Skocz do zawartości

Calc

Kwatermistrz
  • Liczba zawartości

    311
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana Calc w dniu 17 Października

Użytkownicy przyznają Calc punkty reputacji!

Reputacja

148 Wyśmienity

O Calc

  • Tytuł
    Newbie
    Newbie

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Imię
    Mateusz

Ostatnie wizyty

1 945 wyświetleń profilu
  1. Historia W latach 2025-2030 wiele krajów postanowiło zacząć coraz bardziej obkładać podatkami gigantów gospodarczych. Te słynne 1% społeczeństwa, a w rzeczywistości to kilkudziesięciu multi-bilonerów, którzy pod koniec lat 30 zaczęli mieć tego dość i masowo wykupywali ziemię od państw i tworząc własne królestwa, gdzie rozwijali gospodarkę po swojemu i narzucali własne prawo. Początkowo bardzo kusząca wizja dorobku przyciągała masę pracowników... do czasu. Po okresie "MegaCORPO" - lata 40-50 gdzie Corporacje przejęły większość ważnych ziem i strategicznych rejonów geograficznych "Wielka Rada Corpo" wypowiedziała wojnę pozostałym państwom miażdżąc ich w kilka dni. Był rok 2053. Wielka Rada Corpo objęła władzę nad światem i wtedy się zaczęło. Ciągłe podnoszenie wymagań wobec pracowników i wyzyskanie złóż naturalnych jak i nieurodzajność zniszczonej gleby doprowadziły do "Wielkiego Wymarcia". Nie obyło się też bez zamieszek i krwawo tłumionych powstań. W ciągu 3 lat (2059-2062) populacja z 29 miliardów została zredukowana do około 720 milionów, którzy zamieszkują porozrzucane po całym globie resztki żyznych gleb. Na czele planety stanął Kapitol (część byłych terenów Polski i Ukrainy), który zatwierdził w 2064 roku ideę corocznej rozgrywki ku czci poległych w Wielkim Wymarciu. Z każdego zatwierdzonego regionu pod ochroną Kapitolu wzywani są 2 trybuci. Odbywają oni walki na arenie specjalnie zaprojektowanych, żeby być maksymalnym wyzwaniem dla uczestników. Jest 2072 rok. Region wysłał właśnie Ciebie... Zasady: Wygrywa jeden trybut, który pozostanie jako ostatni przytomny. Zakaz prób ucieczki z areny. Techniczne: -uciekanie z areny (wyjście poza wyraźne ogrodzenie) - śmierć - wykorzystywanie niedoskonałości ogrodzenia do np. schowania się - śmierć - specjalne, kilkukrotne zblokowanie się w texturze np. skał - śmierć
  2. MODSET!!!! (nic nowego): ACC Keep the grip v1.html Zarys historyczny: Rozdział I W 2022r. kolejne sankcje i kryzys wydobywczy paliw kopalnych sprowadziły Rosję na krawędź. W obliczu groźby ogólnokrajowgo kryzysu gospodarczego i kilku akcji zaczepnych po obu stronach wybuchła 3WŚ. Nie wiadomo kto wystrzelił pierwszy, ale w momencie wybuchu konfliktu cała flota północna FR przemierzała z ponad 30 okrętami morze Labradorskie w kierunku USA, a wschodnia flota FR prowadziła intensywne ćwiczenia na morzu Beringa. Początkowo lepsze rozmieszczenie zapewniło przewagę Federacji Rosyjskiej, to się jednak