Skocz do zawartości

Jaromaz

Weteran
  • Liczba zawartości

    250
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

O Jaromaz

  • Tytuł
    Stary użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Męska
  • Lokacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Lotnictwo (licencja pilota samolotów ULM), żeglarstwo (patent żeglarza - w trakcie stażu na patent sternika), muzyka (umiejętność gry na kilku instrumentach), strzelectwo (patent w trakcie :)
  • Imię
    Jarek

Działalność

  • Użytkownik youtube
    http://jar0maz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jaromaz

    Jaromaz

  2. Jaromaz

    ARMA 3!

    taka zabawka powinni się skupić na symulacyjnym aspekcie Army - zrobić porządne jednoski i pojazdy dzisiejszych czasów - a nie RTSa z elementami FPS i mitologii greckiej
  3. Jaromaz

    ARMA 3!

    Najnowsza kampania na Altis jest ciekawa i dobrze wykonana (kampania na Stratis to była porażką moim zdaniem). Polecam przejście (jestem na końcówce ).
  4. Jaromaz

    DayZ

    Dead Nation : http://deadnation.eu ... to DayZ na Altis korzystające wyłącznie z silnika Arma 3. Dzisiaj potestowałem - działa sprawnie i zawiera szybki launcher.
  5. Jaromaz

    Altis

    Moje pierwsze wrażenia: mapka genialna Z powietrza wygląda dość realnie (rozwiąznanie A3 dla podkładu teksturowego jest świetne) - zróżnicowana, sporo równego terenu (przemieszczanie piechoty w bezpieczniejszym sprzęcie) - ale też niezłe odcinki górzyste. Kościoły faktycznie często zamknięte (czyli dość realistycznie ) - ale zatrzymywałem się przy wielu budowlach i zdecydowana większość z możliwością wchodzenia do środka. Lot ORKĄ (na przyrządach, z lewego siedzania i bez HUDa) robi duże wrażenie ... mapa ogromna - wreszcie ma sens rozpędzanie się samochodem do blisko 200 km/h. Moim zdaniem zniszczone budowle dodają klimatu ... nie zauważyłem jednak ich przesadnej ilości. Ogólnie na całości pozytywne skojarzenia z Grecją/Chorwacją/Hiszpanią, z zachowaniem naturalności, urozmaicenia i równowagi
  6. A3 READY

    1. tsuki

      tsuki

      Zorganizuj jakąś misję Jaro, albo chociaż przyjdź czasem na VTSa.

    2. Jaromaz

      Jaromaz

      Będzie A3 PVP+AI - co do czasu: wtedy, kiedy będzie ukończony :)

  7. Jaromaz

    Arma 3 Far Cry

    Nie - nie chodzi o lag myszy - a o słabą obsługę AA - dopiero wyłączenie FXAA i AA dało efekt natychmiastowej responsywności. Klatkaż podskoczył z zablokowanych 30 do 60 (fps). Teraz jest znacznie lepiej ... ale świat A3 bez AntyAliasingu nie wygląda już tak pięknie ... no i tu się bardziej postarali w Far Cry 3 ... tam AA działa bardzo ładnie. Druga kwestia - zachowanie żołnieży AI - różnica między Far Cry a A2/A3 jest ogromna - w Far Cry żołnierze żyją, poruszają się i reagują dynamicznie i (w miarę) naturalnie Linki z czasem: www.youtube.com/watch?v=o--sVJUnpWQ&hd=1&t=3m30s www.youtube.com/watch?v=vSkm6bVLuis&hd=1&t=1m10s Nie znalazłem gameplaya z żołnierzami z drugiej części - więc piraci nie są zbyt dobrym przykładem W Armie 3 cała masa nienaturalnych zachowań AI W Ziggy's Mod nie ma żadnych podświetleń przeciwnika (nie znamy jego pozycji) oraz podpowiedzi strzałkowych. Mam świadomość, że to gra a nie symulacja - porównuję tylko z powodu otwartego świata Far Cry 3 (engine jest niesamowity - w Ziggy's Mod od razu można przepłynąć z jednej wyspy na drugą bez doczytywania). W najnowszej Becie A3 widzę dużo pozytywnych zmian (znacznie poprawił się też poziom dostarczanych misji) - więc ogólnie jestem dobrej myśli
  8. Jaromaz

