Skocz do zawartości

czarek90

mł. Chorąży
  • Zawartość

    477
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana czarek90 w dniu 28 Marzec 2016

Użytkownicy przyznają czarek90 punkty reputacji!

Reputacja

159 Wyśmienity

O czarek90

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska

Ostatnie wizyty

1 208 wyświetleń profilu
  1. Żeby tylko nie było tak jak ostatnio, co misję dociągaliśmy jakieś aktualizacje, bo się wejść nie dało. Na ostatniej rozgrywce jak już weszliśmy, to w różnych momentach nas wszystkich wyrzucało bez podania powodu plus do tego babel działający na kilka osób z tego samego oddziału.
  2. Mała będzie ci ładować działo, a jak trzeba, to i celować .
  3. A co to za czołgi będą, bo jakoś po rozpisce nie widać?
  4. czarek90

    Insurgency & Ins: Sandstorm

    Osobiście kupiłem w przedsprzedaży jakiś czas temu, tak z miesiąc przed premierą i na tamten moment nie wyglądało na to, aby zdołali zrobić z tego grywalny produkt w miesiąc. Ta gra nawet na kilka dni przed premierą była dość mocno zbugowana. Wciąż walczą z optymalizacją, która niejako dla mnie się poprawiła już kilka tygodni temu i jest całkiem spoko, niestety nie wszyscy mają komfortową rozgrywkę na innych sprzętach, nawet tych mocniejszych, stuttering dla niektórych jest dość powszechny pomimo wysokiej liczby klatek na sekundę. Sam nawet się zastanawiałem przez chwilę nad zwrotem gry przed premierą na steam (dopóki gra jest we wczesnej fazie można ją zwrócić na steam niezależnie od rozegranych godzin, tak gdzieś wyczytałem), ale ostatecznie ją zostawiłem w swojej bibliotece gier z rozegranymi w sumie 43 godzinami w samym coopie (wolę ten tryb). Jak ktoś grał i lubił Insurgency z 2014, to i ta gra mu się spodoba, bo ma kilka usprawnień względem poprzedniczki tzw. "ułatwiaczy życia" i kilka nowych rzeczy, np. dla bojowników technicale z DShK, które można prowadzić, co jest również nowością w Insurgency i wsparcie lotnicze w postaci UH-60 czy AH-64 lub A-10 dla Amerykanów, tym razem faktycznie widoczne gołym okiem i możliwe do zestrzelenia z ziemi (no może poza A-10). Powiem tak, na tę chwilę ta gra potrzebuje jeszcze tak na oko z kilka miesięcy, aby być bardziej doszlifowana, nie dziwię się, że zrezygnowali z kampanii dla pojedynczego gracza, bo po prostu nie daliby rady na i tak przesuniętą premierę, ale mam nadzieję, że kiedyś ją zrobią, choć pewnie już całkowicie porzucili ten pomysł.
  5. Sam nie wiem co o tym myśleć, trochę mocno kolorowa ta apokalipsa, tu trochę informacji: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=112407. Tak swoją drogą, to nie było u nas na forum nic o FC5.
  6. czarek90

    Fallout 76

    Coś tu cisza się zrobiła, premiera była, ale chyba każdy jakoś zainteresowany tytułem wie, że to wielka kupa wyszła i dojenie kasy, właśnie natrafiłem na coś takiego: https://imgur.com/gallery/ndwfi0E
  7. Zapisałem się wcześniej na dzisiejszą misję, ale od dwóch ostatnich rozgrywek mam pewien problem w armie i nie wiem czy dam radę zagrać. Jest to do tego stopnia poważny problem, że wczoraj po prostu musiałem przerwać rozgrywkę, bo było to dla mnie niegrywalne już od momentu startu misji.

     

    Na wczorajszej jak i przedwczorajszej misji miałem coś w rodzaju ciągłego desynchro bez jego oznak w jakikolwiek sposób tj. na podglądzie gracza w ArmA było jednego dnia stałe 5 "pkt?" (przy ilości 5000 to faktycznie były kiedyś problemy), czyli praktycznie nic co można uznać na desync. Wczoraj natomiast cały czas na poziomie 0 jak u reszty osób i nawet na chwilę nie pojawił się żółty łańcuch. Sprawdzałem też packet loss na TS w tym czasie i tam również wszystko ok, nawet ping mi nie podskakiwał i był niski.

     

    Generalnie wszystkie postaci w każdej odległości biegną przez chwilę w miejscu by po 3-5s teleportować się dalej i tak co kilka sekund, przez to nawet nie mogę się utrzymać w kolumnie, aby ludzi nie gubić. Bardzo podobnie się dzieje w pojazdach, a gdy wszyscy meldują o ostrzale ja coś zaczynam słyszeć dopiero kilka sekund po nich i tak samo odczuwam tego efekty po czasie. Mogę grać w każdą inną grę online bez jakichkolwiek problemów a takie coś zaczęło występować u mnie tylko w ArmA i to od ostatnich dwóch rozgrywek, w sobotę jak grałem w BMP-1 wszystko było jeszcze normalnie, nic od tamtego czasu nie zmieniałem.

