Skocz do zawartości

Rizzet

Opiekun
  • Zawartość

    629
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    22

Wszystko napisane przez Rizzet

  1. [APEX][UNSUNG] co 25 Weisshorn

    do
    http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9390-apexunsung24022017-co-25-weisshorn/#entry123324
  2. Trening MOUT

    do
    Serwer: główny
  3. UWAGA! Nie stawiać "z ręki" (DAC czy ALiVE nie generuje problemu) jednostek ISIS po stronie OPFOR. Na serwerze będą bez mundurów. ISIS z frakcji INDEPENDENT nie ma tego problemu.

    1. Stepien

      Stepien

      dzięki za info, właśnie też to odkryłem :)

  4. Przydatne Komendy

    Przykładowe użycie funkcji playSubtitles Prezentacja możliwości 1) Stawiamy wyzwalacz, ustawiamy jego aktywację na np. *RADIO BRAVO* 2) W zakładce "On Activation" wyzwalacza umieszczamy: _handle = execVM "test.sqf";3) W folderze misji tworzymy plik "test.sqf"4) W pliku "test.sqf" umieszczamy: [ ["<t color='#cd3232'>Mama muminka</t>","Ta osoba wyświetli się na czerwono.",0], ["<t color='#3a9e38'>Włóczykij</t>","Ta osoba wyświetli się na zielono.",5], ["Tata Muminka","<t color='#8080e1'>Ten tekst jest wrzosowy (tak, taki kolor istnieje).</t>",10], ["Panna Migotka","Ta osoba wyświetli się na domyślny kolor.",15] ] spawn BIS_fnc_EXP_camp_playSubtitles; Funkcja składa się z dowolnej liczby arrayów o strukturze: ["nazwa osoby mówiącej","Wyświetlona kwestia",liczba]gdzie liczba określa, w której sekundzie od wywołania funkcji zostanie wyświetlona kwestia. Jeśli chcemy, żeby dana kwestia wyświetlała się przez 2 sekundy ustawiamy przy niej wartość N a przy kwestii następnej - wartość N+2. Jeśli przy dwóch kwestiach jest taka sama wartość, wyświetli się jedynie ta późniejsza. Chcąc określić kolor kwestii/osoby postępujemy jak w przykładzie (koloru dwukropka miedzy osobą a kwestią nie da się niestety zmienić (jeśli ktoś ma magiczny sposób na to, prosze o uzupełnienie). Przydatne linki: https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_EXP_camp_playSubtitles https://community.bistudio.com/wiki/Structured_Text
  5. Przydatne Komendy