    Arma 3 Far Cry

    Może niejasno się wyraziłem - co miałem na myśli mówiąc o swobodzie ruchów ... Dwie rzeczy: Animacje : podejście do łodzi, spacja wspięcie się po niej, swobodne po niej poruszanie się (nawet podczas płynięcia), animacja siadania za sterem. Różne animacje przeskoków przez różnego rodzaju przeszkody, animacje ugodzenia nożem przeciwnika - a wiemy jak to wygląda w Armie Ociężałość : Arma 3 po wybraniu zalecanych ustawień graficznych dla danego komputera (autowykrywalnych) ma opóźnienia w stosunku do ruchu myszy ... wygląda wszystko pięknie - ale postać jest jakby ociężała. Bohemia robi tak już od OFP (zawsze trochę za wysokie ustawienia domyślne grafiki w stosunku do mocy komputerów z danego czasu wypuszczania gry) - aby nie było tego tak mocno widać/dać odczuć Bohemia od A2 dodaje motion blur przy szybszym ruchu ... ale to tylko "oszustwo" - trzeba sporo zmniejszyć ustawienia grafiki (nawet na szybkim komputerze) aby usunąć tę ociężałość ... ale wtedy A3 nie prezentuje się już tak pięknie Mimo że komputer mam dość silny - już szykuję kolejny zakup - bo na ich zalecanych ustawieniach A3 wygląda wspaniale .
  9. Jaromaz

    Arma 3 Far Cry

    Witajcie Testuję tę Armę 3 ... i muszę powiedzieć, że jak na razie brakuje mi takiej swobody i naturalności ruchu, które są dostępne w Far Cry 3 ... dla urealnienia rozgrywki korzystam z Ziggys Mod (wersja hardcore) ... (fabuły nie zamierzam dotykać ... ale mechanika tej gry jest bardzo interesująca). Mam nadzieję, że Bohemia trochę się tu podciągnie przed oficjalnym startem trójki ... polecam testy tego tytułu wraz ze wspomnianym modem. pozdrawiam Jaromaz
  10. Jaromaz

    DayZ

    Lingor nie pasuje mi klimatem - ale jak będziecie gdzieś na Czarnorusi to dajcie znać. Na razie jestem na etapie prób likwidacji chociaż jednego bandyty (bez optyki) - Witktor - możesz się gdzieś wystawić ze sprzętem?
  11. Jaromaz

    DayZ

    Pogrywam ostatnio w tego moda i wkurza mnie tylko respawn ... tzn. 1. Respawn dokładnie w tej samej lokalizacji jak po rozłączeniu - co umożliwia zbiory z różnych bogato-lootowych miejsc przeskakując tylko między serwerami. 2. Możliwość natychmiastowego opuszczenia gry podczas walki. Rozwiązaniem byłby nakaz opuszczania gry w bezpiecznym miejscu (daleko poza zabudowaniami) - a przy braku wykonania tego nakazu przez gracza automatyczny respawn w ostatniej okolicy (ale w oddaleniu i w bezpiecznym miejscu). Dodatkowo należałoby dodać jakieś opóźnienie - tak aby AI kontrolowała postać gracza np. przez 3 minuty po wyjściu (bez możliwości zalogowania się na inny serwer w tym czasie) - wtedy skończyłyby się ucieczki podczas walki Nie przepadam ogólnie za wątkami zombie ... ale zapis ekwipunku na centralnym serwerze to genialny pomysł z DAYZ powstał swego rodzaju MMORPG widziałbym to samo rozwiązanie ze STALKEREM na Armie (zamiast zombie jakaś słabo wyposażona i wyszkolona (niska celność) ludność AI ... reszta bez zmian).
  12. No szkoda, że ten potencjał jest marnowany ... bo właśnie ten filmik z symulatora X-Plane (od którego zaczął się ten wątek) ukazuje się na światowych serwisach poświęconych symulacji: http://www.simflight.com/2012/06/21/sho ... potential/ Może jednak znajdzie się ktoś, kto stworzy stenogramy a potem tłumaczenie filmu "Największy polski Coop [Con]Fusion" - bo to jak jest popularny na wczorajszym wykopie (już ponad 600 wykopów) też coś mówi
  13. nie chodzi o wmontowanie - bo to się będzie wiązało z ponowną rekompresją ... napisy w YouTube mają taką zaletę, że możesz zmieniać język lub je po prostu wyłączyć Szkoda, że nie wyrobiliśmy się z napisami ... bo widzę, że o dziwo nawet na wykopie byli zainteresowani ludzie tym tematem (filmik trafił na główną).
  14. No i niestety nie miałem już później kontaktu Refvexem - a dzisiaj musiałem umieścić w sieci wspominanym przeze mnie film:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...