Skocz do zawartości

czarek90

Sierżant
  • Zawartość

    413
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana czarek90 w Rankingu w dniu 28 Marzec 2016

czarek90 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

151 Wyśmienity

O czarek90

  • Tytuł
    Stary użytkownik
  • Urodziny 15.11.1990

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  1. Escape from Tarkov

    Kiedyś patrzyłem cenę, to najtańsza wersja kosztowała u nich chyba ze 25€ ale po przejściu do zamówienia cena wzrastała (VAT) już do ~34€ czy jakoś tak. Wczoraj patrzę, a tu standardowa paczka wzrosła do tych 35€ co daje nam teraz blisko 46€ z VAT. No nie powiem cena zrobiła się mocno zaporowa, chyba że ktoś ma namiary na dużo tańszą ofertę, to może bym się skusił.
  2. War Thunder

    Ten czas na dole to może być czas ogólny bitwy bo one trwają właśnie 3 godziny maksymalnie, chyba że wcześniej jedna strona zniszczy wszystkie lotniska przeciwnika i wybije resztę graczy. Z drugiej strony bitwa faktycznie skończyła się o godzinie 3:03 według czasu screenshota z FRAPSa. Do tej pory nie zwracałem uwagi na ten czas na dole i następnym razem sprawdzę, która z teorii jest prawdziwa. W przypadku tego trybu gry (EC), to ten "Battle time" nie jest adekwatny do stanu faktycznego bo ogólnie to grałem ~2 godziny. A co do ilości graczy w godzinach 1:00 - 3:00 w nocy to bywa różnie, czasami jest dosłownie po 4-5 graczy przez całą bitwę, tym razem dość długo było ich nawet 10-11 i to wystarczy żeby było do czego strzelać.
  3. War Thunder

    Podnosimy poprzeczkę lekko wyżej niż ostatnio, tym razem 40 zestrzeleń + 1 AI "HUNTER" (co jakiś czas przylatują dwa samoloty AI co polują na gracza) na EC4 (Enduring Confrontation 4). Lista graczy dużo mniejsza niż na EC3 i częściowo wypełniona samolotami AI, które to też potrafią wyciąć nieuważnego gracza dość szybko. Generalnie duża rotacja graczy w ciągu jednej gry, niejako moja zasługa w wielu przypadkach . Tym razem wszystko na jednej maszynie G.56, w odpowiednich rękach to istna bestia a w tych mniej odpowiednich też potrafi ugryźć, ale i zostać zagryzioną. Obyło się bez przykrych incydentów w postaci przypadkowego TK jak również znów miałem dużo szczęścia po tym, gdy zostałem trafiony i od razu pojawił się ogień w części ogonowej, ale tym razem mnie nie strawił i dałem radę powrócić na lotnisko w jednym większym kawałku . Wśród tych wszystkich zestrzeleń było max 10 AI zastępujących graczy więc można spokojnie naliczyć 30 "żywych" samolotów. Na koniec mała ciekawostka dla tych co zauważyli bądź nie, otóż według tych statystyk wykonałem 9 lądować przy 8 startach co jest chyba rzeczą niezwykłą i trudną do wyjaśnienia, przynajmniej ja nie wiem jak to możliwe. Oczywiście bitwę zaczynałem na lotnisku a nie z powietrza.
  4. Rocket League

    A kluczyki masz ? Kółeczek ze skrzyń to ja żadnych nie mam więc raczej nic specjalnego u mnie nie znajdziesz.
  5. Rocket League

    Ja muszę się kiedyś nauczyć tego handlu skrzynkami (nigdy jeszcze z nikim się nie wymieniałem), bo mam ich od groma uzbierane najróżniejszych typów. Jak jakiś czas temu na STEAM chciałem wystawić na sprzedaż głupią kartę za grosze, to mi wołało o jakieś uwierzytelnianie konta czy coś (15 dni) zanim będę mógł handlować , w każdym razie zostawiłem to w cholerę.
  6. Company Of Heroes

    A ja trzymając tę grę na dysku z BK modem (i nie grając) przez dobry rok+ całkiem niedawno, bo jakieś dwa tygodnie temu, w końcu ją odinstalowałem a tu teraz reaktywacja następuje .
  7. Tak sobie testowałem UNSUNG'a jeżeli chodzi o latanie i zauważyłem, że praktycznie wszystkie śmigłowce z tego modu nie posiadają AFM i latają jak bez niego mimo ustawionego AFMa, a jeden który jako tako go miał nie był w stanie się oderwać od ziemi. Zastanawia mnie czy piloci śmigieł na tej misji są tego świadomi? Samoloty też paskudnie niosą się po niebie.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  10 więcej
    2. Alienzo

