Skocz do zawartości
BOBIK

Przydatne tekstury

Rekomendowane odpowiedzi

Gorka z RHS w kamuflażu SS-Autumn

 

Moja pierwsza przygoda z teksturowaniem w Armie. Planuję zrobić w przyszłości jeszcze SS-Summer oraz Berezka. Można śmiało wrzucać do misji na użytek ACC, wystarczy dodać informację o autorze w creditsach. 

Aby wywołać teksturę w misji wystarczy ubrać jednostkę w odpowiedni mundur, wrzucić plik .paa do folderu misji i wywołać w inicie jednostki komendę:

this setObjectTextureGlobal [0,"gorka_partizan_autumn.paa"]; 

Zdjęcia:

Spoiler

20180313192955_1.thumb.jpg.2473c74754cb328cb28b9d761e5f3b77.jpg

 

20180313192914_1.thumb.jpg.fe4f3072f7e717433a40b2e7b776ec79.jpg

 

Plik .paa do pobrania:

gorka_partizan_autumn.paa

 

Edytowane przez Rizzet
  • Super 1
  • Lubię 1
  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorka z RHS w kamuflażu SS-Summer

 

Drugie podejście. Jakościowo podobnie (czyli przeciętnie) ale zajęło mi o wiele mniej czasu. Nie mogłem się zdecydować, więc są trzy wersje: zielona - jaśniejsza i ciemniesza oraz na bazie brązowa.

Można śmiało wrzucać do misji na użytek ACC, wystarczy dodać informację o autorze w creditsach. 

Aby wywołać teksturę w misji wystarczy ubrać jednostkę w odpowiedni mundur, wrzucić plik .paa do folderu misji i wywołać w inicie jednostki komendę:

this setObjectTextureGlobal [0,"gorka_partizan_summer.paa"]; 

Zdjęcia:

Spoiler

Wersja jaśniejsza:

 

20180314014303_1.thumb.jpg.ddb33eb36067518e95642e0eb4ebab77.jpg

 

20180314014333_1.thumb.jpg.d7bf05b4bac104559035fa51c35595a5.jpg

 

Wersja ciemniejsza:

 

20180314015526_1.thumb.jpg.3a8de9ed86aba52927b58ce9f6df464a.jpg

 

20180314015548_1.thumb.jpg.359360100869508e3f87be3de7b753da.jpg

 

Brązowa Gorka:

 

20180315232439_1.thumb.jpg.f07b6db1adff161c4b2420e61cca3436.jpg

 

20180315232450_1.thumb.jpg.2a020d12fafe44043dcb9a7735519993.jpg

 

Pliki .paa do pobrania:

Edytowane przez Rizzet
  • Super 1
  • Lubię 2
  • Upvote 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mundury Radzieckiej morskiej piechoty + kombinezon morski pilota VMF.

Czarne mundury polowe były używane do 86 roku i zastąpione mundurem kamuflarzowym wz 82. w kamuflarzy TTsKO pink, używanym przez MP i VDV.
Zasady dodawania do misji i użytkowania j/w



20180314133717_1.jpg

20180314133759_1.jpg

20180314133729_1.jpg

 

20180314133735_1.jpg20180314133743_1.thumb.jpg.198c21247b62757ec7bafaa359d02601.jpg20180314133748_1.thumb.jpg.828818067a214586d596c65909f88529.jpg

MPblack.paa

MPbutan.paa

VMFpilot.paa

Edytowane przez Krystian
  • Super 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

US Military Mod Hidden selection

Jak się ostatnio okazało addon wspiera hiddenselction jeszcze z Army 2.

Do initu jednostki z wybranym mundurem wklejamy:
 

POKROWIEC NA MASKĘ PGAZ

this setObjectTexture [3,"\us_military_units\textures\gasmaskcarrier_co.paa"]


OCHRANIACZE NA KOLANA

this setObjectTexture  [4,"wklej_1_z_ponizszych"]

OD green - "\us_military_units\textures\hands_odflight_co.paa"
Tan - "\us_military_units\textures\hands_tanflight_co.paa"
Black -"\us_military_units\textures\hands_blackflight_co.paa"


US ARMY RANK

this setObjectTexture  [0,"wklej_1_z_ponizszych"]

\us_military_units\nametapes\army_1sgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_1sgt_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_1stlt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_1stlt_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_capt_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_cpl_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_cpl_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_maj_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_mstsgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_mstsgt_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_pfc_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_pfc_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_pvt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_pvt_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_sgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_sgt_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_sgt1stcl_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_sgt1stcl_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_sma_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_sma_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_spl_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_spl_ranger_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_ssgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\army_ssgt_ranger_name_ca.paa
 

USMC RANK

this setObjectTexture [0,"wklej_1_z_ponizszych"]

\us_military_units\nametapes\marine_1stlt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_1stlt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_1stsgt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_1stsgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_2ndlt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_2ndlt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_capt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_capt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_col_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_col_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_cpl_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_cpl_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_gnysgt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_gnysgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_lcpl_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_lcpl_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_ltcol_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_ltcol_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_maj_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_maj_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_mstgnysgt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_mstgnysgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_mstsgt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_mstsgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_pfc_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_pfc_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_sgt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_sgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_sm_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_sm_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_ssgt_ca.paa
\us_military_units\nametapes\marine_ssgt_name_ca.paa
\us_military_units\nametapes\navy_hm2_ca.paa
\us_military_units\nametapes\navy_hm2_name_ca.paa

 

  • Super 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorka z RHS w kamuflażu SS-Medusa

 

Ostatni z rodziny kamuflaż. Dodatkowo zaktualizowałem SS-Lieto o jedną wersję. W najbliższej przyszłości szykuję jeszcze kilka niespodzianek. :)

Można śmiało wrzucać do misji na użytek ACC, wystarczy dodać informację o autorze w creditsach. 

