Skocz do zawartości
Lt_Mic

Hydepark

Rekomendowane odpowiedzi

Renderowalem z dużym bitratem. Efekt jest taki ze source jest super, ale po wrzuceniu na YT wyglada shit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no to nic nie poradzisz, to u wszystkich jest. Może dla partnerów wygląda to inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm czemu my takich filmów nie składamy pod koniec roku?

 

...

 

A no tak, bo osoby z najlepszym sprzętem i możliwością nagrywania rozgrywek u nas wolą o 20:00 grać w kompletnie co innego. Widać rozgrywka solo w CS-a bądź w kilka osób w Elite-a jest ciekawsza od coopa na 40+ osób w A3.

 

Jesteśmy community o grach z serii ArmA czy multigamingowym? Zdecydujcie się...

Angry rant off.

No bo w CS:GO można zdobyć rangę! :|

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście na takie pikselowanie co pare chwil dość dobrze pomogło ustawienie 'Two-pass' (czyli podwójne renderowanie tego samego materiału). Jeśli jednak problem jest po prostu po wrzuceniu na yt, to pamiętam kiedyś coś takiego miałem jak wrzucałem duże i źle skompresowane pliki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Renderowalem z dużym bitratem. Efekt jest taki ze source jest super, ale po wrzuceniu na YT wyglada shit.

 

Polecam

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używałem MainConcept AVC/AAC, Sony AVC/MVC i x264 (Sony YUV codec) renderując w 1080p.

Upscale do 4k wygląda jak rozwiązanie dla masochisty bo czas renderu zwiększa się niemiłosiernie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Upscale do 4k wygląda jak rozwiązanie dla masochisty bo czas renderu zwiększa się niemiłosiernie.

Upscale nie ma tez większego sesu bo realnie nic nie zyskujesz :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm czemu my takich filmów nie składamy pod koniec roku?

 

...

 

A no tak, bo osoby z najlepszym sprzętem i możliwością nagrywania rozgrywek u nas wolą o 20:00 grać w kompletnie co innego. Widać rozgrywka solo w CS-a bądź w kilka osób w Elite-a jest ciekawsza od coopa na 40+ osób w A3.

 

Jesteśmy community o grach z serii ArmA czy multigamingowym? Zdecydujcie się...

Angry rant off.

Przełamałem się, zagrałem parę misji i póki co chyba nadal nawet nie ruszę patykiem Army. Mój przebieg ostatniej misji bodaj to z soboty był taki, że na przemian chodziłem i zalegałem, a główny cel misji czyli obrona wioski wykonaliśmy po zabiciu raptem 1 czy 2 przeciwników. Tak czy siak ja przez ponad 2 godziny widziałem tylko jednego trupa ( Dzięki bogu Don Mateo utrzymywał mnie przy życiu). "Podobno ta misja działała ostatnio". Rzygać mi się chcę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm czemu my takich filmów nie składamy pod koniec roku?

 

...

 

A no tak, bo osoby z najlepszym sprzętem i możliwością nagrywania rozgrywek u nas wolą o 20:00 grać w kompletnie co innego. Widać rozgrywka solo w CS-a bądź w kilka osób w Elite-a jest ciekawsza od coopa na 40+ osób w A3.

 

Jesteśmy community o grach z serii ArmA czy multigamingowym? Zdecydujcie się...

Angry rant off.

 

Jeżeli mam przyjść o 20 na Charlie, poczekać do 20:20-20:30 aż wszyscy się zbiorą i ogarną Armę, potem do 21:30 brać udział w briefie, rozpocząć misję i wylecieć w powietrze na starcie w zbugowanym śmigłowcu to zdecydowanie wolę poświęcić tę godzinę czy półtora na coś innego.