dramatycznie zmieniło. Tak duże uderzenie drogą morską wymaga sprawnego zaopatrzenia. I tu się ruscy przeliczyli. Do konfliktu po stronie NATO stanęły także: Szwecja i Finlandia. Ze swoją doskonałą znajomością głębin i dobrze wyszkolonym załogom łodzi podwodnych i skromnym ilościowo, ale nowoczesnym okrętom morze Norweskie i morze Barentsa zamieniły się w płonące cmentarzysko statków zaopatrzeniowych FR. Podobną niespodziankę miała flota zachodnia FR na morzu Bałtyckim. Podczas gdy 1. Smoleńska Gwardyjna Dywizja pancerna przetoczyła się przez Inflanty, Polskę, Słowację i Czechy i zaczęła spowalniać za Berlinem. pod Moskwą pośpiesznie próbowano zorganizować rezerwy, aby wesprzeć front, którego nie chciano tak szybko otwierać - Inwazja na Finlandię. Niebo: Początkowe bombardowanie ośrodków produkcyjnych i wojskowych na terenie Finlandii i Szwecji dało raczej odwrotne skutki, niż ruscy przewidywali. Małe straty w liniach produkcyjnych i ludziach wzmożyły tylko wysiłki mieszkańców. Po bombardowaniu głównych lotnisk, Siły powietrzne FR musiały szybko się ulotnić za ochronę przeciwlotniczą gonione rojem wyłaniających się znikąd gripenów i nadlatujących z Anglii (Eurofighter Typhoon) i Norwegii (F-35 Lightning II) myśliwców. Rozdział II Mimo zaciętej walki Finlandia nie dała rady się sama obronić (z drobną pomocą Szwecji i Norwegii). Szansę na zatrzymanie nowego natarcia na froncie "skandynawskim" dały porządne posiłki z krajów NATO, głównie Anglii i Stanów Zjednoczonych. Finlandia swoim uporem dała szansę na szybkie i prowizoryczne umocnienie linii tuż za Szwedzką granicą. Jednoczesna ewakuacja mieszkańców nie była łatwa i wciąż nie została zakończona. Pozostali głównie mieszkańcy, którzy jako ochotnicy pomogli w budowie umocnień. Jednocześnie niebo zostało pod kontrolą sił sprzymierzonych, ale długo to nie będzie trwało... Ruscy już zdążyli podciągnąć dość pokaźną ilość sprzętu plot. Trzeba uważać. Rozdział III Obrona drugiej linii frontu, zapewniając czas na ewakuację mieszkańców. I ew. wycofanie na linię pomocniczą drugiej linii. Ten rozdział napiszesz Ty! Briefing: Pluton (lekkiej) piechoty US wysłany, aby opóźnić front skandynawski. Jedziecie od kilku godzin, aby zdążyć się rozstawić i ufortyfikować we wskazanych pozycjach. Całą operacją dowodzi Zulu. Dostaliście dokładne wskazówki dojazdu i wasz JTAC dostała do dyspozycji wsparcie JAS 39 Gripen. Zadanie: - Dojechać na miejsce obrony (niebieskie linie - pierwsza linia obrony) - miejscowość Myllynmaki - Rozstawić się i ew. dokończyć fortyfikowanie. - Dopierać fale wrogów do sygnału, że miasto zostało ewakuowane, bądź wymagane jest wycofanie na linię pomocniczą(czarna) - miejscowość Ylapaa Pogoda: Start godz. 13, lekkie zachmurzenie. Przeciwnik: Połączone siły różnych jednostek organizacyjny wojsk FR. Prawdopodobnie: - Duże siły piechoty (rezerwiści) - czołgi, starsze jak i te prosto z linii produkcyjnej - wszelkiej maści transportery opancerzone - lekkie systemy obrony plot Możliwe: - myśliwce - helikoptery bojowe - jednostki powietrzno-desantowe Logistyka i wyposażenie na pojazdach: Wyposażenie: Każdy posiada: 2 granaty dymne i 1 frag M9 beretta noktowizję (zdjąć, jeśli to możliwe na początku - źle wygląda na hełmie) Broń główna: M4A1 Block II lub zgodnie ze specjalizacją: Automatic: M249 MG: M240 Dodatkowe: AT Specalist: Javelin Tube + CLU AT Bearer: Javelin Tube Dowodzenie i Łączność: Każdy ma radio 343 do łączności w swojej drużynie. Każdy dowódca ma dodatkowo radio średnie. JTAC i RATEO mają dwa radia średnie. Proponowany schemat łączności: Mapy: Techniczne: Medyczne: -inny objaw bólu (rozmycie) - tylko doktor może szyć, - szyć można tylko w budynkach i pojazdach medycznych, - większe prawdopodobieństwo utraty przytomności z bólu, - wszystkie ciężarówki transportowe (z ławkami), pojazd medyczny i humvee sekcji moździeżowej są pojazdami medycznymi, Stosować się do znaków i sygnałów wojsk Szwedzkich podczas przejazdu. TAJNE Piloci dostaną osobne wytyczne w komentarzu (później). TAJNE
  3. MODSET!!!!: Arma 3 Preset ACC Good Intentions v3.html Sytuacja: TFR przeprowadziło wiele udanych akcji przeciw Habar Gidir, głównie nocą, kiedy mogli wykorzystać przewagę sprzętową. 21 września 93' Udało nam się pochwycić Osman Ali Atto - głównego "dobroczyńcę" finansującego jednostki Aidida. Mamy zadanie pochwycić dwóch doradców Aidida, z samych szczytów jego władzy. Ruszymy 3 października..... Briefing: Zadanie: - Znaleźć i pojmać cele. (jeśli to możliwe całych i zdrowych) - Uważać na ludność cywilną, która może zachowywać się agresywnie. - Załadować cele jednej z ciężarówek i odwieźć do bazy. Pogoda: Start godz. 15, lekkie zachmurzenie. Przeciwnik: Bojówki wszelkiej maści i losowo uzbrojone jednostki szybko uformowanej milicji. Możliwi przeciwnicy wśród agresywnie nastawionych cywili. Logistyka: Wyjaśnione w briefie. Pojazdy prowadzone przez odpowiednio przeszkolonych kierowców/pilotów. Wy nie ruszacie pojazdów. Zakaz przejmowania i przestawiania pojazdów zarówno przeciwnika jak i sprzymierzonych. Wyposażenie: Każdy posiada kilka granatów błyskowych. Broń główna: M4 lub: breacher: shotgun lekki strzelec: mp5 lub M4 do wyboru Dowodzenie i Łączność: Dowódcy fire teamów mają radio 343. Radiooperator posiada radio długie 117F (w razie problemów 152) Informacje wywiadu (zdjęcia i info o celach): Techniczne: CLS ma uprawnienia medyka. Medyk ma uprawnienia doktora. Szyć można tylko w pojeździe medycznym (każda ciężarówka w konwoju).
  4. Od dziś (niedziela) do wtorku będę otwierał zapisy na forum na misje zaplanowane na weekend 22-24. Będę dostępny po 20:00 na ts gdybyście mieli pytania. Otwarcie slotów losowo pomiędzy godz. 20:00, a 21:00.

