Skocz do zawartości

Cygan

Szeregowy
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Zawartość dodana przez Cygan

  1. U mnie niestety wystąpił problem techniczny w postaci "memory leak"(?) . Dzień wczesniej zribiłem lot sprawdzający z 20 minut i było ok. Dzisiaj miałem przyciachy jak nigdy do 3-4 klatek na sek. Po wyjsciu od was poszedłem na server OP Axe i tam na 50 graczy prze 3 h ok. Nieznam sie, niewiem czemu, no ale nic niebyłem wstanie zrobić.
  2. Cygan

    Wojsko Polskie

    Niby wszystko w tekscie sie zgadza choć przy rozdziale z łacznościa miałem szczery ubaw. Jak wspomniałem w poprzednim poscie jest to wszystko kwestia doposazenia. Jednyne co mozna powiedziec ze sprytnie ukryto koszta doposazenia które beda niewatpliwie poniesione. Choc z mojego punktu widzenia sam autor pomimo swojej wiedzy ogólnej na temat wyposazenia (przynajmnie ten artukuł o tym swiadczy) jest troche niekonsekwentny. Na przykład wyciagarka a raczej wciagarka (ale nie czepiam sie) ...dziwne w wyposazeniu dla policji takowe sie znalazły - to jak to w koncu jest. albo: To rozumiem latajac na wysokosciach 10-30m w afganie i iraku to nie były loty NOE? Może chodzi bardziej o TFR - Terrain Fallowing Radar albo ekwiwalent tego ? Mozna by wiele znaleśc i napisac teks przynajmnie w połowie taki jak ten przytoczony przez Maras-a. Skoro w WS i ludzie z 7EDS brali udział w sporzadzaniu specyfikacji do wyposazenia to nie ujęli tego co jest poruszone w podanym tekscie? W sumie autor to tez jakis gal anonim. W tonie sojej wypowiedzi bardzie chce pokazac ze to caracale były by lepsze - trudno powiedziec tym bardzie ze niewidziałem podobnego opracowania na temat Caracala ... a ciekawie było by poczytac. I nie wydaje wam sie że pewne rzeczy nie beda dotsepne do publicznej wiadomosci tym bardziej że jest to sprzet dla WS? Keep calm . ps: Duku pw ps1: sorki za błędy , pisane na szybko trza obiad zrobic.
  3. Cygan

    Wojsko Polskie

    Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal....... czy raczej odwrotnie?
  4. Cygan

    Wojsko Polskie

    Błagam, ludzie ...DUKU ...opanujcie sie. Co wy wygadujecie! Wiecie na czym polega pancerz na smigłowcach , jak skonstruowane są drzwi na BH i na smigłowcach ogólnie? To co decyduje czy smigłowiec ma charakter wojskowy czy cywilny wynika z jego konfiguracji wyposażenia które można porównac do kupowania samochodu w salonie. To jakie wyposażenie będzie zależy od zamawiajacego który ma duzo kasy lub mało. To co konkretnie będzie zależy też od tego czy kongres USA pozwoli na sprzedaż niektórych swoich zabawek. To co charakteryzuje dobre konstukcje to modułowość czyli to że wyposażenie można zmieniać troche jak podzespoły w komputerze (grafika , procesor) kiedy z biegem czasu powstaną np. nowoczesniejsze systemy nawigacyjne. Poza tym kto wogóle mysli o tym S-70I to wersja cywilna? Przypominam że BH powstał jako maszyna czysto wojskowa na podstawie zdobytych doswiadczeń w wojsny w Wietnamie i użytkowania tam UH-1 .... dopiero w tym stuleciu o ile dobrze kojarze zaczeły powstawac wersje cywilne jak np do gaszenia pożarów. A to jakie ma oznaczenie czy S-70I czy UH-60 to juz kwestia formalna. Zakupione prze USArmy smigłowce EC-145 mają oznaczenie UH-72.
  5. Jak tylko skończy mi sie podróżowanie po kraju - "służba nie drużba"
  6. Fakt, powinienem doprecyzować że chodzi o ekwiwalent M4 czyli karabin szturmowy.
  7. Pozwole sie wtracić i zwrócić uwage że obecnie MP-5 (i chyba żaden pistolet maszynowy) nie jest na wyposażeniu amerykańskich załóg śmigłowcowych. Obecnie jest to M4.
  8. Z ostatniej misji.