    Przykładowe użycie HoldAction Zakładnik (gracz) przywiązany do krzesła nazwa jednostki: s1 nazwa krzesła, do którego jest przywiazana: krzeslo w inicie s1: [this,"SIT2"] call BIS_fnc_ambientAnim;Stawiamy jednostkę możliwie najbliżej krzesła. w pliku "init.sqf": [ krzeslo, //nazwa obiektu do którego "przyczepiona" jest akcja "Rozwiąż więźnia", //tekst, który będzie wyświetlany przy ikonce akcji "\a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\holdactions\holdAction_unbind_ca.paa", //ikonka widoczna przed rozpoczęciem akcji (w tym przypadku kajdanki) "\a3\ui_f\data\IGUI\Cfg\holdactions\holdAction_unbind_ca.paa", //ikonka widoczna w trakcie wykonywania akcji (również kajdanki) "s1 distance _target < 2", //warunek rozpoczęcia akcji (w tym przypadku zakładnik w odległości <2m od krzesła) "s1 distance _target < 2", //warunek kontynuowania akcji (w tym przypadku zakładnik w odległości <2m od krzesła) {hint "Rozpoczęto rozwiązywanie"}, //kod, który wykona się przy rozpoczęciu akcji {hint "Rozwiązywanie w toku"}, //kod, który wykona się podczas wykonywania akcji {[-2, {s1 call BIS_fnc_ambientAnim__terminate;}] call CBA_fnc_globalExecute;}, //kod, który wykona się po zakończeniu akcji (kończymy animację siedzenia, postać wstaje) {hint "Przerwano rozwiązywanie"}, //kod, który wykona się w wyniku przerwania akcji (puszczamy ENTER przed czasem lub nie spełniamy warunku kontynuowania akcji) [], //argumenty przesyłane do skryptów 10, //czas trwania akcji w sekundach nil, //priorytet (akcje układane są malejąco wg. tego parametru) true, //określa, czy akcja będzie usuwana po wykonaniu (true=tak/false=nie) false //określa, czy akcję może wykonać nieprzytomna osoba (true=tak/false=nie) ] call BIS_fnc_holdActionAdd; Rozwiązanie jest uproszczone: Akcja rozwiązywania zakładnika nie jest usuwana za pomocą holdActionRemove. Zamiast tego możemy ją wykonać jedynie w momencie, gdy zakładnik znajduje się w odległości mniejszej od 2m od krzesła, nie ma zatem takiej potrzeby. Użyte funkcje: https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_holdActionAdd https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_holdActionRemove http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html#CBA_fnc_globalExecute https://community.bistudio.com/wiki/BIS_fnc_ambientAnim Przykładowe użycie addAction Nieuzbrojony gracz pilnowany przez strażnika z karabinem wyszarpuje mu broń. stawiamy strażnika, nazywamy go: celw inicie strażnika: this addAction ["Ukradnij karabin", "getrifle.sqf"]; //dodajemy akcję pod scrollką, która wykona skrypt umieszczony w getrifle.sqf this addMagazine "rhs_mag_30Rnd_556x45_Mk318_Stanag"; //dodajemy magazynek do wyposażenia strażnika this addWeapon "rhs_weap_hk416d10_LMT"; //dodajemy broń do wyposażenia strażnika //Dwie końcowe linijki są umieszczone jedynie w celach pokazowych - broń i magazynek możemy naturalnie dodać wybranym przez nas sposobemw pliku "getrifle.sqf": cel removeWeapon "rhs_weap_hk416d10_LMT"; //usuwamy strażnikowi broń (razem z załadowanym do niej magazynkiem) player addMagazine "rhs_mag_30Rnd_556x45_Mk318_Stanag"; //dodajemy graczowi magazynek do broni (ważna jest kolejność, jeśli chcemy żeby broń była załadowana!) player addWeapon "rhs_weap_hk416d10_LMT"; //dodajemy graczowi broń [-2, {cel removeAction 0}, "TEST"] call CBA_fnc_globalExecute; //usuwamy wszystkim graczom możliwość wykonania akcji ponownie Użyte funkcje: http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html%23CBA_fnc_globalExecute]http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html#CBA_fnc_globalExecute]http://dev.withsix.com/docs/cba/files/network/fnc_globalExecute-sqf.html#CBA_fnc_globalExecute https://community.bistudio.com/wiki/removeWeapon https://community.bistudio.com/wiki/addWeapon https://community.bistudio.com/wiki/addMagazine https://community.bistudio.com/wiki/addAction https://community.bistudio.com/wiki/removeAction
  6. co 16 Convoy Hunters.altis

    Pociski HE do granatnika por favor
  7. co 08 Los Aguillas [GOST]

    do
    http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9244-06012017-co-08-los-aguillas/
  8. Błędne wnioskowanie. Nie tyle zostaliście zobaczeni, co usłyszani. Na tym filmie całkiem dobrze jest to pokazane. Jak sam słusznie zauważyłeś mieliście do dyspozycji latarki, flary ręczne i świetliki. Nieprawdziwym byłoby stwierdzenie, że MM nie dał wam sprzętu pozwalającego Wam prowadzić działania nocne (jedna rzucona podczas wymiany ogniowej na ziemię flara ręczna oświetli obszar w promieniu ok 40m. dookoła). A jak pada to każdy musi dostać parasol i kalosze
  9. Batalion 401

    RTO miał tylko radio 343.
  10. [17.12.2016] JO42 A Man's Gotta Do

    Zasady zapisów: - sloty otwarte dla każdego od 20:00 04.12.16(zgodnie z regulaminem ACC), - standardowa linia modów ACC, - zbiórka na kanale Alpha o godzinie 19:20, - nie przewiduje się planowania operacyjnego, - dane wywiadowcze, - w razie fackupu misja zastępcza Lz Cow - sloty mogą ulec niewielkiej modyfikacji i zostać otwarte przez HQ, - minimum 5 pilotów.
  11. co 10 Uplink [GOST]

    do
    http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9153-10122016-co-10-uplink/?p=119780
  12. [26.11.2016] JO 39 M.A.D.

