Skocz do zawartości
kosteK

Problemy MM - Pytanie / Odpowiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuj zaznaczyć w atrybutach drużyny stay on position lub wyłącz path w atrybutach strzelców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Spróbuj w edytorze załadować go do pełna AI, a później usunąć zbędne AI.

Możesz też spróbować wrzucić im w init strzelców :

this disableAI "PATH";

tylko nie wiem czy to działa ze zmianą miejsc. 

 

 

Edytowane przez Pba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Zus napisał:

Spróbuj zaznaczyć w atrybutach drużyny stay on position lub wyłącz path w atrybutach strzelców.

Czasami to nie działa lub crashuje rozgrywkę. Najlepiej zrobić to przez init 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic z powyższych nie działa. Może to wina śmigłowca. Jeden strzelec siedzi, drugi nie. Obaj postawieni na nowo z tymi samymi ustawieniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Piloci muszą startować w śmigłowcach. Ciekawa zależność.

 

Jeśli postawi się śmigłowiec UH-60 z RHS z AI w środku, dopóki są piloci na miejscach, AI na gunnerze siedzą grzecznie. Jeśli natomiast na starcie nie ma w środku pilotów, prawy strzelec zaczyna na zewnątrz.

 

Arma...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Pba napisał:

Czasami to nie działa lub crashuje rozgrywkę. Najlepiej zrobić to przez init 

Używam zawsze i nigdy nie miałem z tym problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czasami miewałem, więc przerzuciłem się na init. Nie wiem od czego to zależy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W misji mimo tego że nie dodaje nikomu radia, wszyscy mają 343 z automatu na starcie. Ekwipunek po raz pierwszy robię ACE Arsenalem a nie Eqkreatorem. Kamizelki i mundury z modu USN.

 

Osoby które mają mieć radio 343 mają 2 😕

 

Co robić? EQ w EQkreatorze czy da się to jakoś naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Alienzo Poprzednia strona tego tematu, gdzieś tak w połowie. Ale skoro szukanie boli to daję bezpośredni link:

 

 

Dzieje się tak ponieważ każdy ma w ekwipunku od startu podstawowe armowe radio, a ACRE przy inicjalizacji zamienia te radia na 343.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie moduł "Basic Mission Setup" i usunięcie 343 z listy radii. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Koxxus napisał:

Ewentualnie moduł "Basic Mission Setup" i usunięcie 343 z listy radii. 

To jest 100% powód - moduł Basic Mission Setup od ACRE dodaje wszystkie radia na liście do wszystkich grywalnych jednostek.

 

5 godzin temu, Doman napisał:

Dzieje się tak ponieważ każdy ma w ekwipunku od startu podstawowe armowe radio, a ACRE przy inicjalizacji zamienia te radia na 343.

To się już nie dzieje chyba, że ręcznie, z inita, dodajesz podstawowe armowe radio. Domyślnie ACRE usuwa armowe radio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie stawiałem modułu Basic Mission Setup.

 

Problem teraz jest inny. Misja na serwerze się odpala ale mimo wyboru slota po przejściu do briefu widać tylko czarny ekran (jakby postać nie miała mapy i ekwipunku) a po uruchomieniu spawnie się jako mewa... Problem występuje tylko na serwerze. Gdy odpalam u siebie w trybie wieloosobowym lub singlu to wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postaw od nowa sloty graczy, powinno banglać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze stawiam jednostki z palca, z tym że mam gotowy loadout z nagim panem, który nie ma niczego oprócz najpotrzebniejszych rzeczy jak mapa czy zegarek i nigdy nie miałem problemu z radiami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Alienzo napisał:

Misja na serwerze się odpala ale mimo wyboru slota po przejściu do briefu widać tylko czarny ekran (jakby postać nie miała mapy i ekwipunku) a po uruchomieniu spawnie się jako mewa... Problem występuje tylko na serwerze. Gdy odpalam u siebie w trybie wieloosobowym lub singlu to wszystko jest ok.

Hmm, u mnie to samo na IFA. Tylko, że zamiast mewy momentalnie ginę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zus napisał:

Ja zawsze stawiam jednostki z palca, z tym że mam gotowy loadout z nagim panem, który nie ma niczego oprócz najpotrzebniejszych rzeczy jak mapa czy zegarek i nigdy nie miałem problemu z radiami.

