Skocz do zawartości
Refvex

Pomysły na skrypty

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam pytanie.

Czy ktoś z MM jest w stanie napisać skrypt, który respawnował by AI. Chodzi mi by była w nim możliwość przypisania po jakim czasie ma się jednostka respawnować. Musiało by to być też tak by dla różnych jednostek/grup czas mógł by być różnie przypisywany. Np. mam grupę tango, którzy atakują posterunek. Oczywiście wybijamy ich co do jednego. Teraz chciałbym by ta sama grupa zrespawnowała mi się i powturzyła taki atak ale dopiero za 45 minut, po tych samych waipointach. Czy jest to możliwe? Może da się to ustawić normalnie w edytorze bez skryptu? Proszę o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, to bardzo proste

co ileś tam minut wystarczy sprawdzać, czy jednostką nie żyje i wtedy teleport na miejsce respawnu + uzdrowienie :mrgreen:

Może ktoś, kto ma beretkę tym się zajmie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się i jest to nieskomplikowane. Pomysł Wiktora może nie wypalić. Lepiej jest utworzyć nowe jednostki, połączyć je w nową grupę i skopiować im waypointy od grupy wyeliminowanej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się i jest to nieskomplikowane. Pomysł Wiktora może nie wypalić. Lepiej jest utworzyć nowe jednostki, połączyć je w nową grupę i skopiować im waypointy od grupy wyeliminowanej.

Tak tylko musisz to wszystko zrobić zanim grupa zostanie wyeliminowana.

@Refvex czy na pewno chcesz tworzyć od nowa "takie same jednostki", czy też chcesz uzyskać efekt kolejnych ataków ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie chodzi mi właśnie o stworzenie kolejnej "grupy" która ponownie dotarła by do jakiegoś punktu. Ważne jest by nowa jednostka pojawiła się na mapie dopiero po jakimś czasie.

Powiedzmy, że grupa Tango1 startuje w wiosce. Rusza i atakuje posterunek graczy. Zostaje zlikwidowana. Gracze wkraczają do wioski i nikogo nie zastają. Wracają na posterunek po ok. 30 min. Po 40 minutach od zlikwidowania respawnuje się dopiero grupa Tango1 w wiosce (pojawia się na mapie) i rusza po tych samych weipointach na posterunek.

 

Przykład drugi.

T-90 w punkcie A. Patrolujący samolot lokalizuje czołg i go niszczy. Drużyna piechoty przechodzi przez punkt A zastając tylko wrak. Rusza dalej. Po 20 min następuje respawn T-90 w punkcie A.

Chodzi o to by samolot nie miał namiaru na czołg po zniszczeniu. Ma to sprawiac wrażenie pojawiających się co jakiś czas posiłków. Ważne by one nie istniały fizycznie na mapie przez określony czas, by nie można się było na nie natknąć przypadkiem lub wykryć przy pomocy radarów.

 

Respawnować nie musi się ta sama jednostka. Ważne by można było ustawiać różny czas respawnu dla poszczególnych grup oraz ilość mozliwych respawnów na grupę.

Przykładowo chciałbym by grupa A respawnowała się 2 razy po 15 minutach, a grupa B 4 razy po 20 minutach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stwórz tablice obiektów (kopię typu) np: T = ["ob1", "ob2", "ob3"] , które chcesz klonować, użyj funkcji createvehicle a wszystko wykonane na serwerze czyli:

 

if (isserver) then { { _ob = createVehicle [_x, getMarkerPos "marker_centralny",["marker2_los1","marker3_los2"], 0, "FLY"] } foreach  T };
gdzie:

marker_centralny to podstawowe miejsce (marker) respawnu

markery_los to alternatywne miesca (markery) resopawnu

 

ps to mój 1000 post na forum ARMA2COOP.pl prosze o kwiaty, czekoladowy tor i brawa :ahoj:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×