  5. Calc

    [Rezerwacja] Corpo games

    do
    Deathmatch na arenie. Każda edycja zmieniała warunki starcia się trybutów, do kilkunastu sekund przed startem nikt nie wie czego się spodziewać. Zapisy i briefing zostaną otwarte we wtorek po godz. 20:00
  6. Calc

    [Rezerwacja] Good Intentions

    do
    [Z] [Mod] Good Intentions TFR przeprowadziło wiele udanych akcji przeciw Habar Gidir, głównie nocą, kiedy mogli wykorzystać przewagę sprzętową. 21 września 93' Udało nam się pochwycić Osman Ali Atto - głównego "dobroczyńcę" finansującego jednostki Aidida. Mamy zadanie pochwycić dwóch doradców Aidida, z samych szczytów jego władzy. Ruszymy 3 października..... Zapisy i briefing zostaną otwarte w niedzielę po godz. 20:00
  7. Calc

    JO [Z] 50 Keep a grip

    do
    Obrona drugiej linii frontu, zapewniając czas na ewakuację mieszkańców. I ew. wycofanie na linię pomocniczą drugiej linii. Ten rozdział napiszesz Ty! Modset ograniczony dla gości, nic nowego. Min. 12 (w tym pilot, jtac i zeus). Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wazny { font-weight: bold; color: rgba(255, 104, 5, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } .z_toastmsg { min-width: 800px; /* Set a default minimum width */ margin-left: -400px; /* Divide value of min-width by 2 */ text-align: center; /* Centered text */ border-radius: 2px; /* Rounded borders */ padding: 16px; /* Padding */ position: fixed; /* Sit on top of the screen */ z-index: 1; /* Add a z-index if needed */ left: 50%; /* Center the snackbar */ bottom: 30px; /* 30px from the bottom */ } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  8. PLAN Zastosowane formacje i wykorzystanie terenu (nie dokładnie punktów na mapie) w kwestii dowódców oddziałów. Podział jest taki, że zarówno fioletowi, czerwoni i niebiescy będą mieli przynajmniej jedno radio. Jeszcze nie zdecydowałem co zrobię z medykiem, prawdopodobnie będzie poruszał się ze mną, albo z niebieskimi (wsparciem Anna 1-2) Priorytetem jest obsadzenie slotów w Anna 1-2, Dowództwa. i SVD, RPK w Anna 1-1 Uwagi do planu proszę zgłaszać do soboty (późny wieczór).
  9. Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 20:00. Nie jesteś w stanie przyjść na szkolenie w podanym terminie? Skontaktuj się z Kwatermistrzem! Aby się zapisać kliknij "Weź udział" po lewej stronie. WAŻNE Osoby zapisujące się MAJĄ obowiązek wcześniejszego sprawdzenia działania gry oraz modyfikacji na serwerze. Przychodzenie w dniu szkolenia bez takowych testów, będzie równoznaczne z wykluczeniem ze szkolenia i przesunięciem osoby na inny termin. Testy można przeprowadzać codziennie o dowolnej godzinie, z wyłączeniem zaplanowanych w kalendarzu rozgrywek oraz szkoleń. Jeśli masz jakikolwiek problem techniczny, na naszym TeamSpeaku zawsze znajdą się chętne osoby do pomocy. Wystarczy wejść na kanał "ArmA 3", bądź skontaktować się z Kwatermistrzem lub dowolnym członkiem administracji. Testując działanie addonów pamiętaj również aby przebywać na kanale ALPHA na TS, jest do informacja dla innych osób że aktualnie korzystacie z serwera głównego.
  10. Witaj @Tenk! Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacyjnym jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Instrukcje dotyczące instalacji modów oraz konifguracji TeamSpeak 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe. Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 Zapraszamy również do dołączenia na nasz serwer Discorda gdzie wrzucamy najnowsze ogłoszenia i inne ciekawe informacje. Discord ACC Jeśli w najbliższym, dogodnym dla Ciebie czasie żadne szkolenie nie jest zaplanowane skontaktuj się z Kwatermistrzem! WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry wraz z używanymi przez nas modyfikacjami są aktualne. 2. Możesz bez przeszkód testować działanie gry i modyfikacji na naszym serwerze Alpha, jednak pamiętaj, aby nie prowadzić testów w trakcie trwania rozgrywek oraz szkoleń. 