Skocz do zawartości

RozekPoland

Rożek
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Ostatnia wygrana RozekPoland w dniu 27 Czerwiec

Użytkownicy przyznają RozekPoland punkty reputacji!

Reputacja

166 Wyśmienity

O RozekPoland

  • Tytuł
    Użytkownik forum

Dane kontaktowe

  • Strona WWW
    http://www.silentwar.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska

Działalność

Ostatnie wizyty

4 877 wyświetleń profilu
  1. Pierwsza wersja mapy Suwalki Gap została wydana. Zapraszam do testowania i wyrażania opinii i sugestii (najlepiej na właściwym kanale Discord twórcy). Mapa wymaga CUP - Terrains Core. Pomoc przy ustawianiu struktur mile widziana.

     

    PMC-Suwalki-Gap-Satellite.jpg

     

    https://forums.bohemia.net/forums/topic/203083-jets-dlc-terrains/?do=findComment&comment=3298196

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. Tes

      Tes

      Jak to jest gotowy projekt to ja wycofuję swoje wsparcie dla projektu. Bo to kupa a nie mapa jest. Dobre do  Microsoft Flight Simulatora, nie Army.  Kompletnie przesadzona rozmiarem, jeziora są tylko teksturą na płaskim terenie, optymalizacji 0. Musiałem wyłączyć całą linię poza CUP_core żeby mi odpaliła bo "Too many memory blocks requested" Nawet z Taunusem nie miałem takich problemów, a przypominam że nie wszedł bo zbyt wymagający. a my na tym mamy robić misje? I jeszcze dodawać? Rożek. Jak chcesz się w to bawić to proszę bardzo, ale nas w to nie mieszaj. Nie ukrywam, pomysł był ambitny, Naprawdę chciałem pomóc. ale jak widzę o wiele zbyt ambitny na możliwości. Albo robimy skromnie a dobrze, albo wcale. Nie potrzebny nam skopany kolos. Prędzej sam się nauczę robić mapy od 0 i zrobię własną niż z tego coś będzie.

    3. Tes

      Tes

      Spróbuj go ugadać żeby udostępnił wycinek 10x10. Może jeszcze da się to przerobić

    4. Maras
  2.  

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. Doman

      Doman

      Jeśli będzie czas chętnie pomogę :)

       

    3. Darkan

      Darkan

      Wygląda lepiej niż na żywo 🤣

    4. Maras

      Maras


      Ktoś się chyba nasłuchał :P 

  3.  

    1. RozekPoland

      RozekPoland

      https://forums.bohemia.net/forums/topic/216507-17-years-old-bug-in-a3-a-fallen-static-objects-geometries-bug/?do=findComment&comment=3294476

      Wczoraj twórca poprawki (Jakub BXBX Horyna) dla błędu, którego szczegóły od miesiąca poruszam tutaj na forum, opuścił studio Bohemii. W związku z tym przygotowałem krótki film z podziękowaniami dla niego.

      Przy tej okazji chciałbym podziękować członkom społeczności ACC, którzy wsparli inicjatywę i śledzili przebieg wydarzeń przez ostatni miesiąc. Kosztowało mnie to sporo czasu i wysiłku, by tę całą akcję zorganizować i poprowadzić, ale było warto. Pozytywny efekt końcowy odczuje każdy, kto gra w tę grę, nawet jeśli do tej pory nie interesował się tą sprawą. Dziękuję jeszcze raz!

    2. Alienzo

      Alienzo

      A na jego stanowisko Rożek? :D

  4.  

    1. RozekPoland

      RozekPoland

      Dziś na Dev Branch wydana została poprawka rozszerzająca funkcjonalność geometrii przewróconych obiektów, tym razem dla wszystkich obiektów statycznych (nie tylko drzew).
      https://forums.bohemia.net/forums/topic/216507-17-years-old-bug-in-a3-a-fallen-static-objects-geometries-bug/?do=findComment&comment=3293835
       

      Opieranie broni na przewróconej przeszkodzie poligonowej.
      HoqoJ61.jpg


      Chowanie się przed wrogim AI za przewróconym parasolem teraz działa!
      Ht3gp2m.jpg

  5.  

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Toczer

      Toczer

      Fantastycznie Rożku!

    3. towarzysz

      towarzysz

      A jak tam Wojna Cich(ego)a?

    4. Alienzo

      Alienzo

      Rożka to do sejmu wysłać. Wszystko załatwi! 