 

Jakość misji, a więc i rozgrywek, bardzo spadła od momentu wprowadzenia "stabilnej paczki" i wywaleniu starych misji. Na repo mamy zepsute mody, mission makerom nie chce się sprawdzać czy to czego chcą użyć na misji działa (cały czas pamiętam słowa "Skoro jest na repo to myślałem, że działa"), a potem zdziwnie na debriefie, że cała misja się sypie. Nawet jeżeli jest jakaś misja która działa to szkoda ryzykować dla niej przyjścia na Charlie, bo przecież nie opuścisz rozgrywki po wybraniu innej, zepsutej misji. I co tu nagrywać?

Angry rant off.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma misji, to może warto zacząć interesować się tematem Zeusa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Zabawne, że ta dyskusja rozpoczęła się w dniu w którym ogarnąłem jak się robi kompilacje. :-D

 

Panowie, jeżeli macie coś nagrane, ale nie macie czasu/zasobów do ogarnięcia tematu, możecie podesłać to mi (razem z timestampami!) to jak skompletuję wystarczającą ilość contentu, to to skleję w całość. Sam też nagrywam ile wlezie, i jeśli się nadaje, to wrzucam na YT.

 

I nie ma sensu robić spiny o repo, zepsute misje itp, bo to de facto offtop od tematu "wincyj filmów!", jaki tutaj poruszamy.

Sent from Badziewny Windows Phone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@[m=Slova] U partnerów wygląda to tak samo.

@[m=Wyspa] Zyskujesz bitrate na Youtube, a co za tym idzie zmniejszasz pikseloze.
 
Ostatnio testowałem renderowanie filmiku z A3 opierając się na poradniku, który wysłał wyżej [m=tomeek]. Niestety w filmikach z Army na YT przy każdej rozdzielczości pojawia się pikseloza. Pomiędzy 30fps, a 60fps nie widać praktycznie żadnej różnicy w jakości.

Youtube dostosowuje bitrate do rozdzielczości. Wyniki z własnych testów: film z A3 przesłany w 1080p został pogorszony przez YT do średniego bitrate 4079 kbps, ten sam materiał w 1440p (2K) do 9604 kbps, a w 2160p (4K) do 21275 kbps. Dla porównania: Dslyecxi renderuje filmiki w 1440p, bitrate jednego z jego filmików

 wynosi 8756 kbps. Pikseloza pojawia się tam jak na każdym innym wideo.
 



Oficjalne wytyczne Youtube nt. kodowania filmów (https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=pl) proponują mocno zawyżony bitrate. Jakość na YT pozostaje taka sama niezależnie od tego czy wyrenderujemy materiał w 50 mbps czy 25 mbps. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka innych ustawień... Zauważyłem, że przekonwertowanie 1080i60 do 1080p30 "zamieniając 60 pól przeplotu na sekundę na 30 klatek skanowania progresywnego na sekundę" nieznacznie, ale jednak poprawia jakość wideo.

Odnośnie czasu renderowania upscale do 4K, osobiście polecam Adobe Media Encoder CC 2014. Świetny program przeznaczony do renderowania projektów z AAE. Wyrenderowanie widea trwającego 2,5 minuty z 1080i60 a 1080p30 zajmuje mi 6-7 minut, a upscale z 1080i60 do 2160p30 10 minut.

...
 
@[m=Gienkov] Ja osobiście czekam na aktualizację ACRE. Niestety TFR nie przemawia do mnie...

Edytowane przez Siebak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@[m=Shazo] Wygląda.

dIZprSp.png

Edytowane przez Siebak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@[m=Shazo] Bardzo możliwe, ale jeśli mogę spytać skąd masz takie informacje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@[m=Shazo] Niestety się z tobą nie zgodzę. Drogą dedukcji mogę otworzyć kanał FRANKIEonPC (ponad 2 miliony subskrypcji), otwieram jeden z nowszych filmów:


Pierwsza lepsza scena 1:45 - pikseloza, nie różni się niczym od filmów z kanałów bez, jak to nazwałeś "prawdziwych partnerów"... Edytowane przez Siebak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Siebak

Second Life 2.0 ?

 

@Up

[m=Druh] chyba Cię wołają :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...