Skocz do zawartości

Paradise

Szeregowy
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Paradise w dniu 18 Luty

Użytkownicy przyznają Paradise punkty reputacji!

Reputacja

37 Wyśmienity

O Paradise

  • Tytuł
    Użytkownik forum

Dane kontaktowe

  • Discord
    Paradise.#0683

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Imię
    Łukasz

Ostatnie wizyty

465 wyświetleń profilu
  1. Czy w niedalekim czasie będzie aktualizowany Prei Khmaoch Luong na wersję wydaną przez RHS na workshopie? Bo nie wiem na której wersji mapy urealistyczniać wietnamskie fantazje.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Paradise

      Paradise

      @Zus

      Czy dev Cherno nie jest czasem jeszcze buggy?

      @canadian

      Pamiętam pamiętam, ale chciałem zrobić jedną wietnamską przygodę na podstawowej paczce - co by można odpalić bez dużego przygotowania lub spontanicznie. Zresztą UNSUNGa chyba nie można zagrać na serwerze, bo nie ma paczki?

    3. canadian

      canadian

      Wywal z paczki IFA wszystkie rzeczy związane z ta paczka, dodaj UNSUNGa i tyle. To tak serio, serio.

       

      Mogę HTMLke podesłać w razie w.

    4. Sone

      Sone

      UNSUNG-a można, według powyższej receptury.

  2. Racja, w briefingu samej misji zabrakło tej informacji. Umieściłem w danych wywiadowczych informację o posiadaniu rosyjskiego sprzętu z lat 2000 wstecz, jednakże mogłobyć to niejasne. To jest mea culpa, ponieważ nie przewidziałem gryzienia się GLXa ze skryptem CBA na garnizowanie AI w budynkach. Prawdopodobnie pomimo wywoływania przez grupy AI prośby o wsparcie, to CBA waypoint utrzymywał ich w miejscu. Przerobię finalną wersję do ponownego rozgrywania na bardziej rozbudowanego TCLa z wbudowanym obsadzaniem budynków i powinno być już git.
  3. Zapraszam do przedstawiania swoich wrażeń i wniosków z misji.
  4. Paradise

    CO 22 Operation Thunderlight

    do

    @Zus Na obecną chwilę brak wsparcia. TL w Bravo 1 i 2 może, ale nie musi pełnić tej roli. W każdym pojeździe dostępne są dwa dodatkowe plecaki w razie chęci ich wykorzystania.
  5. Będzie US Army, samochody i wybuchy. Bez pościgów. A to wszystko w pięknym afrykańskim krajobrazie. Zapraszam.

     

