Skocz do zawartości
canadian

[IFA3][28.07.2019] First And Foremost

Rekomendowane odpowiedzi

Opisy, wrażenia, techniczne itd.

Z rzeczy, które wiem:
 

  • Na początku "coś" zabiło 3 osoby. Wiem, że 2 z nich miały na 90% źle podpięty modset (poprawcie jeśli się mylę). Wszelkie wskazówki dlaczego się tak stało - bardzo mile widziane.
  • Coś poszło nie tak i ciężarówka z zapasami się nie odkryła. Sprawdzałem na serwerze, ale podejrzewam natłok osób/skryptów.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o te 3 osoby z 1 drużyny, to podczas płynięcia na brzeg, barka na chwilę weszła pod wodę i wyrzuciło ich martwych.

Co do misji to genialny klimat i cały czas było pełno akcji 👍

Z tym, że jako Demolition Specialist miałem zdecydowanie za mało ładunków na wysadzenie wszystkich celów.

Edytowane przez Lix
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@canadian - wiadra gratulacji za tą misję. Klimat mocno. Bardzo.

Jedynie do czego mogę się przyczepić (o ile tak naprawdę nie jest to z powodów odtwarzania ówczesnych standardów) to za mało ładowników do Garanda miałem.

Po pierwszym bunkrze miałem może z 3 i musiałem zacząć szabrować poległych. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Lix napisał:

Jeżeli chodzi o te 3 osoby z 1 drużyny, to podczas płynięcia na brzeg, barka na chwilę weszła pod wodę i wyrzuciło ich martwych.

Hmm, rozumiem. Czyli bogowie Army nie byli zbytnio przychylni wczoraj.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Templar napisał:

@canadian - wiadra gratulacji za tą misję. Klimat mocno. Bardzo.

Jedynie do czego mogę się przyczepić (o ile tak naprawdę nie jest to z powodów odtwarzania ówczesnych standardów) to za mało ładowników do Garanda miałem.

Po pierwszym bunkrze miałem może z 3 i musiałem zacząć szabrować poległych. 

Tak to jest jak przy stawianiu ognia zaporowego wystrzeliwuje się całą łódkę w ciągu jednej sekundy. Imo ammo było dobrze dobrane tym bardziej, że mieliśmy dostać zaopatrzenie z plaży.

 Wczoraj rozegrałem tą misję po raz pierwszy i muszę przyznać, że jest miodna. O dziwo przy ustawieniu zaleconej widoczności na 1500m miałem od 55-60 FPS, więc grało się bardzo płynnie. 
 

 Taka jeszcze myśl. Wiem, że to może lekko nie ACC'owe ale fajnie by było, gdyby ciężarówce logistycznej towarzyszyły uzupełnienia, tj. gracze którzy umarli w pierwszych 20 minutach gry czy to od teletechników czy też od przeciwnika (mniej więcej tyle zajęło nam wtargniecie na pozycje przeciwnika) mogliby wejść na jakieś dodatkowe sloty (w ramach 3-ciej drużyny?). Po ataku na wzgórze nie wiem czy została nas nawet połowa, a zważając na fakt, że grę zaczęliśmy o 20:40 to ta połowa nawet nie pograła sobie 30 minut.

 W każdym razie czekam na więcej kanadyjskich misji. 
jeszcze raz currahee plox

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od samego początku trapiły mnie jakieś problemy... Pierwszym zaskoczeniem było to, że znalazłem się na slocie sternika co chyba nie było nigdzie ujęte w uwagach technicznych @canadian.

 

Przy lądowaniu dopóki nie zrobiłem restartu miałem czarne "filmowe" pasy co zasłaniało mi dużą część HUD. Nie wiem czy to wina jakiegoś źle wczytanego intro u mnie ale mocno to przeszkadzało. 

 

Przepraszam bodajże @Lix oraz @Zus za ranienie granatem ppanc przy wysadzaniu działa obok tej chałupy przy okopach. Jak zobaczyłem że ktoś próbował zniszczyć je panzerfaustem, który jest nieco zbugowany i sypie odlamkami jak tonowa bomba to zacząłem tej osobie machać i potem sam rzuciłem granat na znak że niszcze działo.

 

Tak poza misją:

Panowie @MisterNova i @Pba o ile dobrze pamiętam. Serwer jest po to ustawiony 24h/7 aby móc przetestować sobie czy macie wgrane dobrze mody i czy jesteście przygotowani technicznie. Sytuacja taka jak wczoraj nie może się powtarzać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, canadian napisał:

Te czarne pasy były celowe. Znikają po 900 sekundach.

Takie info, jak i to o sternikach wypadałoby dać w brifie.

Poza tym, mimo mojej dziwnej imersji zmieszanej technikaliami fajnie było zagrać coś na IFa po długiej przerwie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię by wam się spodobało. Bardzo lubie misje obronne, więc jakby miała mi się podobać, to połowę czasu spędzilibyście okopani i bronilibyście się. Potem byłby jakiś kontratak. Jeśli taka opcja odpowiada, mogę coś pobuszować w edytorze. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, DisLike napisał:

Wątpię by wam się spodobało. Bardzo lubie misje obronne, więc jakby miała mi się podobać, to połowę czasu spędzilibyście okopani i bronilibyście się. Potem byłby jakiś kontratak. Jeśli taka opcja odpowiada, mogę coś pobuszować w edytorze. 

Jak najbardziej tak. Dobra misja obronna nie jest zła, jednak doświadczenie pokazało że najlepiej taką misję defensywną robić z Zeusem. AI jest za głupie (lub za mądre) żeby sprawnie przeprowadzać kontrataki w odpowiednich momentach misji. Najlepiej taki balans do misji obronnych wytworzy ci doświadczony ZEUS.

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...