Skocz do zawartości

STALKER14

Sztabowiec
  • Liczba zawartości

    1 615
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana STALKER14 w dniu 18 Maj

Użytkownicy przyznają STALKER14 punkty reputacji!

Reputacja

168 Wyśmienity

O STALKER14

  • Tytuł
    Weteran forum

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    ASG/KONSOLE/SPORT
  • Imię
    Jakub

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Misja fajna:D Stahu ogarnij te interakcje z cywilami, żeby były na dystans a nie na 50m:D
  2. STALKER14

    ARMA 3!

    Ile czasu minie zanim na niej zagramy;p
  3. No niestety, brak reakcji na atak bazy gdzie są D30 i grady skutkuje KUKU;d. Od ataku do strzału minęło 20 minut, a wy byliście 700m od bazy.
  4. Panowie dzisiejsza odwołana. Za mało nas niestety. Zagramy w weekend ten lub następny. 

  5. STALKER14

    Kocioł Bałkański

    Rozgrywka TVT JO Udział wzięli: ACC, GSR, SDS, TFA, PKW, NN, GCT
  6. Udział wzięli: ACC,ACC GOST, SDS, TFA, PKW, GSR, NN, GCT Zeusi: Templar, Koxxus, STALKER14 Dziękuje wszystkim za udział w misji, za duże trzymanie klimatu, fajne pomysły i że nie daliście się wybić:D Bardzo dziękuje @Templar i @Koxxus za nieocenioną pomoc techniczną Prosimy o wrażenia oraz fotki jeżeli macie z misji. Zrobię też tutaj podsumowanie. WYNIKI Serbowie: ACC+SDS- dowódca Zuza + Przemro Serbowie zajęli 2 miasta z 5 oraz wybili tylko Chorwatów. Niestety stracili bazę i wszelki sprzęt transportowy. Nie udało im się wyrzucić z terenu ONZ, został wywołany konflikt a wszyscy z ONZ zginęli. Na koniec Serbowie odbili bazę. Stracili 50% siły żywej Chorwaci: TFA+PKW - dowódca Bearyl Chorwatom udało się wykonać 90% zadań. Spotkali się z informatorem oraz z Bośniakami. Zajęli bazę Serbów oraz pomagali Bośniakom w walce z nimi. Nie udało im się im tylko odnaleźć masowych grobów. Pod koniec zostali w 100% wybici. Bośniacy: NN+Teseł- dowódca Edek Tej frakcji udało się sprawdzić Mogilievke, niestety cywile zdążyli już z niej uciec (JJK i Bany), spotkali się z Chorwatami oraz po części mieli swój udział w wywołaniu konfliktu Serbów z ONZ. Stracili około 30% składu. ONZ: GSR- dowódca Paczek Nasze niebieskie hełmy zabezpieczył miasto Mogilievka i rozdawały żywność cywilom. Postanowili zakończyć terror Serbski, niestety zostali po krótkich negocjacjach wybici. Cywile - GCT Nasi dzielni cywile, jakimś cudem zebrali się do kupy z różnych miast. Spotkali się z Chorwatami i Bośniakami, udało im się zdobyć broń i zaatakować Serbów, niestety zgineli prawie wszyscy, tylko lokalny patriota który dał im broń i w zasadzie namówił ich do ataku sam został z Bośnakami, dzięki temu przeżył. NATO - ACC GOST -dowódca Maras Nasz GOST przerzucony na teren dzięki CIA zrobił zdjęcia ( @Maras upublicznij je w tym temacie) Serbom w trakcie łamania prawa humanitarnego. Udało się im wydostać dzięki informatorowi. Zdjęcia
  7. Panowie, dzisiejsze dodatkowe sloty, dla nie zapisanych będą w ONZ. 

    Spotykamy się o 19:30

  8. STALKER14

    Posterunek Restrepo

    do

    Panowie poświęcę się wrzucę misję na 16 osób na serwer. Na nowej mapie Afrykańskiej.
  9. No Panowie, wszystkie sloty zajęte a na dowódcę nikt się nie wpisał. Plan na misję jakiś by się przydał:D
    Kocioł Bałkański już za 2 dni:D 

  10. UWAGA UWAGA Przypominamy, że misja odbędzie się na naszej linii modów. Sloty dodatkowe, będą dostępne w innych grupach. Nasz pluton będzie wspierany przez 2 pluton w który wcieli się klan SDS. Panowie w rozgrywce bierze udział 100 osób. Na serwer będziemy musieli wchodzić grupami. Oto harmonogram: - ACC - 19:40 - SDS -19:45 - TFA +PKW - 19:50 - GCT - 19:52 - GSR - 19:55 - NN - 19:56
  11. Panowie, w poniedziałek mieliśmy ja dopiero zagrać, ale zagramy jej 2 część. Generalnie misja miała tylko jakiś dziwny błąd, że w szopie stał przeciwnik, nie ma tego w pliku misji. Oni robią gdzieś tam patrol, wydaje mi się, że jak ciężarówka jechała to oni zeszli z drogi i weszli na minę przy szopie i tam zostali. Misja pokazuje, że misję w miarę fajną można zrobić w godzinę i na terenie dosłownie 400x400m.
  12. STALKER14

    Buty...

    https://armyworld.pl/product-pol-14895-Buty-Taktyczne-Haix-BLACK-EAGLE-ATHLETIC-11-HIGH-Nowe-WYPZEDAZ.html Poszukaj w HAIX na tej stronie.
  13. STALKER14