     

    Jedyna rzecz jaka przyszła mi do głowy to zrestartować router, co dzisiaj zrobiłem, ale nie mam jak sprawdzić sam czy się poprawiło więc dzisiejsza rozgrywka jak i przyszłe są dla mnie pod znakiem zapytania. Może ktoś miał coś takiego wcześniej i rozpoznaje co może być przyczyną? Z resztą piszę to tak w razie czego, bo może właśnie od dzisiaj znów będzie działać normalnie i nie chciałem zakładać specjalnie nowego tematu z tego powodu.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. Berek

      Berek

      Czarek a robiłeś stres testy na procka i grafe? Ja miałem podobny objaw, jak miałem zaslabego kompa. Może coś Ci siada?

    3. czarek90

      czarek90

      Nie sprawdzałem pod tym kątem, ale też nie zauważyłem żadnych zmian w wydajności przez ostatnie kilka dni, a musiałyby to być dość mocne zmiany i też musiałyby mieć wpływ na inne gry, co nie ma miejsca. Na pierwszej rozgrywce, gdzie to się zaczęło, klatek miałem tak pomiędzy 30-40, raczej standard dla mnie, na kolejnej podobnie i żadnych skoków w wydajności (przynajmniej w FPS'ach). Znowu jakiejś wielkiej wiedzy na temat komputerów to nie mam i o wielu rzeczach mogę nie mieć pojęcia.

       

      Jest tylko jedna rzecz która mi się rzuciła w oczy w ostatnim czasie, właśnie w przeciągu kilku ostatnich dni, kiedy to w jednym programie (Clean Master), którym czyszczę sobie komputer ze śmieci wyskoczyła mi informacja o nieprawidłowym sterowniku do płyty głównej i możliwości zainstalowania plików do niej. Zdziwiło mnie to, bo nigdy z tym nic nie kombinowałem więc też olałem sprawę wtedy, ale dzisiaj w końcu to zainstalowałem. Nie mam pojęcia czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego, bo tak jak powiedziałem, to na komputerach za bardzo się nie znam, szczególnie ze sterownikami różnie u mnie bywa 🙄.

    4. czarek90

      czarek90

      Dziś były praktycznie dwie (prawie) misje rozgrywane i jak się okazało, to wszystko mi działało po staremu, czyli dobrze. Możliwe, że zainstalowanie tego sterownika do płyty głównej było brakującym ogniwem, dzięki któremu gra się naprawiła, albo zwykły zbieg okoliczności i się naprawiło samo. Już dość poważnie myślałem o odinstalowaniu army, gdyby wciąż nie chciało działać.

  8. czarek90

    Squad (& Post Scriptum)

    A to nie jest trailer jakiegoś nowego battlefielda przypadkiem?
  9. czarek90

    War Thunder

    Można powiedzieć, że to gigantyczny patch bo ~20GB. W skrócie "przypłynęły łódki" (znaczy dostępne dla każdego): https://warthunder.com/en/game/changelog/current/883
  10. czarek90

    Squad (& Post Scriptum)

    Jeszcze takie coś mi się znalazło
  11. czarek90

    Squad (& Post Scriptum)

    Dziwne, że nikt jeszcze nie wspomniał: https://steamcommunity.com/games/736220/announcements/detail/1712950063628428474 Changelog -Gameplay: Tank handling massive overhaul -Gameplay: Removed team lock restriction -Gameplay: Razorwire deals 3 times more damage to infantry soldiers -Gameplay: British Armored Cars are getting more damage from TNT and 20mm AP -Gameplay: German Sappers and Heavy AT get Haftholladung (Magnetic Mine) -Gameplay: German and British light anti tank get 4 rockets (2 previously) -Gameplay: Regroup call cooldown is now 2 minutes (5 min previously) -Gameplay: Regroup call is no longer 30 seconds delay but 20 seconds -Gameplay: Closed some buildings in Arnhem to help gameplay flow -Gameplay: Incapacitated teammate nametags are now showing in grey -Gameplay: Phosphorus and Gammon bombs are now exploding on impact -Add: Arnhem City 2x4km -Add: Trenches around Ritveld (Driel) -Add: New grass model (improves both visuals and performance) -Add: Rotation added to all thrown grenades when thrown -Fix: Track FX issues -Fix: Flak 36 visible to the enemy on the map -Fix: Removed heartbeat sound on spawn
  12. czarek90

    Ia Đrăng

    do

    Żeby tylko te Skyridery (i chyba kilka innych też) nie były tak zbugowane na ziemi, to by były całkiem spoko dodatkiem do misji, a tak to się martwię, że skończy się jak ostatnio na próbie "nakręcenia" samolotu na kierunek pasa startowego przy pomocy liny holującej i jeepa/ciężarówki, bo same samoloty nie dają rady. Tylko raz na początku się to udało żeby w ogóle wystartować w tej misji, później niestety podczas holowania w bardzo niespodziewanym momencie oba samoloty wybuchły... ehhh. PS. Samo ustawienie samolotów na pasie w kierunku startu pomoże najwyżej w szybszym i bezpieczniejszym starcie, ale już po wylądowaniu trzeba ten samolot jakoś nakręcić i tu robi się kaplica. Jak tylko maszyna się zatrzyma tak praktycznie utyka w miejscu, można samolotem ruszyć do przodu (choć nie zawsze), ale już nie można zakręcić w miejscu czy raczej w ogóle.
×