  6. POPRAWKA WJECHAŁA WŁAŚNIE NA DEV BRANCH.

    1. RozekPoland

      RozekPoland

      Na ten moment poprawka ogranicza się wyłącznie do drzew, dlatego chciałbym was prosić o wsparcie mojego najnowszego postu w tym temacie, by autor poprawki objał nią również pozostałe obiekty:

      https://forums.bohemia.net/forums/topic/216507-17-years-old-bug-in-a3-a-fallen-static-objects-geometries-bug/?do=findComment&comment=3292628

    2. RozekPoland

      RozekPoland

      Polajkowanie mojego wpisu na Twitterze również pomoże sprawie :)

       

       

  7. ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ DOSŁOWNIE SPRZED CHWILI:

     

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. canadian

      canadian

      Śmieszna sprawa. Przez kilkanaście lat w serii siedział "feature", który mógł zostać naprawiony w tak krótkim okresie czasu i przy małym nakładzie pracy. Wystarczyło kopnąć Bohemie w kostkę i nagle nie potrzeba całych DLC, żeby naprawić takie istotne błędy.

    3. czarek90

      czarek90

      Jedna z ważniejszych kwestii, czy fix obejmie również OFP :yeah:? No dobra, skoro to już jest za nami, to może teraz czas na "fizykę" lotu samolotów, szczególnie na bardzo małych prędkościach (znaczy zawisanie w powietrzu).

    4. sveterek

      sveterek

      Naj­pierw cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z ciebie. Później z tobą wal­czą. Później wyg­ry­wasz.

  8. :excl: Uwaga społeczność ACC!  (RożekREP#02) :excl:

    Po wczorajszych konsultacjach z weteranami sceny Armeły podjąłem decyzję o przygotowaniu materiału wideo wraz z całym opisem zjawiska ekskluzywnie pod A3. Nie ukrywam, że zmuszony okolicznościami musiałem pierwszy raz od września 2013 roku uruchomić A3 :stun:

    Cytat

    Panie, ląduję w menu głównym a tam jaka grafika! Można pomylić z prawdziwością:yikes:

    Niezwłocznie udałem się do edytora i zacząłem działać. W ciągu kilku godzin udało mi się przygotować i zmontować film. Jest on krótki i treściwy. Chyba nawet lekki kabaret z tego wyszedł :D Ponad to, na forum Bohemii w dziale poświęconym A3 założyłem nowy temat, który uzupełniłem o pewne detale, które wynikły w między czasie. Miejmy nadzieję, że to będzie strzał w dziesiątkę!

    https://forums.bohemia.net/forums/topic/216507-17-years-old-bug-in-a3-a-fallen-static-objects-geometries-bug/?do=findComment&comment=3288250

     


    Chciałbym was ponownie prosić o polubienie (tego nowego) tematu. Wierzę, że warto poświęcić dosłownie chwilę czasu by nasza ukochana gra stała się jeszcze lepsza!

    1. RozekPoland
    2. Ameron

      Ameron

      Do boju Panie Rożek!

  9. :excl: Uwaga społeczność ACC, jest sprawa :excl:

    Na co dzień "spamuję" was moimi wynalazkami do OFP, lecz dziś będzie inaczej. Od dłuższego czasu badam pewien błąd, który występuje w całej serii ARMA (w A3 również). W skrócie: błąd dotyczy utraty/ignorowania przez grę/silnik geometrii dla zniszczonych (przewróconych) statycznych obiektów. Gdy drzewo, płot lub mur zostanie zniszczony to przewraca się na ziemię. Problem w tym, że taki przewrócony obiekt przestaje być interaktywny w grze i można przez niego przejść i strzelać. Co gorsza, jednostki AI przez takie obiekty widzą, po prostu one dla nich nie istnieją. Małe płoty lub murki nie są znaczącym problemem. Dramat zaczyna się przy drzewach. Wiele z nich, po przewróceniu się, mogłoby nadal stanowić ukrycie przed jednostkami przeciwnika. Niektóre nawet i osłonę ze względu na swoje grube korzenie/obwód. Rzecz w tym, że żadna z tych rzeczy nie działa w grze. Przewrócony płot, mur czy drzewo przestają istnieć dla logiki gry i stanowią jedynie wizualną "ozdobę" dla gracza. Jedno nie podlega dyskusji - jest to problem istniejący od czasów OFP :uhuh:.