Aby wywołać teksturę w misji wystarczy ubrać jednostkę w odpowiedni mundur, wrzucić plik .paa do folderu misji i wywołać w inicie jednostki komendę:

this setObjectTextureGlobal [0,"gorka_partizan_medusa.paa"]; 

Zdjęcia:

Spoiler

20180315233041_1.thumb.jpg.7ff5647cfc6e9ab7a6e679ca8a0de994.jpg

 

20180315233102_1.thumb.jpg.bdc9ff1348dc979fca6719c7e55d413b.jpg

 

Plik .paa do pobrania:

 

  • Super 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilku|nastu|dziesięciu testach udało mi się wywnioskować pewną rzecz. Może to komuś oszczędzi czasu.

Tekstury nadane przez
https://community.bistudio.com/wiki/setObjectTexture
czy też
https://community.bistudio.com/wiki/setObjectTextureGlobal
będą działały lokalnie (tj. edytor/MP Preview/SP Preview).

Jednak po wrzuceniu na serwer testowy lub główny następuje zależność:
- jeśli do serwera jest podłączony jeden klient (czyt. jeden gracz), to tekstura się nie załaduje,

- jeśli do serwera podłączymy 2 lub więcej klientów, tekstura będzie działała poprawnie.

Z tego co wiem, to ta anomalia nie jest nigdzie opisana.
Podziękowanie dla @Doman i @VegaZ za wsparcie.
 


 

Kolejna sprawa:
Nadawanie tekstur przez setObjectTextureGlobal umieszczonym w "inicie" jednostki może (czyli nie musi) spowodować nieprzyjemne spadki fps-ów lub problemy z innymi skryptami ładującymi się na początku misji lub podczas JiP.

Używając setObjectTextureGlobal w polu inicjalizacji powodujemy powtórzenie się funkcji wielokrotnie (zazwyczaj tyle razy ile jest graczy), pomimo tego, że jest to funkcja globalna.
Czyli na chłopski rozum - nadajemy tą teksturę w pi*** za dużo razy.

Są do tego bezpieczniejsze rozwiązania:

if (local this) then {this setObjectTextureGlobal [0,"mypaafile.paa"]};

W tym wypadku wymuszamy jednokrotne odpalenie się setObjectTextureGlobal.

Więcej informacji here:
https://community.bistudio.com/wiki/Talk:setObjectTextureGlobal

 


 

  • Super 1
  • Upvote 6
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maskałat KZS przewidziany jako dodatkowa ochrona przed falą termiczną wybuchu jądrowego, używany jednak głównie jako strój maskujący od czasów związku radzieckiego i inwazji na Afganistan, po Czeczenie, Gruzję i do dziś używany wraz z maskałatem KLMK. Maskałat zbudowany jest z siateczki i próbowałem przełożyć to na teksturę. Używać na misjach dowoli. 20180509235018_1.thumb.jpg.4aa46f85c03537ae8b408b4563754084.jpg20180509235024_1.thumb.jpg.926fb3fc7e8a4ce6c7ee0715c9ef7b5b.jpg20180509235036_1.thumb.jpg.8cc901ed5339407064d2a84e8c03af96.jpg 

GorkaKZS.paa

  • Super 4
  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób zmienić kolor/kamuflaż siatki maskującej, na przykładzie AMV Patria:

Wpierw musimy włączyć wyświetlanie siatki maskującej w opcjach wyglądu pojazdu.

Następnie do pola inicjalizacji wklejamy:

this setObjectTextureGlobal [3,"A3\Armor_F\Data\camonet_CSAT_Stripe_Green_CO.paa"];

Rodzaj kamuflażu zmieniamy poprzez zastąpienie Stripe_Green na jeden z poniższych:

 

  • HEX_Green
  • HEX_Desert
  • Stripe_Desert


Mamy 4 dostępne kamuflaże:

 


Stripe Green
18486DB5033AC0ABE3B8AC6E7A211CC4D5EF8FD2

Stripe Desert
7738E0C1130B4065AC4B675A5438C17DF2194E97

Hex Green

60DC77FEA24BC2B798A3315716E800647EA11979

 

Hex Desert
75EBE56504AA75E7C8AC3DEFCF0E61A7C281D99D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Koxxus napisał:

@Krystian chciałbyś może przerobić dostępny mundur M88 albo kombinezon KLMK na wzór maskałatu KZS? Retekstura gorki waży zdecydowanie więcej.


Chcieć a znaleźć na to czas to są dwie różne rzeczy, szczególnie że nie mam już tekstur z maskałatu KZS i musiałbym wszystko robić od nowa.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...