Sztab Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Zmiany w regulaminie ACC dotyczące rozgrywek Po przeanalizowaniu ankiety oraz obecnej sytuacji związanej z rozgrywkami przed i po godzinie 20:00 Sztab ACC zadecydował o zmianach w regulaminie rozgrywek. Zmiany te są podyktowane dezaktualizacją części zapisów po wprowadzeniu nowego klikanego systemu zapisywania się na misje oraz zmieniającym się zainteresowaniem rozgrywkami po godzinie 20:00. Najważniejszą zmianą w regulaminie jest określenie dwóch dni przeznaczonych na Rozgrywki Oficjalne ACC Wstępnie ustalono, że dni te to WTOREK oraz SOBOTA* *Sztab zastrzega sobie prawo do zmiany dni rozgrywek oficjalnych. Wszyscy MM, Instruktorzy i Szkoleniowcy oraz gracze muszą zapoznać się zapisami zawartymi poniżej przed zorganizowaniem przyszłych wydarzeń. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na forum. __________________________________________________________________________________________________________ Istotne zmiany: (TL;DR) Popularyzacja rozpisywania wydarzeń za pomocą kalendarza i klikanego systemu zapisów. Określenie dni Rozgrywek Oficjalnych ACC Udostępnienie serwera po godzinie 20:00 dla wydarzeń innych niż misje. Określenie zasad rozgrywania misji z modyfikacją ZEUS. Wyjaśnienie zapisu "Slot opcjonalny" i wiążących się z nim ograniczeń. Wyjaśnienie zapisu "Rezerwa" i wiążących się z nią ograniczeń. Uściślenie obowiązków osób organizujących wydarzenia. Zmiany w ilości osób wymaganych do przeprowadzenia misji z innymi modyfikacjami Treść zmienionego regulaminu Rozgrywek ACC: Spoiler 3. Dyscyplina zapisów. Wyróżniamy 2 typy wydarzeń z zapisami w kalendarzu: Misje oraz Szkolenia Zapisanie się na wydarzenie w kalendarzu jest potwierdzeniem uczestnictwa niezależnie od dodanych przy zapisie komentarzy, czy wybranej roli. Osoby, które zapisały się na wydarzenie w kalendarzu o charakterze misji mają obowiązek stawienia się w terminie jego rozegrania, oraz uczestniczenia w nim do momentu zakończenia, bądź śmierci kierowanej postaci. W przypadku, gdy wydarzenie jest szkoleniem MC/Regimentu/Specjalistycznym, organizator sam decyduje o warunkach zakończenia uczestnictwa w wydarzeniu. Zapisanie się na slot opcjonalny nie gwarantuje, że gracz zajmujący go ostatecznie na nim zagra. Pozostaje to w kwestii osoby dowodzącej misją. Zapisanie się na slot rezerwowy w danym wydarzeniu jest równoznaczne z punktualnym przybyciem na wydarzenie i deklarowaniem przygotowania technicznego oraz chęci do gry mimo niedostatecznej liczby slotów. Nowe zasady otwierania zapisów na wydarzenia Wyróżniamy następujące typy wydarzeń w kalendarzu: Misja Oficjalna ACC Misja Nieoficjalna (tj. szkoleniowa/regimentu lub inna) Szkolenie (tj. MC, Regimentu lub Podstawowe) Misje OFICJALNE ACC mogą być otwarte tylko za zgodą sztabu. Misje OFICJALNE ACC muszą być rozpisane na godzinę 20:00 w dni oficjalnych rozgrywek ACC określonych osobno przez sztab. Misje NIEOFICJALNE oraz SZKOLENIA mogą być rozpisane na godzinę 20:00 i powinny być rozpisane w inne dni tygodnia, które nie są wyznaczone do rozgrywek oficjalnych. Zapisy na wydarzenia w inne dni tygodnia może otworzyć dowolny gracz z rangą szeregowego wzwyż, pod warunkiem, że misja nie