Skocz do zawartości

canadian

st. Szeregowy
  • Liczba zawartości

    1 929
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    119

Odpowiedzi dodane przez canadian

  1. Update 1.3 wprowadza zakładkę "Pojazdy", która (opcjonalnie) może zostać włączona poprzez wpisanie listy z nazwami zmiennych wybranych pojazdów (lub pojedynczego pojazdu) przy inicjacji skryptu:

     

    Przykład 1. (bez zakładki "Pojazdy")

    [] execVM "tabMySquad.sqf";
    
    // lub
    
    [[]] execVM "tabMySquad.sqf";

     

    Przykład 2. (z zakładką "Pojazdy")

    // Pojedynczy pojazd
    [[p1]] execVM "tabMySquad.sqf";
    
    // Wiele pojazdów
    [[p1, p2, p3, p4, p5, p6]] execVM "tabMySquad.sqf";
    

     

    Rys. 1. Ogólny wygląd zakładki

    Spoiler

    image.png

     

    Rys. 2. Podgląd wszystkich pojazdów

    Spoiler

    image.png

     

    Rys. 3. Podgląd pojedynczego pojazdu

    Spoiler

    image.png

     

    Rys. 4. Co oznacza "nazwa zmiennej"

    Spoiler

    image.png.63a0a6a9e1abf652445609ce27d88b29.png

     

    Link do pobrania.

    • Super 7
  2. Witam wszystkich członków ACC!

     

    W związku z zbliżającym się zakończeniem okresu rozliczeniowego kwiecień-czerwiec 2023 pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres lipiec-wrzesień 2023. 

     

    Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj.

     

    Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy jednakże jeśli zależy Ci na wsparciu nas możemy rozważyć odstępstwo od tej reguły.

     

    Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Kandydatury zostaną rozpatrzone przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami.

     

    Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni!

     

    Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek.

     

    1. @Jankes

    2. @Warp

    3. @Coola

    4. @Miczyk

    5. @Kera 

    6. @Mitriu

    7. @Gwiazdek

    8. @canadian

  3. YKSGFe8.jpg

     

     

    Mvw09fl.png&key=ce07ce2faf5abde0219b624f

    Głównym celem niemieckiej ofensywy okazał się port w Antwerpii, ten sam który w oczach alianckiego sztabu widniał jako jeden z nielicznych sukcesów operacji Market Garden. Aby tam dotrzeć, Szkopy wpierw musiałyby przedrzeć się przez gęsto zalesione tereny Belgii, aktualnie umocnione przez 101 Dywizję Powietrznodesantową, by później odzyskać dawne szlaki zaopatrzeniowe.
    Małe miasteczko Bastogne stało się strategicznym punktem łączącym 7 głównych dróg po tej stronie Arden, na tyle ważnym, że niemieckie siły próbują je zdobyć bez względu na poniesione straty. Generał Hasso von Manteuffel rzucił w kierunku amerykańskich pozycji obronnych 2 dywizje pancerne wspierane przez Volksgrenadierów.

    Jedyną nadzieją na przerwanie tej ofensywy jest odsiecz w postaci 3 Armii Generała Pattona.

     

     

    GBa4UWs.png&key=152c5e7518e0be4db5b3b26f

    Nasza kompania została podzielona na 2 części. Połowa trafiła do Bastogne, a Ci o mniejszym szczęściu do okopów na pierwszej linii.
    Pierwszy dzień minął dosyć szybko. Natknął się na nas zwiad szkopów. Byli na tyle nieuważni, że jeden z nich nadepnął na śpiącego Kaprala McKinsey. Dobrze, że skończyło się tylko na złamanym nosie. Mapa, którą Niemiec miał przy sobie dała nam do zrozumienia, że miasto znajdujące się na zachód służy za jedyny punkt obrony przeciwlotniczej. 3 stanowiska FLAKów oraz około 2-3 plutonów w postaci obrony tych stanowisk. Problem pojawił się drugiego dnia. Jeden z jeńców uciekł, a 3 godziny później zostaliśmy zaatakowani. Straty wynoszą około 30% stanu początkowego, zostało nas 22. Innymi słowy - jesteśmy w głębokiej du**e. Około godziny 23 nawiązaliśmy łączność ze sztabem w Bastogne. Przekazali nam 2 wiadomości. Ta gorsza - jedyne wsparcie jakie dostaniemy, to Thunderbolty. Nie podlecą dopóki nie wyeliminujemy FLAKów. Ta lepsza - jutro rano mają pojawić się medycy z 1. Dywizji Piechoty. Przyjadą z amunicją i medykamentami.

