Skocz do zawartości
R4KET

Symulator pola walki oczami armii amerykańskiej

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie się podoba. Jeżeli będzie motyw z Crysisa w stylu modyfikacji broni w "biegu" będzie ciekawie. Silnik CryEngine też dobrze się modyfikuje, więc masa modów i scenariuszy może będzie.

 

Amerykański Symulator Pola Walki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla takiej gry mógłbym zabijać. (czyt. kupić nowego kompa)

 

Nie mogę przestać o tym myśleć. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę czego mi brakowało - połączenie Army oraz grafiki i (poprawionej) fizyki Crysisa...

 

klimat rozgrywki + klimat wizualny = ekstaza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, a jeśli optymalizacja będzie równa tej co w Crisis 2 to będę mógł odpalić płynnie na max detalach :D

O ile w ogóle wydadzą to na rynek cywilny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro wpakują w to tyle kasy raczej szybko to do użytku "cywilnego" nie oddadzą. Mimika twarzy trochę dziwna ale w tego typu grach to nie jest najważniejsze. Co do grafiki - to taka trochę plastikowa mi się wydaje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twarze jak po bliskim spotkaniu z czołem pędzącego pociągu. Tradycyjne dla CryEngine - wszystko świeci się jak psu jajca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się tam strasznie podoba grafika. Pamiętam moje pierwsze spotkanie z Crysis i początkową nocną misję w której ukradłem czerwoną flarę i biegałem po lesie miotając ją o drzewa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wygląda jak trailer Battlefielda, a nie symulatora ;x Już dawno temu przestałem podniecać się grafiką w grach, ale ta tutaj wcale nie jest jakaś 'awesome'. Do tego model jazdy/latania wygląda trochę sztucznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to wyjdzie im w praniu, i czy gra będzie dostępna dla cywlów ( w co wątpie ). Cukierkowa grafika raczej mi nie przeszkadza można by było przetestować....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to jest to. Fizyka pojazdów nie jest zbyt piękna. A dla cywilów raczej będzie, myślę, że to część programu zachęcającego do wstąpienia w szeregi. Robią grę na której będą "szkolić" przyszłych wojskowych w bazach i w ... domach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tez podoba się Frosbite 2, ale IMO Arma 2 na tym silniku to by była tragedia.

Nie do końca, mogło to by byc coś naprawde dobrego, Arma nie oszukujmy się ma słabą fizykę i problemy z komunikacją serwer - klient i odwrotnie , dlatego mamy desynchro itd... wolę lagi klasyczne. FrostBite2 jest pod wieloma względami "nowocześniejszy" od BIS Arma, choć przypuszczam że niestety ale FrostBite jest zbyt złożonym albo skomplikowanym aby udostępnić go moderom - a nie oszukujmy się na Vanilla Arma 2 raczej bym nie grał bo śmierdzi. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Frosbite 2 ma większe możliwości. Dlatego w Arma 3, BIS musi korzystać z zewnętrznych silników fizyki (Physx).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... i dobrze bo Physx spowoduje że Arma będzie płynniejsza. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam chcę, żeby tylko było realnie...

kolorowe wodotryski mi nie są potrzebne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie, posiadacze Radeonów dostali pstryczka w nos.

zalezy od wersji... starsze dzialaja z radeonami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra,a jak to wygląda "z oczu" ?

Jak oni się poruszają ? Z tego co widzę stoją w miejscu a ich postać biega.Oznacza to że tylko górna połowa jest podpięta do symulatora a ruchami nóg sterują za pomocą kontrolera(Chyba coś pod kciukiem na chwycie przednim broni).Rozwiązuje to problem wymaganych dużych pomieszczeń do treningu i wbiegania w ściany/bieżni

 

Czy tylko mi wydaje się że Oni jakoś dziwnie tą broń trzymają ?

 

300 postów,yay !

Edytowane przez Tes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby się uprzeć to można było dodać tylko bieżnie i kontroler do istniejących systemów szkoleniowych. Co do komercyjnych sposobów użytkowania, to może za kilka lat jak armia przejdzie na coś jeszcze nowszego to może wtedy się dojdzie do "przekazania" technologii. Zawsze było tak, że na początek wojsko coś ma, a dopiero potem dla cywili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×