Alienzo Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Pobici, wyrzuceni z własnego kraju, opuszczeni przez sojuszników, ale cały czas walczący. Dzielni synowie Brytanii nie zapomnieli o tym kim są, ani skąd pochodzą. Dziś, po bez mała dwudziestu latach nieobecności królewski żołnierz znów postawi nogę na brytyjskiej ziemi! Atak nastąpi z terytorium wyzwolonej spod syndkalistycznego jarzma Irlandii, która już odnalazła swoje miejsce przy koronie! Tysiące dzielnych Brytyjczyków, Kanadyjczyków, Hindusów, Australiczyków wylądują na plażach Walii i Kornwalii by wyzwolić wspólną ojczyznę Nas wszystkich! Zanim to jednak nastąpi zajęte muszą zostać wyspy położone pomiędzy Irlandią a Szkocją. Takie zadanie stoi dziś przed Wami! Przed elitą naszych sił! Zgnieciecie syndykalistów i niechaj ich fałszywi bogowie spod znaku młota się trwożą, bo dziś Brytyjski żołnierz zapuka do ich bram! Boże chroń imperium! Boże chroń króla! Boże chroń Brytanię! Boże oddaj nam dom! Sir. Winston Churchill Pierwszy Lord Admiralicji Imperium Brytyjskie (Dominium Kanady) - Królewskie Siły Zbrojne Unia Brytanii - Ochotnicze Bataliony Wyspiarskie PLIK HTML: operacja_reclaim_preset.html ZAPISY: UWAGA: Zbiórka o godzinie 20:00 na TS ACC celem sprawdzenia obecności i przygotowania technicznego. Upewnijcie się że macie przygotowany powyższy preset do rozegrania misji! Później przechodzimy na TS NN "ts3.arma3.pl" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maras Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 I. SYTUACJA Przed główną inwazją na Szkocję, Walię i Kornwalię nasze siły muszą zająć wyspy na kanale pomiędzy Brytanią, a Irlandią. Do tego zadania oddelegowane zostały siły powietrznodesantowe, jednak z racji na fatalną pogodę i ciężki teren została podjęta decyzja o desancie morskim. A. Siły Przeciwnika Na całej wyspie operuje kompania sił lokalnej milicji, wsparta przez szczątkowe struktury armijne oraz ochotników z brygad międzynarodowych. Wyposażeni są oni w przestarzały sprzęt i nie reprezentują wysokiej wartości bojowej, dodatkowo ciężko mówić o jakiejkolwiek kompetencji dowódczej po stronie przeciwnika. Kompania składa się z czterech plutonów, dwa z nich aktualnie przebywają na północy odpowiednio w okolicy lotniska i miasta, tymi siłami zajmą się siostrzane plutony Waszej kompanii. Na trasie waszego przemarszu do punktu Cider możecie jednak napotkać maruderów, albo siły milicyjne, uważajcie. W razie kontaktu niedoświadczony przeciwnik najprawdopodobniej wpadnie w panikę zrywając kontakt. Dodatkowo wywiadowi udało się ustalić, że na wyspie rozmieszczona została bateria samobieżnej obrony plot wsparta dwoma czołgami średnimi. Jest to bez wątpienia największe zagrożenie jakie możecie spotkać zwłaszcza iż załogi je obsługujące to zawodowcy. Bateria obrony PLOT znajduje się na północnej stronie wyspy, niestety nie wiemy gdzie są czołgi. Zapewne do ich ochrony oddelegowane zostały zawodowe siły z brygad międzynarodowych – uważajcie na nich zapewne będą pełnić rolę sił QRF. B. Siły Własne Jesteście pierwszym rzutem naszych sił.Wasza kompania wyląduje na trzech plażach. Pierwszy pluton zaatakuje miasto, drugi odetnie miasto od posiłków, a trzeci zabezpieczy lotnisko. Po około pięciu godzinach od rozpoczęcie walk w przypadku pomyślnego opanowanie lotniska na wyspie znajdą się siły drugiego rzutu. Każdy z plutonów działa jednak w separacji od siebie i w znacznym oddaleniu. Do dypozycji dowódców plutonów zostaje oddane wsparcie artyleryjskie w postaci niszczyciela HMS Rightous One. Niebo nad Wami zabezpieczają również nasze samoloty. III. MISJA Zadania główne: 1. Pierwszym zadaniem stojącymi przed Wami będzie wylądowanie na plaży. Wedle informacji wywiadu plaże zostały pobieżnie zaminowane, dlatego też miejsce waszego lądowanie zostanie ostrzelane przez towarzyszący wam okręt w celu zniszczenia ewentualnych min. Sama plaża nie powinna być obsadzona, przeciwnik nie dysponuje potencjałem zdolnym do obsadzenia plaż. Możecie jednak spotkać wysuniętych obserwatorów. Plaże należy opuścić najszybciej jak to możliwe. 2. Waszym drugim zadaniem będzie udanie się na punkt Cider. To wąskie lądowe połączenie pomiędzy główną wyspą Sark, a mniejszą południową. Waszym celem będzie jego obsadzenie, jednak nie musicie przebywać tylko w pobliżu punktu Cider. Miejsce w którym zatrzymacie przeciwnika to Wasza decyzja. Sam punkt Cider przed Waszym przybyciem zostanie ostrzelany przez nasze niszczyciele z wielkokalibrowych armat w celu wyeliminowania załogi go obsadzającej. Na tym etapie operacji podczas obrony dostępne będzie bezpośrednie wsparcie artyleryjskie z pokładu HMS Rightous One w postaci dwóch salw artyleryjskich. Zadania dodatkowe: 3. W przypadku niskich strat dowódzctwo zaleca udanie się dalej na południe w kierunku lokalnego sztabu syndykalistów. Znajduje się ono w starym średniowiecznym zamku który do czasu rewolucji pełnił rolę siedziby rodowej lokalnego rodu arystokratycznego. Jeżeli uda Wam się zająć sztab będzie to pełen sukces z racji na brak zaangażowania sił drugiego rzutu. Decyzja o realizacji tego zadania pozostaje jednak w gestii dowódcy. IV. LOGISTYKA A. Zabezpieczenie materiałowe Oddział ma stany amuncji wystarczające na kilka godzin intesywnych walk. B. Zabezpieczenie medyczne Siłami własnymi oddziału.' V. DOWODZENIE A. Dowodzenie Dowodzi dowódca plutonu King, w wypadku niedyspozycyjności dowódcy, jego role przejmuję zastępca. W razie i jego niedyspozcyjności dowódctwo przejmują kolejno dowódcy Apple, Brother, Charllie VI. UWAGI A. Kontakt z HMS Rightous One odbywa się poprzez radiooperator w drużynie King (kanał 50). VII. MAPA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maras Napisano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 W razie problemów z pluginem TFAR na TS Instalka do pluginu TFAR Instalować przy wyłączonym TS3 task_force_radio.ts3_plugin Po załączeniu pluginu TFAR pamiętać o wyłączeniu pluginu ACRE! TFAR crashuje przy otwartych dwóch serwerach TS3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...