Skocz do zawartości
kosteK

Problemy MM - Pytanie / Odpowiedź

Rekomendowane odpowiedzi

W tym rpt nie ma błędów które powodowałyby wywalanie do lobby.

  • Smuteczek 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A wywala :) No nic, miałem starsze wersje które odpalały. Metodą prób i błędów próbuje znaleźć winowajce wśród addonów które dodałem do misji.

 

EDIT: Problem rozwiązany. Część stawianych jednostek z US oraz M8 Greyhound mają jakieś błędy które nie pozwalają odpalić misji na serwerze. Nie używać. Nie wiem dokładnie które jednostki, z jakim ekwipunkiem ale M8 na 100%

Edytowane przez Alienzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Najczęstsze problemy z wywalaniem misji do lobby:

1) odwoływanie się do nieistniejących klas (np. mundur, pojazd, który został źle opisany przez twórcę)|
1a) odwoływanie się do zawartości moda, który nie został podpięty do serwera 

2) używanie znaków specjalnych w opisie misji (może jakiś umlaut się wkradł?)

Wyślij całe .rpt, bo to za mało mówi.

Edyta: sprawdź tylko pkt. 1)

Edytowane przez canadian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś robił może coś z ORBAT Creatorem i wie dlaczego pojazdy z paczki RHS się bugują ? Tzn. Jak się doda pojazd z załogą do frakcji to sloty strzelca / dowódcy są zablokowane, a zamiast kompletu załogi jest tylko kierowca. Sprawdzałem na pojazdach z innych paczek i tego problemu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Gieno napisał:

Pojazdy RHS mają własne configi załóg, których ALiVE ORBAT nie rozpozna. Jedyną opcją jest użycie domyślnych konfiguracji frakcji RHS lub użycie pojazdów z innej paczki (CUP przykładowo).

A gdyby tak po prostu postawić AI obok wozu, by OBRAT mógł je rozpoznać, a następnie dać jako pierwszy WP by wsiedli do pojazdu? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 godzin temu, Templar napisał:

A gdyby tak po prostu postawić AI obok wozu, by OBRAT mógł je rozpoznać, a następnie dać jako pierwszy WP by wsiedli do pojazdu? 

 

@Templar gdyby mi chodziło o zwykłe jednostki do wstawiania z edytora, którym się daje waypointy, to bym się nawet w ORBATa nie bawił, miałem nadzieję stworzyć frakcję którą będzie można sobie bezproblemowo używać razem z ALIVE.

Edytowane przez Bubinsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić jak, z punktu widzenia missionmakera, działają pojemniki z krwią / osoczem ? Kto to może podawać - każdy / medyk / doktor ? Czy można ją podawać tylko w pobliżu pojazdu ? Albo gdzie są ustawienia od tego, bo w ustawieniach medycznych ACE nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bubinsky osoba z klasą zaawansowanego medyka lub doktora może przetoczyć płyny.

Generalnie płyny jak to płyny uzupełniają niedobory. Zastosowanie płynów w misji jest spoko, kiedy apteczka się kończy i jest jej bardzo mało. Wtedy medyk musi wybierać czy walczyć o pacjenta płynami czy podnieść go od razu, ale stracić cenną apteczkę.

Tak samo jest z szynami ACE. Zastępują one w pewnym wymiarze apteczki, ale mogą się połamać i sprawić że ktoś dalej nie będzie biegał. Oczywiście szyna "cudownie" nie wyleczy tak jak to robi apteczka.
Ustawienia dawania medykamentów przy konkretnych miejscach dotyczą tylko apteczki i zestawu do szycia.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misja się nie odpala. Tutaj rpt. Ktoś widzi w czym problem?

Spoiler

 