     

     

    0iDMY9y.png&key=2e38b5b4f2fd5d9160d6ddb6

    1. Odeprzyj kolejny atak wroga.

    2. Dokonaj reorganizacji po przybyciu medyków z 1. Dywizji.

    3. Przedostań się przez pole minowe (The Stick Path).

    4. Wyeliminuj 3 stanowiska P-LOT znajdujące się w Renwez. Zwiad lotniczy wykrył potencjalne stanowiska na N od miasta (Flak Battery). 

    5. Utrzymaj pozycje do czasu przybycia jednostek zmechanizowanych.

     

     

    nCnl5w0.png&key=f1dedd4c8f728ebf1300c3d0

    1. Resztki kompanii C, 101 Dywizji Powietrznodesantowej.

    2. Jednostki sojusznicze w punkcie medycznym, na południe od AO.

     

     

    p0nmbE9.png&key=15a1ba40d7a6bb66800df693

    1. 2-3 plutony 26. Volksgrenadierów.

    2. 1-2 plutony Pancerne SS (głównie PzKpfw IV).
    3. Możliwe posiłki z północy (głównie siły zmechanizowane).

     

     

    1803636246_Beztytuu.thumb.png.88f6c3fd6d7d4c7217f2fcdf5d7f62a2.png

     

    1138949909_Beztytuu1.thumb.png.c28af0e1eed845c1a22aa70fff3fa1fb.png

    • Super 4
  4. Witam wszystkich członków ACC !

     

    W związku z zbliżającym się zakończeniem okresu rozliczeniowego styczeń-marzec 2023 pragnę otworzyć nowe zapisy na Donatora na okres kwiecień-czerwiec 2023. 

    Więcej o tytule donatora możecie przeczytać tutaj.

     

    Na listę mogą wpisywać się członkowie społeczności ACC posiadający przynajmniej rangę Szeregowy jednakże jeśli zależy Ci na wsparciu nas możemy rozważyć odstępstwo od tej reguły.

    Okres rozliczeniowy trwa 3 miesiące. Kandydatury zostaną rozpatrzone przez Sztab ACC. Jeżeli nie będzie żadnych sprzeciwów co do zaproponowanej kandydatury, każdy kandydat na Donatora dostanie PM z dokładnymi instrukcjami.

    Minimalna kwota składki dla osób ubiegających się o tytuł Donatora wynosi 30 PLN. Kwota składki jest płynna, więc jeżeli jesteś w stanie wspomóc społeczność ACC większą kwotą, to będziemy Tobie niezmiernie wdzięczni!

     

    Dziękujemy za wpisanie się na listę, postaramy się o jak najlepsze wykorzystanie składek w celu ciągłego podnoszenia jakości rozgrywek.

    1. @Kera
    2. @Houdini
    3. @Jankes
    4. @Gwiazdek
    5. @Warp
    6. @Tes
    7. @Kotel
    8. @Mitriu
    9. @canadian

     

  5. xXECaj8.jpg

     

      

    Mvw09fl.png&key=ce07ce2faf5abde0219b624f

      Pokaż ukrytą zawartość

    Czerwiec 1944 roku.
     

    Operacja Neptune ochrzczona później nazwą ""D-Day"" została opracowana w celu odbicia terenów północnej Francji z rąk Nazistów. Poprzedzająca ją Operacja Bodyguard była próbą wprowadzenia Rzeszy w błąd, jakoby Alianci mieli przeprowadzić atak od strony Bałkanów, południowej Francji oraz Norwegii. Zamieszanie to zmusiło Hitlera do przesunięcia większej części sił stacjonujących w Normandii na wschód - w kierunku Belgii. Sukces operacji dezinformacyjnej oznaczał, że Alianci są o jeden krok bliżej od rozpoczęcia wielkiej bitwy o Normandię - starcia, które rozstrzygnie losy Europy.

     

     

    GBa4UWs.png&key=152c5e7518e0be4db5b3b26f

      Pokaż ukrytą zawartość

    1st Platoon, Company D, 2nd Ranger Battalion

     

    Dnia 6 czerwca 1944 roku zostaniemy desantowani na plaży Omaha. Jako element V Korpusu dowodzonego przez Generała Leonarda T. Gerowa staniemy twarzą w twarz z przeciwnikiem. Mamy za zadanie przedrzeć się przez pierwszą linię umocnień wroga, utorować drogę dla pozostałych sił i wyeliminować jak najwięcej stanowisk dział nadbrzeżnych. Dopóki wroga artyleria jest w stanie sięgnąć plaż, posiłki nie zostaną wysłane w ich głąb.

