Skocz do zawartości
Red

Przymusowe przenoszenie graczy

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sprawić by po aktywacji wyzwalacza, gracz o np. nazwie p1 został przeniesiony w określone miejsce(np. marker) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w polu aktywacji wpisujesz:

p1 setPos ;

 

może byc podana na 2 sposoby:

1. Wstawiasz trigger o nazwie t1 i wtedy wygląda to tak:

p1 setPos getPos t1;
Powyższy kod przenosi gracza na pozycję triggera t1.

2. Wpisujesz pozycję ręcznie, np.

p1 setPos [50,168,14];
Powyższy kod przenosi gracza na punkt o współrzędnych [50,168,14]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×