Skocz do zawartości
NOON

Finish world initialization

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś może mi wyjaśnić jaką funkcję ma to

>>

//Finish world initialization before mission is launched.

...zauważyłem, że w init'ach moich misji mam to wykluczone, ale tłumacząc to wydaje się że może być to całkiem przydatne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam, to to jest komentarz od UPSmona. Odkomentowanie tej linii wywali ci bład, bo to nie jest komenda, tylko komentarz do niej ;). Sama komenda to:

finishMissionInit;
i wydaje mi się (opis na biki jest dość enigmatyczny), że chodzi tu o fizyczne stworzenie wszystkich jednostek przed zakończeniem briefingu. Wszystkie jednostki są normalnie jako objnull (razem z player), a z tym poleceniem zapewne mają poprawne referencje.

 

To są jednak tylko moje spekulacje i nie wiem na ile trafione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

//Finish world initialization before mission is launched.

 

finishMissionInit;

 

rozumiem że to rozrzuca jednostki przed odpaleniem się misji, czy tam briefu?

 

w takim wypadku czym jest ten lag serwera na początku misji? jest to kwestia odpalania sie UPSMONA? - przecież raz już to zrobił wcześniej, czy może samo nadawanie jednostkom wp powoduje tak duże obciążenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×