Skocz do zawartości
STALKER14

Co 16 Murphy Day

Rekomendowane odpowiedzi

Mieliśmy 2 podejścia. Pierwsze skończyło się nasza masakrą. Drugie skończyło się ukończeniem misji.

 

Błędy do poprawy:

- Templar był ranny na początku

- Miny nie działały pod ACE ( sprawdzę o co chodzi)

- przeciwnik za blisko a może za szybko podszedł do nas ( jakieś 25 sekund).

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zamysł misji bardzo ciekawy. Mój pierwszy plan poszedł o kant blatu rozbić, bo nie spodziewałem się, że już w pierwszej sekundzie od wcielenia się w charakter dostaniemy solidny ostrzał co przerodziło się w chaos łączony z blue on blue. Polecam jednak dawać z dwie minuty na starcie, bo każdy zawsze musi się załadować i trzeba technicznie wszystko sprawdzić - niektórych rzeczy, które postacie w scenariuszu już by wiedziały my nie jesteśmy w stanie przygotować od tak od ręki.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga odnośnie MIN to wszystko działa.

 

Ładunki wybuchowe pod scrollem tak miały takie być dla szybszego użycia. Miny i M112 działało pod ACE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś z ACE Medical było dziwnie ustawione.

Traciło się przytomność ale de facto "nie szło umrzeć". Przy pierwszym podejściu AI wywaliło kilka magazynków we mnie gdy leżałem nieprzytomny, ekran czerwony jak dżem truskawkowy... ale dalej "żyłem".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Zrobione było to  po to aby można było rannych lub martwych do śmigła wsadzić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...