Skocz do zawartości
Red

Rozmazywanie obrazu/Zaciemnianie

Rekomendowane odpowiedzi

Czy zna ktoś sposób/skrypt na wymuszenie rozmazania lub zaciemnienie obrazu u gracza na kilka sekund za pomocą wyzwalacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a niema takiego czegoś w Wyzwalacz -> Efekty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz coś więcej na temat wykorzystania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zna ktoś sposób/skrypt na wymuszenie rozmazania lub zaciemnienie obrazu u gracza na kilka sekund za pomocą wyzwalacza?

mogę Ci podesłać misję w której zrobiłem coś podobnego.

Trigger aktywuje się tylko dla gracza który znalazł się w danym obszarze - było to chyba szum + jakieś efekty kolorystyczne, no i dźwięk radiacji (który zresztą pożyczyłem od Ciebie z jakiejś misji :-)).

 

wygląda to tak:

 

RadEf.sqf

_pos = VHO;
while {alive player} do
{
if ((player distance _pos) < 25) then
{ 
playSound "radiation";
"colorCorrections" ppEffectEnable true; 
"filmGrain" ppEffectEnable true;  
"filmGrain" ppEffectAdjust [0.1, -1, 0.1, 0.05, 2, false]; "filmGrain" ppEffectCommit 1; 
"colorCorrections" ppEffectAdjust [1, 0.75, 0, [0.8,0.9,1,-0.1], [1,1,1,2], [-0.5,0,-1,5]]; 
"colorCorrections" ppEffectCommit 1;

waitUntil {(player distance _pos) > 25};
"filmGrain" ppEffectEnable false;
"colorCorrections" ppEffectEnable false;
};
sleep 1;
};

albo

 

_pos = [i]nazwa[/i];
while {alive player} do
{
if ((player distance _pos) < 25) then
{ 
sleep 0.5;
playSound "radiation";
"colorCorrections" ppEffectEnable true; 
"filmGrain" ppEffectEnable true;  
"filmGrain" ppEffectAdjust [0.1, -1, 0.1, 0.05, 2, false]; "filmGrain" ppEffectCommit 1; 
"colorCorrections" ppEffectAdjust [1, 0.75, 0, [0.8,0.9,1,-0.1], [1,1,1,2], [-0.5,0,-1,5]]; 
"colorCorrections" ppEffectCommit 1;

waitUntil {(player distance _pos) > 25};
"filmGrain" ppEffectEnable false;
"colorCorrections" ppEffectEnable false;
};
sleep 1;
};

No i wystarczy dodać

 

"dynamicBlur" ppEffectEnable true;   
	"dynamicBlur" ppEffectAdjust [8];   
	"dynamicBlur" ppEffectCommit 0;     
	"dynamicBlur" ppEffectAdjust [0.0];  
	"dynamicBlur" ppEffectCommit 6;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...