koliduje z innym planowanym bądź zaplanowanym wydarzeniem ACC w danym dniu. (kontakt ze Sztabem mile widziany). Podstawą do zarezerwowania terminu jest zgłoszenie organizatora, zgoda Sztabu i stworzenie wydarzenia w kalendarzu. Obowiązki organizatorów przy rozpisywaniu wydarzeń w kalendarzu W celu otrzymania zgody na otworzenie zapisów na Misję Oficjalną ACC należy wysłać zapytanie w dziale "Kontakt ze Sztabem". Osoby z tytułem zaufanego MM mogą otworzyć zapisy bez wysyłania zapytania o termin. Mile widziana informacja o wydarzeniu na KZS. Instruktorzy MC oraz Kwatermistrzowie mogą otworzyć zapisy na szkolenie bez wysyłania zapytania o termin. Mile widziana informacja o wydarzeniu na KZS. Organizator danego wydarzenia jest zobowiązany do otworzenia zapisów w kalendarzu (bez RSVP) Organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji w wydarzeniu o MINIMALNEJ liczbie osób jaka jest potrzebna do odbycia się danego wydarzenia. Organizator zobowiązany jest do monitorowania ilości zapisanych i gdy ta nie spełnia minimalnej obsady - odwołuje zapisy niepóźniej niż 1h przed rozpoczęciem. Organizator ma prawo do oznaczenia konkretnych slotów jako opcjonalne. Zastrzega się, aby nie przesadzać z ilością slotów opcjonalnych. W tym celu lepiej otworzyć sloty rezerwy (patrz niżej). Organizator ma prawo do zwrócenia się z prośbą o dodanie slotów rezerwowych do misji. Prośbę tą należy kierować przez KZS, Dane wywiadowcze oraz dodatkowe informacje dot. Misji Oficjalne ACC muszą zostać umieszczone w odpowiednim dziale: COOP/TVT/REALOP/JOINTOP co najmniej na 32h przed wydarzeniem. Tytuł tematu w danym dziale na forum musi być zgodny ze wzorcem: [01.01.2019] Warrior Sweep. Tytuł wydarzenia w kalendarzu musi być zgodny ze wzorcem: Warrior Sweep. Jeżeli misja korzysta z dodatkowych addonów lub odrębnej linii modów, musi posiadać dodatkowy dopisek w nazwie tematu/wydarzenia: Iron Front Lite: [IFA3] Usnung Mod: [UNS] Apex DLC: [APEX] Inne addony/mapy: [INNE] Dodatkowe addony rozumiane są jako addony nieuwzględnione w podstawowej linii modów. Misje z dodatkowymi addonami wymagają, minimum 15 osób wpisanych kalendarzu, na dzień przed rozgrywką i tylu samo osób na obecnych w momencie rozpoczęcia rozgrywki. Misje z dodatkowymi addonami można otworzyć tylko za zgodą Sztabu. Otwieranie zapisów na misje zawierające modyfikację ZEUS Wyróżniamy dwa dostępne w ACC tryby zastosowania ZEUSa Zeus Game Master - Zeus tworzący misję na bieżąco w oparciu o swoją wizję lub szczegółowy briefing MM, tworzący ją na serwerze przed godziną 20:00 Zeus - Zeus wspierający w pełni przygotowaną rozgrywkę zawierającą: odprawę, przeciwnika i inne potrzebne skrypty Aby otworzyć misję zawierającą ZEUSa należy wysłać zapytanie w dziale "Kontakt ze Sztabem" bez względu na posiadany status MM. Jeżeli misja działa w oparciu o jeden z dwóch dostępnych w ACC trybów ZEUSa musi posiadać dodatkowy dopisek w nazwie tematu: Zeus Game Master: [ZGM] Zeus: [Z] Zeusem może być zaufany MM lub osoba posiadająca baretkę ZEUS. Jakiekolwiek dodatkowe zasady/ustalenia dotyczące funkcjonowania zapisów muszą być najpierw uzgodnione ze Sztabem i zaakceptowane. Sztab Arma Coop Corps 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...