     

  9. Tak w ramach ścisłości ja byłem Rebel - 3. A tak przy okazji to niedaleko ma sz do Pruszcza.

     

    1. Maras

      Maras

      Co do Rebel-3 to mnie wydruk ze statystyk okłamał... :( 

      z2d62DJ.png

       

      A co do Pruszcza to już uaktualniłem mapę, bo w sumie wszyscy i tak wiedzą :P

    2. Jimmy

      Jimmy

      Było pomieszane, inaczej w zapisach a inaczej w misji ;) 

    3. Cygan

      Cygan

      Hehe spoko.

       

  10. Świetna maszyna ..... w przyszłym tygodniu powinien być update poprawiający drobne błędy z poprzedniej aktualizacji.

     

    1. Sone

      Sone

      AaaAAAAAaaa! :)))

    2. Cygan

      Cygan

      Juz troche nim latalismy .... po świetach mozemy zrobić jakiś poligon na nowej wersji :)

       

  11. Dodam jeszcze do tego co napisał Alienzo ze ze swoich pobieznych obserwacji w armie jak wczesniej wspomniałem ma tez pora nocy. I tak jesli zaczniemy z duzym zachmurzeniem (~60%) o godz. 20.00 to bedzie słabo widac ale juz 2 h potem widzialnośc przez NVG troche sie poprawia bo ksiezyc jest wyzej(?) i juz troche lepiej widzimy. Oczywiście powtórze że sa to pobiezne obserwacje ale nawet na podstawie tego uważam że z NVG od ACE da sie działać z załozeniem że w zalezności od warunków atmosferycznych zakres mozliwości działania może byc odpowiednio do nich ograniczony.
  12. Nie no bez przesady .... mozna było zrobic zrzut z ekranu. Jesli warunki są za trudne to nie podejmuje sie w nich misji Z dzisiajszego treningu :
  13. Dlatego uzyłem zwrotu "całkiem dobrze" ..... tak tez tak uważam ziarnistość powinna być bardziej jak ziarna piasku a nie ryżu Jedno zdjecie pokazuje słaba lub brak iluminacji po załozeniu odpowiedniego filtra , druga natomiast dobra iluminacje. Przy czym prosze wziac poprawke że zakres jasnosci obrazu uzalezniony jest od źródła swiatła które moze miec szeroki zakres od najwięszego do najmniejszego. Dodatkowo pierwsze zdjecie wyszło nieostre ... no ale to juz mój aparat. Troche jednak mozna dojrzec tam jak wyglada ziarnistość obrazu. Nic nie zastapi jednak wrazeń ludzkiego oka. Podobnych zdjęć mozna tez znaleść po netie ... moze trafia sie lepsze.
  14. Pole widzenia moge potwierdzic jak najbardziej trafione. Trzeba bedzie sie nakrecic głowa zeby zobaczyc co i gdzie. Natomiast co do iluminacji i efektywności moge tylko powiedziec że w Afganie mielismy okres nielotny który trwał około tygodnia(niepamietam dokładnie). Dla nas był to tzw. "RED" gdzie ze wzgledu na słabą efetywność NVG ze wzgledów bezpieczeństwa nie wykonywaliśmy lotów w nocy. Amerykanie oczywiscie w tym samym czasie nie mieli już ze swoimi NVG tego problemu. No ale oni technologicznie zawsze są do przodu. Co do pokazania efektu real NVG to raczej trudno bo zrobic adekwatne zdjecie raczej niełatwo. Ale przyznam ze ostatnio sprawdzałem i powiem że ziarnistość jest całkiem dobrze oddana i efekt kiedy mamy ziarnistość obrazu przy małej iluminacji do bardzo dobrzej ostrości kiedy mamy dookoła dużo źródeł światła odbitego. Co do ustawień kontrastu itp. mnie również trudno jednoznacznie okreslic .... trzeba by potestować
