Skocz do zawartości
canadian

[02.08.2018] co 26 First And Foremost

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za przyjście, z takich rzeczy, które sam bym poprawił:

- Na trupach z plaży były magazynki IF, a Wy posiadaliście broń z FoW.
- Zablokuje kolejnym razem niektóre działa, wiecie dlaczego.
- Dam więcej ładunków wybuchowych. Sam Demo miał 6 + 2, które były przy siatce. Specjalnie zrobiłem kilka wyrw w siatce, ale chyba to nie wystarczyło.

Proszę o zostawienie opinii, problemów technicznych, screenshotów itd. w tym temacie.




Taki mały PS z mojej strony:
Jeśli kochani nie macie czasu na sprawdzenie addonów nawet ten jeden dzień przed misją, to proszę o własnoręczne stworzenie misji.
Wydawało mi się, że próg wiekowy w ACC jest dosyć standardowy... a tu nagle sięgnął przedszkola, gdzie mimo tego, że ktoś Wam pod mordkę wiecznie podsuwa solucję,
to jakimś cudem znajdują się życiowe niedorajdy.

Pozdrawiam,
canadian

  • Lubię 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zdobyciu klifu dać informację że na sąsiednim sektorze wylądowało przez przypadek i chaos zaopatrzenie naszej kompani i postawić tam dużą barkę i jakąś ciężarówkę z amunicją dla nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że IFA to ta misja już nie będzie więcej rozegrana zapewne.

 

Mi się misja podobała, widać ogromne napracowanie twórcy i to chyba każdy powinien docenić, bo przygotowana była genialnie (warunki pogodowe - tutaj czas specjalnie stał w miejscu żeby się nie zmieniły, true?, ogólnie sama plaża, z lejami, trupami, jakimiś sanitariuszami). Czekam z niecierpliwością na następną :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio były tylko 23 osoby? 3 miejsca wolne, a ja głupi o 18 poszedłem z psami na długi spacer aby odreagować, że bardzo chciałem zagrać a miejsc nie było (zapisy pełniutkie). Shieeeet :blowup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zapisy to kolejna sprawa, 2 tygodnie było wszystko na full aż prosiłem Canadiana żeby mi dorobił slota jakiegoś po to żeby się okazało o 19 że nie ma dwóch dowódców a o 20 że jest 19 osób i trzeba się prosić żeby ktoś przyszedł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do addonów - przyznam racjd Cannadianowi. Sam sprawdziłem je dwukrotnie raz kika dni temu z odpaleniem misji i na wszelki wypadek na 25 minut przed misją w wyborze slotów. Wszystko było ok. ALE byłem z jednym graczem na ts i sobie rozmawialiśmy. Zapytałem czy już sprawdził mody i odpalił misje czy zadziała. Co usłyszałem? W wolnym tłumaczeniu - "Co Ty, tak nie wolno.Nie będę sobie psuł pierwszego wrażenia". Nie wiem na ile to były żarty gdyż owa osoba jednak zagrała mimo iż widziałem u niej kilka razy "rozłączony" i ponowne próby wejścia w początkowej fazie gry. Panowie... Jesteśmy dorośli, więc okazujmy sobie wzajemnie szacunek. MM robi misje kilkanaście-kilkadziesiąt godzin, sloty zapełnione a potem co? Kilku osobom coś wypadło, kilku miało niesprawne addony i tak Twórcę misji jak i osób typu Doman może szlag trafić. Wejście na serwer, odpalenie misji i postrzelanie 5 min by sprawdzić addony to dosłownie 25 minut z oczekiwaniem na włączenie się gry. Warto poświęcić te pół godzinki by potem samemu nie mieć problemów i komuś ich nie sprawiać.

 

 

Co do samej misji - początek był rewelacyjny. Klimat pięknie zachowany, chociaż brakowało mi widoku AI rozstrzeliwanych przez MG, gdzieś zwłok wylatujących w powietrze przez wybuchy... Wiem jednak z doświadczenia że to nawet jeśli możliwe do wykonania to trudne i obciążające serwer. Ale szczegół. Amunicji było w sam raz, wszak nikt nie dawałby zwykłemu strzelcowi po 20 magazynków. Amunicji mieliśmy w sam raz, za to zrzut zaopatrzenia po wyeliminowaniu plot byłoby w sam raz, albo jakaś barka z zaopatrzeniem. 

 

Najgorszy moment to było pozostanie w tym jednym okopie. No na prawdę, to była męczarnia. Na początku ok bo kogoś można było zabić ale dalej masakra. 40 minut czekania i 0 przeciwnika a ciągle tylko oczekiwać. Tak się z chłopakami wynudziliśmy jak jeszcze nigdy dotąd. Z nudów sam poszedłem szabrować zwłoki niemców. Zgarnąłem 63 bandaże, 4 worki z solą i pieprzem kilka granatów, myślałem że się może przydadz. Potem z nudów urządziliśmy sobie polowanie na sztukasy flakami i MG 42. Chociaż wtedy było trochę zabawnie. Pod koniec podebrałem sobie MG z opla bo miał 10 magazynków podczas gdy ja pełnych tylko 3. O, nasi wracają! W końcu coś się będzie działo - myśle sobie - takiego wała, koniec misji.