    Nocne duchy

    do
    Grupa Partyzantów walczy z żądowym terrorem, pod osłoną nocy. .zapisy-wrapper { margin-left: 50px; margin-right: 50px; } .zapisy-wrapper .opis p { margin-bottom: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p:first-child { margin-top: 1em; } .zapisy-wrapper .opis p::first-letter { padding-left: 15px; font-size: 150%; } .zapisy-app { margin-top: 2em; } .zapisy-app .h1, .h2, .h3 { margin-top: 1em; } .zapisy-app .h1 { font-weight: bold; font-size: 1.5em; } .zapisy-app .h2 { font-weight: bold; font-size: 1.2em; margin-left: 15px; } .zapisy-app .h3 { font-weight: bold; font-size: 1.1em; margin-left: 30px; } .zapis-url { font-size: 0.8rem; text-decoration: none !important; } .zapis-url:hover { color: olivedrab; } .zapisy-log { margin-top: 2em; } .slot { grid-gap: 10px; margin-left: 15px; font-size: 14px; } .slot.wolny { text-shadow: #3CFF0099 1px 0 10px; } .tuwpisany .opcja, .tuwpisany .wpisany, .tuwpisany .opis { color: white !important; font-weight: bold !important; text-shadow: none !important; } .slot .opis { font-weight: bold; } .slot .opcja { font-weight: normal; color: rgba(107, 142, 35, 0.8); } .slot .wpisany { font-weight: normal; font-style: italic; } .zapisanych { margin-top: 1em; margin-bottom: 1em; } .log-wypisany { color: rgb(248, 79, 0); margin: unset; } .log-wpisany { color: rgb(13, 222, 0); margin: unset; } @media (max-width: 500px) { .zapisy-wrapper { margin: 0; } .slot { margin-left: 20px; } }
  14. Witaj @dob Następnym krokiem jest przygotowanie się do szkolenia podstawowego od strony technicznej : Poradnik poborowego Ci w tym pomoże Poradnik Poborowego Informacje dotyczące serwera oraz komunikacji przez program TEAMSPEAK 3 znajdziesz tutaj: Poradnik Techniczny Zostaw znak po sobie i daj znać innym ze właśnie do nas dołączasz. Mówiąc krótko Przywitaj się! Powitalnia dla nowych graczy Gdy będziesz już przygotowany zapisz się na najbliższe szkolenie podstawowe Najbliższe terminy szkoleń Arma 3 W przypadku braku terminów skontaktuje się z kwatermistrzem lub administratorami (sztabowcami) w tej sprawie. WAŻNE INFORMACJE DOT. PRZYGOTOWANIA DO SZKOLENIA! 1. W dniu szkolenia musisz mieć pewność, że Twoja wersja gry oraz addony są kompatybilne z wersjami znajdującymi się na naszym serwerze. 2. Możesz bez przeszkód testować swoją wersję gry z addonami wchodząc na nasz serwer, jednak pamiętaj, aby nie testować swego przygotowania w trakcie innych szkoleń i misji przed o po godzinie 20:00, kiedy prowadzimy rozgrywki. 3. Jeśli masz problemy wejdź na TS-a lub pisz na forum (uprzednio używając opcji szukaj aby nie dublować podobnych tematów) ew. pisz do mnie PM-a. 4. Jeśli mimo wszystko posiadasz problemy techniczne zapraszam na nasz kanał TeamSpeak-a o nazwie "Techniczny" - wystarczy, że wejdziesz i poczekasz, na pewno ktoś Ci w czymś pomoże - dowolna godzina. Pamiętaj, że Twój nick w grze i na TS musi być zgodny z nickiem z forum.  Pigułka Zasad Dotycząca Prowadzonych Rozgrywek po 20:00 na serwerach ACC: 1. Kanał Alpha jest zamykany o godzinie 20:00, prawo spóźnienia się (10 min) mają Donator, Opiekun, ViP, Weteran, Sztabowiec. 2. Musisz być przygotowany techniczne - nie wchodzisz na kanał Alpha, gdy coś jeszcze ściągasz, coś ci nie działa, nie wpływasz w ten sposób na opóźnienie rozgrywki. 3. Przygotowanie mentalne - bezwzględny zakaz stawienia się na rozgrywce pod wpływem jakichkolwiek środków odurzających, które znacząco wpłyną na twoje zachowanie / poziom rozgrywki. 4. Dyscyplina zapisów - szanuj pierwszeństwo tytułów i MC, w razie wątpliwości pytaj dowódcy misji na PW forum/TS, lub jeżeli takowy się nie zapisał - Opiekuna, Sztabowca. Gdy wiesz, że nie możesz się stawić a byłeś zapisany - WYPISZ SIĘ lub w skrajnej sytuacji poinformuj administrację o tym fakcie. 5. Podczas samej rozgrywki stawiamy duży nacisk na: -dyscyplinę - obowiązuje starszeństwo stopnia jaki zaproponował MM lub w jego braku - dowódca operacji, jego zastępca, kolejni dowódcy i ich kolejni zastępcy -komunikację - dostosuj poziom ACRE i efektów ARMA w taki sposób byś słyszał innych i sam brzmiał zrozumiale -klimat - poza rozgrywkami RO, gdzie obowiązuje 100% klimatu, podczas randomowych obowiązuje jego minimalna wartość (wypowiadanie na temat danych czasów i odnosząc się do obecnych wydarzeń jakie panują na danej misji, przesadne podchodzenie do klimatu również będzie karane) 6. Po zakończonej rozgrywce następuje podsumowanie operacji, jeżeli bierzesz w nim udział, uszanuj hierarchię wypowiedzi jaką wyznacza dowódca operacji oraz wykaż się kulturą, gdy chcesz się wypowiadać lub bronić własnych racji. Do zobaczenia na szkoleniu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...