Skocz do zawartości
Pba

[8.09.2019]Drodzy Państwo: Wszyscy umrzemy!

Rekomendowane odpowiedzi

Co się zepsuło: 

1. Nie mogliśmy przebrać się za Rosjan. Ale na szczęście Templar ładnie to ogarnął.

2. W pojeździe było 10x więcej sztuk dodatkowego ekwipunku niż dodałem. 

3. Powinien być 1 zeus więcej

 

Misja fajnie się udała ;) 

Trzymaliśmy się ładnie RP. Był chaos, ale nie na tyle, aby można by było czegoś nie ogarnąć. 

Dowództwo też trzymało klimat, ale potrafiło nas ogarnąć.

Podobała mi się nagła zmiana klimatu. 

Na samym początku jechaliśmy do Staroye śmieszkując sobie na pace ciężarówki. Wbiliśmy się w pierwszą miejscowość nadal śmieszkując, zabijając po drodze Rosjan, a tu nagle kubeł zimnej wody w postaci posiłków.

Praktycznie każdy był ranny, zniszczyli puszkę, jeszcze 3 osoby uciekły z naszymi zapasami medycznymi. 

Doszło do nas że własnie wywołaliśmy kolejną wojnę i atmosfera się zagęściła.

 

Dziękuję @Templar za piękne zeusowaniem oraz @STALKER14 , @canadian i @Block za dowodzenie.

Podrzucajcie swoje opinie na temat misji poniżej :)

 

A teraz dalsza część historii:

 

10.08.2021

Kurwa żyję. xD Stay tuned

 

20.08.2021

Co za imba się tam podziała to ja nawet nie.

Udało nam się. Nie mogę powiedzieć, że wszystkim, ale udało się

Część z naszych uciekła i zostali zabici przez Rosjan :<

Ale lepsza taka śmierć niż podczas " honorowych " egzekucji.

Wgl wywołaliśmy wojnę, ale wyjebane. Nie ma nas tam już.

 

Wyszłoby prawie perfekcyjnie, ale jakiś debil schował broń w naszym samochodzie. Złapali nas na granicy, ale udało nam się przebić. Przynajmniej trzem. Widziałem że kilku pobiegło w las, ale co się z nimi stało to już nie wiem.

My też uciekliśmy w las, udało nam się dostać do strefy dla cywili, dostaliśmy się do Rosji. Teraz kierunek Wołgograd, gdzie moja dziewczyna ma dla nas lewe papiery.

Może tam się z nimi spotkamy.

 

2.09.2021

Ehh eZ. Udało nam się przejechać autostopem do Wołgogradu. Czekamy jeszcze 3 dni i jedziemy dalej. Nie możemy zostać w Rosji dłużej. Dojdą do nas i nas zabiją

 

6.09.2021

Jest nas 7. Nie czekamy dłużej. Uciekamy do Finlandii i tam będziemy starać się o Azyl.
Jak będę miał szczęście to dowiecie się jak potoczą się nasze dalsze losy.

A teraz muszę się pożegnać na jakiś czas.

Ruski mogą to czytać, więc zawieszam bloga, kanał na YT, fb itd.

 

Ale czuję się zajebiście. Cieszę się że żyję. 

Love was i życie ❤️ 

 

 

 

 

JESTEM ZAJEBISTY ❤️

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze w moim odczuciu misja się nie udała, po prostu jechaliśmy i strzelaliśmy, ale to moja opinia. 
Do poprawy na pewno wytrzymałość, nie rozumiem jak można przeżyć trafienie 2 granatnikami i bezpośredni wybuch granatu i wybuchający obok pojazd. 
Ale jeżeli osoba dostaje bezpośredni strzał z pocisku HE i leży 15 wykrwawiając się i dalej nie umiera to coś nie zadziałało.
 

Do reszty się nie odniosę nie było mnie przy tym.

Aczkolwiek ta galeria mówi o poziomie RP sama: https://imgur.com/a/fHMN6rL

Nie traktujcie tej opinii jako atak na kogokolwiek, zostało to zaakceptowane, a po misji nie było powiedziane nic. Nie wiem czy po prostu coś się zmieniło w ACC, że pozwalamy na takie psucie klimatu. I wiem ze zabrzmię jak to słynne kiedyś to było, ale no szanujmy się. trzymajmy poziom.

Od tak to podsumuje.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Wytrzymałość do poprawy, ale to już na następnej misji :)  Za dużo dałem. Nadal szukam tego złotego środka.

