Skocz do zawartości
kosteK

Problemy MM - Pytanie / Odpowiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że pojawiał się już tutaj puszczania customowego dźwięku, chociażby z pojazdu. Jednakże mam problem, którego z tego co widzę tu nie było.

W misji chcę uwzględnić dźwięk puszczany na swój sposób "z megafonu" do osób na ziemi. Niestety, say3d czy jakakolwiek inna formuła powoduje, ze mimo że dźwięk się wydobywa, to za bardzo zagłusza go rotor, a w pełni słychać go dopiero po jego wyłączeniu. Słychać go też tylko z bliska, a zależy mi na tym by był dość donośny, ale jednocześnie nie zagłuszający graczy.

Czy moglibyście doradzić co zrobić? Mogę podesłać to, jak póki co wygląda to in-game, z tym że, to rozwiązanie nie działa. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przybywam z kolejnym zapytaniem: jakie zaopatrzenie to must have w przypadku tworzenia misji z helikopterem/samolotem? Czy wystarczy tylko paliwo i skrzynka od uzupełnienia ammo? Dać dodatkowego Zeusa? Co byloby najlepsze?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Koxxus napisał:

must have 

Ciężarówka Naprawcza i cysterna. 

Ew. jeśli misja to zakłada to ciężarówka amunicyjna (w przypadku jak śmigłowiec/samolot jest bojowy i zakłada się że będzie bardzo aktywnie używany).

 

W przypadku tej ostatniej ciężarówki są 3 typy przezbrajania do określenia w ustawieniach przezbrajania:

  • CAŁY POJAZD - przezbraja całe uzbrojenie jednym kliknięciem 
  • JEDEN MAGAZYNEK - przezbraja jedynym kliknięciem jeden typ uzbrojenia 
  • JEDEN POCISK - przezbraja rakiety/bomby pojedynczo i po "magazynku" amunicji do działek.

 

Być może tłumaczenie powyższych opcji jest inne w grze ale idea jest ta sama.

 

Załoga musi mieć uprawnienia INŻYNIERA ACE.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny czy to pomoże, ale jak kopiujesz i wklejasz jednostkę z opisem "strzelec" to po wklejeniu będzie mieć opis "strzelec_1" Nie wiem czy potem nada kolejne cyfry, nie mogę teraz tego sprawdzić, ale możesz spróbować. Daj znać czy zadziałało.

Edytowane przez Koxxus
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Stahu napisał:

Wie ktoś może czy da się nadać nazwę w inicie kilu postawionym jednostkom na raz? Tak żeby nie musieć robić tego dla każdej oddzielnie. 


Eden Enchanced ma taką funkcjonalność, w zakładce tools chyba.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się w miarę prosto zaplanować w edytorze zmechanizowany atak AI? Chodziłoby mi o to, aby zapakowana na transportery piechota dojechała do wyznaczonego miejsca, tam wszyscy poza załogą się spieszają i przy wsparciu transporterów wchodzą do celu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Puchacz napisał:

Da się w miarę prosto zaplanować w edytorze zmechanizowany atak AI? Chodziłoby mi o to, aby zapakowana na transportery piechota dojechała do wyznaczonego miejsca, tam wszyscy poza załogą się spieszają i przy wsparciu transporterów wchodzą do celu.

 

Kombinuje z tym od dłuższego czasu, póki co bezskutecznie. AI w zmechu głupieje i albo nie desantuje całości, albo desantuje po czym rozjeżdża własną piechotę pojazdem. Potraktuj jako bump.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taki skrypt na tworzenie konwojów https://forums.bohemia.net/forums/topic/197732-devas-convoy-vehicle-patrol-release/ dzięki niemu można stworzyć kolumnę transporterów, które po kontakcie z wrogiem desantują piechotę i razem z nią ruszają do ataku a po wyeliminowaniu wroga wracają do kolumny marszowej i jadą dalej. Oczywiście, w ten sposób ciężko stworzyć typowy szturm w linią pojazdów przeciwnika ale pozwala na ustalenie trasy dla pojazdów gąsienicowych, które normalnie nie bardzo chcą poruszać się drogami. Mogę jedynie zaproponować połączenie tego skryptu i Zeusa. 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszyscy mają latarki, zarówno na broniach (których też można używać na mapie), jak i poza nimi. Problem w tym że włączając/wyłączając latarki nic się nie dzieje. Mapa wygląda cały czas tak samo, jest całkowicie oświetlona pomimo że poza mapą jest praktycznie absolutna ciemność.

Edytowane przez Puchacz
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...