  15. Dobrze by było pamietac o załogach smigłowców. Dla nas stały sie nadwyraz ważne informacje o godzinie rozpoczecia operacji - choc to akurat w briefingu raczej jest ujete. Do tego dochodzi pora miesiaca gdzie określona jest faza ksiezyca oraz stan i prognoza zachmurzenia bo od tego zalezy iluminacja i efektywność noktowizji a co za tym idzie na ile bedziemy mogli pozwolic w powietrzu. Przy bardzo małej moze sie okazac ze przy transporcie w rachube wejdzie tylko pełne przyziemienie lub desant z niskiego zawisu (1-2m).
  16. Tło historyczne: W Demokratycznej Republice Lingoru po latach walk i czystek etnicznych nastał pokój wsparty wysiłkami zarówno ONZu jak i Unii Europejskiej. Zagraniczne inwestycje, wsparcie technologiczne oraz dobre usytuowanie względem szlaków handlowych pozwoliło po kilku latach spokoju wyjść krajowi na prostą i spowodować wzrost PKB o 7% w ciągu tylko 3 lat. Sielanka nie trwała jednak długo, sąsiadujące państwo - Sahrani - pod rządami junty wojskowej wzięło na cel prosperujące znacznie lepiej wyspy Lingoru i w ciągu zaledwie tygodnia zajęło jego znaczną część bez uprzedniego wypowiedzenia wojny, nieliczne wojska Lingoru zostały rozbite, a sprzęt wojskowy przejęty. Dwa dni po ataku na Lingor ONZ nałożyła sankcje poprzedzone rezolucją 069/64. Odzew ze strony junty wojskowej brzmiał jednoznacznie, Lingor ma stać się częścią nowego tworu Pan-Sahrani. Dwa dni po odpowiedzi ONZ wraz z NATO podjęło decyzję o wysłaniu oddziałów w celu wyzwolenia Lingoru z rąk okupanta. Przeczytaj uważnie uwagi zanim się zapiszesz! (Brak czytania ze zrozumieniem może owocować ostrzeżeniami na forum i "wyrzuceniem" ze slota) Arma Coop Corps zostało zaproszone do rozegrania misji typu JOINTOP wspólnie z 7WEDS oraz TFA, organizowaną przez AFTP. Misja odbędzie się na naszej standardowej linii modów + kilka dodatkowych modyfikacji, repo do ściągnięcia zostanie udostępnione na dniach. Rozgrywka odbędzie się w sobotę 10.06.2017 - 20:00. Zbiórka na kanale Alpha pół godziny przed misją - 19:30. Zapisy do dnia 03.06.2017 (sobota) do godziny 17:00 otwarte są dla grup: Sztabowiec, VIP, Weteran, Opiekun oraz Donator. (Wyjątkiem są osoby wpisane odgórnie w ramach przynależności do danych regimentów.) Od 03.06.2017 (Niedziela) - 17:01 do końca trwania zapisów, zapisy otwarte są dla wszystkich członków społeczności. Do uczestnictwa w rozgrywce wymagany jest podpięty Tag XML ACC (Więcej informacji w temacie.) W wypadku zapisywania się na sloty specjalistyczne, upewnij się że jesteś odpowiednio przygotowany i przeszkolony. (np. osoba zapisująca się na slot pilota, która nie posiada żadnego doświadczenia na tej pozycji może zostać z niego usunięta) Joint Task Force OMEGA 11th Marine expeditionary unitCOMMAND