    Podjąłem się próby szczegółowego wyjaśnienia i prezentacji problemu na forum Bohemii (na przykładzie najbliższego memu sercu OFP, ale to bez znaczenia, bo to zjawisko można odtworzyć w każdej części gry). Chciałbym prosić was o pomoc w formie "podbicia" popularności mojego posta na oficjalnym forum. Chcę w ten sposób zwrócić uwagę twórców gry, by pochylili się nad sprawą i wyszli z inicjatywą odpowiedniej poprawki dla A3, nim ostatecznie zakończą wszelkie pracę nad tą częścią serii. Będę również kontaktował się z różnymi osobistościami community ARMA w celu uzyskania ich wsparcia w tym temacie. Link poleci również do tych osiągalnych deweloperów gry. W poście na BIForum zawarłem link do dotyczącego sprawy zgłoszenia (utworzonego już wcześniej przez innego użytkownika) na oficjalnym A3 Feedback Tracker, na który warto zagłosować.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Tes

      Tes

      zrób drugi temat na forum A3, to będzie większe prawdopodobieństwo że BIS się zainteresuje. 

    3. Toczer

      Toczer

      Powiadomię PAC Rożku! Razem we make Arma 3 great again!

    4. Alienzo

      Alienzo

      No kto by pomyślał! Rożek na ludzi wyszedł! Jak nie mam konta na forum Bisu tak się zarejestruje i podbije! :)

  10. :tanke:
    Fizyka w OFP > Fizyka w A3
    . Cztery minuty rozwałki całego miasta przy wykorzystaniu czołgu. W zestawie latające płoty, drzewa, znaki drogowe i inne. Proszę o opinie, komentarze i sugestie.

     

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  7 więcej
    2. Tes

      Tes

      Fajna destrukcja budynków, nie powiem, ale budynki w A3 mają coś lepszego.

      maxresdefault.jpg

      Drzwi! i wnętrza budynków po drugiej stronie tych drzwi. Szach mat OFPiści.

    3. RozekPoland

      RozekPoland


      @Tes
      FEJK NIUS! Oto moja OFICJALNA odpowiedź na te nieprawdziwe twierdzenia stronnictwa ARMAowców:

       

       

       

       

    4. Tes
  11. :tomcat:
    Nalot dywanowy na Lipany na Nogowie ze wsparciem RożekModa.

     

    @Krusher - tekturowe miasteczko w natarciu po raz drugi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Krusher

      Krusher

      Efekty cząsteczkowe są przepiękne a sam wygląd zniszczonych budynków przypomina prawdziwość.

       

       

       

       

       

      OFP JEST LEPSZE

    3. sveterek

      sveterek

      Fakt- wygląda imponująco, pytanie tylko jaka maszyna to udźwignie :/ 

    4. RozekPoland

      RozekPoland

      @sveterek moja ( ͡° ͜ʖ ͡ °)

  12. Kiedy fizyka w OFP wejdzie za mocno :eek_yello:

     

     

    syj8Or9.jpg

    1. sveterek

      sveterek

      Na początku myślałem, że to prawdziwe zdjęcie O.O 

    2. Tes

      Tes

      ta fotorealistyczna grafika

    3. RozekPoland

      RozekPoland

      @Tes potwierdzam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      kRdSWRa.jpg
      a tutaj w fólHaDe

  13. Kiedy OFP wejdzie za mocno i zaczynasz wozić składaka w ciężarówce

     

     

    1. towarzysz

      towarzysz

      OFP lepsze od ETS2

       

      Jak tam Cichy i orzeł?

    2. sveterek
    3. Red

      Red

      A Silent War zrobiony?

      cN0jCG5.gif

  14. RozekPoland

    Promocje

    Dotychczasowy rekord to było 1euro na Steam (w promocji), ale tego się nie spodziewałem Żeby było ciekawiej to jeden ze screenów promujących jest na pewno z jakiegoś moda bo tekstury żołnierza i podłoża terenu są zmienione, a spadający heli wypluwa z siebie smugi ognia i dymu nieobecne w waniliowej wersji.
  15. Poniżej prezentuję pierwszy DLC do RożekModa do OFP, który wprowadza możliwość transportowania i ręcznego przenoszenia skrzynek! Co ważne, działa w multiplayer!

     

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. sveterek

      sveterek

      Kawał dobrej roboty! 

    3. RozekPoland

      RozekPoland

      @Jimmy
      Najpierw z Ciebie śmieszkujo, potem Cie szanujo, potem grajo z Tobo w OFP.

       

      @Maras

      Toż to sympatyczny, w pełni ekologiczny 5-tonowy Truck, którego model stworzono w czasach, gdy o RHS świat jeszcze nie słyszał ;) 

      @sveterek
      Dziękuję!

    4. Krusher

      Krusher

      Fenomenalna robota!

×