Skocz do zawartości
Sztab

Zmiany w regulaminie

Rekomendowane odpowiedzi

 

Baner_F_info.jpg

 

Zmiany w regulaminie ACC dotyczące rozgrywek

 

Po przeanalizowaniu ankiety oraz obecnej sytuacji związanej z rozgrywkami przed i po godzinie 20:00 Sztab ACC

zadecydował o zmianach w regulaminie rozgrywek.

Zmiany te są podyktowane dezaktualizacją części zapisów po wprowadzeniu nowego klikanego systemu zapisywania się na misje oraz zmieniającym się zainteresowaniem rozgrywkami po godzinie 20:00.

 

Najważniejszą zmianą w regulaminie jest określenie dwóch dni przeznaczonych na
Rozgrywki Oficjalne ACC

Wstępnie ustalono, że dni te to WTOREK oraz SOBOTA*

*Sztab zastrzega sobie prawo do zmiany dni rozgrywek oficjalnych.

 

 

Wszyscy MM, Instruktorzy i Szkoleniowcy oraz gracze muszą zapoznać się zapisami zawartymi poniżej przed zorganizowaniem przyszłych wydarzeń.

Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na forum.

 

__________________________________________________________________________________________________________

 

Istotne zmiany: (TL;DR)

  • Popularyzacja rozpisywania wydarzeń za pomocą kalendarza i klikanego systemu zapisów.
  • Określenie dni Rozgrywek Oficjalnych ACC
  • Udostępnienie serwera po godzinie 20:00 dla wydarzeń innych niż misje.
  • Określenie zasad rozgrywania misji z modyfikacją ZEUS.
  • Wyjaśnienie zapisu "Slot opcjonalny" i wiążących się z nim ograniczeń.
  • Wyjaśnienie zapisu "Rezerwa" i wiążących się z nią ograniczeń.
  • Uściślenie obowiązków osób organizujących wydarzenia.
  • Zmiany w ilości osób wymaganych do przeprowadzenia misji z innymi modyfikacjami

 

Treść zmienionego regulaminu Rozgrywek ACC:

Spoiler

 

3. Dyscyplina zapisów.

  1. Wyróżniamy 2 typy wydarzeń z zapisami w kalendarzu: Misje oraz Szkolenia
  2. Zapisanie się na wydarzenie w kalendarzu jest potwierdzeniem uczestnictwa niezależnie od dodanych przy zapisie komentarzy, czy wybranej roli.
  3. Osoby, które zapisały się na wydarzenie w kalendarzu o charakterze misji mają obowiązek stawienia się w terminie jego rozegrania, oraz uczestniczenia w nim do momentu zakończenia, bądź śmierci kierowanej postaci.
  4. W przypadku, gdy wydarzenie jest szkoleniem MC/Regimentu/Specjalistycznym, organizator sam decyduje o warunkach zakończenia uczestnictwa w wydarzeniu.
  5. Zapisanie się na slot opcjonalny nie gwarantuje, że gracz zajmujący go ostatecznie na nim zagra. Pozostaje to w kwestii osoby dowodzącej misją.
  6. Zapisanie się na slot rezerwowy w danym wydarzeniu jest równoznaczne z punktualnym przybyciem na wydarzenie i deklarowaniem przygotowania technicznego oraz chęci do gry mimo niedostatecznej liczby slotów.

 

 

Nowe zasady otwierania zapisów na wydarzenia

 

  • Wyróżniamy następujące typy wydarzeń w kalendarzu:
    • Misja Oficjalna ACC
    • Misja Nieoficjalna (tj. szkoleniowa/regimentu lub inna)
    • Szkolenie (tj. MC, Regimentu lub Podstawowe)
  • Misje OFICJALNE ACC mogą być otwarte tylko za zgodą sztabu.
  • Misje OFICJALNE ACC muszą być rozpisane na godzinę 20:00 w dni oficjalnych rozgrywek ACC określonych osobno przez sztab.
  • Misje NIEOFICJALNE oraz SZKOLENIA mogą być rozpisane na godzinę 20:00 i powinny być rozpisane w inne dni tygodnia, które nie są wyznaczone do rozgrywek oficjalnych.
  • Zapisy na wydarzenia w inne dni tygodnia może otworzyć dowolny gracz z rangą szeregowego wzwyż, pod warunkiem, że misja nie koliduje z innym planowanym bądź zaplanowanym wydarzeniem ACC w danym dniu. (kontakt ze Sztabem mile widziany).
  • Podstawą do zarezerwowania terminu jest zgłoszenie organizatora, zgoda Sztabu i stworzenie wydarzenia w kalendarzu.

