Skocz do zawartości
canadian

ACE Arsenal loadout system

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim,

 

Ostatnio ubolewałem nad tym, że ACE Arsenal nie ma wbudowanej randomizacji, więc stworzyłem do tego skrypt -> Link.

Chciałem stworzyć coś na wzór EqKreatora, który nie wymaga robienia loadoutów w osobnej misji i ma kilka dodatkowych funkcji.

 

Skrypt był testowany na dedyku (i u mnie działa™), ale tylko z jedną osobą na serwerze, więc jeszcze trochę testów przede mną. Jeśli ktoś mnie wyręczy lub uprzedzi, to będę bardzo wdzięczny.

 

Takie najważniejsze funkcje:

1. Skrypt pozwala na randomizacje poniższych elementów. Randomizacje wszystkich elementów (oprócz dodatków do broni) możemy włączyć lub wyłączyć przez zmiane parametrów (true/false).
  - broni głównej
  - broni bocznej
  - dodatków do broni głównej
  - munduru
  - hełmu
  - plecaka

2. Skrypt przy odtworzeniu sprawdza czy przedmioty w plecaku/mundurze/kamizelce nie przekraczają limitu "pakowności".

3. Możliwość definiowania list przedmiotów uwzględnianych przy losowaniu.

4. Możliwość tworzenia case-ów / presetów, które możemy później używać w innych scenariuszach.

 

Aktualnie sposób implementacji skryptu oraz to, w jaki sposób został napisany pozostawia wiele do życzenia - będę to oczywiście starał się zmienić.

 

Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane, bo to bardzo wczesna wersja skryptu. Można zgłaszać tu, albo via mój steam.

 

PS. Nie wiem jak to nazwać, więc ¯\_(ツ)_/¯

Edytowane przez canadian
  • Super 1
  • Lubię 1
  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować posta, więc tutaj mały update:

 

Testowałem właśnie skrypt przy dwóch klientach obecnych na serwerze i wygląda na to, że nie ma już żadnych problemów z:

  • Duplikacją przedmiotów
  • Podnoszeniem przedmiotów z martwych graczy / AI
  • Wymianą oporządzenia między graczem a martwą jednostką

Zabieram się za zmianę sposobu instalacji skryptu oraz definiowania case-ów - aktualnie jest to mało intuicyjne.

 

 

 

 

PS. W sumie nikt nie wspominał na forum o tym - do serwera można podpiąć 2 użytkowników tego samego konta Steam.

 

Najlepiej użyć do tego TADST i ustawić poniższe opcje (https://community.bistudio.com/wiki/server.cfg):

kickduplicate = 0;
loopback = true;

 

 

Jedną Arme możemy uruchomić launcherem, drugą uruchamiamy przez .exe z folderu gry.

Parametry startowe (takie jak mody) możemy ustawić w pliku .txt i potem dodać do ścieżki pliku .exe -> "-par=C:\Steam\steamapps\common\Arma 3\client_params.txt"

 

Metoda przydatna jak nie chce się Wam czekać na jelenia ochotnika do testów.

  • Upvote 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...