Skocz do zawartości

Templar

Sztabowiec
  • Liczba zawartości

    2 962
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    143

Komentarze do wydarzeń dodane przez Templar

    Plan wykonania:

     

    - Dojeżdżamy do Zakopanego jak najszybciej,
    - W punkcie Zakopane rozjeżdżamy się na Władysławowo (Żmudzin 2-3 @Felon oraz Żmudzin 2-3 @DisLike) i Tarnów (Żmudzin 2-1 @Templar oraz Żmudzin 2-4 @borys),
    - Z tych punktów spieszamy się i staramy się znaleźć spot w rejonie Szczyrk i Ursynów. Z tych miejsc przepatrujemy okolicę sprawdzić czy nie widać śmigłowca,

    Żmudzin 2-2 oraz Żmudzin 2-3 zwijają pojazdy i kierują się w rejon Radomia celem przygotowania przeprawy, w tym czasie Żmudzin 2-1 oraz Żmudzin 2-4 dołączają do nich przejeżdzając przez punkt Władysławowo,

    - Przebijamy się do Poznania i rozpoczynamy poszukiwania,
     

    - Żmudzin 2-3 oraz Żmudzin 2-3 z rejonu punktu Opole, próbują przejechać do Nowego Targu. Następnie udają się na punkt Maków celem sprawdzenia Sosnowca Południowego, po czym kierują się na południe do Lublina, sprawdzając w ten sposób sektor Śląsk północny i Południowy

     

    Żmudzin 2-1 oraz Żmudzin 2-4 kontynuują patrol wzdłuż drogi A4. Jak będzie potrzeba, z rejonu punktu Kraków zostanie wysłany spieszony oddział w kierunku Giewontu. Jeżeli i to nie znajdzie miejsca zestrzelenia, Żmudzin 2-4 sprawdzi Mazowsze południowe a Żmudzin 2-1 Małopolskę Południową.

     

    Generalne idee operacji:

    1. Poruszamy się sprawnie. Nie szybko - sprawnie. Bez zastojów, nie jesteśmy tutaj wyzwalać Czarnorusi. Idea jest prosta - Podskocz-zabierz-odskocz. Ranni od razu na wóz i tam mają być łatani. Jedyne dopuszczalne przestoje to walka i przepatrywanie. Nie gazujemy też przez ten teren, by nie wyjechać pod lufy przeciwnikom,
    2. Cytując klasyka "Unikamy niepotrzebnych walek", w szczególności po podebraniu rozbitków - wtedy zrywamy wszelki kontakt i hajda na północ,

    3. Po znalezieniu rozbitków przez dany zespół, ten czeka na swoją parę zespołową - jeden team zabezpiecza podejście, drugi podchodzi,

    4. Staramy się nie wystawiać na Sosnowiec gdyż ten może być okupowany,

    5. Jeździmy w kolumnie na zakładkę, by nie wjechać sobie w kupry w razie kaprysów Boga Maszyny.

    [MOD] JO 64 'OSCE'

          6

    @Piotros, @Ziemniak, @Blackeye, @Kittyhawk, @Waffen, @Bober, @Rdzawy, @Calc, @piranha

    @Patriotic, @Maras & @STALKER14 - wam chyba nie muszę przypominać XD

    Pobierzcie paczkę na misję JAK NAJSZYBCIEJ - do pobrania jest  20,2 GB, więc nie jest to do zassania na szybkości podczas zbiórki o 1930hrs.
    Lepiej by to przeleżało na dysku, niż był potem przypał w sobotę.

     

    Jeżeli ktoś miałby problem z uruchomieniem/pobraniem tej paczki to dajcie znać, to jutro późnym wieczorem siądziemy i pomogę wam pobrać/upchnąć ten modset.

     

    Vony zrozumily?

     

    • Lubię 2
    Godzinę temu, Maras napisał:

    Czy wszyscy z was potrafią skakać w armie na spadochronie sterowalnym i niesterowalnym?

    Skakać każdy potrafi.

    Z lądowaniem może być problem! 😄

     

     

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...