      Alienzo

      Zatyczki są. Jeśli chodzi o przeciążenia to te UNSUNGowe piloty nie mają ustawionej większej odporności, dlatego trzeba stawiać pilotów z NATO Vaniliowego i dopiero ekwipunek podmieniam unitgearem. Najpóźniej do 19ej będę wstanie zrobić drobne poprawki w kwestii samolotów. Później misji nie ruszam, na wszelki wypadek :)

    3. czarek90

      czarek90

      No to czas na małe wypracowanie. Sprawdziłem wiele samolotów:

      - Do "A-6" i "F-105D" nie ma możliwości wejścia od zewnątrz do maszyny, próbowałem dookoła z każdej strony i nie było opcji;

      - "A-4E" paskudnie się tym lata i ma duże refleksy świetlne na owiewce co utrudnia obserwację;

      - "F-111D" za duży ale dało radę latać z tego lotniska i ma duże bombki;

       

      A teraz samoloty, które mogłyby być na misji (wszystkie są pod AIR [USAF]):

      - "A1H Skyrider" ograniczyłbym do dwóch wersji (HCAS) i (HBMB) reszta raczej nie warta uwagi, no chyba że ktoś chce lżejsze kasetowe bomby (sztuk 2) to były w wersji CAS, poza tym duże refleksy świetlne na owiewce i trochę ciężko w tych samolotach o dobrą obserwację ziemi;

       

      - "F-4E Phantom II" tu dobra widoczność, bardzo dobrze się startuje z tego lotniska, średnio celnie zrzuca się bomby, proponowane wersje:

      * (CAS) = 1200szt. działko 20mm; 38 rakiet FFAR 70mm; 12 bomb 750lb NAPALM

      * (MR) = 640szt. działko 20mm; 38 rakiet FFAR 70mm; 6 bomb 750lb NAPALM; 6 bomb CBU-100 kasetowych

      * (BMB) = 640szt. działko 20mm; 6 bomb Mk82 500lb Snakeeye; 9 bomb Mk83 1000lb

       

      - "A-7D Corsair II" mój faworyt w tym zestawieniu, dobra widoczność, średnio się rozpędza bez dopalacza a z nim rozpędza się jak rakieta (dosłownie), chyba najlepiej wychodziło mi zrzucanie bomb (najcelniej), proponowane wersje:

      * (MR) = 1020szt. działko 20mm; 8 rakiet FFAR 130mm; 12 bomb 500lb NAPALM; 12 bomb Mk82 500lb

      * (BMB) = 515szt. działko 20mm; 18 bomb Mk83 1000lb

      * (LBMB) = 1020szt. działko 20mm; 24 bomby Mk82 500lb Snakeeye; 6 bomb Mk82 500lb

       

      Sorki, że tak późno ale skończyłem testować dopiero co, i najbardziej by mi odpowiadał A-7D, ale nie wiem jak on się będzie miał do klimatu.

    4. Alienzo

      Alienzo

      Będzie Phantom bo przy A-7 jakiś błąd wyskakuje, nie będę ryzykował.

  8. Zapisy na Donatora ACC

    Witam wszystkich członków ACC ! Jak wszyscy wiemy mamy tu serwery gier, posiadamy także własny serwer TS oraz hosting WWW. Wszystko to abyście czuli się u nas komfortowo i nie mieli jakichkolwiek problemów podczas rozgrywek. Dbamy o to, abyście mieli wieczorami ciekawe zajęcie. Cały czas pracujemy nad tym aby było coraz lepiej. Wymaga to czasu i zaangażowania. Jeżeli chcielibyście nas w tym wspomóc, w imieniu ACC zapraszam. Raz na trzy miesiące organizowane są zapisy na listę Donatorów ACC. Jeśli chcesz nas wesprzeć, dopisz się do listy! W związku z kończącym się okresem rozliczeniowym kwiecień-czerwiec, pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres lipiec-wrzesień. Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj oraz tutaj. Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy. Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Każda kandydatura zostanie rozpatrzona przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami. Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni! Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek. czarek90
  9. War Thunder