 

Także w moim przypadku i być może moich kompanów w niedoli była to misja z wielkim potencjałem lecz zmarnowanym przez decyzje dowódcy. Na prawdę mogłem porobić wiele ciekawszych rzeczy przez te 1,5-2 godziny siedzenia na tyłku.

 

Dzięki za misje Cannadian, chętnie pograłbym jeszcze raz w ulepszoną wersje. Zrób jeszcze kiedyś zapisy na nią ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale muszę przyznać że pod kątem wszystkich rozegranych przeze mnie misji w tej społeczności ta misja była najlepsza od strony klimatu, wiadomo na plaży podczas operacji łatwo nie było i zostało to ukazane w tej misji co mi się baaardzo podobało, jednak wiadomo niedociągnięcia były chociaż to malutkie ale też ważne. Całą operacje grało się świetnie przez godzinę, później z 4 chłopakami z innych drużyn siedzieliśmy przy budynku i oczekiwaliśmy na zbawienie, które nie nadeszło :p.

 

Malutkie minusiki:

-Sprzęt medyczny niezgodny z realiami IIWŚ

-Przydał by się zrzut zaopatrzenia na nasze pozycje lub coś pokroju takiego ze inna kompania zostawia nam jakieś zapasy.

-Zdarzały się jakieś dziwne przycinki ( Możliwe że tylko u mnie )

 

Dzięki jeszcze raz za grę i osobiście czekam na więcej misji tego pokroju ;)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Doman napisał:

Serio były tylko 23 osoby? 3 miejsca wolne

 

13 godzin temu, Krystian napisał:

No zapisy to kolejna sprawa, 2 tygodnie było wszystko na full aż prosiłem Canadiana żeby mi dorobił slota jakiegoś po to żeby się okazało o 19 że nie ma dwóch dowódców a o 20 że jest 19 osób i trzeba się prosić żeby ktoś przyszedł.

 

Ludzie klikają w wydarzeniu, a potem nie pamiętają, bo cały proceder trwał 20 sekund i było to dwa tyg temu. Potem jak wchodzą na forum to nikt nie zagląda do zakładki "nadchodzące misję" ukrytej pod zakładka kalendarz, gdzie jest super fajnie napisane na jakie misję delikwent jest zapisany i jakie są jeszcze dostępne. 

 

Przydałoby się coś takiego widocznego po wejściu od razu na forum w zakładce nadchodzące wydarzenia

 

Już od dawna zauważam, że jest to coraz większy próblem, bo niemal na każdej większej misji na zapisy nie ma 2-3 i więcej osób. (a ile razy rozmawiałem z takimi osobami i same stwierdzaly, że zapomniały...). Nowy system jest super, ale jego prostota ułatwia też zapomnienie o tym, że wgl coś się kliknęło. 

  • Lubię 1
  • Downvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że wydarzenia niekoniecznie są poukrywane. Wystarczy otworzyć stronę główną, aby dowiedzieć się o nadchodzących wydarzeniach:

MVwiWBA.png

Sam fakt (z resztą pisałem o tym w pierwotnym poście), że ktoś nie potrafi korzystać lub nie chce mu się korzystać (gdzie opcja #2 jest bardziej racjonalna) z systemu "Nadchodzące misje na zapisy", to już raczej nie sprawa wadliwego/niedopracowanego systemu, a wadliwej jednostki, która z niego korzysta :) .



Od wejścia w taką zakładkę (rys. poniżej) dzieli nas maksimum 5 sekund od wejścia na stronę główną.
mMWUB2V.png

Edytowane przez canadian
  • Zmieszany 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z mojej strony przepraszam za wtopę. Raz, że z pracy wróciłem o 20:20 to do tego nie chciał mnie wpuścić serwer po mimo pobranego repo.  Po usunięcia FOW pobrałem go jeszcze raz to potem wyrzucił kolejny mod, pobrałem go też jeszcze raz to wywalił 3.  Wtedy odpuściłem. Nie wiem czy to jest spowodowane. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@canadian wychodzę z założenia, że zawsze może być lepiej/sprawniej 

2 godziny temu, canadian napisał:

....nie sprawa wadliwego/niedopracowanego systemu, a wadliwej jednostki, która z niego korzysta :) .
 

Zgadza się, ale uwierz mi ze łatwiej wprowadzić taką poprawkę i mieć więcej osób na misjach, niż  liczyć na to w/w jednostki się naprawia lub czegoś nauczą. Wiem to z doświadczenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×