ELEMENT Commanding Officer - AlienzoRadio Operator - Air Traffic Controller - Dagon GROUND COMBAT ELEMENT Platoon HQPlatoon Leader - ToxField Radio Operator - Joint Terminal Attack Controller - 1st Rifle SquadSquad Leader - Rutek 1st FireteamFireteam Leader - STALKER14Corpsman - Darkan Grenadier - Automatic Rifleman - Duku 2nd FireteamFireteam Leader - Krusher Grenadier - TemplarAutomatic Rifleman - MirexRifleman (AT-4) - sveterek 3rd FireteamFireteam Leader - RizzetGrenadier - Automatic Rifleman - Tes Rifleman (LAW) - 2nd Rifle SquadSquad Leader - [zarezerwowane - TFA] 1st FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - TFA]Corpsman - [zarezerwowane - TFA]Grenadier - [zarezerwowane - TFA]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - TFA] 2nd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - TFA]Grenadier - [zarezerwowane - TFA]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - TFA]Rifleman (AT-4) - [zarezerwowane - TFA] 3rd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - TFA]Grenadier - [zarezerwowane - TFA]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - TFA]Rifleman (LAW) - [zarezerwowane - TFA] 3rd Rifle SquadSquad Leader - [zarezerwowane - AFTP] 1st FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - AFTP]Corpsman - [zarezerwowane - AFTP]Grenadier - [zarezerwowane - AFTP]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - AFTP] 2nd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - AFTP]Grenadier - [zarezerwowane - AFTP]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - AFTP]Rifleman (AT-4) - [zarezerwowane - AFTP] 3rd FireteamFireteam Leader - [zarezerwowane - AFTP]Grenadier - [zarezerwowane - AFTP]Automatic Rifleman - [zarezerwowane - AFTP]Rifleman (LAW) - [zarezerwowane - AFTP] Tank Section M1A1FEP Tank Commander/Section Leader - CichyM1A1FEP Tank Gunner - M1A1FEP Tank Driver - NekronM1A1FEP Tank Commander* - M1A1FEP Tank Gunner* - M1A1FEP Tank Driver* - AVIATION COMBAT ELEMENTUH-1Y Pilot - UH-1Y Co-Pilot* - UH-1Y Pilot - UH-1Y Co-Pilot* - UH-1Y Pilot - UH-1Y Co-Pilot* - UH-1Y Pilot - Cygan UH-1Y Co-Pilot* - AH-1Z Pilot - YankeeeAH-1Z Co-Pilot/Gunner - Black F/A-18E Pilot - F/A-18E Pilot - czarek90 LOGISTICS COMBAT ELEMENTLanding Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Landing Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Landing Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Landing Craft Air Cushion (LCAC) Driver/Mechanic - [zarezerwowane - AFTP] Medical evacuation (MEDEVAC) Pilot - [zarezerwowane - AFTP] Medical evacuation (MEDEVAC) Co-Pilot* - Medical evacuation (MEDEVAC) Pilot - [zarezerwowane - AFTP] Medical evacuation (MEDEVAC) Co-Pilot* - Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP] Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP] Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP] Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC) - [zarezerwowane - AFTP]
  17. Cygan