3. Jeśli masz problemy wejdź na kanał "ArmA 3" na naszym TeamSpeaku lub napisz prywatną wiadomość do Kwatermiszrza ( @Black, @Calc, @Fistach, @Patriotic lub @Templar). Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka zasad dotycząca prowadzonych rozgrywek na serwerach ACC: 1. Punktualność - celem rozegrania misji zbieramy się na kanale ALPHA o godzinie 20:00. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie. 2. Przygotowanie techniczne - każda osoba stawiająca się na kanale Alpha musi być przygotowana technicznie do rozgrywki - tzn. mieć pewność że wszystko działa prawidłowo, tak aby nie opóźniać startu misji. 3. Przygotowanie mentalne - obowiązuje bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - nie zapisuj się na sloty co do których nie masz pewności że podołasz wyznaczonym Ci zadaniom (np. pilot śmigłowca). Pamiętaj także iż zapisująć się na sloty rezerwowe oraz opcjonalne masz obowiązek stawić się w gotowości do rozegrania misji! 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat i symulację - Wszelkie zachowania łamiące symulację i klimat rozgrywek (nadużywanie mechanik gry, nierealistyczne zachowania lub rozmowy "Out of Character") będa karane. 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
  11. Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 20:00. Nie jesteś w stanie przyjść na szkolenie w podanym terminie? Skontaktuj się z Kwatermistrzem! Aby się zapisać kliknij "Weź udział" po lewej stronie. WAŻNE Osoby zapisujące się MAJĄ obowiązek wcześniejszego sprawdzenia działania gry oraz modyfikacji na serwerze. Przychodzenie w dniu szkolenia bez takowych testów, będzie równoznaczne z wykluczeniem ze szkolenia i przesunięciem osoby na inny termin. Testy można przeprowadzać codziennie o dowolnej godzinie, z wyłączeniem zaplanowanych w kalendarzu rozgrywek oraz szkoleń. Jeśli masz jakikolwiek problem techniczny, na naszym TeamSpeaku zawsze znajdą się chętne osoby do pomocy. Wystarczy wejść na kanał "ArmA 3", bądź skontaktować się z Kwatermistrzem lub dowolnym członkiem administracji. Testując działanie addonów pamiętaj również aby przebywać na kanale ALPHA na TS, jest do informacja dla innych osób że aktualnie korzystacie z serwera głównego.
  12. Witaj @Barett! Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacyjnym jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Instrukcje dotyczące instalacji modów oraz konifguracji TeamSpeak 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe. Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 Zapraszamy również do dołączenia na nasz serwer Discorda gdzie wrzucamy najnowsze ogłoszenia i inne ciekawe informacje. Discord ACC Jeśli w najbliższym, dogodnym dla Ciebie czasie żadne szkolenie nie jest zaplanowane skontaktuj się z Kwatermistrzem! WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry wraz z używanymi przez nas modyfikacjami są aktualne. 2. Możesz bez przeszkód testować działanie gry i modyfikacji na naszym serwerze Alpha, jednak pamiętaj, aby nie prowadzić testów w trakcie trwania rozgrywek oraz szkoleń. 3. Jeśli masz problemy wejdź na kanał "ArmA 3" na naszym TeamSpeaku lub napisz prywatną wiadomość do Kwatermiszrza ( @Black, @Calc, @Fistach, @Patriotic lub @Templar). Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka zasad dotycząca prowadzonych rozgrywek na serwerach ACC: 1. Punktualność - celem rozegrania misji zbieramy się na kanale ALPHA o godzinie 20:00. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie. 2. Przygotowanie techniczne - każda osoba stawiająca się na kanale Alpha musi być przygotowana technicznie do rozgrywki - tzn. mieć pewność że wszystko działa prawidłowo, tak aby nie opóźniać startu misji. 3. Przygotowanie mentalne - obowiązuje bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - nie zapisuj się na sloty co do których nie masz pewności że podołasz wyznaczonym Ci zadaniom (np. pilot śmigłowca). Pamiętaj także iż zapisująć się na sloty rezerwowe oraz opcjonalne masz obowiązek stawić się w gotowości do rozegrania misji! 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat i symulację - Wszelkie zachowania łamiące symulację i klimat rozgrywek (nadużywanie mechanik gry, nierealistyczne zachowania lub rozmowy "Out of Character") będa karane. 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
