Skocz do zawartości
kosteK

Problemy MM - Pytanie / Odpowiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Też bym użył hold action - z tego co pamiętam można to ustawić z poziomu edytora w atrybutach jednostki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Zus napisał:

Też bym użył hold action - z tego co pamiętam można to ustawić z poziomu edytora w atrybutach jednostki.

 Dlaczego?

Tak można.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Pba napisał:

 Dlaczego?

Tak można.  

Tak w skrócie: 

Czytelniejsze dla graczy ze jest akcja na danym obiekcie + przy tym ładniej wyglada, niż addAction (standard A3).

Masz różne stadia akcji podczas których możesz wykonać jakiś skrypt.
Możesz ustalić ile czasu gracz musi trzymać przycisk akcji, aby się odpaliła). 

+ pewnie coś jeszcze, czego nie pamietam.

Jak dla mnie lepsze do użycia od strony MM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz sobie tam określić warunek pokazania akcji, jak i warunek ładowania. Przykładowo możesz pokazać akcję dla wszystkich, ale by akcja się ładowała musi to być określona przez ciebie osoba. Dodatkowo określasz co się dzieje, kiedy ładowani zostanie przerwane. Bardzo możliwe, że jeżeli akcję będzie chciała odpalić osoba, która nie ma do tego uprawnień zobaczy skrypt wpisany właśnie w te okienko, czyli code interrupt - ale to musisz sprawdzić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sensie wiem jak to działa.  Ale nie jestem fanem tego. Nie podoba mi się to wizualnie. Wolę zwykle addaction. Byłem tylko ciekawy innego podejścia :D

dzięki chłopaki.  Jak się odrobię ze studiami to wytestuję obie opcje

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy orientuje się ktoś czy można w jakiś sposób wyłączyć / wyciszyć dźwięki amerykańskich komunikatów w Mi-8 heavy od rhs (VDV)?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opcjach RHS bylo chyba pole na to.

Mozliwe, ze wyciszenie Radio w ustawieniach dźwięku tez zadziała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Zus napisał:

Czy orientuje się ktoś czy można w jakiś sposób wyłączyć / wyciszyć dźwięki amerykańskich komunikatów w Mi-8 heavy od rhs (VDV)?  

Jeśli chodzi ci o dźwięki radia to w RHS options masz w lewym górnym radio chatter, natomiast jeśli chodzi ci o rzeczy typu "pull up" itp. to jest voice announcer option

image.png.f743c784b777473a44366f5c887380af.png

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA! Przedmiot ACE Notepad (notatnik) jest powodem znikających slotów na serwerze dedykowanym. Nie używać!

  • Haha 1
  • Wow 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2020 o 23:43, canadian napisał:

UWAGA! Przedmiot ACE Notepad (notatnik) jest powodem znikających slotów na serwerze dedykowanym. Nie używać!

To samo gdy graczowi nadamy atrybut "Zostań na pozycji". Wtedy slot znika.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Szybkie pytanie...

Chciałbym zmienić kolor kamizelek załogi na pokładzie lotniskowca z żółtych na czerwone, zielone, białe itd. oraz nakrycia głowy. Czy jest możliwa zmiana tego w Eden Editor czy tylko w ZEUS'ie?

ZR67u6b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Masz pełny wybór kolorów w edytorze. Tylko jeśli zamierzasz je dać graczom to pamiętaj, że wymagają dlc

 

20200201221058_1.thumb.jpg.afb445c4b33f64b891559cf8e3c6767e.jpg

Edytowane przez Pba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co mi pokazałeś, to widok z Arsenału, który jest dostępny tylko bezpośrednio po postawieniu obiektu, który będzie stanowił w/w Arsenał, bądź jako ZEUS. Z tego co wiem to w Eden Editor nie da się wejść w Arsenał, chyba że nie dotarłem do tego jeszcze - zaczynam zabawę z MM.

Co do kolorów... nie, będą wyłącznie dla botów, żeby zwiększyć immersję z stacjonowania na lotniskowcu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
10 minut temu, Laejffe napisał:

Z tego co wiem to w Eden Editor nie da się wejść w Arsenał, chyba że nie dotarłem do tego jeszcze - zaczynam zabawę z MM.

 

PPM na AI -> Edytuj wyposażenie -> ACE Arsenal

 

20200201235249_1.thumb.jpg.88b02ea3f8edc06cec58347743d47659.jpg

Edytowane przez Pba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co uważacie o komendzie w inicie altylerii 'this addEventHandler ["Fired",{(_this select 0) setVehicleAmmoDef 0}' gdzie po wystrzale cała amunicja się kasuje i trzeba naładować z zasobnika ACE Rearm i znowu po wystrzale należy manualnie naładować działo. Minus jest taki że traci się efekt dymu po wystrzale działa, ale za to ładowniczy miałby co robić. Opinie proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie całkiem spoko, bo artyleria (oprócz moździerzy) jest zrobiona raczej po macoszemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach ACE Logistics w zakładce Rearm wystarczy zaznaczyć "amount based on caliber" i wtedy można na raz pobrać i załadować tylko jeden pocisk i zachowana jest animacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba ktoś o to pytał... Jak usunąć domyślne okulary/maski graczy wybrane w profilu army żeby nie było ich na starcie misji? Zrobić blackliste? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wkleić linijkę this addGoggles „classname” do initu jednostki. Powinno to nadpisać domyślne ustawienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co wyżej. Jest taki przedmiot jak google do nurkowania które są niewidzialne. Ustaw je jako maskę i po problemie ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie czy chemlighty z ACE-a mają swoją żywotność? Nie mogę znaleźć niczego o tym w plikach ACE-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Mają. Testowałem pod misję w metrze i mają ;) 

Wystarczyło je rzucić w edytorze i sprawdzić xD 

Edytowane przez Pba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.  Jak masz chwilę to łatwo można to zmierzyć :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...