     

    Tego samego dnia odbędzie się desant dywizji powietrznodesantowych. Lądując za linią obrony plaż, spadochroniarze staną się jedyną nadzieją na odparcie posiłków wroga. Jeśli oni zawiodą, szkopy zepchną nas z powrotem do łodzi desantowych.

     

     

    nCnl5w0.png&key=f1dedd4c8f728ebf1300c3d0

      Pokaż ukrytą zawartość

    1st Platoon, Company D, 2nd Ranger Battalion.


    W strefie działań operują także żołnierze z 1 i 29 Dywizji Piechoty.

     

     

    p0nmbE9.png&key=15a1ba40d7a6bb66800df693

      Pokaż ukrytą zawartość

    7. Armee Oberkommando, 5.Panzer-Armee Panzergruppe West.


    Wzniesienia bronią siły w liczebności około plutonu.

     

     

     

     

     

     

     

      Pokaż ukrytą zawartość

    MxVqOml.jpg

     

    C4eHYSR.jpg

     

    SfIHUlW.jpg

     

     

     

    ACC_FAF_WW2_JO.html

  6. Wrzucam aktualizacje skryptu. Zmiany:

    • Nowe formatowanie w podglądzie detali wyposażenia danej jednostki
    • Naprawiony błąd z crashowaniem skryptu gdy w tekście jest &
    • Opcjonalna funkcjonalność formatowania nazw w podglądzie drużyny

     

    Przykładowy podgląd wyposażenia:

    Spoiler

    image.thumb.png.94aa4303109e718a7c4b06d9a8173c65.png

     

    Jeśli chcemy, żeby lista osób w drużynie wyglądała tak:

    Spoiler

    image.png.8f60f95cba807526f04576c3e7290e9a.png

     

    To musimy:


    1. Użyć następującego wzoru do nazywania slotów:

    <Stopień>. <Funkcja> - <Broń>

     

    2. Wejść w plik tabMySquad.sqf i zakomentować (//) linię 273, odkomentować linię 272 oraz zapisać plik.

     

    tabMySquad.sqf

    • Super 5
    • Lubię 1
  7. Nie mogę edytować posta, więc tutaj mały update:

     

    Testowałem właśnie skrypt przy dwóch klientach obecnych na serwerze i wygląda na to, że nie ma już żadnych problemów z:

    • Duplikacją przedmiotów
    • Podnoszeniem przedmiotów z martwych graczy / AI
    • Wymianą oporządzenia między graczem a martwą jednostką

    Zabieram się za zmianę sposobu instalacji skryptu oraz definiowania case-ów - aktualnie jest to mało intuicyjne.

     

     

     

     

    PS. W sumie nikt nie wspominał na forum o tym - do serwera można podpiąć 2 użytkowników tego samego konta Steam.

     

    Najlepiej użyć do tego TADST i ustawić poniższe opcje (https://community.bistudio.com/wiki/server.cfg):

    kickduplicate = 0;
    loopback = true;

     

     

    Jedną Arme możemy uruchomić launcherem, drugą uruchamiamy przez .exe z folderu gry.

    Parametry startowe (takie jak mody) możemy ustawić w pliku .txt i potem dodać do ścieżki pliku .exe -> "-par=C:\Steam\steamapps\common\Arma 3\client_params.txt"

     

    Metoda przydatna jak nie chce się Wam czekać na jelenia ochotnika do testów.

    • Upvote 2
  8. Można zrobić prosty mod nadpisujący config danego przedmiotu:

    https://ace3mod.com/wiki/framework/hearing-framework.html

     

    class CfgWeapons {
        class MyHelmet {
             ace_hearing_protection = 0.80;  // Protection against deafening (0 to 1, higher means more protection)
             ace_hearing_lowerVolume = 0.60;  // Muffling of the sound (0 to 1, higher means more muffling)
        };
    };

     

    Albo jeszcze prostsze (można zrobić z poziomu misji) - dać jakiś warunek / event handler typu:

     

    if (classname == "słuchawki") then {addAceEarplugs};

     

    • Super 1
    • Upvote 1
  9. Hej wszystkim,

     

    Ostatnio ubolewałem nad tym, że ACE Arsenal nie ma wbudowanej randomizacji, więc stworzyłem do tego skrypt -> Link.

