graczy mogłem dac z innych modow(np garand fow A bar z liberation) mogły się grysc więc sprawdzę to i zmienię A co do dobijania to robiliście straszny blad bo strzelaliscie w "klate" a testowaliśmy kiedyś z ekipą ACC że można dac nawet 10-20 strzałów w "klate" I gość przeżyje A wystarczy celny strzał w głowę i umiera odrazu (poprostu arma)
  7. @Semir bardzo Cię przepraszam nastepna misję przetestuje z kimś doświadczonym MM Mam tylko prośbę powiedzcie na którym miejscu skonczliscie bym mógł ostatnia część misji zrobić (kontynuacja od tego co skonczliscie w sensie etapie)
  8. Wrażenia i opinie ode mnie: PRZEPRASZAM ZA SHERMANY nie wiem co się stało ale nie chciały ruszyć z miejsca (jak testowałem to działały i to na serwerze Charlie z Piotrkiem) mogłem więcej dać opancerzonych pojazdów (chodź nic ciekawego więcej nie było a szkoda) jak te LVT ten Wirbelwind może był w zbyt dobrym miejscu (mogłem go dać gdzieś na środek miasta)
  9. Houdini

    [IFA] CO 23 Operacja Deadstick cz.2

    do

    @Black spokojnie jestes tym strzelcem, maras pozmienial nazwny i pewnie się skopiowaly
  10. Jak są chętni na sobotnia misje A zabraknie im slota lub nie chcą specjalistycznych piszcie dodam kilka slotow 

  11. Houdini

    [IFA] CO 23 Operacja Deadstick cz.2

    do

    Dobrze @Maras dziękuję Ci. Zmienię nazwy slotow na mapie by pasowały
  12. Houdini

    [IFA] CO 23 Operacja Deadstick cz.2

    do

    @MarasOk Następnym razem zrobię w języku odpowiadającym danej nacji dla Lebszego klimatu (dałem w po polsku bo mi było łatwiej) I dodam nazwę pojazdu jak wrócę z pracy
  13. do
    Pluton zmechanizowany ma za zadanie, z pomocą dwóch czołgów, zniszczyć punkt telekomunikacyjny w mieście oraz przejąć i zabezpieczyć przeprawę przez most. Min. 8 graczy do rozegrania misji. .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-
  14. do
    Szkolenie z taktyki zielonej otwarte dla społeczności ACC .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; fo
  15. Houdini

    MC: Medyk - Rozszerzony

    do

    Jak będę zrobię nagrywke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...