Skocz do zawartości
Koxxus

[14.07.2019] Eskalacja

Rekomendowane odpowiedzi

Misja: Eskalacja

Mapa: Roche

MM: @Koxxus

Sloty: 23/25

 

Obecni:

@Alienzo

@Sone

@Fistach

@Maras

@Koxxus

@Tes

@Semir

@Cyrith

@Templar

@Brick

@Rizzet

@Adi

@Krystian

@Stahu

@Weiss

@Alfi

@Ash

@BoneBreaker

@Loki

@Lukasier

@piranha

@Pba

@VeXen

 

 

Nieobecni:

@Adwi

 

Opis:

1985 rok, pluton rozpoznawczy sił zbrojnych Niemieckiej Republiki Demokratycznej wkracza na terytorium Berlina zachodniego, rozpoczynając Niemiecki konflikt graniczny.

 

Zapraszam do składania w odpowiedzi wszelkich skarg, czy opinii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Molot RPK mi zniknął po przeładowaniu :<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@Krystian

 

 

Spoiler

20190714215900_1.thumb.jpg.7eafae744bfa08390ed273af25d234b5.jpg

 

Czekam na zakładowego browarka :D

Edytowane przez Koxxus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Koxxus Fajna misja, ale w ostatnim bunkrze potrzeba było opróżnić cały magazynek żeby zabić jednego Aika :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko w ostatnim. Jeden AI wytrzymał 3 strzały w głowę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pba napisał:

Molot RPK mi zniknął po przeładowaniu :<

RPK z hlc trzeba ładować magazynkami z HLC, inaczej znikają. Sam się na tym przejechałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Zus napisał:

RPK z hlc trzeba ładować magazynkami z HLC, inaczej znikają. Sam się na tym przejechałem.

Użyłem magazynków które były dostępne w pojeździe. Nie kojarzę czy były z HLC czy RHS, ale tak czy tak to sprawa dla MM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Pba napisał:

Użyłem magazynków które były dostępne w pojeździe. Nie kojarzę czy były z HLC czy RHS, ale tak czy tak to sprawa dla MM

Na wozie były trzydziestki z RHS i 45ki z HLC. Musiałeś pobrać nie te co trzeba. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że trzeba używać tylko magów z HLC żeby amunicja była wymienna w drużynie skoro RHSowe znikają RPK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
4 godziny temu, Koxxus napisał:

Na wozie były trzydziestki z RHS i 45ki z HLC. Musiałeś pobrać nie te co trzeba. 

Jeśli nawet to nie sprawa gracza, żeby nad takimi rzeczami myślał

Edytowane przez Pba
  • Lubię 1
  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
4 godziny temu, Pba napisał:

Jeśli nawet to nie sprawa gracza, żeby nad takimi rzeczami myślał

Czytamy w takim razie ze zrozumieniem. Przy magach pisało czy to RPK, czy AK mag. Mieliście specjalnie delegowane magi na wozach, z czego w kamzach były właśnie magi do RPK. Następnym razem polecam sprawdzać co bierzecie, a nie brać na pałe. 

Edytowane przez Koxxus
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja cię jak najbardziej rozumiem. Sam robię misje i potrafię się postawić na twoim miejscu.

To nie krytyka, po prostu uwaga na przyszłość. 

Albo dawać bronie które nie mają kompatybilnych magazynków między sobą np. jedni z RHS, drudzy z NI Arms, albo wyraźnie zaznaczyć, żeby na to uważać.

Ja sam nawet na to nie patrzę, bo widząc stos magazynków biorę pierwszy lepszy " który pasuje ".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem w rzeczywistości da się podpiąć magazynek z AK do RPK i z RPK do AK - sowieci tak zaprojektowali, żeby były kompatybilne.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się znaleźć karteczkę z uwagami technicznymi więc dopiero teraz :)

 

Muzyka, kiedy przekraczaliśmy mur. Musiałem się fatygować do opcji i wyłączać muzykę. JA spoko rozumiem klimat itp. ale jeśli coś to muzykę dawaj na początku misji, a jeśli w trakcie to w formie, radia do samochodu, żołnierza z akordeonem/dudami (tak robiłem w IFA) czy inny sposób gdzie gracze wybierają kiedy ma ona grać. Stawiamy na realizm a lecąca "w głowie" muzyka w trakcie działania gdzie przekraczamy mur berliński trochę to psuje i jednocześnie przeszkadza (biorąc pod uwagę chaos jaki panował na początku misji). Ja wiem że wielu ze slotów szeregowych stanie w obronie tej muzyki, bo oni tylko siedzieli na BRDM-ie i było fajnie, ale na slotach dowódczych działanie jest ciągłe i nagła muzyka w trakcie misji przeszkadza.

 

Nie wiem jak tworzysz briefing i sloty ale kolejność poszczególnych linijek jest strasznie pogmatwana u ciebie. Najlepiej kolejnośc poszczególnych linijek ustaw w oparciu o prawdziwą formę rozkazu bojowego. Np:

 

1. Tło fabularne/historyczne

2. Sytuacja taktyczna

a). Siły własne

b). Siły wroga

3. Zadania

4. Sposób realizacji zadań (jeśli jest to zalecany sposób, jeśli nie zostawić)

5. Logistyka (pojazdy, przebrajanie, tankowanie itp.) oraz wsparcie artylerjskie i CAS.

6. Dowodzenie i łączność

7. Dowolna ilość punktów z dodatkowymi danymi jak zdjęcia, mapy, notatki itp.

8. UWAGI do graczy (medycy, technikalia itp.)

 

Sloty też postaraj się układać tak aby były po kolei jak w zapisach.

 

 

Ostatnia uwaga techniczna do misji. Na końcu trafiliśmy na przeciwnika który obrywał całe magazynki i nie padał (nie wiem czego wina, desynchro, kamizelki, amunicja)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...