  13. Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 20:00. Nie jesteś w stanie przyjść na szkolenie w podanym terminie? Skontaktuj się z Kwatermistrzem! Aby się zapisać kliknij "Weź udział" po lewej stronie. WAŻNE Osoby zapisujące się MAJĄ obowiązek wcześniejszego sprawdzenia działania gry oraz modyfikacji na serwerze. Przychodzenie w dniu szkolenia bez takowych testów, będzie równoznaczne z wykluczeniem ze szkolenia i przesunięciem osoby na inny termin. Testy można przeprowadzać codziennie o dowolnej godzinie, z wyłączeniem zaplanowanych w kalendarzu rozgrywek oraz szkoleń. Jeśli masz jakikolwiek problem techniczny, na naszym TeamSpeaku zawsze znajdą się chętne osoby do pomocy. Wystarczy wejść na kanał "ArmA 3", bądź skontaktować się z Kwatermistrzem lub dowolnym członkiem administracji. Testując działanie addonów pamiętaj również aby przebywać na kanale ALPHA na TS, jest do informacja dla innych osób że aktualnie korzystacie z serwera głównego.
  14. do
    Po 10 latach w bunkrze... i katastrofie SGDS. Min. 4 + zeus Czytaj więcej .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wazny { font-weight: bold; color: rgba(255, 104, 5, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } .z_toastmsg { min-width: 800px; /* Set a default minimum width */ margin-left: -400px; /* Divide value of min-width by 2 */ text-align: center; /* Centered text */ border-radius: 2px; /* Rounded borders */ padding: 16px; /* Padding */ position: fixed; /* Sit on top of the screen */ z-index: 1; /* Add a z-index if needed */ left: 50%; /* Center the snackbar */ bottom: 30px; /* 30px from the bottom */ } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  15. Witaj @Polynnel! Następnym krokiem w twoim procesie rekrutacyjnym jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Instrukcje dotyczące instalacji modów oraz konifguracji TeamSpeak 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe. Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 Zapraszamy również do dołączenia na nasz serwer Discorda gdzie wrzucamy najnowsze ogłoszenia i inne ciekawe informacje. Discord ACC Jeśli w najbliższym, dogodnym dla Ciebie czasie żadne szkolenie nie jest zaplanowane skontaktuj się z Kwatermistrzem! WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry wraz z używanymi przez nas modyfikacjami są aktualne. 2. Możesz bez przeszkód testować działanie gry i modyfikacji na naszym serwerze Alpha, jednak pamiętaj, aby nie prowadzić testów w trakcie trwania rozgrywek oraz szkoleń. 3. Jeśli masz problemy wejdź na kanał "ArmA 3" na naszym TeamSpeaku lub napisz prywatną wiadomość do Kwatermiszrza ( @Black, @Calc, @Fistach, @Patriotic lub @Templar). Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum. Pigułka zasad dotycząca prowadzonych rozgrywek na serwerach ACC: 1. Punktualność - celem rozegrania misji zbieramy się na kanale ALPHA o godzinie 20:00. Na każdą rozgrywkę należy stawić się punktualnie. 2. Przygotowanie techniczne - każda osoba stawiająca się na kanale Alpha musi być przygotowana technicznie do rozgrywki - tzn. mieć pewność że wszystko działa prawidłowo, tak aby nie opóźniać startu misji. 3. Przygotowanie mentalne - obowiązuje bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - nie zapisuj się na sloty co do których nie masz pewności że podołasz wyznaczonym Ci zadaniom (np. pilot śmigłowca). Pamiętaj także iż zapisująć się na sloty rezerwowe oraz opcjonalne masz obowiązek stawić się w gotowości do rozegrania misji! 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat i symulację - Wszelkie zachowania łamiące symulację i klimat rozgrywek (nadużywanie mechanik gry, nierealistyczne zachowania lub rozmowy "Out of Character") będa karane. 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...