    Rok 1988. Pluton rozpoznania USMC na manewrach w Europie Środkowej. Nieprzerwanie od lat '70 na arenie międzynarodowej obowiązywała doktryna MAD (Mutual Assured Destruction - Gwarancja Wzajemnego Zniszczenia) która polegała na tym, iż obydwie strony w razie ataku nuklearnego przeciwnika (nawet ataku o charakterze saturacyjnym) musiały liczyć się z uderzeniem odwetowym na wrażliwe cele militarne i polityczne własnego państwa. Masowo wytwarzano coraz większe liczby rakiet i głowic nuklearnych, gdyż potrzebny był zapas tej broni w razie zniszczenia sporej części arsenału w uderzeniu wyprzedzającym. Wbrew pozorom, zasada MAD zabezpieczała przed wybuchem konfliktu nuklearnego, gdyż groźba ataku odwetowego niosła za sobą całkowite unicestwienie lub - w optymistycznym wariancie - jedynie katastrofalne skutki dla państwa. Pomimo podpisania traktatów rozbrojeniowych SALT I i II, Stany Zjednoczone oraz Związek Radziecki wciąż rozwijały strategiczne zdolności uderzeniowe, w tym rakiety balistyczne średniego zasięgu (Pershing II) oraz szybkie pociski manewrujące (Cruise), których powyższe traktaty nie obejmowały. Poprzez rozmieszczone po zachodniej stronie Żelaznej Kurtyny mobilnych wyrzutni tych rakiet doszło do niepożądanej eskalacji napięcia pomiędzy dwoma politycznymi blokami. Klasyczne rakiety balistyczne dużego zasięgu osiągają zamierzone cele w 30-45 minut. Dają zatem relatywnie dużo czasu na ich wykrycie oraz podjęcie działań eskalacyjnych bądź deskalacyjnych. Pershing II oraz Cruise zmniejszyły ten czas do kilkunastu minut. DANE WYWIADOWCZE [wkrótce] w przypadku dużej liczby chętnych możliwe dopisanie slotów ---- KOPIOWAĆ W DÓŁ ---- Zasady zapisów: - sloty otwarte dla każdego (zgodnie z regulaminem ACC), - standardowa linia modów ACC, - zbiórka na kanale Alpha o godzinie 19:45, - zapisy zostaną zamknięte w piątek 25.11 o godzinie 23:59, - nie przewiduje się planowania operacyjnego, - dane wywiadowcze zawierać będą jedynie ogólny zarys sytuacji, - sloty mogą ulec niewielkiej modyfikacji. Rozpiska slotów:
  13. [29.10.2016] JO 48 Broken Convention

    Czarnoruska kompania areomobilna startująca z lotniska Wibor, ma za zadanie wykonać natracie odcinające możliwość przesyłania zaopatrzenia z FR na tereny zajęte przez rebelię CzDKZ. DANE WYWIADOWCZE Dowództwo kompani 'Vitraz-2' Dowódca Kompanii - [m=Tiberrias] Z-ca dowódcy/RTO - Kontroler Ruchu Powietrznego - [m=Jimmy] Sanitariusz Kompanii - Wsparcie kompanii Celowniczy FGM-148 - Asystent FGM-148 - Celowniczy LM-60K - [m=Tox] Asystent LM-60K - [m=Rizzet] 1. Pluton 2. Pluton Skrzydło Lotnictwa Transportowego 'Wróbel-2' [Mi-8AMT/Mi-8AMTsz] Wróbel 2-1 | Pilot Śmigłowca - [7WEDS/SLT] Wróbel 2-2 | Pilot Śmigłowca - [7WEDS/SLT] Wróbel 2-3 | Pilot Śmigłowca - [7WEDS/SLT] Wróbel 2-4 | Pilot Śmigłowca - [7WEDS/SLT] Klucz Lotnictwa Bojowego 'Sokół-6' [L-159] Sokół 6-1 | Pilot Myśliwca - [sLT] Sokół 6-2 | Pilot Myśliwca - [sLT]
  14. Rok 2005. Trwa inwazja koalicji NATO na Takistan. W górskiej prowincji Monsur trwają walki między siłami amerykańskimi a zaciekle broniącymi swojej ojczyzny takistańczykami. Wróg doskonale zna teren i od tygodnia trzyma w szachu wojska wysłane do zajęcia stolicy kraju - Zargabadu. W obliczu patowej sytuacji wydzielony pluton Pierwszej Dywizji Kawalerii USA staje przed trudnym zadaniem przejęcia ważnego szlaku logistycznego przeciwnika. Czy pomimo przewagi liczebnej przeciwnika uda im się udowodnić, że szybkość i zdecydowane działanie mogą zdziałać o wiele więcej niż brutalna siła? Dane wywiadowcze Kopiować poniżej! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - SLOTY ZASADY UCZESTNICTWA -Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji. -Linia modów ACC. -Zbiórka na kanale Alpha najpóźniej o godzinie 19:30. -Zapisy zostaną zamknięte na 24 godziny przed rozgrywką. -Dowódca operacji zobowiązany jest przedstawić plan taktyczny w stosownym wątku do 20. października. -Ilość slotów może ulec zmianie.
  15. [22.10.2016] co 45 Birds of Prey

    SLOTY ZASADY UCZESTNICTWA -Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji. -Linia modów ACC. -Zbiórka na kanale Alpha najpóźniej o godzinie 19:30. -Zapisy zostaną zamknięte na 24 godziny przed rozgrywką. -Dowódca operacji zobowiązany jest przedstawić plan taktyczny w stosownym wątku do 20. października. -Ilość slotów może ulec zmianie.
  16. [22.10.2016] co 45 Birds of Prey