 

Co do poziomu to osobiście widzę to w ten sposób:

Jest tyle osób tworzących misje, że masz niezły wybór. Jedni lubią klimaty typowo wojskowe, inni lubią odskocznie w innym kierunku.

Każdy ma coś dla siebie. 

Osobiście mega się bawiłem. Templar wprowadził mega atmosferę innym się też podobało. 

Nie rozumiem co uważasz z psucie klimatu ?

Wojna ma różne oblicza. Jedni są bohaterami, inni uciekają.

 

Poza tym A3 jest narzędziem pozwalającym na stworzenie wielu scenariuszów. Od piratów w 1700roku, aż po Star Warsy ;) Więc fajnie aby każdy znalazł sobie coś co lubi. 

Star Warsy, ani piraci tu nie przejdą, ale klimaty " okołomilitarne " też są fajną odskocznią. 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Pba napisał:

1.Tak. Wytrzymałość do poprawy, ale to już na następnej misji :)  Za dużo dałem. Nadal szukam tego złotego środka.

 

Co do poziomu to osobiście widzę to w ten sposób:

(...)

2.Osobiście mega się bawiłem. Templar wprowadził mega atmosferę innym się też podobało. 

Nie rozumiem co uważasz z psucie klimatu ?

Wojna ma różne oblicza. Jedni są bohaterami, inni uciekają.

 

3.Poza tym A3 jest narzędziem pozwalającym na stworzenie wielu scenariuszów. Od piratów w 1700roku, aż po Star Warsy ;) Więc fajnie aby każdy znalazł sobie coś co lubi. 

Star Warsy, ani piraci tu nie przejdą, ale klimaty " okołomilitarne " też są fajną odskocznią. 

Ad1. Zdecydowanie za dużo. @Rizzet przyjął strzał z działa niemalże na klatę i przeżył. Pewnie dlatego były tak małe straty,

Ad2. Atmosfera zrobiła się dopiero w momencie, kiedy dotarło do mnie, że przecież zaatakowaliście linię frontu, co przecież było by zerwaniem rozmów pokojowych. Więc de facto wojna rozgorzała na nowo. A więc ambient w ruch! I z tego co słyszę się podobało 😄
Ad3. Gwiezdne Wojny?! @Ataren!!!!!!!!!!!!!!!! DO CIEBIE!!!!!!!!!!!!

8 godzin temu, Suszkow napisał:

Aczkolwiek ta galeria mówi o poziomie RP sama: https://imgur.com/a/fHMN6rL

Nie traktujcie tej opinii jako atak na kogokolwiek, zostało to zaakceptowane, a po misji nie było powiedziane nic. Nie wiem czy po prostu coś się zmieniło w ACC, że pozwalamy na takie psucie klimatu. I wiem ze zabrzmię jak to słynne kiedyś to było, ale no szanujmy się. trzymajmy poziom.

Mógłbyś proszę Cię wskazać przykłady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

No właśnie. O co chodzi z tą galerią. Przecież jednym z zadań było przebranie się w cywilne ubrania i przejazd przez kontrolę graniczną, a co do powodzenia misji, to misja najwyżej wam się mogła nie udać, bo uciekliście ciężarówką, zostawiając cały oddział, w efekcie czego potem zginęliście. Piechota zwyczajnie zrealizowała wszystkie zadania jak odnalezienie danych, czy zmianę ubrań bądź pojazdów. Początek był co prawda trochę dziwny dla wszystkich, bo puszka z racji swojej olbrzymiej siły ognia, sama wszystko wyczyściła, ale na szczęście chwilę potem została zniszczona i inni też mieli grę 😜

@Pba, a co do tego słynnego "naruszenia zawieszenia broni" to przecież było zgodne z zadaniami, bo w lasach miny i nie było innej możliwości przedarcia się przez front, nie?

Edytowane przez Lix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To była nasza jedyna droga ucieczki więc tak.  My uciekamy, a tamci co zostali w Czernogórze zginęli przez nas bo zerwaliśmy zawieszenie broni 😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze się bawiłem. Miła odskocznia od skupienia na pełnym milsimie, który zazwyczaj praktykujemy. Chcę więcej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie.

Misja była eksperymentem i administracja wyraziła zgodę na jej rozegranie. Niestety już po misji zbierając feedback dotarły do nas różne opinie co do tego typu rozgrywek.
Nie wchodząc tutaj w szczegóły tych opinii Sztab ACC doszedł ostatecznie do wniosku , że tego typu misja powinna znaleźć swoje miejsce w dziale rozgrywek RealOp lub Members Night.