    Ot taki tam mój osobisty rekord K/D: 33-0 na symulacji w "EC3" na włoskich samolotach, poprzedni rekord miałem 27-0 (daaawno temu) na "BF 109 F-4 Trop" i potem mnie w końcu ktoś zestrzelił. Ale dziś przelatałem dobre 2 godziny z kilkoma minutami aż się misja zakończyła zwycięstwem nie spadając choćby raz, ze Spitfire'em na ogonie na sam koniec . Najwięcej zestrzeleń miałem na C.205N2 (3 działka 20mm i 2 km 12.7mm) bo aż w liczbie 27, a samolot ten wcale nie jest OP bo inni latający tym samolotem lub wcześniejszą wersją C.205 serie 3 (oba latają praktycznie tak samo) nie mieli takich sukcesów. W ogóle jakoś nie widzę na tych bitwach nikogo z dobrym K/D na samolotach włoskich. Jedyne co jest tak naprawdę dobre w C.205N2 to doskonałe uzbrojenie i bardzo duża ilość amunicji do działek, a jeżeli chodzi o latanie to... z tzw. górki to i się rozpędzi całkiem nieźle i dość długo trzyma większą prędkość (tylko tak można uciec Spitfire'owi), ale w locie prostym to go prawie wszyscy doganiają i się lubi dobrze "rozgrzać" silnik. Mając prędkość powyżej 600 km/h słabo reaguje na ster wysokości więc szybkie nurkowanie prosto do ziemi na średniej/małej wysokości odpada. Zwrotność nie najgorsza, w zasadzie to daje radę pociągnąć w zakręcie za takim F4U / P-38 / F6F czy P-63 (tu już gorzej) ale dłuższe kręcenie odpada, a za takim Spitfire to można zapomnieć i nawet nie zaczynać. Niestety wznoszenie to już bardzo średnie i raczej w górę przed nikim nie można uciec. Powiedziałbym, że wszystko to, co napisałem na temat tego samolotu to taki BF 109 F/G/K robi to lepiej, bez dodatkowego uzbrojenia podskrzydłowego oczywiście, ale zawsze wolę mieć jedno centralne działko i dużą zwrotność niż więcej uzbrojenia i latać jak czołg. A i jeszcze się trafił niezamierzony teamkill z winy sojusznika, który to praktycznie idealnie we mnie wleciał od lewego skrzydła pod kątem około 60 stopni względem mojego kierunku lotu, kiedy to ja byłem w linii prostej do przeciwnika i akurat strzelałem do niego. Gdybym wtedy nie wystrzelił to sojuszniczy (też włoski) samolot by mnie po prostu rozbił, a tak to ja go "wysadziłem" i przeleciałem przez ten wrak... jakoś, a potem ledwo doleciałem do lotniska z mocno uszkodzonym silnikiem mając wtedy 27 zestrzeleń ogólnie. Więc o mały włos przez "kolegę" rekordu by nie było. P.S. Tak wiem chwalę się, ale jakby nie patrzeć, to nigdy nikogo nie widziałem aby miał na symulacji samolotowej K/D na poziomie choćby 20-0, sam mam dość często powyżej 20 zestrzeleń na takich bitwach (kiedyś ponad 40 japończykami), ale zawsze się gdzieś spadnie kilka razy. Gdzie mogę to używam amunicji "stealth" bez smugaczy i mogę śmiało stwierdzić, że po prostu dość dobrze, a może i bardzo dobrze opanowałem strzelanie z wyprzedzeniem i to czasami pod bardzo trudnym kątem, często nie widząc nawet samolotu przeciwnika przez martwe strefy jak chociażby silnik . Może ktoś to przeczyta, w każdym razie dziękuję za uwagę.
  10. [UNSUNG][23.06.2017] JO 36 Lazy Day in Vietnam