    SLT

    do

    Czesc Dzieki za zaproszenie na trening , z chęcią polatam. Jednak w ten weekend zona była szybsza ..... jestem umówiony ze znajomymi. Jeśli da rade przełożyć na niedziele - będę. Jeśli nie to w następny piątek lub niedziele ...w sobotę 10.06 u mnie na lotnisku są pokazy z okazji 50-lecia jednostki wiec o 17.00 będę jeszcze zaangażowany.
  18. Cygan

    Hydepark

    Jak sam przyznaje do podstawowego modelu na którym lata używa klawiatury i myszki ....orczyka też. Powiem szczerze że o ile w DCS daje rade o tyle w Arma3 nie jest dla mnie żadnym autorytetem . Wręcz przeciwnie , sposób na jego "latanie" porównałbym na kogoś kto biega po ziemi jako piechociarz i strzela z bez użycia jakiekolwiek balistyki. Ale zeby nie było OT Nauka konstruowania "inaczej"
  19. Cygan

    Hydepark

    Jak by robił to na AFM to miał by i moje uznanie w tej kwesti. A takie wygibasy na klawiaturze to bardziej kojarzą mi sie z Counter Strike lub Battlefield.
  20. Od momentu kiedy mam niewątpliwa przyjemność wykonywać z Dziarą loty na potrzeby ACC zauważyłem temat wyposażenia indywidualnego załóg latających jest trochę zaniedbany/zapomniany/nieznany - trudno powiedzieć więc do wyboru. Z racji że arsenal nie jest wykorzystywany w trakcie rozgrywki przydział wyposażenia spada na MM który jak wiadomo nie da rady znać się na wszystkim. Nie jest ono może wykorzystywane prze pilotów/strzelców tak bieżąco jak żołnierz na ziemi jednak warto zwrócić uwagę na sytuacje jeśli będzie już musiał. Dotychczas okazywało się ze jest ono niestandaryzowane i dobierane od przypadku do przypadku lub po prostu nietrafione. Moim dodatkowym hobby są zagadnienia związane z wyposażeniem załóg w szczególności śmigłowców. Sam mam małą kolekcje przedmiotów z tym związanych. Dlatego pokusiłem się na skomponowanie kilku gotowych zestawów które zaoszczędzą roboty MM a załogom zapewnią odpowiednio skomponowane wyposażenie pod katem klimatu rozgrywki oraz potrzeb realiów w sytuacji, gdy zaliczymy lądowanie awaryjne za linią wroga w jednym kawałku. Zestawy które zrobiłem przedstawiają najbardziej typowe rodzaje wojsk używane podczas użycia lotnictwa czyli US ARMY i Polskie Siły Zbrojne. Umundurowanie i wyposażenie skomponowane zostało na podstawie tego co było dostępne w repo ACC oraz możliwości i ograniczeń samej ARMA3. W zestawach nie ująłem wyposażenia radiowego. Jak to zwykle się dzieje jest ustawiona na początku misji osobna skrzynia na radia oraz plecaki. Zestaw PL US Army 160th SOAR US Arma 160th SOAR - MUSTANG suit. US Army multi 2010 - obecny US Army 2006 - 2010 ucp W planach mam zrobienie jeszcze zestawów pod opcje "wschodnią". ps: Jeśli będzie potrzeba proszę moderatora o przeniesienie wątku lub scalenie z innym. ACC PL US Army 160th SOAR US Army 160th SOAR MUSTANG suit US Army multi 2010 - obecny US Army 2006 - 2010 ucp ACC pol.txt acc 160.txt ACC mustang new.txt acc multi now.txt acc ucp.txt
  21. Birds of prey z kabiny 7WEDS

  22. Czarnoruska kompania areomobilna startująca z lotniska Wibor, ma za zadanie wykonać natracie odcinające możliwość przesyłania zaopatrzenia z FR na tereny zajęte przez rebelię CzDKZ. DANE WYWIADOWCZE Przeczytaj zanim się zapiszesz! Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji i pierwszeństwa zgodnie z regulaminem ACC. Obowiązuje standardowa linia modów ACC. Zbiórka na kanale Alpha najpóźniej o godzinie 19:30. Zapisy zostaną zamknięte na 10 godzin przed rozgrywką. Dowódca operacji zobowiązany jest umieścić na forum w stosownym wątku wstępne planowanie operacyjne do 28. października. Ilość slotów może ulec zmianie. Dowództwo kompani 'Vitraz-2' Dowódca Kompanii - [m=Tiberrias] Z-ca dowódcy/RTO - Kontroler Ruchu Powietrznego - [m=Jimmy] Sanitariusz Kompanii - Wsparcie kompanii Celowniczy FGM-148 - [m=Osti] Asystent FGM-148 - Celowniczy LM-60K - [m=Tox] Asystent LM-60K - [m=Rizzet] 1. Pluton 2. Pluton Skrzydło Lotnictwa Taktycznego 'Wróbel-2' [Mi-8AMT/Mi-8AMTsz] Klucz Lotnictwa Bojowego 'Sokół-6' [L-159]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...