Skocz do zawartości

Wyga

Kapral
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Wyga

  1. Panowie jakieś plany na szkolenie MC Lider ???  fajnie by było wkońcu zrobić po tylu latach :)

  2. Wyga

    Co 14 Bad Boys

    misja bardzo fajna można poprawić: #fajnie jakbyś przesunął te sojusznicze jednostki spod tego hotelu , wtedy będzie można z bezpiecznej odległości zaplanować atak dając oczywiście trochę czasu na to bo takie wchodzenie z marszu to trochę lipa (chodzi o to zeby dowódca mógł ocenić teren ,obiekt ,zagrożenie będąc na miejscu i zaplanować poczynania) #ogarnij te przyjeżdżające karetki na poszczególne punkty żeby nie było takich sytuacji jak mieliśmy ze sanitariusz sobie wbiega między bandytów i ginie od naszego ognia
  3. IFA3 Sobota lub Niedziela Plissssss :please:

    :yeaahh:

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Alienzo

      Alienzo

      Nie zdziałam. Za mało czasu :/ Może następna.

    3. Alienzo

      Alienzo

      Nie zdziałam. Za mało czasu :/ Może następna.

    4. Wyga

      Wyga

      W przypadku mojej pracy  jakakolwiek sobota/niedziela będzie super :yay: dzięki za chęci.

      Może sam wrócę do robienia misji jak znajdę trochę czasu,tylko spoorooo rzeczy bym musiał sobie przypomnieć

  4. była to misja ,, co 32 Grad 09 '' -odgrzany kotlet sierpniowej misji na zapisy Cichego. Z tego co wywnioskowałem z opisów i wrażeń z misji była robiona na DAC-u .A co do folderu @OP to nawet niemam go w Lini modów dopiętego. Dodatkowo wspomnę ze mam APEXA(może to coś robi)
  5. Siema. Podczas ostatniej misji w sobotę po około 1,5-2h grania momentalnie ilość klatek spadła mi do mniejwiecej 4 i po kilku minutach nastąpił crash Army. Sprzęt mam dobry (i7 4790 ; GTX1060 ; 16gb Ram ;świeżo postawiony system) więc to raczej nie tego wina. Po misji [m=sone] powiedział że to prawdopodobnie użycie ram w armie dochodzi do granicznego na wersje x32 -3 GB i dlatego tak się dzieje.Doradził też żeby ustawić maxmemory w parametrach startowych na czas dopóki nie dostaniemy w swoje ręce wersji x64 Army . W a3sync-u mam do dyspozycji 3 wartości (768;1024;2047).[m=sone] mówił że wystarczy ustawić 2500 i że prawdopodobnie to załatwi problem ale sam też nie był pewien więc tu moje pytanie : Czy ktoś się spotkał z takim problemem ? testował to jakoś i wie jaką dokładnie wartość należy wpisać w parametry startowe??? no chyba że to nie jest to. 2 sprawa a3sync daje do wyboru max wartość 2047,jak zrobić żeby było więcej jeśli taka będzie potrzeba?? Nigdy od początku Army nie miałem żadnego problemu żeby coś mi nie działało ,żeby jakieś crash-e czy cuś uniemożliwiały mi rozgrywkę (nie licząc zerwania internetu )więc nie miałem potrzeby żeby wklepywać coś w te dodatkowe ustawienia więc bym był wdzięczny za jakąkolwiek pomoc
  6. Wyga

    [26.11.2016] JO 39 M.A.D.

    Zasady zapisów: - sloty otwarte dla każdego (zgodnie z regulaminem ACC), - standardowa linia modów ACC, - zbiórka na kanale Alpha o godzinie 19:45, - zapisy zostaną zamknięte w piątek 25.11 o godzinie 23:59, - nie przewiduje się planowania operacyjnego, - dane wywiadowcze zawierać będą jedynie ogólny zarys sytuacji, - sloty mogą ulec niewielkiej modyfikacji. Rozpiska slotów:
  7. Wyga