Już pisałem o tym na poprzedniej stronie, ale robię podobnie.

Zawsze wybieram z listy AI o nazwie " Ocalały " bo on nic nie ma, nic nie dodaje do ekwipunku po starcie.

Później robię sobie najbardziej uśredniony ekwipunek na nim i kopiuję go dostosowując pod konkretne sloty  ;) 

Nawet jak chcę kogoś z listy np. Rosyjskiego strzelca to kopiuję jego ekwipunek i wrzucam na ocalałego.

Wtedy mam pewność, że nie będę miał żadnych niepożądanych rzeczy w ekwipunku po starcie

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję pomocy kogoś zdolniejszego niż ja :P

Jak przerobić to:

 

{hint "xxx"; } forEach units group player;

 

W taki sposób, aby tylko osoba " o1 " miała mogła odczytać "xxx", a każdemu innemu graczowi będzie się wyświetlać " yyy "

Dodatkowy plus jak komuś uda się zrobić to w taki sposób, że w przypadku śmierci "o1" wyświetla się "zzz" :P 

Próbowałem to jakoś kleić ale średnio mi wychodzi :<

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

{
	if (alive o1) then {
		if (player == o1) then {
			hint "xxx";
		} else {
			hint "zzz";
		}
	} else {
		hint "yyy";
	};
} forEach units group player;

Ja bym tak spróbował, ale nie testowałem.

 

Edit: @Pba czy tam faktycznie ma być units group player? + W którym miejscu chcesz wywołać ten kod?

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@Rutek

Ja w pisaniu kodu jestem słaby ( mówię to ucząc się właśnie Javy xD ), więc możliwe że units group player są zbędne. Kod który podesłałem pokazywał hinta dla osoby która wybrała opcję na addaction

 

A to czego potrzebuję będzie również pod addaction na laptopie. 

Jak będę miał trochę czasu to potestuję to co podesłałeś, jak nie będzie działać to będę modyfikował. 

Edytowane przez Pba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pba, ok czyli rozumiem ze jest laptop z addaction z ktorego moze skorzystac kazdy gracz w tym o1 i w zależności kto z niego skorzysta i czy o1 będzie żył to wyświetlamy rożny hint dla osoby, która korzysta z laptopa czy dla wszystkich graczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@Rutek

Założenie jest takie, że jest takie, że na laptopie mamy tekst w obcym języku.

Jeden z nas czyli o1 rozumie ten język, więc może to przetłumaczyć. Reszta nie rozumie, więc wyświetla im się komunikat że nie znają tego języka.

W przypadku śmierci o1 dostają komunikat, że niestety tłumacz nie żyje i nie mogą tego odczytać. 

Edytowane przez Pba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Pba napisał:

@Rutek

Założenie jest takie, że jest takie, że na laptopie mamy tekst w obcym języku.

Jeden z nas czyli o1 rozumie ten język, więc może to przetłumaczyć. Reszta nie rozumie, więc wyświetla im się komunikat że nie znają tego języka.

W przypadku śmierci o1 dostają komunikat, że niestety tłumacz nie żyje i nie mogą tego odczytać. 

Ok rozumiem, ale po smierci o1 ten komunikat wyświetla tylko osobie, która akurat skorzystała z addaction (laptopa) czy wszystkim graczom, ewentualnie jednej grupie graczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko tej która użyje addaction.

forEach units group player;

To mówi trochę inaczej, ale tak właśnie działało. 

Używałem tego na kilku moich misjach i hint widziała tylko osoba używająca addaction 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Pba napisał:

Tylko tej która użyje addaction.


forEach units group player;

To mówi trochę inaczej, ale tak właśnie działało. 

Używałem tego na kilku moich misjach i hint widziała tylko osoba używająca addaction 

Ok, to trochę zmienia postać rzeczy.

addAction można wykorzystać parametry takie jak _caller (jednostka, która aktywowała akcję) w tym przypadku wygląda to tak:

if (_caller == o1) then {
	hint "xxx";
} else {
	if (alive o1) then {
		hint "yyy";
	} else {
		hint "zzz";
	};	
};

Jak będziesz miał jakiś problem to wal śmiało. Polecam użyć BIS_fnc_holdActionAdd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...