Skocz do zawartości
kosteK

Problemy MM - Pytanie / Odpowiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, rozumiem. Dziwna sprawa. Misja na testowym wywala do lobby, a w rpt nie widzę innych błędów z nią związanych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, canadian napisał:

Hmm, rozumiem. Dziwna sprawa. Misja na testowym wywala do lobby, a w rpt nie widzę innych błędów z nią związanych.

 

Rozwiązanie: (nie dawać znaków specjalnych) przecinków, średników itd. w overviewtext jak i nazwie misji.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak WYMUSIĆ to aby na serwerze gracz miał twarz taką jaką życzy sobie MM? Używałem this set face i nie działało. W internetach znalazłem (Sone pomógł ;) ) coś takiego:

 

Spoiler

if (isServer) then {[_unit, "LIB_WhiteHead_10_Camo"] remoteExec ["setFace", 0, _unit]}

 

No i też nie działa. Wiem że u Tesa w misji kiedyś byliśmy murzynami bez względu na twarz w profilu, ale nie mogę tej misji znaleźć :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Cender napisał:

Czy wystrzał z T72 nadal crashuje armę?

Śmiem wątpić bo już parę razy grane było z T72. Chyba że jakaś jedna, konkretna sztuka wywala, ale nie zauważyłem czegoś takiego.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagadka dla MM i nie MM.

Jakim sposobem ustawić teksturę broni przy użyciu pliku .paa zawartego w PBO misji, a nie używając osobnego addonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obiekt setObjectTextureGlobal [0, "jakasnazwa.paa"];

gdzie obiekt to może być nazwa(zmienna) w misji lub w przypadku wstawienia do initu this, natomiast 0 to kolejna warstwa(wybór miejsca), obiekt może mieć kilka textur wymagających wypełnienia, jeżeli ich nie wypełnimy wtedy pozostaną w naturalnej dla nich formie lub będą przezroczyste.

 

https://community.bistudio.com/wiki/setObjectTextureGlobal

Edytowane przez Golas
  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj to wiem :P. Kwestią jest dodanie tekstury dla broni, czyli w przypadku kiedy nie mamy pola init.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obiekt setObjectTextureGlobal [0, "jakasnazwa.paa"];

 

Zmieniaj cyferkę "selection" jednostce, która ma tę broń lub postaw broń w edytorze.

6 godzin temu, Golas napisał:

natomiast 0 to kolejna warstwa(wybór miejsca), obiekt może mieć kilka textur wymagających wypełnienia, jeżeli ich nie wypełnimy wtedy pozostaną w naturalnej dla nich formie lub będą przezroczyste.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że hiddenselection odpowiada za rzeczy takie jak mundur, kamizelka czy hełm, a nie broń. Sprawdzę, dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wchodząc w config jednostki widzimy taki układ:

hiddenSelections[] = {"Camo","insignia"};

 

Oznacza to, że 
obiekt setObjectTextureGlobal [0, "jakasnazwa.paa"]; 

zmieni nam mundur, a

obiekt setObjectTextureGlobal [1, "jakasnazwa.paa"];

zmieni nam naszywkę

 

Nic więcej niestety nie zmienimy przez init jednostki :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Broń nie jest częścią jednostki :) postaw broń w edytorze daj jej teksturę i podbierz dopiero - teoretycznie zadziała bo każda broń ma swoje własne id :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś ten wątek Canadian? Ewentualne hiddenselections dla broni zawarte jest w sekcji CfgWeapons, w dużych modach zwykle będącą osobnym addonem zawierającym całość broni ręcznej i ich konfigurację.
https://forums.bistudio.com/forums/topic/191048-weapon-skin-got-textures-how-to-set-them-to-override-the-default/
Powyższa metoda to patchowanie istniejącego addonu poprzez stworzenie alternatywnego configu, dzięki któremu tworzysz nowy wariant broni, ale z inną teksturą. Przykładowy config zawarty jest w wątku. Wymagane jest posiadanie A3Tools oraz znajomość nazw tych selekcji w modelu danej broni, które obejmują broń (i przypisane do nich tekstury) i które można wykorzystać do "hiddenselections". Oczywiście musisz mieć także dostęp do oryginalnych tekstur, których wygląd trzeba zmienić. Równie dobrze może to być jedna selekcja i jedna tekstura. 
Niestety metoda ta tworzy dodatkowy addon, co prawdopodobnie jest nieakceptowalne dla Twoich celów, niemniej wrzucam tutaj, bo może dla kogoś innego nie bedzie to przeszkodą.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zewnętrznym configiem już robiłem wcześniej, tylko właśnie potrzebne mi jest zrobienie tego z poziomu misji. Dzięki anyways.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to jest możliwe. Sprawdziłem w SP kilka broni od RHS, rzekomo w 99% wspierającego "hiddenSelections". Żadna metoda w edytorze nie zadziałała w stosunku do broni stawianych w Edenie, z komendami "setObjectTextureGlobal" czy "setObjectMaterialGlobal" wpisanymi w init obiektów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakiś patent aby AI będące z graczami po stronie OPFOR poinformowało poprzez komunikat w bocznym okienku, o wykryciu strony BLUFOR wraz z koordynatami ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że jest możliwość przezbrajania naprawy i tankowania lotnictwa po wejściu w odpowiedni wyzwalacz. Czy jest też możliwość stworzenia wyzwalacza w którym po wejściu wszystkie aceowskie rany gracza się naprawią? Jak to zrobić? Pytam bo chciałbym dodać pilota do misji ale byłby całkowicie sam na lotnisku z dala od graczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 [kto, kogo] call ACE_medical_fnc_treatmentAdvanced_fullHealLocal 

"kto" oraz "kogo" mogą być tą samą osobą - cud samo uzdrowienia :D

Jeśli nie chcesz się bawić z lokalnością to w triggerze  On Activation daj:

{
	if (local _x) then {
		[_x, _x] call ace_medical_fnc_treatmentAdvanced_fullHealLocal;
	} else {
		[_x, _x] remoteExec ["ace_medical_fnc_treatmentAdvanced_fullHealLocal", _x];
	};
} forEach units thisList;

Napisane z głowy, nie testowałem. Może wymagać delikatnej poprawki.

 

thisList to lista rzeczy / osób znajdująca się w triggerze (triggera można różnie ustawić, dopasuj pod siebie).

Nie wiem czy trzeba dawać "units thisList" czy od razu zwracani będą ludzie. Do potestowania.

 

Proponuje w triggerze ustawić cooldown aby to się nie powtarzało za często. Leczenie ran w ace (jak ich otrzymywanie) propaguje do wszystkich klientów wiele zmiennych. Nadużycie tego wprowadza desync.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem:
Wyskakuje mi błąd "No entry .model." przez który misja nie chce banglać.

Przeszukałem za czymś takim w plikach misji co nie działa i takiej co działa. Wiadomo co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy postawiłeś jednostki z paczki amerykańskiej 80' 90' ?

  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wszystko jasne, musisz podmienić na natowskie jednostki i im zrobić eq i problem zniknie. Btw mi się udało to rozwiązać musisz poszukać pojedynczych które działają, sa takie np. ["usm_soldier_90s_w_h_crew1",1],["usm_soldier_90s_w_h_crew1",1],["usm_soldier_90s_w_h_nco",2],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",5],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",4],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",3],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",5],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",3],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",4],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",3],["usm_soldier_90s_w_h_rm1",5]]; i one nie powinny wywalać .

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...