canadian 679 Napisano 7 Stycznia Udostępnij Napisano 7 Stycznia (edytowane) Hej wszystkim, Ostatnio ubolewałem nad tym, że ACE Arsenal nie ma wbudowanej randomizacji, więc stworzyłem do tego skrypt -> Link. Chciałem stworzyć coś na wzór EqKreatora, który nie wymaga robienia loadoutów w osobnej misji i ma kilka dodatkowych funkcji. Skrypt był testowany na dedyku (i u mnie działa™), ale tylko z jedną osobą na serwerze, więc jeszcze trochę testów przede mną. Jeśli ktoś mnie wyręczy lub uprzedzi, to będę bardzo wdzięczny. Takie najważniejsze funkcje: 1. Skrypt pozwala na randomizacje poniższych elementów. Randomizacje wszystkich elementów (oprócz dodatków do broni) możemy włączyć lub wyłączyć przez zmiane parametrów (true/false). - broni głównej - broni bocznej - dodatków do broni głównej - munduru - hełmu - plecaka 2. Skrypt przy odtworzeniu sprawdza czy przedmioty w plecaku/mundurze/kamizelce nie przekraczają limitu "pakowności". 3. Możliwość definiowania list przedmiotów uwzględnianych przy losowaniu. 4. Możliwość tworzenia case-ów / presetów, które możemy później używać w innych scenariuszach. Aktualnie sposób implementacji skryptu oraz to, w jaki sposób został napisany pozostawia wiele do życzenia - będę to oczywiście starał się zmienić. Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane, bo to bardzo wczesna wersja skryptu. Można zgłaszać tu, albo via mój steam. PS. Nie wiem jak to nazwać, więc ¯\_(ツ)_/¯ Edytowane 7 Stycznia przez canadian 1 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
canadian 679 Napisano 7 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia Instrukcja w języku 🧅 w ramach prośby @Pba: 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
canadian 679 Napisano 13 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia Nie mogę edytować posta, więc tutaj mały update: Testowałem właśnie skrypt przy dwóch klientach obecnych na serwerze i wygląda na to, że nie ma już żadnych problemów z: Duplikacją przedmiotów Podnoszeniem przedmiotów z martwych graczy / AI Wymianą oporządzenia między graczem a martwą jednostką Zabieram się za zmianę sposobu instalacji skryptu oraz definiowania case-ów - aktualnie jest to mało intuicyjne. PS. W sumie nikt nie wspominał na forum o tym - do serwera można podpiąć 2 użytkowników tego samego konta Steam. Najlepiej użyć do tego TADST i ustawić poniższe opcje (https://community.bistudio.com/wiki/server.cfg): kickduplicate = 0; loopback = true; Jedną Arme możemy uruchomić launcherem, drugą uruchamiamy przez .exe z folderu gry. Parametry startowe (takie jak mody) możemy ustawić w pliku .txt i potem dodać do ścieżki pliku .exe -> "-par=C:\Steam\steamapps\common\Arma 3\client_params.txt" Metoda przydatna jak nie chce się Wam czekać na jelenia ochotnika do testów. 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach