Skocz do zawartości
STALKER14

Problem ze znikaniem ciał

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jest duży problem an misjach z znikaniem ciał osób które wyszły z serwera. Trzeba jakoś temu zaradzić.

 

Na misji Co22 Green Point zastosowałem połowiczne rozwiązanie. Gracz który umarł respił się w innym miejscu mapy gdzie miał zakończyć misję przed dużym plakatem. Problem ciał został rozwiązany. Natomiast trzeba dodać w miejscu respawnu, albo od razu wrzucenie spectatora ACE lub jakiegoś laptopu gdzie można podejść aby przeniosło nas na spektatora. 

 

Coś takiego powinno być dodawane do każdej misji. Proponował bym zrobić misję na virtualu żeby każdy mógł kopiować to do swojej misji. Rozwiązanie musiało by pozostać do momentu aż problem z znikającymi ciałami się rozwiąże.

 

 

Czy jest chętna osoba do pomocy przy stworzeniu tego skryptu? Ja robię misję, ale w pisaniu scryptów niestety mi nie idzie. 

 

Ja teraz stworzę misję gdzie przeniesie gracza i go od razu zabije. Przy 1 razowym respawnie gracz nie powinien odczuć tego, że takowy respawn jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodaj do description takie linijki (i zobacz czy zadziala):

corpseLimit = 999;
corpseRemovalMinTime = 9999;
corpseRemovalMaxTime = 9999;

 

Można też zrobić skrypt, który przenosi eq gracz do skrzynki przy pomocy poniższego event handlera.

this addEventHandler ["Killed", {
	params ["_unit", "_killer", "_instigator", "_useEffects"];
}];
Edytowane przez canadian
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@canadian ten timelimit będzie tez dotyczył usuwania ciał AI, co przy dużych ich ilości wpłynie na fpsy. Problem z znikaniem ciała gracza po wyjściu nie jest zależny od corpsclenera niestety

Edytowane przez Ariel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maras podrzucił to do sprawdzenia

 

Do descryption:

corpseManagerMode = 1;

 

corpseLimit = 45; // Default: 15

 

corpseRemovalMinTime = 500; // seconds. Default: 10

 

corpseRemovalMaxTime = 4000; // seconds. Default: 3600

Wrzucę do misji w jakiś konfiguracji to i przetestuję z kimś może dzisiaj się uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety funkcja przetestowana nie działa.  Sprawdziliśmy też dla parametru 0,1,2.  Ciało zawsze znika. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o RESPAWN to z Fistachem  również to przetestowaliśmy. Tam działa bez problemu. Obojętnie ile ciał by nie było i ile razy by się weszło i wyszło z serwera ciała zostają. Dobiliśmy coś do około 40 paru trupów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...