    LAZY DAY IN VIETNAM (opis wkrótce) Do udziału w rozgrywce wymagane jest pobranie z repo aktualnej paczki UNSUNG. Od 22.06. BiS udostępnia assety z Apexa dla WSZYSTKICH posiadaczy Army. W związku z powyższym do udziału w rozgrywce NIE BĘDZIE WYMAGANY DLC APEX. Jeśli jednak plany BIS-u uległy by zmianie, będzie gotowa zapasowa misja z identyczną rozpiską na innej mapie. W związku z powyższym na misję śmiało mogą zapisywać się osoby nie posiadające dodatku APEX. MADMAN HQ Platoon Leader (1st. Lt.) - scar Platoon Sergeant (SSgt.) - Radiooperator (Spc.) - Platoon Medic (Spc.) - Alienzo ALPHA RIFLE SQUAD Squad Leader (Sgt.) - Fire Team Leader (Cpl.) A1 - Krusher Grenadier (Pvt.) A1 - Automatic Rifleman (Pvt1) - Rilfeman (Pvt.) - Wolvi Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) Fire Team Leader (Cpl.) A2 - Grenadier (Pvt.) A2 - Automatic Rifleman (Pvt1) - Rilfeman (Pvt.) - Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) BRAVO RIFLE SQUAD Squad Leader (Sgt.) - [AFTP] Fire Team Leader (Cpl.) A1 - [AFTP] Grenadier (Pvt.) A1 - [AFTP] Automatic Rifleman (Pvt1) - [AFTP] Rilfeman (Pvt.) - [AFTP] Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) - [AFTP] Fire Team Leader (Cpl.) A2 - [AFTP] Grenadier (Pvt.) A2 - [AFTP] Automatic Rifleman (Pvt1) - [AFTP] Rilfeman (Pvt.) - [AFTP] Rifleman/Ammo Bearer (Pvt.) - [AFTP] CHARLIE WEAPON SQUAD Weapons Squad Leader (Sgt.) - Machinnegunner (Pvt1) - Assistant MG (Pvt) - Machinnegunner (Pvt1) - Assistant MG (Pvt) - Rifleman/Medic - SKY SHADOW - Skyrider/ O-2A Skymaster Pilot (Cpt.) - czarek90 HAIRCUT -1 -UH-1 C/D / CH-47 Helicopter Pilot (2nd.Lt.) - Co-Pilot (2nd.Lt.) - HAIRCUT -2 -UH-1 C/D / CH-47 Helicopter Pilot (2nd.Lt.) - Intruzik Co-Pilot (2nd.Lt.) - HAIRCUT -3 -UH-1 C/D / CH-47 Helicopter Pilot (2nd.Lt.) - Co-Pilot (2nd.Lt.) -
  11. Tło historyczne: W Demokratycznej Republice Lingoru po latach walk i czystek etnicznych nastał pokój wsparty wysiłkami zarówno ONZu jak i Unii Europejskiej. Zagraniczne inwestycje, wsparcie technologiczne oraz dobre usytuowanie względem szlaków handlowych pozwoliło po kilku latach spokoju wyjść krajowi na prostą i spowodować wzrost PKB o 7% w ciągu tylko 3 lat. Sielanka nie trwała jednak długo, sąsiadujące państwo - Sahrani - pod rządami junty wojskowej wzięło na cel prosperujące znacznie lepiej wyspy Lingoru i w ciągu zaledwie tygodnia zajęło jego znaczną część bez uprzedniego wypowiedzenia wojny, nieliczne wojska Lingoru zostały rozbite, a sprzęt wojskowy przejęty. Dwa dni po ataku na Lingor ONZ nałożyła sankcje poprzedzone rezolucją 069/64. Odzew ze strony junty wojskowej brzmiał jednoznacznie, Lingor ma stać się częścią nowego tworu Pan-Sahrani. Dwa dni po odpowiedzi ONZ wraz z NATO podjęło decyzję o wysłaniu oddziałów w celu wyzwolenia Lingoru z rąk okupanta. Przeczytaj uważnie uwagi zanim się zapiszesz! (Brak czytania ze zrozumieniem może owocować ostrzeżeniami na forum i "wyrzuceniem" ze slota) Misja odbędzie się na naszej standardowej linii modów + kilka dodatkowych modyfikacji, repo do ściągnięcia zostanie udostępnione na dniach. Rozgrywka odbędzie się w sobotę 10.06.2017 - 20:00. Zbiórka na kanale Alpha pół godziny przed misją - 19:30. Zapisy do dnia 03.06.2017 (sobota) do godziny 17:00 otwarte są dla grup: Sztabowiec, VIP, Weteran, Opiekun oraz Donator. (Wyjątkiem są osoby wpisane odgórnie w ramach przynależności do danych regimentów.) Od 03.06.2017 (Niedziela) - 17:01 do końca trwania zapisów, zapisy otwarte są dla wszystkich członków społeczności. Do uczestnictwa w rozgrywce wymagany jest podpięty Tag XML ACC (Więcej informacji w temacie.) W wypadku zapisywania się na sloty specjalistyczne, upewnij się że jesteś odpowiednio przygotowany i przeszkolony. (np. osoba zapisująca się na slot pilota, która nie posiada żadnego doświadczenia na tej pozycji może zostać z niego usunięta) Joint Task Force OMEGA 11th Marine expeditionary unitCOMMAND ELEMENT Commanding Officer - AlienzoRadio Operator - Air Traffic Controller - Dagon GROUND COMBAT ELEMENT Platoon HQPlatoon Leader - ToxField Radio Operator - Joint Terminal Attack Controller - 1st Rifle SquadSquad Leader - 1st FireteamFireteam Leader - Corpsman - Grenadier - Automatic Rifleman - 2nd FireteamFireteam Leader - Grenadier - TemplarAutomatic Rifleman - Rifleman (AT-4) - 3rd FireteamFireteam Leader - Grenadier - Automatic Rifleman - Rifleman (LAW) - 2nd Rifle SquadSquad Leader - [zarezerwowane - TFA] 1st FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - TFA]Corpsman - [zarezerwowane - TFA]Grenadier - [zarezerwowane - TFA]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - TFA] 2nd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - TFA]Grenadier - [zarezerwowane - TFA]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - TFA]Rifleman (AT-4) - [zarezerwowane - TFA] 3rd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - TFA]Grenadier - [zarezerwowane - TFA]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - TFA]Rifleman (LAW) - [zarezerwowane - TFA] 3rd Rifle SquadSquad Leader - [zarezerwowane - AFTP] 1st FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - AFTP]Corpsman - [zarezerwowane - AFTP]Grenadier - [zarezerwowane - AFTP]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - AFTP] 2nd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - AFTP]Grenadier - [zarezerwowane - AFTP]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - AFTP]Rifleman (AT-4) - [zarezerwowane - AFTP] 3rd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - AFTP]Grenadier - [zarezerwowane - AFTP]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - AFTP]Rifleman (LAW) - [zarezerwowane - AFTP] Tank Section M1A1FEP Tank Commander/Section Leader - M1A1FEP Tank Gunner - M1A1FEP Tank Driver - M1A1FEP Tank Commander* - M1A1FEP Tank Gunner* - M1A1FEP Tank Driver* - AVIATION COMBAT ELEMENTUH-1Y Pilot - [zarezerwowane - 7WEDS]UH-1Y Co-Pilot* - UH-1Y Pilot - [zarezerwowane - 7WEDS]UH-1Y Co-Pilot* - UH-1Y Pilot - [zarezerwowane - 7WEDS]UH-1Y Co-Pilot* - UH-1Y Pilot - [zarezerwowane - 7WEDS]UH-1Y Co-Pilot* - AH-1Z Pilot - AH-1Z Co-Pilot/Gunner - Black F/A-18E Pilot - F/A-18E Pilot - czarek90 LOGISTICS COMBAT ELEMENTLanding Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Landing Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Landing Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Landing Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Medical evacuation (MEDEVAC) Pilot - [zarezerwowane - AFTP] Medical evacuation (MEDEVAC) Co-Pilot* - Medical evacuation (MEDEVAC) Pilot - [zarezerwowane - AFTP] Medical evacuation (MEDEVAC) Co-Pilot* - Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP] Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP] Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP] Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP]
  12. Rising Storm 2 Vietnam