    SLOTY ZASADY UCZESTNICTWA -Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji. -Linia modów ACC. -Zbiórka na kanale Alpha najpóźniej o godzinie 19:30. -Zapisy zostaną zamknięte na 24 godziny przed rozgrywką. -Dowódca operacji zobowiązany jest przedstawić plan taktyczny w stosownym wątku do 20. października. -Ilość slotów może ulec zmianie.
  17. JO 45 Birds of Prey

    do
    http://forum.armacoopcorps.pl/topic/9016-22102016-co-45-birds-of-prey/
  18. Formularz rekrutacyjny - negocki

    Witaj [m=Negocki] Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacji jest przygotowanie się od strony technicznej do szkolenia podstawowego: Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Byłoby miło gdybyś podczas instalacji addonów znalazł chwilkę czasu na przywitanie się z innymi członkami społeczności Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 WAŻNE! W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry jest kompatybilna z wersją znajdująca się na naszym serwerze. Wszystkie informacje zamieszczone w naszych poradnikach są bardzo przejrzyście opisane. Czytaj dokładnie punkt po punkcie a na pewno nie będziesz miał problemów w dostosowaniu swojej wersji gry do wersji serwera. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj aby nie testować serwera w trakcie innych szkoleń (Master Classes, Treningi poszczególnych sekcji), kiedy rozgrywane są misje specjalne oraz po godzinie 20.00 kiedy prowadzimy stałe rozgrywki. Jeśli masz problemy wchodź na TS-a, pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) lub pisz do mnie PM-a. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum.
  19. [08.10.2016] 35-51 Gilotyna

    1. Sytuacja Rok 2016. Europa pogrążona w wojnie. Federacja Rosyjska dokonuje inwazji na tereny Skandynawii. Po akcie ludobójstwa NATO musi działać. Rozpoczyna Operacje Scandinavia Freedom. Po tygodniu ciężkich walk Wojskom NATO udaje się wyprzeć przeciwnika. Pluton US Rangers stacjonujący na lotniskowcu Nimitz otrzymał rozkaz o ataku na ostatnią bazę przeciwnika. Na przeciw stanie im kombinowany pluton VDV. 2. Zasady uczestnictwa Sloty otwarte dla każdego z uwzględnieniem rezerwacji. Linia modów ACC. Zbiórka na kanale Alpha o godzinie 19:00 3. Sloty
  20. Formularz rekrutacyjny - PrzyczajonyLemur

    Witaj [m=Przyczajony] Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacji jest przygotowanie się od strony technicznej do szkolenia podstawowego: Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Byłoby miło gdybyś podczas instalacji addonów znalazł chwilkę czasu na przywitanie się z innymi członkami społeczności Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 WAŻNE! W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry jest kompatybilna z wersją znajdująca się na naszym serwerze. Wszystkie informacje zamieszczone w naszych poradnikach są bardzo przejrzyście opisane. Czytaj dokładnie punkt po punkcie a na pewno nie będziesz miał problemów w dostosowaniu swojej wersji gry do wersji serwera. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj aby nie testować serwera w trakcie innych szkoleń (Master Classes, Treningi poszczególnych sekcji), kiedy rozgrywane są misje specjalne oraz po godzinie 20.00 kiedy prowadzimy stałe rozgrywki. Jeśli masz problemy wchodź na TS-a, pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) lub pisz do mnie PM-a. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum.
  21. Formularz rekrutacyjny - PrzyczajonyLemur

    Witaj, Przeczytaj proszę PM, które Ci dzisiaj wysłałem. Pozdrawiam, Rizzet
  22. Formularz rekrutacyjny - Nuclear9221

    Witaj [m=Nuclear] Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacji jest przygotowanie się od strony technicznej do szkolenia podstawowego: Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Byłoby miło gdybyś podczas instalacji addonów znalazł chwilkę czasu na przywitanie się z innymi członkami społeczności Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 WAŻNE! W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry jest kompatybilna z wersją znajdująca się na naszym serwerze. Wszystkie informacje zamieszczone w naszych poradnikach są bardzo przejrzyście opisane. Czytaj dokładnie punkt po punkcie a na pewno nie będziesz miał problemów w dostosowaniu swojej wersji gry do wersji serwera. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj aby nie testować serwera w trakcie innych szkoleń (Master Classes, Treningi poszczególnych sekcji), kiedy rozgrywane są misje specjalne oraz po godzinie 20.00 kiedy prowadzimy stałe rozgrywki. Jeśli masz problemy wchodź na TS-a, pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) lub pisz do mnie PM-a. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum.
  23. Formularz rekrutacyjny - Nuclear9221

    Witaj, Proszę o zmianę nicku na niezawierający cyfr. W razie pytań pisz na PM. Pozdrawiam, Rizzet
×