Skocz do zawartości
Darek

ARMA 3!

Rekomendowane odpowiedzi

Forum swojego pewnie nie czytają a tam nowe pomysły rosną jak grzyby w deszczowym wrześniu... Ehhh.

Jak to się mówi u nas w branży "Pomysły są tanie". Ogólnie jak ktokolwiek (wydawcy, studio) próbuje sprzedać komukolwiek sam "pomysł" bez żadnego prototypu albo chociażby pitcha to z góry zostanie z kwitkiem odesłany.

Podejrzewam że każdy designer od juniorów po seniorów w każdej firmie ma co najmniej po 10 rożnych pomysłów na gry, dlatego ludzie mówiący "sprzedam ci pomysł" są tylko śmiechem do drzwi odprowadzani :).

 

Cały myk polega na tym aby pomysł miał tzw. "hooka" najlepiej wpisującego się w sytuację na rynku i realistyczny scope na zadany budżet, inaczej zazwyczaj kończy się failem.

 

Dlatego nie dziwi że Bohemia mając prosów u siebie na pokładzie chcą udostępnić prototypy i zrobić focus testy a nie po prostu zbierać pomysły z forum (co byłoby totalnie bez sensu)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że On akurat powiedział, iż w tym mieście nie było wojny i talibów, bo ludność była przeciwko nim i że Oni na północy się posługują językiem perskim (Dari- z tego co wyczytałem z wikipedii :D)

 

I na to by też chyba wychodziło, że w Kunduzie też nie było wojny za bardzo. 

 

1280px-Neotaliban_insurgency_2002-2006_e

 

 

 

E: Tak z ciekawości wysłałem mu filmik z oblotu na mapką z Army 3. Ciekawe co powie :D

Edytowane przez Zniwiarz
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozpoczęły się testy wersji RC v1.66. Kod dostępu na Steam to 

Arma3Update166RC 

Rozmiar aktualizacji to karkołomne 10.1 GB :D

 

Są też nowe informacje o 64-bitowym kliencie:

 

 

 

Being able to utilize virtually all your system's memory, the performance of Arma 3 should become a lot more consistent. With the ability to cache a huge amount of data, less loading is required. This translates into less work for the game to do and ultimately into more fluent gameplay. Rather than introducing a miraculous framerate increase, an improvement in the performance will be most visible when playing the game with a long view distance. The amount of data to cache is rather large in this case and the game will benefit greatly from an increased amount of available RAM.

 

"Dynamic Simulation" nie zostanie wprowadzone w v1.66.

  • Upvote 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update 1.66
Rozmiar: ~10GB / ~1,6GB (w zależności czy posiadamy Apex)
 
Changelog tu
 
Z ciekawszych zmian:

  • Added: Tactical Ping
  • Tweaked: Footstep audio technology was overhauled (new sounds, layers and configuration, removal of the old technology)
  • Added: A new "FiredMan" Event Handler
  • Added: Check for a presence of 64-bit only game extensions (the 32-bit game can't use 64-bit game extensions - future prep)
  • Added: Check that selected the memory allocator is 32-bit (the 32-bit game can't use 64-bit allocators - future prep)
  • Added: Check for a presence of 64-bit only game extensions (the 32-bit game can't use 64-bit game extensions - future prep)
  • Added: Check that selected the memory allocator is 32-bit (the 32-bit game can't use 64-bit allocators - future prep)
  • i wiele więcej
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...