    Star Citizen

    Najlepiej kup sobie podstawkę ze zwykłą aurorą ,poczekaj aż będzie Anniversary Sale lub Holiday Sale i sobie ją ulepszysz . Moim zdaniem jednym z lepszych statków za takie pieniądze byłby Avenger Stalker (dosyć dobrze uzbrojony i 4 sloty cargo) lub trochę droższy Gladius (fajnie mi się nim latało). A jeśli już naprawdę nie chcesz kasy wydawać to podstawową wersje Aurory za dopłatą bodajże 5 funtów ulepsz do wersji Aurora LN z lepszym uzbrojeniem. Na wyprzedażach tez zdarzają się z ubezpieczeniem na 3-lata lub do końca świata ;p ale z tego co słyszałem samo ubezpieczenie za kasę w grze niema być drogie i problematyczne
  8. Czarnoruska kompania areomobilna startująca z lotniska Wibor, ma za zadanie wykonać natracie odcinające możliwość przesyłania zaopatrzenia z FR na tereny zajęte przez rebelię CzDKZ. DANE WYWIADOWCZE Przeczytaj zanim się zapiszesz! Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji i pierwszeństwa zgodnie z regulaminem ACC. Obowiązuje standardowa linia modów ACC. Zbiórka na kanale Alpha najpóźniej o godzinie 19:30. Zapisy zostaną zamknięte na 10 godzin przed rozgrywką. Dowódca operacji zobowiązany jest umieścić na forum w stosownym wątku wstępne planowanie operacyjne do 28. października. Ilość slotów może ulec zmianie. Dowództwo kompani 'Vitraz-2' Dowódca Kompanii - [m=Tiberrias] Z-ca dowódcy/RTO - Kontroler Ruchu Powietrznego - [m=Jimmy] Sanitariusz Kompanii - [m=Barney] Wsparcie kompanii Celowniczy FGM-148 - [m=Osti] Asystent FGM-148 - [m=towarzysz] Celowniczy LM-60K - [m=Tox] Asystent LM-60K - [m=Rizzet] 1. Pluton 2. Pluton Skrzydło Lotnictwa Taktycznego 'Wróbel-2' [Mi-8AMT/Mi-8AMTsz] Klucz Lotnictwa Bojowego 'Sokół-6' [L-159]
  9. Wyga

    [22.10.2016] co 45 Birds of Prey

    SLOTY ZASADY UCZESTNICTWA -Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji. -Linia modów ACC. -Zbiórka na kanale Alpha najpóźniej o godzinie 19:30. -Zapisy zostaną zamknięte na 24 godziny przed rozgrywką. -Dowódca operacji zobowiązany jest przedstawić plan taktyczny w stosownym wątku do 20. października. -Ilość slotów może ulec zmianie.
  10. Wyga

    [08.10.2016] 35-51 Gilotyna

    1. Sytuacja Rok 2016. Europa pogrążona w wojnie. Federacja Rosyjska dokonuje inwazji na tereny Skandynawii. Po akcie ludobójstwa NATO musi działać. Rozpoczyna Operacje Scandinavia Freedom. Po tygodniu ciężkich walk Wojskom NATO udaje się wyprzeć przeciwnika. Pluton US Rangers stacjonujący na lotniskowcu Nimitz otrzymał rozkaz o ataku na ostatnią bazę przeciwnika. Na przeciw stanie im kombinowany pluton VDV. 2. Zasady uczestnictwa Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji. Linia modów ACC. Zbiórka na kanale Alpha o godzinie 19:00 3. Sloty
  11. Wyga

    Star Citizen

    ja przypuszczam ze to co na mapie to na mapie a będą układy dopiero gotowe do odkrycia ,zwiedzenia itp.
  12. Wyga

    Star Citizen

    Gamescom 2016 Prezentacja gameplay od 36 minuty
  13. Nawet nie wiedziałem ze coś takiego robią. Zakupione Ps.Promocja jeszcze 27 h
  14. Wyga

    Hearts of Iron IV

    Wjazd na plecy Niemcom po ataku na Francję i ta opadająca szczęka jak ok.150 ruskich dywizji wjeżdża ci w odwiedziny przez całą wschodnią niekrytą granice Bezcenne p.s Udało się komuś coś zdziałać Polska demokratyczną? czy tylko falanga lub komuchy mogą uratować ten piękny kraj ?
  15. misja fajna Przydałoby się chociaż w pojazdach sól fizjologiczna bo przez upływ krwi 3/4 misji byłem nieprzytomny
  16. Wyga

    Star Citizen

    trochę żle napisałem ;s z postu na forum SC ,, The Devs have said three things: The autopilot drive goes at 0.2c. It will take ~30 minutes to cross a system in autopilot. You can travel anywhere in-system at slow, non-autopilot, speeds, but it will take a very long time." jedni piszą że 30minut drudzy że około 45 minut lotu przez cały układ z napędem Quantum drive(najszybszy).Jak dadzą do dyspozycji cały układ to się dowiemy
  17. Wyga

