Skocz do zawartości
Houdini

[18.07.2020] CO 13 "Wisznoje Help"

Rekomendowane odpowiedzi

pierwsza misja wszelakie info mile widziane 

wiem ar mialy blanki nie zauwazylem 

dziwna sprawa bo plot nie powinny sie ruszac na testach sie nie ruszaly 

i w budynkach powinni byc ludzie ale powychodzili a bylo testowane nie wiem moze cos sie skopalo

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Houdini napisał:

dziwna sprawa bo plot nie powinny sie ruszac na testach sie nie ruszaly 

i w budynkach powinni byc ludzie ale powychodzili a bylo testowane nie wiem moze cos sie skopalo

A w jaki sposób zrobiłeś to żeby stali w miejscu ? :D 

  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to żebyś pamiętał na przyszłość:

this disableAI "PATH";

I wklejasz do initu jednostki. 

Taka jednostka nie może się poruszać, jedynie obracać w miejscu.

Jeśli chcesz żeby się nawet nie obracały i stały jak słupy to PATH zamieniasz na MOVE

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Houdini napisał:

@Templarwłaśnie tak zrobiłem z tym jednym co był na punkcie bo się ruszał na testach xD

Czyżbyś mówił iż ta Szyłka na misji jeździła napędzana siłą woli załogi?
😄

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Houdini napisał:

później to opisać xD to już mój "wewnętrzny leń" się włącza 

To ja na swojej misji zatrzymałem się na poziomie grzebania w Init'cie itp, a opis mam gotowy prawie :P

 

 

Ale i tak najprzyjemniejsze jest stawianie jednostek w Edenie I myślenie czym tu udupić graczy 😏

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...