Skocz do zawartości
Maras

co 20 Hostile Takeover

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że gramy jako Arabowie (co nie często się zdarza), mógłbyś wymusić na graczach twarze arabskie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku myślałem że AI mają przegięte paski skilli. Nie szło zobaczyć kogokolwiek a oni do nas pruli aż miło. Zanim dobiegłem do nasypu dostałem w obie nogi i prawą rękę. Obawiałem się więc, że misja skończy się bardzo szybko jak mają taką celność i zasięg widzenia. Całe szczęście nie było aż tak ciężko i myślę że gdybyśmy zdobyli ten czołg, dałoby się przejść tę misje na spokojnie. Tylko wciąż nie rozumiem dlaczego jako armia mieliśmy tak mało amunicji? Wynik poprzedniego szturmu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, DisLike napisał:

Tylko wciąż nie rozumiem dlaczego jako armia mieliśmy tak mało amunicji? Wynik poprzedniego szturmu? 

SDF to nie armia tylko zbieranina opozycjonistów przeciwko Al-Asadowi w Syrii. Jedni są lepiej wyekwipowani inni mniej ;) 
 

Godzinę temu, Breniacz napisał:

Jako że gramy jako Arabowie (co nie często się zdarza), mógłbyś wymusić na graczach twarze arabskie. 

Da się zrobić!

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im głębiej w miasto tym FPSy spadały coraz niżej. Przy parku maszyn nie szło wyciągnąć więcej klatek niż 15 (przynajmniej u mnie).

Poza tym wg intelu jakieś siły powinny być po drugiej stronie rzeki - gdy przechodziliśmy koło muru nad rzeką, byliśmy totalnie wystawieni na ostrzał z przeciwległej strony... a tu cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, Templar napisał:

Im głębiej w miasto tym FPSy spadały coraz niżej. Przy parku maszyn nie szło wyciągnąć więcej klatek niż 15 (przynajmniej u mnie).

Poza tym wg intelu jakieś siły powinny być po drugiej stronie rzeki - gdy przechodziliśmy koło muru nad rzeką, byliśmy totalnie wystawieni na ostrzał z przeciwległej strony... a tu cisza.

Taki urok Clafganu z tymi FPSami w mieście gdy się trochę przeciwnika zacznie ruszać. Dużo wrogów było ustawionych w statycznych punktach oporu. Co do północy był tam przeciwnik ale schowany, gdyż nie chciałem Cię pozbawić reszty FPSów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Maras napisał:

Taki urok Clafganu z tymi FPSami w mieście gdy się trochę przeciwnika zacznie ruszać. Dużo wrogów było ustawionych w statycznych punktach oporu. Co do północy był tam przeciwnik ale schowany, gdyż nie chciałem Cię pozbawić reszty FPSów ;)

Myślałeś może nad HC?
Ostatnio z tego co widzę wraca do łask.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Templar napisał:

Myślałeś może nad HC?
Ostatnio z tego co widzę wraca do łask.

Używam DAC <stop>
Nie mam czasu zbytnio testować <stop>
Poprawiam/przerabiam starocie <stop>

*Potrzebne jakiekolwiek misje szybko* <stop>

 

Tak w telegraficznym skrócie.
P.S. Jak mi najdzie ochota do robienia znowu dużych misji to się zainteresuje ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Templar napisał:

Myślałeś może nad HC?

 

6 minut temu, Maras napisał:

Używam DAC <stop>

Te 2 kwestie się ze sobą nie łącza i dopóki ktoś nie poświęci czasu na solidne przerobienie DAC-a, to można o tym zapomnieć.
Tak jak Maras wspomniał - Clafgan żre FPS-y niemiłosiernie i jeśli ktoś się nie skapnie w czas, że trzeba viewdistance zmniejszyć z 12 000 km do 1 km... to nawet kochany HC nie pomoże.
Osobiście nigdy nie miałem problemów z wydajnością na Clafganie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, canadian napisał:

...jeśli ktoś się nie skapnie w czas, że trzeba viewdistance zmniejszyć z 12 000 km do 1 km... to nawet kochany HC nie pomoże.
Osobiście nigdy nie miałem problemów z wydajnością na Clafganie.

Ja nie miałem wczoraj problemów (25-30FPS) mimo, że mój PC nie jest jakiejś pierwszej świeżości. Na misji zasięg widzenia był ograniczony do 2000m, więc jak ktoś na swoich ustawieniach oglądał dodatkowe kilometry mgły to pozdrawiam serdecznie :clap: 
@Templar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dać 2 medyków, dać szyny i AED, wywalić apteczki. Nie przejdziemy na pewno:D 

 

Generalnie to jako medyk na tej misji czułem się jak kleryk w jakimś RPG. Trochę przesada;d Podałem z 30 apteczek jak nie lepiej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, STALKER14 napisał:

Dać 2 medyków, dać szyny i AED, wywalić apteczki. Nie przejdziemy na pewno:D 

 

Generalnie to jako medyk na tej misji czułem się jak kleryk w jakimś RPG. Trochę przesada;d Podałem z 30 apteczek jak nie lepiej. 

 

Tak apropo tej misji, całkiem nieźle pasuje 


d9f81034f15f93d16043f154a1855275.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, STALKER14 napisał:

Dać 2 medyków, dać szyny i AED, wywalić apteczki. Nie przejdziemy na pewno:D 

 

Generalnie to jako medyk na tej misji czułem się jak kleryk w jakimś RPG. Trochę przesada;d Podałem z 30 apteczek jak nie lepiej. 


Jeszcze nie znam tych nowych gadżetów medycznych i nie miałem okazji z nimi grać. Jak ogarnę jak to wpływa na rozgrywkę to zacznę stosować. ;) 
P.S. Da się przejść tylko nie od razu :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×