    Star Citizen

    Docelowo ma być 125 układów w tym pięknie odwzorowany nasz układ słoneczny SOL. Interaktywna mapka układów,oczywiście nie wszystkich,prawdopodobnie część będzie do odkrycia, exploracji itp. http://robertsspaceindustries.com/starmap Teraz praktycznie jest udostępnione jakieś 10 % jednego układu Stanton czyli jedna planeta (Crusader) wraz ze swoimi 3 księżycami oraz baza na powierzchni drugiej planety ( do zwiedzania) niepołączone ze sobą. Oczywiście wokół Crusadera i księżycy stacje ,przekaźniki telekomunikacyjne,pas asteroid itp. W układzie można się poruszać dowoli używając różnych trybów prędkości-podam na przykładach mojego stateczku(oczywiście narazie w obrębie tej planety i księżycy) #Tryb Precyzyjny do 50 m/sec-przydatny do startów, lądowań , manewrów przy stacjach itp. #Tryb bojowy SCM do 250 m/sec -najczęściej używany w walce,dobra manewrowość #Dopalacze -wiadomo o co chodzi -nie znam swojej predkości max #Tryb Rejsowy - do 1100 m/sec Do podróżowania na duże odległości w układzie im większa prędkość tym mniejsza sterowność #Przejście Kwantowe - ,, Gdy aktywowany zostanie napęd Quantum Drive, statek zacznie szybko podnosić prędkość do wartości 0,2c (60 000 km/sec-20% prędkości światła)(przy krótkich skokach prędkość może nie dojść do tej granicy).Przy takich prędkościach minimalna zmiana kątowa może skutkować ogromnym odchyleniem trasy przelotu od kierunku początkowego. Oczywiście podróżowanie z taką szybkością jest dosyć niebezpieczne, więc komputer pokładowy automatycznie wyciągnie cię z podróży kwantowej, jeśli wykryje możliwość kolizji lub zostaną wyłączone tarcze ochronne. " Można skakać z wyznaczonym punktem docelowy w komputerze pokładowym lub bez (testowałem).Dodatkowo w przyszłości podobno będzie można samemu wyznaczać cel podroży na mapie i skakać w układzie.Oczywiście miejsca nieodkryte do eksploracji itp nie będą z automatu wyświetlały sie przy włączaniu napędu bo oczywiście komputer nie będzie miał danych. Między układami będziemy skakać przy pomocy tuneli czasoprzestrzennych umiejscowionych w układzie do których trzeba będzie dolecieć.Będą miały róźne wielkości (np.małego tunelu duży statek nie użyje),będą zanikać ,podobno będzie nawet można z nich wypaść między układami No i na koniec mały bonusik Star Citizen Horizons Krótkie wprowadzenie do nadchodzącego systemu proceduralnego generowania planet zaprezentowane podczas świątecznego streamu CIG (16.12.2015). No i perełka.Start ze stacji przelot do 2 stacji w okolicach planety i lądowanie w bazie na planecie
  18. Wyga

    Star Citizen

    wersja A 2.0 jest narazie w fazie zamkniętej dla 100 tys ludzi Public Test Universe,do świąt powinno być udostępnione dla wszystkich- co piątek na stronie jest zamieszczany Weekly Development Update z informacjami odnośnie prac Czytałem że jakby ktoś chciał przelecieć lokacje w 2.0 z jednego końca na drugi na pełnej mocy silników (bez używania Quantum Travel) podróż zajełaby jakieś 2,5 h link do zawartości 2.0 http://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/3thnrj/confirmed_20_feature_list/
  19. Wyga

    Star Citizen

    Świeży i ciekawy filmik z najnowszego patcha wersji A2.0 zamkniętego jeszcze PTU Podobno Mniej Crash-ów,Większa optymalizacja ,mniej bugów , ogólnie lepiej Jakby byli jacyś chętni można już zacząć myśleć nad jakimś zebraniem się w wspólną organizacje Star Citizena przed ogólnodostępnym patchem 2.0 w którym można coś juz tam razem porobić Narazie moje skrzydło składa sie z 2 osób z grą + 1 przed zakupem( i nie pisze tu o Arthurze ani Pelasie ) , wiem że też Refu był zainteresowany produkcją .Można też cos pomyśleć nad dołaczeniem do największej społeczności Star Citizena w Polsce (Mam wrazie co zaproszenie od Admina organizacji ) na dzień dzisiejszy mają 290 członków http://robertsspaceindustries.com/orgs/ATERDRACON http://star-citizen.com.pl/
  20. W ACC to jeszcze w Arme sie gra ?? w sobote brak chętnych ,w niedziele to samo :-/ ech

    1. STALKER14

      STALKER14

      lol, ja byłem w robocie. ale żeby w sobotę kurde bez ludzi.