 

Obowiązki organizatorów przy rozpisywaniu wydarzeń w kalendarzu

  • W celu otrzymania zgody na otworzenie zapisów na Misję Oficjalną ACC należy wysłać zapytanie w dziale "Kontakt ze Sztabem".
  • Osoby z tytułem zaufanego MM mogą otworzyć zapisy bez wysyłania zapytania o termin. Mile widziana informacja o wydarzeniu na KZS.
  • Instruktorzy MC oraz Kwatermistrzowie mogą otworzyć zapisy na szkolenie bez wysyłania zapytania o termin. Mile widziana informacja o wydarzeniu na KZS.
  • Organizator danego wydarzenia jest zobowiązany do otworzenia zapisów w kalendarzu (bez RSVP)
  • Organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji w wydarzeniu o MINIMALNEJ liczbie osób jaka jest potrzebna do odbycia się danego wydarzenia.
  • Organizator zobowiązany jest do monitorowania ilości zapisanych i gdy ta nie spełnia minimalnej obsady - odwołuje zapisy niepóźniej niż 1h przed rozpoczęciem.
  • Organizator ma prawo do oznaczenia konkretnych slotów jako opcjonalne. Zastrzega się, aby nie przesadzać z ilością slotów opcjonalnych. W tym celu lepiej otworzyć sloty rezerwy (patrz niżej).
  • Organizator ma prawo do zwrócenia się z prośbą o dodanie slotów rezerwowych do misji. Prośbę tą należy kierować przez KZS,
  • Dane wywiadowcze oraz dodatkowe informacje dot. Misji Oficjalne ACC muszą zostać umieszczone w odpowiednim dziale: COOP/TVT/REALOP/JOINTOP co najmniej na 32h przed wydarzeniem.
  • Tytuł tematu w danym dziale na forum musi być zgodny ze wzorcem: [01.01.2019] Warrior Sweep.
  • Tytuł wydarzenia w kalendarzu musi być zgodny ze wzorcem: Warrior Sweep.
  • Jeżeli misja korzysta z dodatkowych addonów lub odrębnej linii modów, musi posiadać dodatkowy dopisek w nazwie tematu/wydarzenia:
    • Iron Front Lite: [IFA3]
    • Usnung Mod: [UNS]
    • Apex DLC: [APEX]
    • Inne addony/mapy: [INNE]
  • Dodatkowe addony rozumiane są jako addony nieuwzględnione w podstawowej linii modów.
  • Misje z dodatkowymi addonami wymagają, minimum 15 osób wpisanych kalendarzu, na dzień przed rozgrywką i tylu samo osób na obecnych w momencie rozpoczęcia rozgrywki.
  • Misje z dodatkowymi addonami można otworzyć tylko za zgodą Sztabu.

 

Otwieranie zapisów na misje zawierające modyfikację ZEUS

  • Wyróżniamy dwa dostępne w ACC tryby zastosowania ZEUSa
    • Zeus Game Master - Zeus tworzący misję na bieżąco w oparciu o swoją wizję lub szczegółowy briefing MM, tworzący ją na serwerze przed godziną 20:00
    • Zeus - Zeus wspierający w pełni przygotowaną rozgrywkę zawierającą: odprawę, przeciwnika i inne potrzebne skrypty
  • Aby otworzyć misję zawierającą ZEUSa należy wysłać zapytanie w dziale "Kontakt ze Sztabem" bez względu na posiadany status MM.
  • Jeżeli misja działa w oparciu o jeden z dwóch dostępnych w ACC trybów ZEUSa musi posiadać dodatkowy dopisek w nazwie tematu:
    • Zeus Game Master: [ZGM]
    • Zeus: [Z]
  • Zeusem może być zaufany MM lub osoba posiadająca baretkę ZEUS.

 

 

Jakiekolwiek dodatkowe zasady/ustalenia dotyczące funkcjonowania zapisów muszą być najpierw uzgodnione ze Sztabem i zaakceptowane.

 

 

 

Sztab Arma Coop Corps

 

  • Upvote 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...