Sone Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 ----------- Po przerwie, do aktywności powraca dedykowany serwer modyfikacji "Iron Front" do A3, a wraz z nim masa nowych funkcjonalności i pojazdów z okresu drugiej wojny światowej! ----------- jak pobrać: http://forum.armacoopcorps.pl/topic/8182-iron-front-a3/. linia modów: @CBA_A3; @ACRE2; @ASR; @IF_WOG_IF_ACE; @IF_LIB_DLC_1; @IF; @IFA3; @IFA3m; @IFA3sa; @IF_WOG_IF; @IF_GEIST; @IF_ACC; 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Templar Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 (edytowane) Aż z radości, zalinkuję odę do radości!:-D A jednak zgłaszam robactwo (bugi): 1. Nie da się ruszać bronią w pionie. Jest się niczym statyczne działko i można obracać się tylko w poziomie z bronią vaniliową i addonową. 2. Nie ma Garanda! 3. Brak siatki celowniczej w wielu czołgach jak PzKpfw IV, Tigery i Sherman. 4. W niektórych pojazdach, jak T-34, nie ma amunicji na starcie. 5. Co-pilot Dakoty ma przed oczyma jakąś teksturę. Edytowane 8 Września 2016 przez Templar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 To teraz czekamy tylko jeszcze na Exile 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alienzo Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Co do pojazdów to w edytorze należy stawiać tylko te pojazdy które mają w nawiasie (ifa3) tylko te są poprawnie przekonwertowane i posiadają siatki celownicze i amunicje. 1 błąd przy testach nie występował zobacze o co chodzi jak wrócę do domu. Co do braku amunicji w pojazdach to możliwe (w co wątpie ale się zdarza najlepszym ) że, Sone zapomniał usunąć pliku acereload który jest stworzony przez wog do tvt i ładować można tylko i wyłącznie ze stanowiska ładowniczego. Addon fajny ale niestety trzeba go wywalić bo AI nie radzi sobie z ładowaniem w ten sposób. Garanda nie było chyba nigdy. Dakotą latałem na swojej paczce i nie ma tego problemu więc być może da radę przekopiować ją z odrobine starszej paczki jaką na szczęście jeszcze posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Templar Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Garanda nie było chyba nigdy. Był na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Letho Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 To teraz czekamy tylko jeszcze na Exile Był już. Nawet się tym zajmowałem (updaty broni itp). Postał chwilę, coś tam pograne i po max 2tyg umarło bo się znudziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tes Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Garand był na 200 %. Skoro są jankesi to musiał być Garand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sone Napisano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Jest Garand, już się wyjaśniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Templar Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Rada Panowie: BARDZO dokładnie sprawdźcie sobie linie modów. Mój problem ze sterowaniem wynikał z tego, iż byłem przeświadczony, że modset z repozytorium jest jednocześnie linią modów - a nie jest - kilka podpinamy z głównego repo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sone Napisano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Rada Panowie: BARDZO dokładnie sprawdźcie sobie linie modów. Mój problem ze sterowaniem wynikał z tego, iż byłem przeświadczony, że modset z repozytorium jest jednocześnie linią modów - a nie jest - kilka podpinamy z głównego repo. Czytać uważnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...