  21. Wyga

    Star Citizen

    z okazji 3 lat od rozpoczecia produkcji. No nie wiem Towarzysz czy to akurat tak dużo biorąc pod uwage że startowali praktycznie z wszystkim od zera ;p Co do porównywania obu producji (Ed i SC) to na dzień dzisiejszy niema co tego robic bo praktycznie obydwie gry sa w fazie producji. Według mnie obie ekipy poprostu obrały 2 różne drogi jeśli chodzi o wydanie swoich perełek. Z jednej stronymamy Elite w którym masz ten świat już teraz ,możesz sobie polatać,powalczyć,pohandlować,coś porobić w grupie ,zaniedługo ma być ten dodatek z lądowaniem na planetach no a pewnie na chodzenie po stacjach itp. poczekamy sobie pewnie z rok czasu wraz z kolejnym dodatkiem szkoda tylko że pewnie płatnym no ale wiadomo serwery i praca kosztuje. Z drugiej strony mamy SC w którym na dzień dzisiejszy prawie niema nic,ale widząc co jest dostępne już w tym 2.0 ,ogladając co i rusz prace developerów to widac że to co mają zamiar wydać nawet chociażby miałoby potrwać jeszcze z rok to i tak gra będzie miała do zaoferowania więcej niż Ed ze swoimi wszystkimi dodatkami (Taką przynajmiej mam nadzieje ;p).Dodatków płatnych brak ale za to możliwość kupienia statków,bzdetów do swojego hangaru itp. za gotówke. Fajne jest tez to że możesz sobie coś dokupic ale nie musisz(wystarczy starter pack)nie tak jak w przypadku ED że jak nie masz dodatku to po planetach nie pojezdzisz.W SC to jak w życiu,jak masz kase to sie wozisz po dzielni w lepszej furze xD Narazie jak dla mnie to Ed mi się poprostu znudził,może to sie zmieni z wydaniem tego dodatku bo wiadomo wtedy że gra napewno zaoferuje trochę wiecej niż tylko to co jest do tej pory. A co do ocen i porównań to za pewnie z półtorej roku pewnie się dowiemy która produkcja okaże się lepsza.Teraz możemy sobie pisac to w tym jest lepsze a to w tamtym jest gorsze tu takie dźwieki są tam takie i inne bzdety .Co to daje jak za pare miesięcy wszystko sie może zmienić wraz z updateami danych produkcji.(sam przykład słabego modelu lotu z SC który ma byc poprawiany ulepszany wraz z przyszłymi aktualizacjami)
  22. Wyga

    Star Citizen

    No pomału zaczyna to jakoś wyglądać Pare dni temu wystartował Public Test Universe zapowiedzianej na Gamescon 2015 wersji Alpha 2.0 -narazie dla kilku tysięcy wybrańców a za tydzień pewnie z hakiem ma być dla reszty Zawartośc wersji PTU Alpha 2.0 Długa droga jeszcze przed nami ale moc już jest Dla zainteresowanych w tym tygodniu były obniżki na statki ,update-y statków itp. z okazji 3 lat od rozpoczecia produkcji.Dla tych co sie nie załapali w przyszły weekend 27.11-29.11 ma być powtórka promocji
  23. Welcome back

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. towarzysz
    3. kosteK
    4. Wyga

      Wyga

      Jak to powiedział Arnie w Terminatorze ,,Stary ale nie przestarzały''xD

  24. Witam mam takie małe pytanie odnośnie wzywania posiłków przez jednostki w DAC-u (A3) idzie jakoś ustawić żeby nie wzywały z całej Zony tych posiłków tylko np tak jak jest w UPSMON-ie na odległość jaką sie ustawi ? takie cos znalazlem _setSupport = [1,1];//support for other zones //opfor arti ale to bodajże odpowiada za wzywanie posiłków z innego "trigera-markera" bo nie chcialbym zeby na jakiejsc misji po ataku na jakis oddzial zlecialo sie zaraz pol mapy jak zona bedzie dosyc duza (np. miasto) bo potem sie robi jak w Helikopterze w ogniu
  25. Wyga

    WoW: Warlords of Draenor

    Tez mam nuubka Worgen druida na Burning Legion no i huntera and Priesta horda Stormscale można będzie cos pokminić bo zapewne też sobie kupie dodatek nowy jak bedzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...