  6. do
    !Wymagana Isla Duala z paczki addonów opcjonalnych! Komunistyczne państwo Afrene dokonało nagłego ataku na tereny Molatii, państwa wspieranego w rozbudowie przez Stany Zjednoczone. W celu obronienia swoich interesów, zmobilizowany do kontrataku został zmotoryzowany pluton US Army. Min. 16 osób Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  7. Najważniejsza informacja która tutaj nie padła - do czego to ma być komputer? Bo to jest jak z samochodem, co nawierzchnia to inne opony są optymalne.
  8. Akurat jedno nie wyklucza drugiego. Zrobienie szkoleń które adresują widoczne problemy nie oznacza od razu brak wypracowywania podstaw. Jednakże wypracowywanie tej techniki nie zajmuje jednego, dwugodzinnego posiedzenia, wiec można wg obserwacji przeznaczać czas początkowych spotkań na bardziej krytyczne rzeczy bez zaniedbywania podstaw. Działa to na tej zasadzie, że masz model szkoleniowy rozdzielony po 2h na każdy segment, a segmentów jest na przykład cztery. Przed wdrożeniem szkolenia odgrywasz misje na której widzisz bardzo śmiertelne problemy, dlatego jeden z tych segmentów wydłużasz. Wiec pierwszy miesiąc wyglada w 2/3/1/2, natomiast drugi wyglada 2/1/3/2. Problemy które uznałeś za najbardziej krytyczne są przećwiczone i powtórzone dodatkowo, wiec ich efekt widać od razu. W ten sposób priorytetowo zbijasz błędy bez zaniedbywania podstaw. Ale to już jest dyskusja na inny topic. Rozumiem twoje obawy i wynikają one z dobrych intencji, ale mogę Ciebie zapewnić, że nie są podstawne.
  9. @canadian W tych tematach moim celem nie jest wymaganie a dzielenie się obserwacjami i wnioskami, bo wg tych można dokonywać usprawnień. A dzielenie się tymi wnioskami publicznie jest ważne, ponieważ ktoś może je ulepszyć swoimi obserwacjami które mu wpadną do głowy, albo mogą być po prostu błędne i ktoś zaprezentuje lepsze obserwacje bazując się na już wcześniej podanych. A te są potrzebne do wykonania dobrych szkoleń, aby trenować najbardziej te umiejętności, których brakuje. Niestety te szkolenia nie robią się tak od razu, wiec trzeba czekać. Akurat tutaj chciałem zaznaczyć, że nawet jak się wie co robi, to poleganie tylko na ALTcie wywołuje błędy. Specjalnie się umiejscawiałem na końcu formacji aby ubezpieczać swój sektor z tylu i czułem się niepewnie plus stwarzałem zagrożenie dla drużyny momentami. Bo nie miałem pozostałych zmysłów, które normalnie mam. @Templar Akurat tutaj odnosiłem się do pospieszania w MOUT i CQB oraz podczas czyszczenia sektorów. Działo się to non stop, a jest to niesamowicie duży błąd który naraża życie wielu ludzi. Miasta to cholernie trudny teren i wymaga systematycznego podejścia oraz dokładności. Jeżeli tego nie zrobisz to będą straty. Mogę odwrócić ten sam argument „bo AI” w druga stronę. Przez niedokładność w czyszczeniu (również przez pospieszanie) w odległości 5m od nas wstał talib i nie zabił 3 osób z Charlie. Oddał trzy niecelne strzały i go ukatrupiliśmy. A odnośnie całego pospieszania - wprowadza zamęt, generuje błędy i nie daje pewności dowódcom, którzy cały czas w uchu maja czyiś głos który nie wie, jaka jest u nich sytuacja. Kłóci się również z bardzo ważna maksymą w wyrabianiu umiejętności: Slow is smooth, smooth is fast. Robisz coś dokładnie na początku aby wyrobić poziom zaawansowania, a później poziom zaawansowania przechodzi w pamięć mięśniowa. Jak się źle nauczysz to będziesz miał złe nawyki, a takie pospieszanie tworzy złe nawyki. Nie krytykuje tempa natarcia, tylko jak i jakim kosztem jest ono realizowane.
  10. MOUT i CQB wychodził słabo - stawanie w drzwiach lub na otwartym terenie, przynajmniej z tego co widziałem. Pospieszanie z HQ było karygodne podczas operacji oczyszczania tych sektorów, tym bardziej wyznaczanie jakichkolwiek ram czasowych na czyszczenie. To jest proszenie się o błędy, zostawianie przeciwników na plecach i śmierć wynikającą z pośpiechu. Bez jakiejkolwiek symulacji odczuwania przestrzennego i widzenia kątem oczu MOUT będzie wychodził topornie, nawet ze szkoleniem. Mój ALT by spłonął, a wszystko było przez to opóźniane, nawet kiedy wiedziałem co robić. Zostawałem specjalnie z tyłu aby sprawdzić jak to działa i nie działa. Nic dziwnego, że każdy chce się tylko patrzeć do przodu. Jakby nie patrzeć brak wcześniej wymienionej symulacji powoduje też problemy z formacjami i kolumną - bo jak się nie rozejrzysz to jesteś w stanie przegapić moment ruszenia formacji i się zbugić w lesie. Rozwiązaniem jest na to ciągłe gadanie, ale chyba każdy podejrzewa, że to nie będzie w 100% pilnowane. A dodatkowo broadcastujemy swoją pozycję wszystkim dookoła, łącznie z przeciwnikiem. Misja bardzo klimatyczna pod względem przeciwnika. Odczuwałem, że walczę przeciwko zawziętym bojówkarzom którzy pojawiają się z nikąd. To był duży plus. Czasem nawet mrugało. Niepotrzebne IMO. Nie ma co hollywoodować tych misji. A, @Brick - nie przewidziałeś, że ktoś przeskoczy do meczetu przez murek, co? 😉
  11. Prawda jest taka, że poprzedni system był mnożnikiem sił naszej piechoty, bo ich przywrócenie do pełnej sprawności trwało parę chwil - w ten sposób można było łapać milion kul tak długo jak mamy medyka i medykamenty. Trzeba zacząć tworzyć misje zgodnie ze starym przykazaniem - jak atakujemy to przeważającymi siłami. Albo parę potyczek, ale mniejszych. Co do misji - bardzo przyjemna, nawet w momentach ciągłego wyłapywania szrapnelu. Atak na kościół to był highlight dla pierwszej sekcji z pierwszej drużyny. Chaos występujący w drugowojennej walce jest zarazem straszny jak i fascynujący. @Kaczy - dzięki za ocalenie du*y sekcji od flankującego szwaba.
  12. Paradise

    Militarne itp.

    Widzę porzucili pomysł 3-osobowych sekcji. Jestem ciekaw co nie działało.
  13. Paradise

    co 22 Scalpel & Hummer v2 cz1

    do

    Nie zapomniałeś o co-pilocie do śmigłowca? 😉
  14. VCOM jest jeszcze gorszy dla Zeusa, nie wiem czy tego chcesz 😂 #ASRDoKosza2020
  15. Medical przetestowany w pełni, bo przetoczyłem ręcznie @barteksowi 1500ml płynów i przeżył - a dostarczony do śmigłowca był praktycznie martwy. Stan otrzymany: Śmiertelna ilość utraconej krwi Brak tętna Brak ciśnienia Wykonane akcje: Zaszycie rany Przetoczenie 1000ml płynu CPR Epinefryna CPR x10+ - ręczne przetoczenie płynów i epinefryny Otrzymanie znikłego ciśnienia i tętna Dodatkowe 500ml płynów CPR do uzyskania ciśnienia 60+ i tętna 60. Po tym tylko podtrzymywanie płynów i tętna. Na końcu morfina po uzyskaniu ciśnienia i tętna na akceptowalnym poziomie. @Alienzo - nie było nigdzie apteczek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...