12:27:22 Starting mission:
12:27:22  Mission file: co_24_Tea_in_Venezuela_v_0_1_mm_Alienzo (__CUR_MP)
12:27:22  Mission world: prei_khmaoch_luong
12:27:22  Mission directory: mpmissions\__CUR_MP.prei_khmaoch_luong\
12:27:22 a3\data_f\blesk1.p3d: No geometry and no visual shape
12:27:22 a3\data_f\blesk2.p3d: No geometry and no visual shape
12:27:22 a3\data_f\raindrop.p3d: No geometry and no visual shape
12:27:22 a3\map_stratis\data\obloha.p3d: No geometry and no visual shape
12:27:22 a3\data_f\stars.p3d: No geometry and no visual shape
12:27:22 a3\map_stratis\data\horizont.p3d: No geometry and no visual shape
12:27:22 a3\data_f\rainbow.p3d: No geometry and no visual shape
12:27:24 No more slot to add connection at 017983 (1715.6,1431.9)
12:27:24 No more slot to add connection at 021016 (2173.5,4747.4)
12:27:24 No more slot to add connection at 024984 (2401.4,1567.2)
12:27:24 No more slot to add connection at 024014 (2400.2,4544.2)
12:27:24 No more slot to add connection at 029012 (2975.0,4292.9)
12:27:24 No more slot to add connection at 032988 (3242.3,1929.1)
12:27:24 No more slot to add connection at 046996 (4608.3,2687.1)
12:27:25 Strange convex component10 in a3\vegetation_f_exp\tree\t_cocos_tall_f.p3d:geometryView
12:27:26 a3\structures_f_exp\civilian\slum_04\slum_04_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:31 "No params given for ALIVE_fnc_BUS - exiting..."
12:27:32 Strange convex component10 in a3\vegetation_f_exp\tree\t_cocos_small_f.p3d:geometryView
12:27:32 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:33 a3\structures_f_exp\civilian\slum_04\slum_04_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:33 a3\structures_f_exp\civilian\sheds\shed_07_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:33 a3\structures_f_exp\civilian\slum_02\slum_02_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:33 a3\structures_f_exp\civilian\slum_01\slum_01_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:33 a3\structures_f_exp\civilian\sheds\shed_07_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:33 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:34 a3\structures_f_exp\cultural\cemeteries\mausoleum_01_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:34 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:34 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:35 a3\structures_f_exp\civilian\garages\garageshelter_01_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:35 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:36 a3\structures_f_exp\cultural\cemeteries\mausoleum_01_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:37 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:37 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:37 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:37 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:37 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:37 a3\structures_f_exp\civilian\garages\garageshelter_01_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:37 a3\structures_f_exp\civilian\slum_03\slum_03_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:37 a3\structures_f_exp\civilian\slum_03\slum_03_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:37 a3\structures_f_exp\civilian\slum_01\slum_01_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:37 a3\structures_f_exp\cultural\church_03\church_03_ruins_f.p3d: church, config class missing
12:27:37 a3\structures_f_exp\cultural\cemeteries\mausoleum_01_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:38 Bad simulation fire, type Land_Campfire_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\campfire_f.p3d
12:27:38 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:38 Strange convex component202 in a3\structures_f\households\house_small01\d_house_small_01_v1_f.p3d:geometryView
12:27:38 Strange convex component203 in a3\structures_f\households\house_small01\d_house_small_01_v1_f.p3d:geometryView
12:27:39 Bad simulation fire, type Land_FirePlace_F (class=house), a3\structures_f\civ\camping\fireplace_f.p3d
12:27:39 a3\structures_f_exp\civilian\slum_04\slum_04_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:39 a3\structures_f_exp\civilian\sheds\shed_07_ruins_f.p3d: house, config class missing
12:27:40 [11336,413.911,0,"XEH: PreInit started. v3.9.1.181229"]
12:27:41 [ACE] (common) INFO: Parsed Settings Configs [67.0 ms]
12:27:41 Attempt to override final function - ace_medical_fnc_actioncheckpulselocal
12:27:41 CallExtension loaded: ace_medical (H:\Arma3\steamapps\common\Arma 3\@ACE3\ace_medical.dll) [؇!ƠL�ܝ

12:27:41 [XEH]: One or more children of class Car do not support Extended Event Handlers. Fall back to loop.
12:27:41 Wrong location draw style - "ACRE_RequiredDrawStyle"
12:27:42 Error in expression <"bwa3_vehicleweapons\XEH_PREP.sqf"

PREP(firedABM);
PREP(firedL55);
PREP(firedMG>
12:27:42   Error position: <(firedABM);
PREP(firedL55);
PREP(firedMG>
12:27:42   Error Brak ;
12:27:42 File bwa3_vehicleweapons\XEH_PREP.sqf, line 2
12:27:42 Error in expression <"bwa3_vehicleweapons\XEH_PREP.sqf"

PREP(firedABM);
PREP(firedL55);
PREP(firedMG>
12:27:42   Error position: <(firedABM);
PREP(firedL55);
PREP(firedMG>
12:27:42   Error Brak ;
12:27:42 File bwa3_vehicleweapons\XEH_PREP.sqf, line 2
12:27:42 Error in expression < 1 "bwa3_leopard2a6m\XEH_PREP.sqf"

PREP(liftGunAboveEngine);
PREP(drawDisplay_L>
12:27:42   Error position: <(liftGunAboveEngine);
PREP(drawDisplay_L>
12:27:42   Error Brak ;
12:27:42 File bwa3_leopard2a6m\XEH_PREP.sqf, line 2
12:27:42 Error in expression < 1 "bwa3_leopard2a6m\XEH_PREP.sqf"

PREP(liftGunAboveEngine);
PREP(drawDisplay_L>
12:27:42   Error position: <(liftGunAboveEngine);
PREP(drawDisplay_L>
12:27:42   Error Brak ;
12:27:42 File bwa3_leopard2a6m\XEH_PREP.sqf, line 2
12:27:43 [11336,417.46,0,"XEH: PreInit finished."]
12:27:52 Warning Message: No entry 'bin\config.bin/CfgWorlds/WL_WRoute191.icon'.
12:27:52 Warning Message: '/' is not a value

 

 

I ten błąd w menu wyborze misji:

KCmqUzy.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIEAKTUALNE to powyżej

 

Uważajcie jak wrzucacie AI lub pojazdy z BAFu. Któreś plecaki (nie wiem które usunąłem wszystkie) powodują że misja nie chce odpalić się na serwerze. Nie są to napewno plecaki które wrzucałem z unitgeara, prędzej plecaki które są w pojazdach lub na templetach AI z BAFu.

 

Trochę musiałem się nakopać i dzięki pomocy @STALKER14 jakoś doszedłem co i jak, misja już odpala ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...