Skocz do zawartości
Red

Przymusowe przenoszenie graczy

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sprawić by po aktywacji wyzwalacza, gracz o np. nazwie p1 został przeniesiony w określone miejsce(np. marker) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w polu aktywacji wpisujesz:

p1 setPos ;

 

może byc podana na 2 sposoby:

1. Wstawiasz trigger o nazwie t1 i wtedy wygląda to tak:

p1 setPos getPos t1;
Powyższy kod przenosi gracza na pozycję triggera t1.

2. Wpisujesz pozycję ręcznie, np.

p1 setPos [50,168,14];
Powyższy kod przenosi gracza na punkt o współrzędnych [50,168,14]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...