 

Należy podkreślić, że w ACC misje w dziale COOP zwyczajowo mają opierać się na kooperacji w środowisku odtwarzania działań wojskowych, lub zbliżonych do wojskowych (partyzantka, najemnicy), które są naszym PODSTAWOWYM ASPEKTEM DZIAŁALNOŚCI.
Na tych misjach możemy sprawdzać swoje umiejętności nabyte na przykład na szkoleniach MC lub zwyczajnie zgrywać się z innymi członkami społeczności w oparciu o struktury i mechanizmy stricte wojskowe. Natomiast jeśli chodzi o pozostałe tryby....

 

---- Sekcja dla wyjaśnienia i informacji dla wszystkich ---

 

Misje RealOp w ACC można podzielić na dwa typy.

 

1. Militarne RealOp'y czyli te podobne do COOP ze szczególnym naciskiem na MAKSYMALNIE REALISTYCZNE odwzorowanie działań i procedur wojskowych.

 

Przykładem jest misja @Alienzo RO Tiger Stripe:

2. Fabularne RealOp'y czyli misje niekoniecznie związane z działaniami militarnymi (choć mogą być), w których wcielamy się w postacie stworzone przez danego MM. Każdy uczestnik odtwarza swój scenariusz i realizuje własne zadania w oparciu o specjalnie przygotowany przez MM briefing. Postacie ważniejsze dla danego scenariusza oznaczone na slotach jako (RP), czyli Role Play posiadają bardziej szczegółową odprawę, w której jest opisana, np ich historia oraz motywy działania wraz z prywatnymi zadaniami.

 

Przykładem takiej misji (która defacto dawno się już tutaj nie odbywała a szkoda) jest misja @Jaskier RO Szczypta Mistycyzmu albo Monachomachia

 

Misje Members Night w ACC to misje, w których znajdują się dwie "grupy graczy". Różnica jest taka, że jedna grupa ma ciekawsze zadania i to na nią nastawiona jest cała misja, w momencie kiedy druga grupa stanowi tło wydarzeń i nie bierze bezpośredniego udziału we wszystkich aspektach misji.
Rozgrywki tego typu są ukłonem w stronę osób mających wkład w społeczność ACC (MM, Instruktorzy, Donatorzy, Moderatorzy, Administracja) i to te osoby zajmują sloty w grupie graczy, którzy realizują ciekawsze zadania. Pozostali gracze o ile są przewidziane takie sloty mogą wziąć udział jako strona stanowiąca tło wydarzeń. Niestety mało tego typu misji odbyło się na przestrzeni lat tutaj w ACC, w zawiązku z czym nie jestem w stanie podać wam jakiegoś dobrego przykładu.

 

--- Koniec wyjaśniania ---

 

Podsumowując.

W opinii sztabu tego typu misja powinna znaleźć swoje miejsce w dziale RealOp jako misja fabularna z starannie przygotowanym briefingiem, który umożliwi wczucie się w klimat każdej pojedynczej osoby biorącej udział w tej rozgrywce, aby uniknąć znanego nam efektu "chaosu" i braku dyscypliny.

 

Jeśli @Pba masz pomysły na tego typu misje, a nie wiesz jak przeformować je na fabularnego RealOpa ACC to daj znać. Administracja dysponuje starymi misjami, które mogą posłużyć jako dobry wzór tego typu rozgrywek w przyszłości. :)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat pomysłów na misje mi nie brakuje ;)

Ale od początku. 

RealOP i Members' Night wyglądają na wymarłe.  Dlatego też byłem przekonany że wszystkie misje idą do działu COOP lub JO

Jeśli to kwestia tylko umieszczania misji w innym dziale oraz nie ciągnie za sobą żadnych ograniczeń to nie widzę problemu by tak robić.

Mam idealny pomysł na właśnie MN oraz kilka kolejnych RealOP. Ale to z czasem. 

Teraz pracuję nad czymś co wpisuje się w dział coop ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Pba napisał:

Jeśli to kwestia tylko umieszczania misji w innym dziale oraz nie ciągnie za sobą żadnych ograniczeń..

Tak jak napisałem, to nie tylko umieszczenie na forum, ale i  inne  idące za tym podejście do briefingu, podziału slotów i metody budowania klimatu na misji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, misja lepiej by wyszła jako RO niż COOP (sam się kiedyś na tym przejechałem).
Nawet skrócenie ogólnego briefingu i przeznaczenie zasobów czasowych na stworzenie briefingów personalnych mogłoby tutaj zadziałać na korzyść.