    Chciałem stworzyć coś na wzór EqKreatora, który nie wymaga robienia loadoutów w osobnej misji i ma kilka dodatkowych funkcji.

     

    Skrypt był testowany na dedyku (i u mnie działa™), ale tylko z jedną osobą na serwerze, więc jeszcze trochę testów przede mną. Jeśli ktoś mnie wyręczy lub uprzedzi, to będę bardzo wdzięczny.

     

    Takie najważniejsze funkcje:

    1. Skrypt pozwala na randomizacje poniższych elementów. Randomizacje wszystkich elementów (oprócz dodatków do broni) możemy włączyć lub wyłączyć przez zmiane parametrów (true/false).
      - broni głównej
      - broni bocznej
      - dodatków do broni głównej
      - munduru
      - hełmu
      - plecaka
    
    2. Skrypt przy odtworzeniu sprawdza czy przedmioty w plecaku/mundurze/kamizelce nie przekraczają limitu "pakowności".
    
    3. Możliwość definiowania list przedmiotów uwzględnianych przy losowaniu.
    
    4. Możliwość tworzenia case-ów / presetów, które możemy później używać w innych scenariuszach.

     

    Aktualnie sposób implementacji skryptu oraz to, w jaki sposób został napisany pozostawia wiele do życzenia - będę to oczywiście starał się zmienić.

     

    Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane, bo to bardzo wczesna wersja skryptu. Można zgłaszać tu, albo via mój steam.

     

    PS. Nie wiem jak to nazwać, więc ¯\_(ツ)_/¯

    • Super 1
    • Lubię 1
    • Upvote 1
  10. W dniu 13.01.2020 o 22:25, Pba napisał:

    Już pisałem o tym na poprzedniej stronie, ale robię podobnie.

    Zawsze wybieram z listy AI o nazwie " Ocalały " bo on nic nie ma, nic nie dodaje do ekwipunku po starcie.

    Później robię sobie najbardziej uśredniony ekwipunek na nim i kopiuję go dostosowując pod konkretne sloty  ;) 

     

    Możesz też spróbować wrzucić poniższe do init.sqf

    waitUntil {time >0};
    jednostka unlinkItem "ItemRadio";

     

  11. Zastanawiam się na kupnem Standalone-a, ale nie wiem czy czymkolwiek przypomina starego, dobrego moda z A2. Ktoś może mi przybliżyć aktualny stan gry?

  12. 9 minut temu, Samowar napisał:

    Arma nie obsługuje chyba więcej niż 1/2 rdzeni.

    Nie jest to kompletna prawda - Arma potrafi obsługiwać więcej niż 2 rdzenie. Ba, obsługuje też hyperthreading. Najbardziej obciążany jest #1 rdzeń i dlatego im wyższy clock speed per rdzeń, tym lepiej.

     

    14 minut temu, Samowar napisał:

    W takiej sytuacji chyba jednak Intel będzie lepszym wyborem :(

    Jeśli @Pba celuje głównie w Arme, to tak. Jeśli ma na myśli też inne tytuły, to Ryzen wygrywa.

     

    PS. Just sayin, ale to może być problem z misją, a nie komputerem... 

  13. Miałem styczność z i9 ostatnio, ale nie do grania - do bodaj renderingu.

    • Jaki masz aktualnie procesor? Jest duża szansa, że nie ma potrzeby go wymieniać.
    • Patrzyłeś na Ryzeny? Oferują znacznie lepszy stosunek performance/cena.
    • Jaki masz aktualnie ram (pamięć i latencja CLXX)? Jest duża szansa, że nie ma potrzeby go wymieniać.
    • Sam niedawno robiłem upgrade z 970 na 2070 SUPER. 4 a 8 GB VRAM robi wielką różnicę.

     

     

    EDIT: Rozumiem, że komputer wyłącznie do grania?

  14. 53 minuty temu, Zus napisał:

    A tak serio, to masz jakiś konkretne wymagania oprócz ceny?

    O to. Pewne tematy powinny mieć możliwość wypełniania 2 pól: cena i przeznaczenie. Sherlocka jeszcze w naszym gronie nie widziałem...

×
×
  • Dodaj nową pozycję...