    VAT 23% trzeba sobie doliczyć, było coś takiego, że jak jesteś spoza UE to masz 0%, nie chciałem kombinować i zaznaczać innej lokacji niż Polska. Także te ceny co tu widać to oczywiście bez VAT, a gdy już przechodzisz do płatności to kwota rośnie.
  13. Rising Storm 2 Vietnam

    Kupiłem z kinguin.net właśnie od sprzedawcy "My Digital Games" gdzie po odhaczeniu ochrony zakupu (tak z -10zł) i wpisaniu tego kodu LOWCYGIER wyszło mi ostatecznie do zapłaty 58,03 zł. Po dokonaniu wpłaty od razu w ciągu sekund przyszedł mail z kluczem, który aktywował się bez problemu na Steam, także polecam. P.S. Nie wiem czy można dokonać zakupu bez zakładania konta na tej stronie, ale ja wolałem nie ryzykować takiego zakupu bo raz już przez to miałem pewne problemy z zakupem na innej stronie i dlatego od razu założyłem konto.
  14. Rising Storm 2 Vietnam

    Tak mówisz o 50zł, ale nawet przy aktualnej obniżce na Steam nijak z tych 20,99€ nie wychodzi mi 50zł tylko ~88zł, więc gdzie niby można nabyć za 5 dych?
  15. Jets DLC

    Żeby tylko tak poprawili to "zawisanie" w miejscu przy zbyt małej prędkości samolotu z dziobem w górę, a potem spadanie ogonem do ziemi gdzie maszyna nie reaguje w żaden sposób na stery. Jak do tej pory to tu fizyka traci swoje jakiekolwiek prawa.
×