Skocz do zawartości
Red

Rozmazywanie obrazu/Zaciemnianie

Rekomendowane odpowiedzi

Czy zna ktoś sposób/skrypt na wymuszenie rozmazania lub zaciemnienie obrazu u gracza na kilka sekund za pomocą wyzwalacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a niema takiego czegoś w Wyzwalacz -> Efekty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz coś więcej na temat wykorzystania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zna ktoś sposób/skrypt na wymuszenie rozmazania lub zaciemnienie obrazu u gracza na kilka sekund za pomocą wyzwalacza?

mogę Ci podesłać misję w której zrobiłem coś podobnego.

Trigger aktywuje się tylko dla gracza który znalazł się w danym obszarze - było to chyba szum + jakieś efekty kolorystyczne, no i dźwięk radiacji (który zresztą pożyczyłem od Ciebie z jakiejś misji :-)).

 

wygląda to tak:

 

RadEf.sqf

_pos = VHO;
while {alive player} do
{
if ((player distance _pos) < 25) then
{ 
playSound "radiation";
"colorCorrections" ppEffectEnable true; 
"filmGrain" ppEffectEnable true;  
"filmGrain" ppEffectAdjust [0.1, -1, 0.1, 0.05, 2, false]; "filmGrain" ppEffectCommit 1; 
"colorCorrections" ppEffectAdjust [1, 0.75, 0, [0.8,0.9,1,-0.1], [1,1,1,2], [-0.5,0,-1,5]]; 
"colorCorrections" ppEffectCommit 1;

waitUntil {(player distance _pos) > 25};
"filmGrain" ppEffectEnable false;
"colorCorrections" ppEffectEnable false;
};
sleep 1;
};

albo

 

_pos = [i]nazwa[/i];
while {alive player} do
{
if ((player distance _pos) < 25) then
{ 
sleep 0.5;
playSound "radiation";
"colorCorrections" ppEffectEnable true; 
"filmGrain" ppEffectEnable true;  
"filmGrain" ppEffectAdjust [0.1, -1, 0.1, 0.05, 2, false]; "filmGrain" ppEffectCommit 1; 
"colorCorrections" ppEffectAdjust [1, 0.75, 0, [0.8,0.9,1,-0.1], [1,1,1,2], [-0.5,0,-1,5]]; 
"colorCorrections" ppEffectCommit 1;

waitUntil {(player distance _pos) > 25};
"filmGrain" ppEffectEnable false;
"colorCorrections" ppEffectEnable false;
};
sleep 1;
};

No i wystarczy dodać

 

"dynamicBlur" ppEffectEnable true;   
	"dynamicBlur" ppEffectAdjust [8];   
	"dynamicBlur" ppEffectCommit 0;     
	"dynamicBlur" ppEffectAdjust [0.0];  
	"dynamicBlur" ppEffectCommit 6;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×