Generalnie RO jest bardzo swobodną rozgrywką i można tam wepchnąć masę rzeczy. Niestety często potrafi to przerosnąć MM-a ze względu na brak odgórnych założeń, które występują w normalnych scenariuszach.

Może uda mi się wypuścić w najbliższym czasie projekt bazujący na The Walking Dead, który porzucałem min. 10 razy :s
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Ale to co zrobiłem to było właśnie moje podejście.  Take założenie miała misja. 

Nie rozpisałem jej tak bo " mi się nie chciało " albo " bo nie miałem pomysłu ". 

Założenie było że historia jest opowiadania z perspektywy osoby która prowadzi blog internetowy.  

Powyżej masz uzupełnienie tej historii o nasze poczynania już w trakcie misji :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pba fakt jest taki, że musisz przemyśleć jeszcze raz to podejście. Wszystko napisałem Ci parę postów wcześniej.

W razie dalszych wątpliwości zapraszam na PW lub do swojego działu misje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Obserwowałem sobie przygotowania do tegoż RO z boku. @Pba widziałem i czytałem Twoje pomysły na misje - są fajne, część na COOP, RealOP oraz takie RealOP a'la Jaskier (czyli z jajem, humorem, nutką mistycyzmu, zagadki etc.), ale trzeba zwrócić uwagę na istotne kwestie w sposobie ich przygotowania, głownie fabularno-opisowe-"zasadowe" (na technikaliach się, aż tak nie znam, są lepsi) i sposobie ich przedstawienie - wiem chciałeś przedstawić to jako chaos. Warto, byś pokusił się o bardziej klarowny, przystępny briefing wprowadzający, dodatkowe zasady w ramach własnych RO, przykładowo:

- Grając jako cywile, którzy dostali się w wir wojny, możesz nadać takim postaciom inny recoil skryptem (proszę mnie poprawić, jeśli się mylę) przez co nie będą trafiali za każdym razem - tak jak prawdziwy cywil bez przeszkolenia (uwierz, przez pierwsze kilkadziesiąt pestek, część kul nie trafia nawet w tarczę na 25 metrach, z 9mm).

- Warto pokusić się o zasady typu, jako, że jesteś księdzem nie ubierasz się jak pełny wojak, Twoim głównym celem jest posługa Panu-stwórcy etc..

- To, że masz dostęp do broni kosmitów nie oznacza, że potrafisz ją unieść itp., itd.

 

Największym wrogiem każdego dobrego RealOp'a jest chaos i rozpierdol (są od tego wyjątki, ale były to rzadkie przypadki ;))

Edytowane przez Jimmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli ten chaos był zamierzeniem misji ? :D

Od tego jest dowódca aby to ogarnął. Tak przynajmniej ktoś powiedział mi na szkoleniu lidera :)

Jak dla mnie efekt był idealny.  Niestety niektórzy potraktowali go jako obniżanie poziomu grupy.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Świetna misja - czekam na więcej (może kontynuacja?) w podobnym klimacie! Bardzo mi się podobał klimat zbudowany przez Ciebie i Templara, dawno się tak nie wczułem w postać. Widać że masz dużo fajnych pomysłów i cieszę się że mogę oglądać jak je realizujesz.

Edytowane przez Rizzet
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W żadnej misji kontratak przeciwnika nie był tak odczuwalny jak tutaj. Dosłownie w jednej chwili idziesz z bogurodzicą na ustach naprzód a to nagle łup i nie wiesz gdzie stoisz takie piekło.

 

Po tym wydarzeniu gra przerodziła się w normalny coop ala partyzanci przebijający sie przez linie nieprzyjaciela.

 

Jedynym odstepstwem było przebranie się za cywili i porzucenie broni ale już były misje gdzie się tak jako CIA robiło.

 

Misja super!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Black napisał:

W żadnej misji kontratak przeciwnika nie był tak odczuwalny jak tutaj. Dosłownie w jednej chwili idziesz z bogurodzicą na ustach naprzód a to nagle łup i nie wiesz gdzie stoisz takie piekło.

Ten kontratak to i tak na pół gwizdka był! XD

Po tym jak was zaszła ta jedna sekcja Ruskich która was ostrzelała, a na koniec rozwaliła M1117 musiałem się powstrzymać z pozostałymi pomysłami, bo zmielili by was na smar do gąsienic XD

 

Ale fakt, sporo technik poszło na ten kontratak byście się nie nudzili. 😄

  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...